VVD'ers zijn per definitie vervelendquote:Op woensdag 22 november 2023 14:20 schreef Guanabana het volgende:
Gestemd op GL/PvdA.
Stembureau was nogal ergerlijk, lange rij ouderen/boomers, en een voordringer die tegen een bekende begon te brallen over 'natuurlijk de VVD" en tegen 'idioot Timmermans'. Vind het een ongeschreven regel dat je je een beetje onthoudt van commentaar als je daar braaf staat te wachten. Vervelende vent.
https://nos.nl/collectie/(...)ekker-komt-weer-vrijquote:Opkomst tot 17.45 uur 50 procent, lager dan 2017
Tot 17.45 uur heeft 50 procent van de stemgerechtigden zijn stem uitgebracht, meldt onderzoeksbureau Ipsos. Dat is lager dan bij de Tweede Kamerverkiezingen in 2017: toen was het percentage op hetzelfde tijdstip 55 procent.
In 2021 waren er ook landelijke verkiezingen, maar vanwege de coronapandemie kon er drie dagen gestemd worden en waren er andere bijzonderheden zoals onder meer een groter aantal briefstemmen. Om een goede vergelijking te maken is er daarom gekozen om de cijfers naast die van 2017 te leggen.
In totaal stemde in 2017 81,6 procent van de stemgerechtigden. In 2021 was dat 78,7 procent.
Bij mij lagen ze aan de ketting.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:38 schreef Cyan9 het volgende:
Zojuist gestemd in een sfeervolle gymzaal in Assen. En wederom een potlood geclaimd.
[ afbeelding ]
Tja, Rotterdamquote:
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 22 november 2023 14:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben blij dat ik aan het begin moest zijn. Ik durf hem nooit helemaal uit te vouwen omdat ik dan bang ben dat ik hem niet meer goed terug krijg.
Veel beter/handiger zo!quote:Op woensdag 22 november 2023 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het stemformulier voor Nederlanders in het buitenland:
[ afbeelding ]
(ik kreeg die van 2023 niet als plaatje in fok, dus met google image search deze vrijwel identieke gevonden)
Niet alleen qua tellen, je zit ook niet met het opvouwen.quote:Op woensdag 22 november 2023 15:19 schreef Rambow het volgende:
[..]
Je hebt dan toch nog steeds het enorme formulier nodig op te kijken welke naam bij welk nummer hoort?
Alleen voor het tellen is het makkelijker.
Om dat het de verstandigste keuze is.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom stemmen hier zoveel mensen op PvdA/GL?
Strategisch stemmen, anti-rechts vooral.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:30 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op woensdag 22 november 2023 18:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik was zonet op een verjaardag, alle volwassenen hielden zich er niet mee bezig daar.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:26 schreef Guanabana het volgende:
Misschien zitten wij in een verkiezingenbubble, maar ik vind die lagere opkomst wel apart, je zou toch denken dat het super leeft in het land, helemaal nu.
Angstquote:Op woensdag 22 november 2023 18:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Met als resultaat: Geen enkele zetel voor de SP in het Europees parlement.quote:
Frans gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 november 2023 18:12 schreef Jojoke het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)ekker-komt-weer-vrij
Ik stemde vroeger ook op de SP, maar met dat spotje zijn ze mij voorlopig kwijt geraakt. Zonder de EU zou Nederland niks voorstellen op het wereldtoneel.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Met als resultaat: Geen enkele zetel voor de SP in het Europees parlement.
quote:Op woensdag 22 november 2023 18:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik was zonet op een verjaardag, alle volwassenen hielden zich er niet mee bezig daar.En ik mij helemaal uitsloven, braaf alle verkiezingsprogramma's doorlezen, debatten volgen, doorrekeningen bekijken, stemgedrag op moties uit de kamer analyseren.
Als er iets Nederlandse cultuur is, is het wel dit soort verjaardagen.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 18:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik was zonet op een verjaardag, alle volwassenen hielden zich er niet mee bezig daar.En ik mij helemaal uitsloven, braaf alle verkiezingsprogramma's doorlezen, debatten volgen, doorrekeningen bekijken, stemgedrag op moties uit de kamer analyseren.
Rond 18u eruit worden gekekenquote:Op woensdag 22 november 2023 18:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als er iets Nederlandse cultuur is, is het wel dit soort verjaardagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |