Daarom... PVV!quote:Op woensdag 22 november 2023 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nadat je je blokje kaas en je schijfje komkommer op hebt.
En van die vieze zoute sticksquote:Op woensdag 22 november 2023 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nadat je je blokje kaas en je schijfje komkommer op hebt.
quote:
bij mij viel het reuze mee, iets na vijven vrij vlot kunnen stemmen. In een bejaardentehuis waar ze ongetwijfeld al achter de piepers zatenquote:Op woensdag 22 november 2023 18:52 schreef Hanca het volgende:
Om 17:30 gestemd, op vorige keer na nog nooit zo druk geweest in een stembureau. Maar meestal stem ik dan ook om 10u/10.30, dan ben je de enige.
Waarom zou je hierin naar anderen moeten kijken? Als jij het fijn vind om alles door te snuffelen is dat prima toch?quote:Op woensdag 22 november 2023 18:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik was zonet op een verjaardag, alle volwassenen hielden zich er niet mee bezig daar.En ik mij helemaal uitsloven, braaf alle verkiezingsprogramma's doorlezen, debatten volgen, doorrekeningen bekijken, stemgedrag op moties uit de kamer analyseren.
Ik was om 14.00 uur in een bejaardeninstelling maar toen was het ook niet drukquote:Op woensdag 22 november 2023 18:53 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
bij mij viel het reuze mee, iets na vijven vrij vlot kunnen stemmen. In een bejaardentehuis waar ze ongetwijfeld al achter de piepers zaten
Omdat ik dat interessant vind.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Waarom zou je hierin naar anderen moeten kijken? Als jij het fijn vind om alles door te snuffelen is dat prima toch?
Jij gaat dus nog alleen naar sta-tafel verjaardagen?quote:Op woensdag 22 november 2023 18:53 schreef zimmy910 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik op zo'n verjaardg was stonden de glazen met sigaretten nog op tafel.
Als in, ze gingen ook niet stemmen?quote:Op woensdag 22 november 2023 18:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik was zonet op een verjaardag, alle volwassenen hielden zich er niet mee bezig daar.En ik mij helemaal uitsloven, braaf alle verkiezingsprogramma's doorlezen, debatten volgen, doorrekeningen bekijken, stemgedrag op moties uit de kamer analyseren.
Ja, niemand komt meer aan een huisquote:Op woensdag 22 november 2023 19:04 schreef Coco het volgende:
Wonen jullie allemaal nog in je geboorteplaats of zo?
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja, niemand komt meer aan een huis
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 13:38 schreef Cyan9 het volgende:
Zojuist gestemd in een sfeervolle gymzaal in Assen. En wederom een potlood geclaimd.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |