Dat zal van de week denk ik ook wel zoiets worden qua uitslag.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En Nederland had het nog moeilijk genoeg thuis tegen Gibraltar (en nog een half uur ofzo tegen 10 man)
Ja, dat gaat ook weer genieten worden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal van de week denk ik ook wel zoiets worden qua uitslag.
Daar speelt een stuk opportunistischer en zal men wel meer scoren.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat gaat ook weer genieten worden.
Ik denk dat ik het politieke debat maar opzet.
Nog nooit vertoond.quote:
Misschien dat dit ze ongeluk brengt, Gibraltar maakt dus nog kans.quote:
Malheureusement.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien dat dit ze ongeluk brengt, Gibraltar maakt dus nog kans.
Moeten wij er dinsdag twee maken om gelijk te komen met die wedstrijd.quote:
Was nog wel even billenknijpen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:36 schreef Fred_B het volgende:
Frankrijk heeft de overwinning ook over de streep weten te trekken.
14-0 FT
Weer eens wat anders dan alleen de bal in die handen te schieten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:36 schreef Arizona het volgende:
Malen loopt in de handen van de keeper.
Ja het had toch bijna 15-0 kunnen zijnquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was nog wel even billenknijpen.
Wat heb ik gewonnen Pjèèèrrrrquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Pfoe, ik denk een krappe 1-0.
Jij?
Ik snak ernaarquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een biertje? Het is immers alweer drie kwartier verder
Haha. Heb je nog een biertje voor onderweg naar huis?quote:
We weten dat we met goed voetbal het toch vaak net niet redden. Dan kun je beter als underdog a la de Grieken of Denen wel die prijs binnenhalenquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:50 schreef Em31 het volgende:
Je ziet aan alles dat we grote kans maken om Europees kampioen te worden
Hoezo hebben die een eigen stemwijzer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:51 schreef Redefine het volgende:
Ik wil nog even een paar stemwijzers invullen. Krijg bij het zoeken naar stemwijzers als vijfde resultaat die van de VVDDaar zal vast wel een onafhankelijk resultaat uitkomen.
https://www.vvd.nl › stemwijzerquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoezo hebben die een eigen stemwijzer.
Waar kan ik die invullen? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Mag wel, is alleen nergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:44 schreef Redefine het volgende:
We mogen trots zijn allen. Als Virgil het zegt.
Oh, maar dat is de stemwijzer die ik zelf ook doe.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
https://www.vvd.nl › stemwijzer
En hieronder hoe dat hele zoekresultaat wordt weegegeven:
StemWijzer.
VVD
https://www.vvd.nl › stemwijzer
De StemWijzer is een hulpmiddel. Op basis van diverse stellingen krijg je een stemadvies voor de Tweedekamer verkiezingen.
Dat zie je vaak bij spelers dat ze het goed doen bij hun club, dan slecht presteren in Oranje. Wellicht moeten we spelers oproepen die het slecht doen bij hun club.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:55 schreef blackswangreen het volgende:
No Frenkie, no party. Dat is wel duidelijk met dit Nederlands elftal. Mijn god, wat een frustrerende ploeg is dit. Met als negatieve uitblinker Xavi Simons, alles wat hij doet mislukt. Hij schijnt in Duitsland goed te spelen, in Oranje is hij echt verschrikkelijk. Vooral die kop er ook bij steeds.
Koeman ook met z'n verdedigende wissels... nee, dit wordt hem echt niet op het EK. Zelfs mét Frenkie.
Probleem van Frenkie is dat zijn rendement te laag is. Fantastische speler, die ook veel open kan breken, maar uiteindelijk toch te weinig toevoegt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:55 schreef blackswangreen het volgende:
No Frenkie, no party. Dat is wel duidelijk met dit Nederlands elftal. Mijn god, wat een frustrerende ploeg is dit. Met als negatieve uitblinker Xavi Simons, alles wat hij doet mislukt. Hij schijnt in Duitsland goed te spelen, in Oranje is hij echt verschrikkelijk. Vooral die kop er ook bij steeds.
Koeman ook met z'n verdedigende wissels... nee, dit wordt hem echt niet op het EK. Zelfs mét Frenkie.
Alle Nederlanders van Ajax 1 in het Nederlands elftal.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zie je vaak bij spelers dat ze het goed doen bij hun club, dan slecht presteren in Oranje. Wellicht moeten we spelers oproepen die het slecht doen bij hun club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |