Ook gestemd in Assen, het wijkgebouw van Marsdijkquote:Op woensdag 22 november 2023 13:38 schreef Cyan9 het volgende:
Zojuist gestemd in een sfeervolle gymzaal in Assen. En wederom een potlood geclaimd.
[ afbeelding ]
Oh, hebben jullie ook zo'n sfeervolle jaren 70 sporthal? Wij ookquote:Op woensdag 22 november 2023 13:38 schreef Cyan9 het volgende:
Zojuist gestemd in een sfeervolle gymzaal in Assen. En wederom een potlood geclaimd.
[ afbeelding ]
Is het geen plaatje?quote:Op woensdag 22 november 2023 13:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, hebben jullie ook zo'n sfeervolle jaren 70 sporthal? Wij ook
'quote:Op woensdag 22 november 2023 13:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Is het geen plaatje?
[ afbeelding ]
Goeie tieten wel 👍🏿quote:Op woensdag 22 november 2023 13:09 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn stem, nu afwachten of het genoeg gaat zijn om deze parel(s) in de kamer te houden
Zeker links gestemd.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:38 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Ruim lijkt me nagenoeg onmogelijk.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:19 schreef tesssssssss het volgende:
Ik heb gestemd in het dorp waar ik woon in Midden-Brabant. (nee, niet op de PVV)
Het was drukker dan in andere jaren als ik ging stemmen.
Ik verwacht wel dat de PVV de verkiezingen ruim gaat winnen,
Nou, ik zou er ook geen vergif op innemen, maar hij steeg ineens zo snel.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ruim lijkt me nagenoeg onmogelijk.
Zelfs 2-3 zetels verschil is niet echt ruim natuurlijk.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:21 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, ik zou er ook geen vergif op innemen, maar hij steeg ineens zo snel.
Ben blij dat ik aan het begin moest zijn. Ik durf hem nooit helemaal uit te vouwen omdat ik dan bang ben dat ik hem niet meer goed terug krijg.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:22 schreef phpmystyle het volgende:
Wat een enorm groot vel tegenwoordig. En gedoe met opvouwen.
Jij was toch van Geert Wilders van de PVV?quote:Op woensdag 22 november 2023 13:12 schreef remlof het volgende:
Tegen egoïsme en uitsluiting gestemd. Dus op GL-PvdA.
Gewoon thuisblijven.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:22 schreef phpmystyle het volgende:
Ahhhh.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben blij dat ik aan het begin moest zijn. Ik durf hem nooit helemaal uit te vouwen omdat ik dan bang ben dat ik hem niet meer goed terug krijg.
Ik rommelde hem op een goed moment gewoon dicht, dus niet meer goed over de vouwlijnen.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben blij dat ik aan het begin moest zijn. Ik durf hem nooit helemaal uit te vouwen omdat ik dan bang ben dat ik hem niet meer goed terug krijg.
Dit heb ik ook altijdquote:Op woensdag 22 november 2023 14:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik meen dat ik het 1x groter heb gezienquote:Op woensdag 22 november 2023 14:22 schreef phpmystyle het volgende:
CU of SGPquote:Op woensdag 22 november 2023 13:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Fok exit poll (alleen hier invullen als je al gestemd hebt):
[poll=6375]
Hierbij
Dat vindt mijn vriendin ook.quote:Op woensdag 22 november 2023 14:29 schreef wdn het volgende:
Ik was de eerste bij mijn stemkantoor
1 van de 3 personen daar was nog koffie aan het zetten
[..]
Ik meen dat ik het 1x groter heb gezien
maar idd. wat een joekel was dit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |