Dat zal van de week denk ik ook wel zoiets worden qua uitslag.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En Nederland had het nog moeilijk genoeg thuis tegen Gibraltar (en nog een half uur ofzo tegen 10 man)
Ja, dat gaat ook weer genieten worden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal van de week denk ik ook wel zoiets worden qua uitslag.
Daar speelt een stuk opportunistischer en zal men wel meer scoren.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook weer genieten worden.
Ik denk dat ik het politieke debat maar opzet.
Nog nooit vertoond.quote:
Misschien dat dit ze ongeluk brengt, Gibraltar maakt dus nog kans.quote:
Malheureusement.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien dat dit ze ongeluk brengt, Gibraltar maakt dus nog kans.
Moeten wij er dinsdag twee maken om gelijk te komen met die wedstrijd.quote:
Was nog wel even billenknijpen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:36 schreef Fred_B het volgende:
Frankrijk heeft de overwinning ook over de streep weten te trekken.
14-0 FT
Weer eens wat anders dan alleen de bal in die handen te schieten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:36 schreef Arizona het volgende:
Malen loopt in de handen van de keeper.
Ja het had toch bijna 15-0 kunnen zijnquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was nog wel even billenknijpen.
Wat heb ik gewonnen Pjèèèrrrrquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Pfoe, ik denk een krappe 1-0.
Jij?
Ik snak ernaarquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een biertje? Het is immers alweer drie kwartier verder
Haha. Heb je nog een biertje voor onderweg naar huis?quote:
We weten dat we met goed voetbal het toch vaak net niet redden. Dan kun je beter als underdog a la de Grieken of Denen wel die prijs binnenhalenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:50 schreef Em31 het volgende:
Je ziet aan alles dat we grote kans maken om Europees kampioen te worden
Hoezo hebben die een eigen stemwijzer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:51 schreef Redefine het volgende:
Ik wil nog even een paar stemwijzers invullen. Krijg bij het zoeken naar stemwijzers als vijfde resultaat die van de VVDDaar zal vast wel een onafhankelijk resultaat uitkomen.
https://www.vvd.nl › stemwijzerquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo hebben die een eigen stemwijzer.
Waar kan ik die invullen? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Mag wel, is alleen nergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:44 schreef Redefine het volgende:
We mogen trots zijn allen. Als Virgil het zegt.
Oh, maar dat is de stemwijzer die ik zelf ook doe.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
https://www.vvd.nl › stemwijzer
En hieronder hoe dat hele zoekresultaat wordt weegegeven:
StemWijzer.
VVD
https://www.vvd.nl › stemwijzer
De StemWijzer is een hulpmiddel. Op basis van diverse stellingen krijg je een stemadvies voor de Tweedekamer verkiezingen.
Dat zie je vaak bij spelers dat ze het goed doen bij hun club, dan slecht presteren in Oranje. Wellicht moeten we spelers oproepen die het slecht doen bij hun club.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:55 schreef blackswangreen het volgende:
No Frenkie, no party. Dat is wel duidelijk met dit Nederlands elftal. Mijn god, wat een frustrerende ploeg is dit. Met als negatieve uitblinker Xavi Simons, alles wat hij doet mislukt. Hij schijnt in Duitsland goed te spelen, in Oranje is hij echt verschrikkelijk. Vooral die kop er ook bij steeds.
Koeman ook met z'n verdedigende wissels... nee, dit wordt hem echt niet op het EK. Zelfs mét Frenkie.
Probleem van Frenkie is dat zijn rendement te laag is. Fantastische speler, die ook veel open kan breken, maar uiteindelijk toch te weinig toevoegt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:55 schreef blackswangreen het volgende:
No Frenkie, no party. Dat is wel duidelijk met dit Nederlands elftal. Mijn god, wat een frustrerende ploeg is dit. Met als negatieve uitblinker Xavi Simons, alles wat hij doet mislukt. Hij schijnt in Duitsland goed te spelen, in Oranje is hij echt verschrikkelijk. Vooral die kop er ook bij steeds.
Koeman ook met z'n verdedigende wissels... nee, dit wordt hem echt niet op het EK. Zelfs mét Frenkie.
Alle Nederlanders van Ajax 1 in het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zie je vaak bij spelers dat ze het goed doen bij hun club, dan slecht presteren in Oranje. Wellicht moeten we spelers oproepen die het slecht doen bij hun club.
Daar moet je niet naar kijken bij Frenkie, hij geeft zelden de eindpass en scoort helemaal bijna nooit. Dat is niet zijn kwaliteit. Hij laat de ploeg draaien. Zonder hem heeft ook Barcelona het lastig, en Oranje helemaal.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Probleem van Frenkie is dat zijn rendement te laag is. Fantastische speler, die ook veel open kan breken, maar uiteindelijk toch te weinig toevoegt.
En dat ze dan in een oranje shirtje wel ineens alles keihard winnen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Alle Nederlanders van Ajax 1 in het Nederlands elftal.
Ik doel niet op de eindpass. Maar ook op het stukje daarvoor in het Nederlands elftal. Het is net teveel draaien en keren ook al kan hij de bal meegeven aan iemand die naar voren gaat.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:01 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar moet je niet naar kijken bij Frenkie, hij geeft zelden de eindpass en scoort helemaal bijna nooit. Dat is niet zijn kwaliteit. Hij laat de ploeg draaien. Zonder hem heeft ook Barcelona het lastig, en Oranje helemaal.
Ik denk dat dit met een iets betere voetballer naast hem dan Marten de Roon ook wel beter zal gaan. Schouten kan zelf ook iets met een bal, dat scheelt wel. Dan hoeft het niet allemaal van Frenkie te komen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik doel niet op de eindpass. Maar ook op het stukje daarvoor in het Nederlands elftal. Het is net teveel draaien en keren ook al kan hij de bal meegeven aan iemand die naar voren gaat.
Dat zou veel schelen ja. Vandaar ook dat ik benieuwd ben naar een duo met Reijnders of met drie man (wat sowieso denk ik wel beter is), met Reijnders en Schouten naast hem.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:07 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat dit met een iets betere voetballer naast hem dan Marten de Roon ook wel beter zal gaan. Schouten kan zelf ook iets met een bal, dat scheelt wel. Dan hoeft het niet allemaal van Frenkie te komen.
Dan wel tegen Ierland en Sovjet Unie overslaan, die waren niet zo best.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:09 schreef Koen66 het volgende:
Zoonlief even wat EK 1988 wedstrijden laten zien
Een lucky maar wat geeft het.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan wel tegen Ierland en Sovjet Unie overslaan, die waren niet zo best.
Klopt helemaal, die kwamen ook niet langs op YTquote:Op zaterdag 18 november 2023 23:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan wel tegen Ierland en Sovjet Unie overslaan, die waren niet zo best.
Ze gaan net zo lang door totdat Nederland ook 14 keer heeft gescoord.quote:
Wat een vreselijke vent is het toch. Geef gewoon normaal antwoord man, maak jezelf niet zo belachelijk.quote:
Ware woorden!quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je al je wedstrijden met 1-0 wil 't, wordt je Europees kampioen.
Nee, ik lust geen alcoholquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha. Heb je nog een biertje voor onderweg naar huis?
Persoonlijk vind ik dat het ergst aan dat we geen betere spitsen hebben: elke keer dat overdreven gedoe van deze idioot aan moeten zien.quote:
Ja. Zijn reactie na het maken van de goal was ook weer vrij debiel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat een vreselijke vent is het toch. Geef gewoon normaal antwoord man, maak jezelf niet zo belachelijk.
Bijna alles aan hem is een act. Ook toen tegen Frankrijk, dat die eigenlijk direct er geblesseerd eraf moest, maar per se nog even door wilde.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat het ergst aan dat we geen betere spitsen hebben: elke keer dat overdreven gedoe van deze idioot aan moeten zien.
Ik snap niet waarom we per se met een spits moeten spelen. Ik zie liever Gakpo als een soort valse spits. Al moet ik zeggen dat ik Weghorst vandaag wel wat goede dingen heb zien doen. En dat zeg ik niet snel, want ik vind de man echt een verschrikking.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat het ergst aan dat we geen betere spitsen hebben: elke keer dat overdreven gedoe van deze idioot aan moeten zien.
We zijn allemaal in de stad aan het vieren dat we naar het EK gaanquote:Op zondag 19 november 2023 01:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Toch altijd jammer van die ESF SC, dat alles altijd meteen stilvalt zodra het voetbal is afgelopen.
Dat blijkt.quote:Op zondag 19 november 2023 01:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We zijn allemaal in de stad aan het vieren dat we naar het EK gaan
Toeterend en welquote:Op zondag 19 november 2023 01:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
We zijn allemaal in de stad aan het vieren dat we naar het EK gaan
Wat had je niet willen missen?quote:Op zondag 19 november 2023 01:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat blijkt.![]()
Blijkbaar ben ik gisteren een dagje te vroeg de stad in gegaan.![]()
Of juist niet, ik had sommige momenten van gisteren toch niet willen missen tbh.![]()
Ja ok, vooral een paar persoonlijke gesprekken waar ik hier niet over ga uitweiden.quote:Op zondag 19 november 2023 02:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat had je niet willen missen?
Ik wilde na een paar rondjes weer naar bed, maar ben toch blijven kijkenquote:Op zondag 19 november 2023 08:07 schreef Yesse het volgende:
Ondanks alle kritieken is het uiteindelijk wel een spannende race
F1TV FTWquote:Op zondag 19 november 2023 08:58 schreef GeorgeM het volgende:
De heren gaan gewoon door met hun post race evaluatie ipv naar de fonteinenlichtshow te kijken
Echt hequote:Op zondag 19 november 2023 08:42 schreef GeorgeM het volgende:
Het lijkt wel of Sainz derde is geworden door dat pak van Perez
Bron: Mediacourantquote:Ilse DeLange en Waylon zorgen voor PVV-liefde: ‘Ik ben gek ook!’
Ilse DeLange en Waylon hebben met hun optreden op het Songfestival gezorgd voor opbloeiende liefde tussen de PVV-Kamerleden Fleur Agema en Léon de Jong. “We keken samen.”
Ze vormen nu al flink wat jaren een setje met elkaar: Fleur Agema en Léon de Jong, die allebei in de Tweede Kamer zitten voor de PVV. De twee hebben elkaar ook ontmoet bij de partij, die momenteel in de peiling van Maurice de Hond op een gedeelde eerste plaats staat met de VVD. “Hij was een collega en ik had wel een oogje op hem.”
Ilse DeLange en Waylon zorgden vervolgens voor hun PVV-romance. “Tot die ene avond van het Songfestival met Waylon en Ilse DeLange. Ik zat te werken bij de Tweede Kamer en Geert (Wilders, red.) appte: ‘Wat zit je daar nu nog? Het is zaterdagavond, ga iets leuks doen met je leven. Waarom ga je niet bij Léon het Eurovisie Songfestival kijken?’”
Het is dus teamwork geweest, met Geert Wilders als Cupido en Ilse en Waylon als zijn handlangers. Fleur vond het namelijk direct een goed idee: “Léon woonde in de buurt van de Tweede Kamer en ik dacht: ik ben ook gek ook dat ik hier nu nog zit! Dus ben ik naar Léon toegegaan…”
Ze gingen toen dus gezellig naar Ilse en Waylon kijken. En van het een kwam het ander. “Sinds die avond zijn we nooit meer los van elkaar geweest.”
quote:Op zondag 19 november 2023 10:58 schreef Fred_B het volgende:
Het ESF als ideale date voor politici:
[..]
Bron: Mediacourant
Ik had een prima leven kunnen leiden zonder ooit deze woordcombinatie te lezen.quote:
Ik wilde wat zeggen maar dat houd ik maar voor me.quote:Op zondag 19 november 2023 10:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oke dan.quote:Op zondag 19 november 2023 10:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
quote:
Caroline le Blanc is mijn favorietquote:
Ik vind ze gelukkig allemaal even lekker momenteelquote:Op zondag 19 november 2023 17:29 schreef H_T het volgende:
Nu hij echt in het land is heb ik chocoladekruidnoten gekochtGewoon de klassieke mix zonder raardoenerij, en dan straks balen dat er te weinig witte in zitten
Die vind ik best lekker, maar de inhoud van zo'n standaardzak is me toch wat te veelquote:Op zondag 19 november 2023 17:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind ze gelukkig allemaal even lekker momenteel.
Wij hebben nu de Sint weer in het land is, taaitaaipopjes gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |