SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Momo op 10-11-2023 20:32:21 ]
quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Hallo, ik ben H_T en ik eet liever saté
Aangenaam. Ik ben NailQueen. En ik eet graag pastaquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hallo, ik ben Agnes. En ik eet graag sushi.
Jajaquote:
Wel handig als je dit topic ook wil lezenquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:19 schreef Vicky het volgende:
Dat gel*l tussendoor hoeft voor mij echt niet hoor.
Helaas staat ie nog niet op Videoland
Er waren opnames toen, hoef niet deze show te zijnquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:21 schreef NailQueen het volgende:
Dit was opgenomen tijdens de televizierringgala. Toen was Emma al zwanger.
Ik zie haar juist wel hier aan meedoenquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:22 schreef NailQueen het volgende:
Mwah ik zie Nikkie hier niet aan meedoen.
Zeker waarquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel handig als je dit topic ook wil lezen
das idd de reden dat ik hem even aan heb gezet maar ik heb nu al de allergiebubbelsquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Wel handig als je dit topic ook wil lezen
ow en dit natuurlijk!quote:
jah... en dan het geneuzel tussendoor... weer een half uur.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat scheelt een half uur, als je dat kan doorspoelen
als jij wikipedia even er bij pakt en me de lijst heeft zet ik het voor je in de OPquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:28 schreef Dazalbest1 het volgende:
Is er een overzichtje van alle seizoenen en wie er heeft meegedaan? Hoorde net iemand zeggen dat iemand het dan namelijk al niet meer kan zijn maar ik onthoud dat soort dingen niet!![]()
Misschien iets voor de opp?![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Masked_Singer_(Nederland)quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:28 schreef Dazalbest1 het volgende:
Is er een overzichtje van alle seizoenen en wie er heeft meegedaan? Hoorde net iemand zeggen dat iemand het dan namelijk al niet meer kan zijn maar ik onthoud dat soort dingen niet!![]()
Misschien iets voor de opp?![]()
Kun je hier al iets mee @Nizo of moet ik het op een andere manier delen? Ben niet zo kundigquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:29 schreef Momo het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Masked_Singer_(Nederland)
Dankjewel @Momoquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:29 schreef Momo het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Masked_Singer_(Nederland)
Wie is dat?quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:30 schreef Djeez het volgende:
Ik dacht aan Nathalie Makoma. Maar die is geboren in Kongo, dus volledig exotische roots
Ja indd en betere stem hahaquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:37 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind deze te rustig voor Martien Meiland
Die heeft toch al een keer meegedaanquote:
Verdammequote:Op vrijdag 10 november 2023 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die heeft toch al een keer meegedaan
ja hoor ik zet de link er wel inquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:31 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Kun je hier al iets mee @:nizo of moet ik het op een andere manier delen? Ben niet zo kundig
Jij en Momo zijn goed bezigquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoor ik zet de link er wel in
ah die staat er al in![]()
hmm Natasja zat alleen bij de commerciėlequote:
Hij lijkt er wel op qua snorquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:46 schreef Koen66 het volgende:
denk niet dat Johan Derksen ooit hieraan mee zou doen
Jaaquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
Och ja Tygo de giraffe was zo gaaf!!!
een programma zonder een Roelvink is ook wel eens bevrijdendquote:
XXL-frikandelquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Die had toch nummer over frikandel gemaakt? Die zag je op tafel.
Daarom gok ik op Frank van het Hof (radio2 dj en gek op frikandellen)quote:
Denk dat het afgeschaft is nu individueel is ipv teamsquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Moeten ze niet meer 3 goede hints raden?
dat was te kinderlijk en totaal niet nuttigquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:53 schreef NailQueen het volgende:
In dat kader is het wel een beetje 'gek' dat ze uitgebreid met elkaar zitten te overleggen. Als je wil winnen ga je toch niet je tegenstanders helpen?quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk dat het afgeschaft is nu individueel is ipv teams
teams is ook lastig met z'n 5-enquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Denk dat het afgeschaft is nu individueel is ipv teams
das showbizznizzquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
In dat kader is het wel een beetje 'gek' dat ze uitgebreid met elkaar zitten te overleggen. Als je wil winnen ga je toch niet je tegenstanders helpen?
heyyy psssst het is entertainmentquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
In dat kader is het wel een beetje 'gek' dat ze uitgebreid met elkaar zitten te overleggen. Als je wil winnen ga je toch niet je tegenstanders helpen?
Maakt het ook wat moeilijker voor thuis. Met de exact goede antwoorden was het vaak in no-time een intikker voor open doel.quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:53 schreef NailQueen het volgende:
wiequote:Op vrijdag 10 november 2023 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die walrus kan dat jayjay boske zijn of is die te klein.
Volgens mij is die kleinerquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die is te kleinquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik ken die alleen van expeditie robinsonquote:
Die is iets van 1.70quote:Op vrijdag 10 november 2023 20:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:
Ben er nu al achter dat t 45 min scheeltquote:Op vrijdag 10 november 2023 20:26 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat scheelt een half uur, als je dat kan doorspoelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |