Kan verschillende redenen hebben.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom stemmen hier zoveel mensen op PvdA/GL?
Omdat de meeste FOK!kers niet werkenquote:Op woensdag 22 november 2023 18:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom stemmen hier zoveel mensen op PvdA/GL?
Nee, dat was SP of Bij1quote:
Djeezgodquote:Op woensdag 22 november 2023 19:24 schreef Djeez het volgende:
[..]
Omdat de meeste FOK!kers niet werken
Dat dan weer wel, maar niet echt een weloverwogen keus kreeg ik de indrukquote:Op woensdag 22 november 2023 19:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Als in, ze gingen ook niet stemmen?
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:53 schreef Beaurealis het volgende:
In een linkse buurt in het stemhokje gestaan. Jammer dat ik het zure gezicht van de teller niet kan zien wanneer ze het rode vakje bij de PVV ziet
"PVV, 1"quote:Op woensdag 22 november 2023 19:53 schreef Beaurealis het volgende:
In een linkse buurt in het stemhokje gestaan. Jammer dat ik het zure gezicht van de teller niet kan zien wanneer ze het rode vakje bij de PVV ziet
Ik merkte vorige keer bij het tellen best dat mensen een mening hebben, maar de tellers in mijn stemlokaal waren vooral gemotiveerd om wat bij te dragen aan het democratische proces. En een beetje geld verdienen natuurlijkquote:Op woensdag 22 november 2023 19:53 schreef Beaurealis het volgende:
Same here. Was de enige stemmer in het gebouw.quote:Op woensdag 22 november 2023 20:11 schreef heywoodu het volgende:
Zo, burgerplicht dit dat alles
Het was echt superrustig in het stemlokaal, de enige andere aanwezige liep net richting uitgang en verder niemand binnen zien lopen ook
Dat was ik dan weer niet, want ik ging niet alleenquote:Op woensdag 22 november 2023 20:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Same here. Was de enige stemmer in het gebouw.
Ik wil niet zeggen "ik heb het gezegd." maar ik heb het gezegd.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ruim lijkt me nagenoeg onmogelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |