SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Momo op 10-11-2023 20:32:21 ]
quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Hallo, ik ben H_T en ik eet liever saté
Aangenaam. Ik ben NailQueen. En ik eet graag pastaquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Agnes. En ik eet graag sushi.
Jajaquote:
Wel handig als je dit topic ook wil lezenquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:19 schreef Vicky het volgende:
Dat gel*l tussendoor hoeft voor mij echt niet hoor.
Helaas staat ie nog niet op Videoland
Er waren opnames toen, hoef niet deze show te zijnquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:21 schreef NailQueen het volgende:
Dit was opgenomen tijdens de televizierringgala. Toen was Emma al zwanger.
Ik zie haar juist wel hier aan meedoenquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:22 schreef NailQueen het volgende:
Mwah ik zie Nikkie hier niet aan meedoen.
Zeker waarquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel handig als je dit topic ook wil lezen
das idd de reden dat ik hem even aan heb gezet maar ik heb nu al de allergiebubbelsquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel handig als je dit topic ook wil lezen
ow en dit natuurlijk!quote:
jah... en dan het geneuzel tussendoor... weer een half uur.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat scheelt een half uur, als je dat kan doorspoelen
als jij wikipedia even er bij pakt en me de lijst heeft zet ik het voor je in de OPquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:28 schreef Dazalbest1 het volgende:
Is er een overzichtje van alle seizoenen en wie er heeft meegedaan? Hoorde net iemand zeggen dat iemand het dan namelijk al niet meer kan zijn maar ik onthoud dat soort dingen niet!![]()
Misschien iets voor de opp?![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Masked_Singer_(Nederland)quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:28 schreef Dazalbest1 het volgende:
Is er een overzichtje van alle seizoenen en wie er heeft meegedaan? Hoorde net iemand zeggen dat iemand het dan namelijk al niet meer kan zijn maar ik onthoud dat soort dingen niet!![]()
Misschien iets voor de opp?![]()
Kun je hier al iets mee @Nizo of moet ik het op een andere manier delen? Ben niet zo kundigquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:29 schreef Momo het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Masked_Singer_(Nederland)
Dankjewel @Momoquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:29 schreef Momo het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Masked_Singer_(Nederland)
Wie is dat?quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:30 schreef Djeez het volgende:
Ik dacht aan Nathalie Makoma. Maar die is geboren in Kongo, dus volledig exotische roots
Ja indd en betere stem hahaquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind deze te rustig voor Martien Meiland
Die heeft toch al een keer meegedaanquote:
Verdammequote:Op vrijdag 10 november 2023 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die heeft toch al een keer meegedaan
ja hoor ik zet de link er wel inquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:31 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Kun je hier al iets mee @:nizo of moet ik het op een andere manier delen? Ben niet zo kundig
Jij en Momo zijn goed bezigquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoor ik zet de link er wel in
ah die staat er al in![]()
hmm Natasja zat alleen bij de commerciėlequote:
Hij lijkt er wel op qua snorquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:46 schreef Koen66 het volgende:
denk niet dat Johan Derksen ooit hieraan mee zou doen
Jaaquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
Och ja Tygo de giraffe was zo gaaf!!!
een programma zonder een Roelvink is ook wel eens bevrijdendquote:
XXL-frikandelquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Die had toch nummer over frikandel gemaakt? Die zag je op tafel.
Daarom gok ik op Frank van het Hof (radio2 dj en gek op frikandellen)quote:
Denk dat het afgeschaft is nu individueel is ipv teamsquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Moeten ze niet meer 3 goede hints raden?
dat was te kinderlijk en totaal niet nuttigquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:53 schreef NailQueen het volgende:
In dat kader is het wel een beetje 'gek' dat ze uitgebreid met elkaar zitten te overleggen. Als je wil winnen ga je toch niet je tegenstanders helpen?quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk dat het afgeschaft is nu individueel is ipv teams
teams is ook lastig met z'n 5-enquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk dat het afgeschaft is nu individueel is ipv teams
das showbizznizzquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
In dat kader is het wel een beetje 'gek' dat ze uitgebreid met elkaar zitten te overleggen. Als je wil winnen ga je toch niet je tegenstanders helpen?
heyyy psssst het is entertainmentquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
In dat kader is het wel een beetje 'gek' dat ze uitgebreid met elkaar zitten te overleggen. Als je wil winnen ga je toch niet je tegenstanders helpen?
Maakt het ook wat moeilijker voor thuis. Met de exact goede antwoorden was het vaak in no-time een intikker voor open doel.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:53 schreef NailQueen het volgende:
wiequote:Op vrijdag 10 november 2023 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die walrus kan dat jayjay boske zijn of is die te klein.
Volgens mij is die kleinerquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die is te kleinquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik ken die alleen van expeditie robinsonquote:
Die is iets van 1.70quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:
Ben er nu al achter dat t 45 min scheeltquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat scheelt een half uur, als je dat kan doorspoelen
Dacht trouwens dat Floortje al had mee gedaan maar zie haar niet op de lijst....quote:
als ze het nu is zie je dat verspookte gezicht nietquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:07 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Die heeft bijna aan elk programma wel geknabbeld
Dan heeft ze te druk met Jake Paulquote:
Kanquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heeft ze te druk met Jake Paul
verstappenquote:
Ik ook nietquote:
Ik ook niet.quote:
ga hier link ga hier rechts probeer om te draaienquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou wel een goede verkiezingsstunt zijn
zijn ze allang weer vergetenquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Patrick Martens heeft al eens meegedaan
Hebben ze potdorie niet in onze geweldige Opp gekekenquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Patrick Martens heeft al eens meegedaan
ze heeft toch gewoon een NL paspoort ookquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:35 schreef Momo het volgende:
Nijlpaard is Stefania klinkt logisch. Maar die is niet afkomstig uit Nederland
Maar dan zou ze niet zeggen dat haar verre verre verre voorouders van elders komenquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze heeft toch gewoon een NL paspoort ook
Ik gok ook dezequote:
Romee Strijd!quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:42 schreef NailQueen het volgende:
Zijn zoon is toch getrouwd met een topmodel?
jaquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:43 schreef H_T het volgende:
Het betweterige toontje zit nog steeds in de uitleg
EO doctrinequote:Op vrijdag 10 november 2023 21:43 schreef H_T het volgende:
Het betweterige toontje zit nog steeds in de uitleg
ja dat ja... heb mn reclamequotum van 2023 ruimschoots gehaald.quote:
Nee altijd hoor. Dan ligt ergens op een tafeltje achterin een tijdschrift waar iemand in 1993 voor het laatst een column voor schreef en dan is dat 'een hele goede hint'quote:
of de krant omdat daarin dagelijks de TV gids is gepubliceerd en daar stond het programma waar hij of zij 1 keer in zat ook in genoemdquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee altijd hoor. Dan ligt ergens op een tafeltje achterin een tijdschrift waar iemand in 1993 voor het laatst een column voor schreef en dan is dat 'een hele goede hint'
Aan de muur hing een poster voor Raiders of the Lost Ark. Raiders zijn in 1991 hernoemd naar Twix natuurlijk, en ik stond in 1997 in de omgeving van Schagen op bushokjesposters voor Twix. Dus je had het echt wel moeten weten!quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
of de krant omdat daarin dagelijks de TV gids is gepubliceerd en daar stond het programma waar hij of zij 1 keer in zat ook in genoemd
Mooi hequote:Op vrijdag 10 november 2023 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Zei Monica nou echt “die oude tang”? Wow, leuke stijlvolle grap.
sowieso had Gerard dat moeten weten idd!quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Aan de muur hing een poster voor Raiders of the Lost Ark. Raiders zijn in 1991 hernoemd naar Twix natuurlijk, en ik stond in 1997 in de omgeving van Schagen op bushokjesposters voor Twix. Dus je had het echt wel moeten weten!
Ja niveau hoor, waardevolle aanvullingquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
Zei Monica nou echt “die oude tang”? Wow, leuke stijlvolle grap.
moest echt goed kijken dat ze het wasquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:58 schreef StephanL het volgende:
Leonie is wel nieuw bij Rtl, dus kan zo maar.
Lelijke foto van Jamie
Die zit in een ander pakquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:58 schreef StephanL het volgende:
Leonie is wel nieuw bij Rtl, dus kan zo maar.
Lelijke foto van Jamie
dat zei Peter R ook vaakquote:
Nooit meer een nieuwe Goenavundquote:
van onschatbare waardequote:
Van onschatbare waarde, waar die vaas best een redelijke verwijzing naar isquote:
ja ik vind wel dat FOK! dit had moeten wetenquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Van onschatbare waarde, waar die vaas best een redelijke verwijzing naar is
Ik ookquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:02 schreef H_T het volgende:
Dionne vond ik minder betweterig klinken dan Bert
quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Van onschatbare waarde, waar die vaas best een redelijke verwijzing naar is
Ja dat kijk ik dus nooit. Ik dacht dat ze nog het nieuws presenteerdequote:
Ik waarschijnlijk ook.... erger me dood..... en in slaap gevallenquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:05 schreef Nizno het volgende:
maar goed dit was leuk even een keer live in het topic. echter ik vind de reclame en het gebabbel veel te veel dus volgende week kijk ik een dag later terug
Die had toch lang donker haar altijd?quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:19 schreef SiGNe het volgende:
Wat een verschrikkelijke foto van Vaes werd er in het programma gebruikt trouwens.
Rechtse staar.quote:Op zaterdag 11 november 2023 08:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vast al hier besproken, maar watskeburt met Geer zijn ogen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook aan zijn stemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar nu
StinkdierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WalrusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NijlpaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
wat weten we nog meer over Walrus
- niet persé interesse voor Boksen, maar wel vrijwel elke andere sport
- een vreetzak - dus problemen gehad met zijn gewicht in het verleden?
- connectie met Tygo Gernandt
hmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Leuk dat het weer begonnen is, de opzet met 5 panelleden is wennen. Monica voegt vooralsnog niets toe, nietszeggend persoon. Misschien veranderd dat nog.
Wat wel een gemis is dat er geen filtering meer plaatsvind in de hints. Je hebt itt eerder echt geen idee wat goed of niet goed is. Dat maakt het uitvogelen wie het is wel een paar tandjes moeilijker.
Jammer ook dat sommige optredens veel echo/bijgeluiden/verdraaiing meekrijgen.
Stinkdier hint ook wel erg naar Rob Kemps. Aantal keer “Best” (zijn woonplaats) en pijl “naar Links”. Al zou ook Steven Brunswijk erin kunnen passen in het optreden en de hints. Maar beiden hoorde ik er niet in.![]()
Werkelijk élke foto van Vaes van de laatste 10 jaar is verschrikkelijk. Ze zal vast heel aardig zijn (in ieder geval in ER), maar ik kan werkelijk niets moois meer in ontdekken. Vooral haar gezicht is echt compleet verkloot door alle fillers en operaties. Als je foto’s ziet van een jongere Jaimie dan springen de tranen echt in je ogen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:19 schreef SiGNe het volgende:
Wat een verschrikkelijke foto van Vaes werd er in het programma gebruikt trouwens.![]()
Werd besproken in de showquote:Op zaterdag 11 november 2023 08:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vast al hier besproken, maar watskeburt met Geer zijn ogen?Er was iets met zijn bril, dus had hij maar lenzen in gedaan waar ook een kleurtje in zat
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Dat riep ik ook meteenquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:19 schreef SiGNe het volgende:
Wat een verschrikkelijke foto van Vaes werd er in het programma gebruikt trouwens.
De walrus deed me enorm aan Jay Jay Boske denken, maar de lengte klopt dan niet helemaal.
Stinkdier Rob Kemps, al sluit ik Patrick Martens of Art Rooijakkers ook niet uit.
Nijlpaard is lastig maar wellicht Caro Emerald/The Jordan of Vajen vd BoschOp maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Patrick Martens kan je doorstrepen, want die heeft al een keer meegedaanquote:Op zaterdag 11 november 2023 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat riep ik ook meteen
De walrus deed me enorm aan Jay Jay Boske denken, maar de lengte klopt dan niet helemaal.
Stinkdier Rob Kemps, al sluit ik Patrick Martens of Art Rooijakkers ook niet uit.
Nijlpaard is lastig maar wellicht Caro Emerald/The Jordan of Vajen vd BoschFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Volgens Wikipedia niet.quote:Op zaterdag 11 november 2023 11:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Patrick Martens kan je doorstrepen, want die heeft al een keer meegedaan![]()
Hij zat volgens mij vorig jaar of oud en nieuw special in zo'n pakquote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij zat volgens mij vorig jaar of oud en nieuw special in zo'n pak![]()
wel in make up your mindOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik zit nog steeds betreft de Nijlpaard op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou het Nijlpaard niet iemand van O'G3NE kunnen zijn?
En bij de walrus spookte Jody Bernal door m'n hoofd maar dat was wellicht alleen door het Spaans
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)![]()
Bijna net zulke goede hints als Wie is de mol?!quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Aan de muur hing een poster voor Raiders of the Lost Ark. Raiders zijn in 1991 hernoemd naar Twix natuurlijk, en ik stond in 1997 in de omgeving van Schagen op bushokjesposters voor Twix. Dus je had het echt wel moeten weten!Hotapnyc![]()
Afgekeken. Die Monica is wat mij betreft af na haar "oude tang " opmerking. Ze sluit vooralsnog niet aan bij de groep. En ze heeft weinig te melden. En dan helpt zo'n opmerking niet. Ik snap dat ze gewoon leuk probeert te zijn, maar nee.Hotapnyc![]()
Ik snap sowieso niet dat zo'n opmerking de uitzending haalt, zoiets knip je er toch uit? Absoluut ongepast die opmerking, in geen enkel opzicht leuk en het laat goed zien wat een omhoog gevallen trutje Monica feitelijk is.quote:Op maandag 13 november 2023 03:29 schreef Cirilico het volgende:
Afgekeken. Die Monica is wat mij betreft af na haar "oude tang " opmerking. Ze sluit vooralsnog niet aan bij de groep. En ze heeft weinig te melden. En dan helpt zo'n opmerking niet. Ik snap dat ze gewoon leuk probeert te zijn, maar nee.
Maar zoals ik eerder aangaf, ik geef haar een paar uitzendingen de tijd. Lijkt mij niet makkelijk om in zo'n hecht team te moeten inpassen.![]()
Deze 4 zijn best gemoedelijk. Veel vrolijke gezichten en plezier.quote:Op maandag 13 november 2023 03:29 schreef Cirilico het volgende:
Afgekeken. Die Monica is wat mij betreft af na haar "oude tang " opmerking. Ze sluit vooralsnog niet aan bij de groep. En ze heeft weinig te melden. En dan helpt zo'n opmerking niet. Ik snap dat ze gewoon leuk probeert te zijn, maar nee.Daar past Monica met sneertjes niet bij. Zou in een ander programma veel beter passen. In podcasts met een groep mensen is ze ook altijd zo fanatiek.
Overigens vind ik het slaapverwekkend om 5 keer ieder z’n plasje over een kandidaat te laten doen.
Normaal heb je 2 x een team. Nu 5 momenten. Zoveel geklets haak ik wel bij af.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
“Het is gescript.”quote:Op maandag 13 november 2023 09:54 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat zo'n opmerking de uitzending haalt, zoiets knip je er toch uit? Absoluut ongepast die opmerking, in geen enkel opzicht leuk en het laat goed zien wat een omhoog gevallen trutje Monica feitelijk is.
Maar zoals ik eerder aangaf, ik geef haar een paar uitzendingen de tijd. Lijkt mij niet makkelijk om in zo'n hecht team te moeten inpassen.
Geloof ik niet helemaal met elke uitspraak.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ik ook. Omdat het Spaans, vooral de r, te goed was voor iemand die nooit Spaans spreekt.quote:Op zondag 12 november 2023 11:09 schreef Meke het volgende:
En bij de walrus spookte Jody Bernal door m'n hoofd maar dat was wellicht alleen door het Spaans![]()
Ik geloof niet dat het gescript is. Natuurlijk zal er wel enige sturing gegeven worden aan de juryleden, maar deze opmerking was 200% zeker niet gescript. Ik ben bang dat Monica echt zo is, en dat is geen mooie eigenschap.quote:Op maandag 13 november 2023 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Het is gescript.”
Geloof ik niet helemaal met elke uitspraak.![]()
Het zal je verbazen hoeveel mensen er een buitenlandse taal goed machtig zijn.quote:Op maandag 13 november 2023 11:05 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ik ook. Omdat het Spaans, vooral de r, te goed was voor iemand die nooit Spaans spreekt.![]()
Kleine voorspelling ob basis van de hints:Het Stinkdier:
- Selfies maken
- Nachtdieren
- Klavertje vier
- Vroeg opstaan
- Slapen
- Niet gehecht aan vaste plek
- Links
- Tuinieren
- Kabouter
- Niet bang
Ik zeg Raven. Want Nachtdieren, Vroeg op / 's Nachts op pad, is niet gehecht aan een vaste plek, heeft tuinkabouters, heeft een moestuin en een tuinprogramma, is links georiėnteerd . ( ik moet het overigens nog kijken![]()
)
[ Bericht 1% gewijzigd door Gibson88 op 14-11-2023 22:46:28 ]![]()
De Nederlandse versie moet echt de kwaliteit verbeteren. Vergeleken met Australiė of Verenigd Koninkrijk is het echt helemaal tragisch.
De laatste editie van de Australische was weer heel sterk.
[ Bericht 0% gewijzigd door Xan21 op 17-11-2023 13:50:51 ]![]()
En redelijk lang zo te zien.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Geen slechte gok. Maar hij zat ooit in The Passionquote:Op vrijdag 17 november 2023 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zet in op Robert ten Brink.![]()
![]()
Vast niet voor gevraagd dan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:25 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Geen slechte gok. Maar hij zat ooit in The PassionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft al een keer meegedaan, in de oud & nieuw aflevering.quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zet in op Robert ten Brink.![]()
Qua hints zeg ik Steven Brunswijk.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Lodewijk de tuinman van het vroegere Eigen huis programma. Deed mee aan Expeditie Robinson.quote:Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Ik neig nu naar een rapper. Koala is te klein om Steven te zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lodewijk de tuinman van het vroegere Eigen huis programma. Deed mee aan Expeditie Robinson.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Alweer reclame
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:47 schreef Momo het volgende:
Kampvuur=Bonfire
Anky van Grunsven had toch een paard met die naam ?Verrek, ja. Dat moet haar wel zijn. Zeker gezien dat gesproken zinnetje net..quote:Op vrijdag 17 november 2023 20:48 schreef Teerzii het volgende:
Ankie van Grunsven, paard heet bonfire"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Kees Tol misschien? Dennis Weening?quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:01 schreef Momo het volgende:
Paracetamolletje dus iemand die de mol is geweest?![]()
God, die "discussie" over Heerlie de Peerlie![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
God, die "discussie" over Heerlie de Peerlie![]()
Same shit, different day
SC hopper present
Forum Opties Forumhop: Hop naar: