Bij vraag 2 kan ik geen keuze makenquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:55 schreef Fred_B het volgende:
Voor de liefhebbers van Stemwijzers en de Top 2000 heb ik een zelf-gefabriceerde Stemwijzer in het Top 2000-topic gezet:
Fred_B in MUZ / Top 2000 Editie 2023 #2 - Met Diederik op TV
Je moet kiezen Pierre!quote:Op dinsdag 14 november 2023 13:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij vraag 2 kan ik geen keuze maken
Ik hou van goeie intro's en outro'squote:Op dinsdag 14 november 2023 13:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je moet kiezen Pierre!
Er kunnen er maar 35 op een keuzelijst
10 A sowiesoquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:55 schreef Fred_B het volgende:
Voor de liefhebbers van Stemwijzers en de Top 2000 heb ik een zelf-gefabriceerde Stemwijzer in het Top 2000-topic gezet:
Ik lees vooral een hele negatieve review gevolgd door de conclusie dat het prima wasquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Review spareribs salade van de AH:
Smeerbaarheid is niet zo heel goed. Van de smaak had ik meer verwacht. Prima salade, maar niet dat ik gauw weer zo kopen
De salade is nog vlees noch vis saladequote:Op dinsdag 14 november 2023 14:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik lees vooral een hele negatieve review gevolgd door de conclusie dat het prima was
Dankquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
Review spareribs salade van de AH:
Smeerbaarheid is niet zo heel goed. Van de smaak had ik meer verwacht. Prima salade, maar niet dat ik gauw weer zo kopen
Ja, alweer erg vroeg donker vandaag.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:21 schreef Arizona het volgende:
Ik denk aan slaap omdat ik dus moe ben en het hier alweer donker wordt
Dus een nummer met alleen een intro en een outro is helemaal jouw ding?quote:Op dinsdag 14 november 2023 13:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik hou van goeie intro's en outro's
En een goed middenstukquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:12 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dus een nummer met alleen een intro en een outro is helemaal jouw ding?
quote:Op dinsdag 14 november 2023 12:55 schreef Fred_B het volgende:
Wowquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:55 schreef Fred_B het volgende:
Ik had hier overheen gelezenquote:Op dinsdag 14 november 2023 12:55 schreef Fred_B het volgende:
Jawel, je kunt ook flexibel zijn! Bij vraag 6 bijvoorbeeld vind ik alle antwoorden prima, dus kies ik beide, maar bij vraag 9, ben ik geen van beide (ik ben een middagmens) dus kies ik gewoon geen van die antwoorden!quote:Op dinsdag 14 november 2023 13:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij vraag 2 kan ik geen keuze maken
Maar te flexibel lijkt me dan weer niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jawel, je kunt ook flexibel zijn! Bij vraag 6 bijvoorbeeld vind ik alle antwoorden prima, dus kies ik beide, maar bij vraag 9, ben ik geen van beide (ik ben een middagmens) dus kies ik gewoon geen van die antwoorden!
Dat is toch wel geoorloofd @:fred_B ?
quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2023 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En DodenritVan de overige 33 liedjes kies ik iets anders.
Mensen uit de Omtzigt-regio zijn geëxcuseerd voor enige besluiteloosheidquote:Op dinsdag 14 november 2023 17:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jawel, je kunt ook flexibel zijn! Bij vraag 6 bijvoorbeeld vind ik alle antwoorden prima, dus kies ik beide, maar bij vraag 9, ben ik geen van beide (ik ben een middagmens) dus kies ik gewoon geen van die antwoorden!
Dat is toch wel geoorloofd @:fred_B ?
Ik heb nog geen idee.quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik was 29 jaar oud toen ik er achter kwam wat Parlando is
Ik heb hetzelfdequote:Op dinsdag 14 november 2023 17:58 schreef Koen66 het volgende:
@:molloot200gefeliciteerd kerel
Waarom blijf ik telkens @:molloot2000 typen
Waarschijnlijk omdat ik ben geboren in 2000quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:58 schreef Koen66 het volgende:
@:molloot200gefeliciteerd kerel
Waarom blijf ik telkens @:molloot2000 typen
Broekiequote:Op dinsdag 14 november 2023 18:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik ben geboren in 2000
Gelukkig maakte je geen spelfout.quote:Op dinsdag 14 november 2023 17:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mensen uit de Omtzigt-regio zijn geëxcuseerd voor enige besluiteloosheid
Ik las dat wel eerstquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gelukkig maakte je geen spelfout.
Zo zie je maar hoe leerzaam mijn posts altijd zijnquote:Op dinsdag 14 november 2023 17:59 schreef NailQueen het volgende:
Ik was 29 jaar oud toen ik er achter kwam wat Parlando is
Gewoon voor Zalando gaan.quote:
Om Ari hiervoor nou voor het vuurpeloton te zetten, is misschien wat zwaar gestraft hèquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Gelukkig maakte je geen spelfout.
Het is weer als vanoudsquote:
Nu al zin inquote:Op dinsdag 14 november 2023 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh god @:arizona wat er volgende keer komt.
Nee hoor, net te laatquote:
Prachtig geboortejaarquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:03 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik ben geboren in 2000
Is dat fijn ja? Ik heb er eentje liggen, maar nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:17 schreef Arizona het volgende:
Ik slaap tegenwoordig onder zo’n verzwaringsdeken trouwens. Heerlijk![]()
Ik heb het gevoel dat ik sneller diep in slaap ben. Dus niet zozeer dat ik sneller in slaap val, maar áls ik slaap, is het langer een diepe slaap.
Het bevalt me heel goed ja. Mijn nachten zijn wat rustiger. Gewoon eens een paar nachtjes proberen, zou ik zeggenquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:53 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is dat fijn ja? Ik heb er eentje liggen, maar nog niet geprobeerd.
Ik heb nog geen ketting aangeraaktquote:Op dinsdag 14 november 2023 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerst al aan de ketting, nu een zweep, waar gaat dit naartoe NQ
Nou dat wordt wel eens tijd dan!quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ketting aangeraakt
quote:Op dinsdag 14 november 2023 21:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerst al aan de ketting, nu een zweep, waar gaat dit naartoe NQ
Bohquote:Op dinsdag 14 november 2023 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Gokje voor de volgende stap.![]()
* legt @Strani vast aan de ketting.quote:Op dinsdag 14 november 2023 09:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Volgende keer toch @:strani maar weer aan de ketting leggen voordat je weggaat.
Dat had ik ook. Maar de wekker gaat wel gewoon weer om 6 uur morgen.quote:
Morgen weer proberen?quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:12 schreef H_T het volgende:
Pubquiz gewonnen, morgen weer proberenEn daarna VAKANTIE
Oh en gefeliciteerd met het winnen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:12 schreef H_T het volgende:
Pubquiz gewonnen, morgen weer proberenEn daarna VAKANTIE
Andere pubquiz. De vorige editie daar heeft mijn team (ander team) ook gewonnen, dus ik kan mijn streak verder uitbreidenquote:Op dinsdag 14 november 2023 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Morgen weer proberen?
Maar je hebt vandaag toch al gewonnen?
Nooit gehoord van stoppen op je hoogtepunt?
De dagen dat ik weg ga zijn al betaald, maar de prijs van vandaag was behoorlijkquote:Op dinsdag 14 november 2023 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh en gefeliciteerd met het winnen.
Is die vakantie al geregeld of ga je die morgen proberen te winnen?
Hm, je streak uitbreiden met een andere pubquiz klinkt een beetje alsof je bij zo veel mogelijk pubquizzes probeert te streaken.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Andere pubquiz. De vorige editie daar heeft mijn team (ander team) ook gewonnen, dus ik kan mijn streak verder uitbreiden
Dit zijn wel quizzen waar die kans redelijk aanwezig isquote:Op dinsdag 14 november 2023 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, je streak uitbreiden met een andere pubquiz klinkt een beetje alsof je bij zo veel mogelijk pubquizzes probeert te streaken.
Maar goed, als dat jouw manier is om te winnen dan wens ik je morgen weer veel succes.![]()
Het geeft wel een iets ander beeld dan ik had van zo'n pubquiz.
Wacht, wat? Gaat dit over waar ik het over had?quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Dit zijn wel quizzen waar die kans redelijk aanwezig is![]()
Ik ken Beat the Champions niet, maar ik zal maar aannemen dat die erg goed zijn in wat jullie daar zoal doen.quote:Ik speel ook wel eens in Utrecht mee waar een paar van de champions uit Beat the Champions ook meedoen. Daar heb ik alleen gewonnen toen de Champions er niet waren
Er loopt zelden iemand in de blote kont! En bij Beat the Champions moet iemand een quiz proberen te winnen van mensen die worden ingehuurd omdat ze heel goed zijn in quizzenquote:Op dinsdag 14 november 2023 23:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht, wat? Gaat dit over waar ik het over had?
[..]
Ik ken Beat the Champions niet, maar ik zal maar aannemen dat die erg goed zijn in wat jullie daar zoal doen.
Zelden is niet nooit!quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:56 schreef H_T het volgende:
[..]
Er loopt zelden iemand in de blote kont!
En ah, zoiets dacht ik al, maar het is in dit geval toch fijn om het bevestigd te krijgen.quote:En bij Beat the Champions moet iemand een quiz proberen te winnen van mensen die worden ingehuurd omdat ze heel goed zijn in quizzen
Ik kan het me zo 1, 2, 3 niet herinneren maar ik durf het niet helemaal uit te sluitenquote:
Dat klinkt dan weer alsof er best wat gedronken wordt tijdens zo'n quiz.quote:Op woensdag 15 november 2023 00:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik kan het me zo 1, 2, 3 niet herinneren maar ik durf het niet helemaal uit te sluiten
Gooi er maar wat koffie inquote:
Dat is de snelste manierquote:
Dan heb je het minste van de dag maar gehadquote:Op woensdag 15 november 2023 08:20 schreef Em31 het volgende:
Waarom ik de tandarts om half 9 een paar weken geleden toch een goed idee vond…
Dan heb je tenminste wat aan je dagquote:Op woensdag 15 november 2023 08:20 schreef Em31 het volgende:
Zodat je er daarna van af bent.quote:Op woensdag 15 november 2023 08:20 schreef Em31 het volgende:
Succes!quote:Op woensdag 15 november 2023 08:20 schreef Em31 het volgende:
Meh wat balen zeg dat je zo’n gedoe hebt. Hopelijk valt het toch mee.quote:Op woensdag 15 november 2023 08:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Succes!
Ik ga juist het liefst zo vroeg mogelijk, vanwege mijn zenuwen.
Ik mag morgen alweerEn dan helaas pas om 11:20. Zou eerst in december controle hebben, maar heb het naar voren gehaald omdat ik weer eens klachten heb. Ontstoken tandvlees bij, en pijn tussen mijn verstandskies en de kies daarvoor dat maar niet over gaat.
Niet teveel cola drinken en niet teveel snoepen kindertjes! Dat deed ik vroeger wel en ik weet haast wel zeker dat dat mijn gebit geen goed heeft gedaan.quote:Op woensdag 15 november 2023 09:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Meh wat balen zeg dat je zo’n gedoe hebt. Hopelijk valt het toch mee.
Ik hoop het ook voor je. Is nu wel genoeg geweest hoor.quote:Op woensdag 15 november 2023 09:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Niet teveel cola drinken en niet teveel snoepen kindertjes! Dat deed ik vroeger wel en ik weet haast wel zeker dat dat mijn gebit geen goed heeft gedaan.
Ik poets en floss prima, ik heb bijvoorbeeld nooit tandsteen. Maar wel een slecht gebit.
Ik heb rechtsonder ook nog soms pijnsteekjes bij het kauwen maar daar had ik mijn afspraak niet voor vervroegd. Denk een gaatje of kapotte vulling.
Pech is daarnaast dat ik heel kleine kaken heb (een kindermaat, bij happen) en mijn tanden en kiezen dus superdicht op elkaar staan. Daardoor is het reinigen lastiger. Met stokjes kan bijv. niet eens, die passen nergens tussen.
Nou ja, we horen het morgen wel weer. Ik heb de moed voor nu opgegeven, maar hoop wel dat dit voorlopig de laatste 2 dingen zijn en ik volgend jaar wat minder gebitsproblemen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |