Werkelijk élke foto van Vaes van de laatste 10 jaar is verschrikkelijk. Ze zal vast heel aardig zijn (in ieder geval in ER), maar ik kan werkelijk niets moois meer in ontdekken. Vooral haar gezicht is echt compleet verkloot door alle fillers en operaties. Als je foto’s ziet van een jongere Jaimie dan springen de tranen echt in je ogen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:19 schreef SiGNe het volgende:
Wat een verschrikkelijke foto van Vaes werd er in het programma gebruikt trouwens.
Werd besproken in de showquote:Op zaterdag 11 november 2023 08:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vast al hier besproken, maar watskeburt met Geer zijn ogen?
Dat riep ik ook meteenquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:19 schreef SiGNe het volgende:
Wat een verschrikkelijke foto van Vaes werd er in het programma gebruikt trouwens.
Patrick Martens kan je doorstrepen, want die heeft al een keer meegedaanquote:Op zaterdag 11 november 2023 11:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat riep ik ook meteen
De walrus deed me enorm aan Jay Jay Boske denken, maar de lengte klopt dan niet helemaal.
Stinkdier Rob Kemps, al sluit ik Patrick Martens of Art Rooijakkers ook niet uit.
Nijlpaard is lastig maar wellicht Caro Emerald/The Jordan of Vajen vd Bosch
Volgens Wikipedia niet.quote:Op zaterdag 11 november 2023 11:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Patrick Martens kan je doorstrepen, want die heeft al een keer meegedaan
Hij zat volgens mij vorig jaar of oud en nieuw special in zo'n pakquote:
quote:Op zaterdag 11 november 2023 14:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij zat volgens mij vorig jaar of oud en nieuw special in zo'n pak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna net zulke goede hints als Wie is de mol?!quote:Op vrijdag 10 november 2023 21:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Aan de muur hing een poster voor Raiders of the Lost Ark. Raiders zijn in 1991 hernoemd naar Twix natuurlijk, en ik stond in 1997 in de omgeving van Schagen op bushokjesposters voor Twix. Dus je had het echt wel moeten weten!
Ik snap sowieso niet dat zo'n opmerking de uitzending haalt, zoiets knip je er toch uit? Absoluut ongepast die opmerking, in geen enkel opzicht leuk en het laat goed zien wat een omhoog gevallen trutje Monica feitelijk is.quote:Op maandag 13 november 2023 03:29 schreef Cirilico het volgende:
Afgekeken. Die Monica is wat mij betreft af na haar "oude tang " opmerking. Ze sluit vooralsnog niet aan bij de groep. En ze heeft weinig te melden. En dan helpt zo'n opmerking niet. Ik snap dat ze gewoon leuk probeert te zijn, maar nee.
Deze 4 zijn best gemoedelijk. Veel vrolijke gezichten en plezier.quote:Op maandag 13 november 2023 03:29 schreef Cirilico het volgende:
Afgekeken. Die Monica is wat mij betreft af na haar "oude tang " opmerking. Ze sluit vooralsnog niet aan bij de groep. En ze heeft weinig te melden. En dan helpt zo'n opmerking niet. Ik snap dat ze gewoon leuk probeert te zijn, maar nee.
“Het is gescript.”quote:Op maandag 13 november 2023 09:54 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat zo'n opmerking de uitzending haalt, zoiets knip je er toch uit? Absoluut ongepast die opmerking, in geen enkel opzicht leuk en het laat goed zien wat een omhoog gevallen trutje Monica feitelijk is.
Maar zoals ik eerder aangaf, ik geef haar een paar uitzendingen de tijd. Lijkt mij niet makkelijk om in zo'n hecht team te moeten inpassen.
Ik ook. Omdat het Spaans, vooral de r, te goed was voor iemand die nooit Spaans spreekt.quote:Op zondag 12 november 2023 11:09 schreef Meke het volgende:
En bij de walrus spookte Jody Bernal door m'n hoofd maar dat was wellicht alleen door het Spaans
Ik geloof niet dat het gescript is. Natuurlijk zal er wel enige sturing gegeven worden aan de juryleden, maar deze opmerking was 200% zeker niet gescript. Ik ben bang dat Monica echt zo is, en dat is geen mooie eigenschap.quote:Op maandag 13 november 2023 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
“Het is gescript.”
Geloof ik niet helemaal met elke uitspraak.
Het zal je verbazen hoeveel mensen er een buitenlandse taal goed machtig zijn.quote:Op maandag 13 november 2023 11:05 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ik ook. Omdat het Spaans, vooral de r, te goed was voor iemand die nooit Spaans spreekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |