van onschatbare waardequote:
Van onschatbare waarde, waar die vaas best een redelijke verwijzing naar isquote:
ja ik vind wel dat FOK! dit had moeten wetenquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Van onschatbare waarde, waar die vaas best een redelijke verwijzing naar is
Ik ookquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:02 schreef H_T het volgende:
Dionne vond ik minder betweterig klinken dan Bert
quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Van onschatbare waarde, waar die vaas best een redelijke verwijzing naar is
Ja dat kijk ik dus nooit. Ik dacht dat ze nog het nieuws presenteerdequote:
Ik waarschijnlijk ook.... erger me dood..... en in slaap gevallenquote:Op vrijdag 10 november 2023 22:05 schreef Nizno het volgende:
maar goed dit was leuk even een keer live in het topic. echter ik vind de reclame en het gebabbel veel te veel dus volgende week kijk ik een dag later terug
Die had toch lang donker haar altijd?quote:Op vrijdag 10 november 2023 22:19 schreef SiGNe het volgende:
Wat een verschrikkelijke foto van Vaes werd er in het programma gebruikt trouwens.
Rechtse staar.quote:Op zaterdag 11 november 2023 08:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vast al hier besproken, maar watskeburt met Geer zijn ogen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ook aan zijn stemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar nu
StinkdierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WalrusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NijlpaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
wat weten we nog meer over Walrus
- niet persé interesse voor Boksen, maar wel vrijwel elke andere sport
- een vreetzak - dus problemen gehad met zijn gewicht in het verleden?
- connectie met Tygo Gernandt
hmmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Leuk dat het weer begonnen is, de opzet met 5 panelleden is wennen. Monica voegt vooralsnog niets toe, nietszeggend persoon. Misschien veranderd dat nog.
Wat wel een gemis is dat er geen filtering meer plaatsvind in de hints. Je hebt itt eerder echt geen idee wat goed of niet goed is. Dat maakt het uitvogelen wie het is wel een paar tandjes moeilijker.
Jammer ook dat sommige optredens veel echo/bijgeluiden/verdraaiing meekrijgen.
Stinkdier hint ook wel erg naar Rob Kemps. Aantal keer “Best” (zijn woonplaats) en pijl “naar Links”. Al zou ook Steven Brunswijk erin kunnen passen in het optreden en de hints. Maar beiden hoorde ik er niet in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: