SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Stephanie Seymour.quote:
Ik kan dit beamen, heb echt moeten zoeken naar de garnier zonnebrandcreme van de week. Gelukkig nu weer binnen handbereik.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:48 schreef INViCTuS het volgende:
Toch was het deze week overdag best ok. Prima in kunnen werken
Komende week weer gruwelijk nat. Vooral na zondag weer.quote:
Hè leuk, weer eens wat anders.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:08 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komende week weer gruwelijk nat. Vooral na zondag weer.
[ twitter ]
Dit moet door een aantal FOK!kers zijn geschrevenquote:
Had je deze al gelezen? @Jor_Dii?quote:Op donderdag 9 november 2023 15:18 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die nog geloven in zoiets als een “Neerslagtekort” doen niet meer mee. Alle grond in Nederland heeft voor de komende eeuw genoeg water. En fuck de wintertijd.
Ja hoor, wat is het probleem Henkie?quote:Op vrijdag 10 november 2023 08:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Had je deze al gelezen? @:Jor_dii?
Leuk verzonnen en nog bijna waarheid ook. Volgende week sowieso, amper tot geen geen kans op een straaltje zon. Nou, wat genieten, zoals sommige dat zeggenquote:
quote:Op donderdag 9 november 2023 08:31 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de garnier zonnebrandcreme gelukkig nu weer binnen handbereik liggen voor aankomende zondag. Ligt in het dressior in de hal.
Jij wil maar niet begrijpen dat die hoge cijfers gepaard gaan met veel regen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 08:59 schreef INViCTuS het volgende:
Gelukkig wel dubbele cijfers volgende week.
Ik ben akkoord.quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jij wil maar niet begrijpen dat die hoge cijfers gepaard gaan met veel regen.
Nee, lage cijfers met regen is fijnquote:Op vrijdag 10 november 2023 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jij wil maar niet begrijpen dat die hoge cijfers gepaard gaan met veel regen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like gezet en geciteerd.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik word hier weggezet als ACT.
Ik ben PUUR.
jij wordt tenminste nog weggezetquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik word hier weggezet als ACT.
Ik ben PUUR.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:03 schreef dick_laurent het volgende:
@:Pisces29
> "Net zeiknat geregend, maar geeft niks want het was ook zo'n mooi sfeertje en ja kweenie, jeetje ik werd er gewoon heel blij van
Doet ie te weinigquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:07 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
@:Straatcommando. kan tenminste nog mensen wegzetten
ik hoop 22 december met 40 cm sneeuwquote:
Wel prachtig om te zien hoe eigenlijk dezelfde comments van dezelfde users hier elke week in min of meer dezelfde vorm terugkomen.![]()
Een aantal voorbeelden![]()
@:Invictus
> Gewoon sneu dit, maandenlang grijze soep met motregen en 80% van de tijd zwaarbewolkt. Ja nee daar moet je blij van worden zegGelukkig wel tussen de 10 - 12 graden dus niet al te koud. Tevens > regelmatige insert twitter url over sneeuw of regen of onweer
@:Straatcommando.
-Insert comment over fucking klaar zijn met die tyfusregen- Tevens, doet graag mee aan discussies en/of flauwe grappen
@:Nattekat >in wintermaanden: "OPBOKKEN MET DIE KOU" >in zomermaanden: "GODVERDOMME BENAUWD"![]()
> "Net zeiknat geregend, maar geeft niks want het was ook zo'n mooi sfeertje en ja kweenie, jeetje ik werd er gewoon heel blij van
@:Wereldgozer
>insert gifje en tagt @:Zipportal
@:Zipportal
> post plaatje van de buienradar en tagt vervolgens @:Wereldgozer weer terug met een willekeurige quote
@:Jor_dii
>insert comment over dat het drie maanden geleden echt heus wel drie dagen achter elkaar droog was en dat men gewoon niet zo moet zeiken.
@:Heywoodu
> Het is aan het motregenen en 11 gradengoddelijk dit! Hopelijk gaat dit nog maan-den zo door!!!
@:Rambodirk
> Insert random verhaal over wapperende haren, wind op de harige borstkas en blosjes op de Hollandse wangen en noemt willekeurig merk van de jas/broek/handschoenen/muts wat hij op dat moment blijkbaar draagt.
@:bloodymary1
> Geeft aan dat het toch echt droog en redelijk zonnig bij haar is terwijl de rest van Nederland gebukt gaat onder slagregens en een snoeiharde striemende wind. Ohja, en gifjes en paardrijden![]()
@:aloa
> Opent een topic over -insert- storm/overstroming/hitterecord/winterweer in X continent/of voorspel het weer
@:Momo
- insert tweet -![]()
@:Geschiedkundige
Godsamme, het is 15 graden en zonnig buiten, ik ga KA-POT![]()
@:Gajes_octavianus
> Insert random anekdote over iets wat vast wel zijdelings met het weer te maken heeft incl 😱![]()
-emoji
@:Speedygj
> Er staat buiten maar windkracht 8, stelt geen zak voor dit. Waar blijft die cat. 5 orkaan nou??
@:THEFXR
> Geeft even in een one-liner een belangrijke update over het weer in zuid limburg
@:Haags
Regen / vroeg donker GENOT![]()
en natuurlijk......
@:dick_laurent
> Insert de zoveelste post dat het in Spanje wél lekker zonnig en warm is en/of insert random flauw gifje wat verder verdomd weinig aan de discussie toevoegt
Blij en natuurlijk ook terecht dat je mij niet noemt maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben dan ook PUUR en zeker geen zichzelf herhalende ACT.Godverdomme. Moest dat nu WEER.quote:@:dick_laurent
> Insert de zoveelste post dat het in Spanje wél lekker zonnig en warm is
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Niemand meer aan een kerstdiner want niemand kan de deur uit en weg op.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
ik hoop 22 december met 40 cm sneeuw
Wats met jouquote:
Zelfs @ACT-F werd niet genoemd en ik vraag me dan ook af waar A, B, C, D en E zijn geblevenquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:17 schreef Salina het volgende:
[..]
Blij en natuurlijk ook terecht dat je mij niet noemt maat.
Ik ben dan ook PUUR en zeker geen zichzelf herhalende ACT.
[..]
Godverdomme. Moest dat nu WEER.
[ afbeelding ]
Bohh een droomquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niemand meer aan een kerstdiner want niemand kan de deur uit en weg op.
Wel prachtig om te zien hoe eigenlijk dezelfde comments van dezelfde users hier elke week in min of meer dezelfde vorm terugkomen.![]()
> Gewoon sneu dit, maandenlang grijze soep met motregen en 80% van de tijd zwaarbewolkt. Ja nee daar moet je blij van worden zegGelukkig wel tussen de 10 - 12 graden dus niet al te koud. Tevens > regelmatige insert twitter url over sneeuw of regen of onweer
-Insert comment over fucking klaar zijn met die tyfusregen- Tevens, doet graag mee aan discussies en/of flauwe grappen
@:Nattekat >in wintermaanden: "OPBOKKEN MET DIE KOU" >in zomermaanden: "GODVERDOMME BENAUWD"![]()
> post plaatje van de buienradar en tagt vervolgens @:Wereldgozer weer terug met een willekeurige quote
>insert comment over dat het drie maanden geleden echt heus wel drie dagen achter elkaar droog was en dat men gewoon niet zo moet zeiken.
> Het is aan het motregenen en 11 gradengoddelijk dit! Hopelijk gaat dit nog maan-den zo door!!!
> Insert random verhaal over wapperende haren, wind op de harige borstkas en blosjes op de Hollandse wangen en noemt willekeurig merk van de jas/broek/handschoenen/muts wat hij op dat moment blijkbaar draagt.
> Geeft aan dat het toch echt droog en redelijk zonnig bij haar is terwijl de rest van Nederland gebukt gaat onder slagregens en een snoeiharde striemende wind. Ohja, en gifjes en paardrijden![]()
> Opent een topic over -insert- storm/overstroming/hitterecord/winterweer in X continent/of voorspel het weer
- insert tweet -![]()
> Insert random anekdote over iets wat vast wel zijdelings met het weer te maken heeft incl 😱![]()
-emoji
> Er staat buiten maar windkracht 8, stelt geen zak voor dit. Waar blijft die cat. 5 orkaan nou??
> Geeft even in een one-liner een belangrijke update over het weer in zuid limburg
en natuurlijk......
> Insert de zoveelste post dat het in Spanje wél lekker zonnig en warm is en/of insert random flauw gifje wat verder verdomd weinig aan de discussie toevoegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik zou ook gaan verhuizen als ik jou wasquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:26 schreef INViCTuS het volgende:
@:dick_laurent, Ik kan wel heel goed relativeren, hoor. Ik weet dat dit het weer is in het Nederlandse herfst halfjaar. Maar een sneue treurnis is het natuurlijk wel. Waarom kan het hier niet gewoon een graad of 10-12 zijn de komende weken met 80% van de tijd zon i.p.v grijze sneu heid en regen? Kan bij jou toch ook
. Voor mij is het eerder vervelend i.v.m werk en ook daarom voegt kou gewoon precies niks toe. Ik vind het landschap hier ook vrij saai en dat maakt het weer ook minder boeiend. Doe mij dan de bergen maar. Daar zijn wolken vaak gelijk fascinerend.
Bijna tijd om een poar te neem'nquote:
Zo is dat... nog 4 uurtjes werkenquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bijna tijd om een poar te neem'n
Dit sluit ik in de toekomst zeker niet uitquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zou ook gaan verhuizen als ik jou was
Dit sowieso. Even naar Deutschland zo en daarna is het wel weekend.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Haha.. ja het is wel echt..quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:03 schreef dick_laurent het volgende:
https://twitter.com/diebergkomterquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:26 schreef INViCTuS het volgende:
@:dick_laurent, Ik kan wel heel goed relativeren, hoor. Ik weet dat dit het weer is in het Nederlandse herfst halfjaar. Maar een sneue treurnis is het natuurlijk wel. Waarom kan het hier niet gewoon een graad of 10-12 zijn de komende weken met 80% van de tijd zon i.p.v grijze sneu heid en regen? Kan bij jou toch ook
. Voor mij is het eerder vervelend i.v.m werk en ook daarom voegt kou gewoon precies niks toe. Ik vind het landschap hier ook vrij saai en dat maakt het weer ook minder boeiend. Doe mij dan de bergen maar. Daar zijn wolken vaak gelijk fascinerend.
Ik ben een ACT op zichquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zelfs @:ACT-F werd niet genoemd en ik vraag me dan ook af waar A, B, C, D en E zijn gebleven
Zeker weggezet door @:Straatcommando. ?
quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens heb ik het idee dat @:nattekat echt de herfst heeft omarmd. Ik lees weinig klachten in dit topic. Ik vind dit een like waard.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:56 schreef Frutsel het volgende:
foto's uit de oude doos
@:Nattekat heeft het opgegeven met het mooie weer en het maar geaccepteerd
[ afbeelding ]
Dat ligt dan aan jou, denk ik. 8 graden is sowieso niet warm. Dat is geen mening, maar gewoon een feit. Al liep ik deze week met werk ook wel in t shirt in de middag.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Haha.. ja het is wel echt..
Ik was net de auto naar de garage gaan brengen met de kleine. Zijn terug naar huis gelopen. Maar verdomme had ik het warm. Zweet stond me alweer op de rug
Korte broek + t-shirt, 8 graden.
Kleine goed ingepakt in de winterjas
Dikke winter jas is ook nog iets te overdreven dan wordt je snel klef, merkte dat ook van de weekquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Haha.. ja het is wel echt..
Ik was net de auto naar de garage gaan brengen met de kleine. Zijn terug naar huis gelopen. Maar verdomme had ik het warm. Zweet stond me alweer op de rug
Korte broek + t-shirt, 8 graden.
Kleine goed ingepakt in de winterjas
Ik heb ook nooit ontkend dat het niet aan mij lag he. Ik mag 20 graden best bloedheet noemen. Dat het voor het overgrote deel van de wereld aangenaam is, dat weet ik ook wel. Maar dat maakt het voor mij niet minder heetquote:Op vrijdag 10 november 2023 11:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou, denk ik. 8 graden is sowieso niet warm. Dat is geen mening, maar gewoon een feit. Al liep ik deze week met werk ook wel in t shirt in de middag.
Poh. Graag.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hahaha dat westenquote:Op vrijdag 10 november 2023 12:13 schreef Momo het volgende:
Verzopen katten in Holland
[ afbeelding ]
Jup, ik woon bij Hoorn.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:13 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt een lekkere tuin.quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, ik woon bij Hoorn.
Heb mijn regenmeter donderdag 2 november rond lunchtijd geleegd.
Nu maar weer gedaan, want:
[ afbeelding ]
En toch komen de klachten hier uit het droge Nederland.quote:
Zekerquote:
- insert tweet -![]()
-emoji
en natuurlijk......
wat is dit voor terror mass attack, flooding the fok serversSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gele regen, heeft iemand in je regenmeter staan pissen?quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, ik woon bij Hoorn.
Heb mijn regenmeter donderdag 2 november rond lunchtijd geleegd.
Nu maar weer gedaan, want:
[ afbeelding ]
- insert tweet -![]()
-emoji
en natuurlijk......
Dat maakt dit topic toch juist zo fantastisch! Dit is gewoon het nieuwe coronatopic. We missen alleen @Mammietje nog..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gele regen, heeft iemand in je regenmeter staan pissen?
En figuren als De Verzamelaar..quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat maakt dit topic toch juist zo fantastisch! Dit is gewoon het nieuwe coronatopic. We missen alleen @:mammietje nog..
Zie je, hier valt het best mee. Het kan altijd erger.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:13 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk zo rond Koningsdag.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:11 schreef Red_85 het volgende:
Wanneer is deze teringzooi nu eindelijk eens afgelopen?
Hier is niks van gelogen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo rond Koningsdag.
Graag. Land VOLLEDIG op z'n gat aub.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:16 schreef Drass het volgende:
Laten we dan de hoeveelheid regen ook maar in sneeuw hebben in dec/jan.
LOCKDOWNEDquote:Op vrijdag 10 november 2023 16:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Graag. Land VOLLEDIG op z'n gat aub.
Ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
ik hoop 22 december met 40 cm sneeuw
https://www.ad.nl/buitenl(...)al-geopend~a96af361/quote:
Wat eigenlijk heel normaal is daar.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)al-geopend~a96af361/
????
Kijk wat climate-change doet. Nú al de skipistes open :S
quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Deze week is wel mijn fantastische mooie weerstation dat ik in de tuin had geplaatst omgewaaid.
Eens een keer wat anders dan de eeuwige tuinstoelquote:Op vrijdag 10 november 2023 16:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Deze week is wel mijn fantastische mooie weerstation dat ik in de tuin had geplaatst omgewaaid.
Heeft echt niks met klimaatverandering te maken dit. Het is vrij normaal zelfs. Afgelopen jaren begon het "einschneien" vaak laat. Dit jaar hogerop eindelijk eens een goede start. Boven de 2200 zitten ze goed. Onder de 1800 zal het nog op en af zijn. Vooral de klassieke west stau gebieden zitten goedquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)al-geopend~a96af361/
????
Kijk wat climate-change doet. Nú al de skipistes open :S
Begin dit jaar was het wel erg beroerd trouwens, hopelijk hebben ze dit seizoen wat meer geluk en kunnen ze wat langer open blijvenquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heeft echt niks met klimaatverandering te maken dit. Het is vrij normaal zelfs. Afgelopen jaren begon het "einschneien" vaak laat. Dit jaar hogerop eindelijk eens een goede start. Boven de 2200 zitten ze goed. Onder de 1800 zal het nog op en af zijn. Vooral de klassieke west stau gebieden zitten goed
Ah, top.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo rond Koningsdag.
168 nachtjes slapen.quote:
Wtf.. dat is al best rap als je er zo over nadenkt.quote:
Nee helaas, de neerslag is op dan.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:16 schreef Drass het volgende:
Inmiddels is Ede verzopen.
Dan kunnen we lachen
Droge vijver is nog steeds droog.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:16 schreef Drass het volgende:
Inmiddels is Ede verzopen.
Dan kunnen we lachen
Oef, en ik gok dat dat daar ook met een vrij hoge LV gepaard gaat. Dat is lekker zweten dan jaquote:Op zaterdag 11 november 2023 09:25 schreef heywoodu het volgende:
Dit was wel wat veel regen vanochtend, maar toch. De andere kant is Brazilië, waar mijn vriendin sinds deze week zit en vandaag, maandag, dinsdag en woensdag zware wedstrijden heeft, met dít weer:
[ afbeelding ]
Dat is me toch wat overdreven hoor, dan maar die halfbakken regen hier
Bijkomend voordeel hier is dat er nu weer een prachtige regenboog hangt
*Checkt buienradar* Waar?quote:Op zaterdag 11 november 2023 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
Droog. Blauwe lucht. Klein wolkje. Zon.
Buienradar heeft 90% droog.quote:
Exporteer wat hierheen man.quote:
Dit meen je niet?quote:Op zaterdag 11 november 2023 10:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Exporteer wat hierheen man.![]()
Laatste keer dat ik serieuze langdurige regen heb gezien was in augustus.... in Nederland
Yup. Maar ik woon ook in zo'n beetje het meest droge en zonnige stukje Europa dat er is.quote:
Jouw regen komt vast nog welquote:Op zaterdag 11 november 2023 11:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yup. Maar ik woon ook in zo'n beetje het meest droge en zonnige stukje Europa dat er is.![]()
Laatste ècht harde stortbui hier was eind september geloof ik, keertje s'nachts met heftig onweer, wat wel episch was
Daarna eigenlijk niks meer gevallen.
Onzin, het droogste en warmste stukje Europa woont @bloodymary1 al.quote:Op zaterdag 11 november 2023 11:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Yup. Maar ik woon ook in zo'n beetje het meest droge en zonnige stukje Europa dat er is.![]()
Laatste ècht harde stortbui hier was eind september geloof ik, keertje s'nachts met heftig onweer, wat wel episch was
Daarna eigenlijk niks meer gevallen.
Ik wil hier wel een keertje heen. Lijkt me wel ehh... ja gewoon leuk.quote:Op zaterdag 11 november 2023 12:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jouw regen komt vast nog wel
Er zijn overigens wel meer gebieden in Europa waar door micro klimaatjes vaker droog en zonnig is. Wallis is ook zo'n mooi voorbeeld. Ligt inner alpien.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat maakt dit topic toch juist zo fantastisch! Dit is gewoon het nieuwe coronatopic. We missen alleen @:mammietje nog..
quote:Op zaterdag 11 november 2023 17:01 schreef RamboDirk het volgende:
On-hollandsch dagje vandaag, de aria22 lekker laten zweten midden november. Heerlijk dagje op het water, goed ingesmeerd met garnier zonnebrandcreme.
Betrapte mijzelf vanmiddag dat ik onbewust in het spaans over ging bij het bestellen op het terras voor bubbels met een borrelplank. Fijn zonnetje.
Dna was dit dus niet de eerste lokale vorst van het jaar hequote: In Limburg is de eerste lokale vorst
van het jaar gemeten.Het KNMI-station
in Ell mat -0,8 graden vanochtend.De
laatste keer dat het vroor was 2 mei.
Gemiddeld wordt de eerste plaatselijke
vorst van het najaar gemeten op 23
oktober.Het record van de laatste vorst
was in 2000,op 16 december.
Wat leuk, heel veel plezier vanavond.quote:Op zondag 12 november 2023 15:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een aparte dag.
Geen wind.
Geen regen.
Zon.
Maar nu wordt het wel grijs, dus het zal zo wel afgelopen zijn. Waarschijnlijk komt het dadelijk en vannacht met bakken uit de lucht als we op en neer gaan naar Antwerpen voor Qotsa.
Ik dacht dat 12 de max was.quote:Op zondag 12 november 2023 17:39 schreef heywoodu het volgende:
Hoogste zonkracht die we in Nederland ooit hebben gehad is tegen de 9 zo te zien? Ik zit even naar Brazilië te kijken voor morgen (de dagen erna zijn hetzelfde). Ik ben zo zielsgelukkig dat ik niet mee ben![]()
![]()
[ afbeelding ]
Het was een verrassend mooie dag, ook hier in Twente. Wij hebben in het bos gewandeld, de jas kon gewoon uitquote:Op zondag 12 november 2023 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
Vanmiddag lekker in het bos wezen mountainbiken. Paar spetters gehad, verder prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 november 2023 19:25 schreef bondage het volgende:
Vanmiddag even naar Lauwersoog geweest om van de herfstkleuren te genieten nu het eindelijk een beetje zonnig was.
Heeft mooie plaatjes opgeleverd die ik graag wil delen
MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Klopt, eigenlijk hadden ze moeten zeggen: Eerste nachtvorst van dit seizoenquote:Op zondag 12 november 2023 14:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dna was dit dus niet de eerste lokale vorst van het jaar he
Maar goed, weken later dan gemiddeld dus, het was ook eindelijk wel eens tijd zeg.
Heb je al geïnvesteerd in een solide regenpak?quote:Op maandag 13 november 2023 09:08 schreef INViCTuS het volgende:
Wind & Wasser und trieste treurnis ohne ende
[ twitter ]
Je denkt toch zeker niet dat ik de hele dag buiten in de regen ga sjouwen?!quote:Op maandag 13 november 2023 09:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Heb je al geïnvesteerd in een solide regenpak?
Toevallig knalgeel en van Gaastra?quote:Op maandag 13 november 2023 09:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heb overigens wel een prima hardshell jas.
Nee, mijn huidige is van Mammut. M'n oude van the north facequote:Op maandag 13 november 2023 09:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Toevallig knalgeel en van Gaastra?
Bij een "hardshell" jas moet ik eerder hieraan denken:quote:Op maandag 13 november 2023 09:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik de hele dag buiten in de regen ga sjouwen?!
Heb overigens wel een prima hardshell jas.
Ja zeg, wat is dat nu weer.quote:Op maandag 13 november 2023 10:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hier werd dit weekend zowaar de verwarming aangezet door mevrouw
Was nog 19 graden binnen, warm genoeg tochquote:Op maandag 13 november 2023 10:37 schreef Salina het volgende:
[..]
Ja zeg, wat is dat nu weer.
Moet niet te warm worden hé?!![]()
![]()
O, bij mij gisteravond 19.1, had de hele middag (per ongeluk) de deur naar het balkon op een kier gelaten.quote:Op maandag 13 november 2023 10:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Was nog 19 graden binnen, warm genoeg toch
Mja snap het wel. De tegelvloer begon wel wat fris aan te voelen en met een kleine van anderhalf mag die kou wel eruit zijn. Is voor hem ook prettiger spelen.quote:Op maandag 13 november 2023 10:41 schreef Salina het volgende:
[..]
O, bij mij gisteravond 19.1, had de hele middag (per ongeluk) de deur naar het balkon op een kier gelaten.
Ik zet de verwarming nooit aan, al jaren niet. Gewoon een extra trui, extra paar sokken en een fleecedekentje. Ja tog, nee dan.
Van verwarming krijg ik alleen maar meer last van een droge huid (eczeem), dus nog een extra reden - naast het milieu en de centjes - om niet te gebruiken.
Je tilt er wel een beetje zwaar aan.quote:Op maandag 13 november 2023 10:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Bij een "hardshell" jas moet ik eerder hieraan denken:
[ afbeelding ]
Zou je vast goed staan hoor![]()
moet je wel altijd potje WD-40 bij je hebben in dat regenachtige klimaat
quote:Op maandag 13 november 2023 10:43 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik had wel de airco aangezet als counter, maar dat werd me niet in dank afgenomen
Ga toch niet zweten van de hitte in mijn eigen huis!quote:
Gisteren nog een mooie discussie in het binnentemperatuur topic over gewenning. Wees eens een vent joh, het went vanzelf.quote:Op maandag 13 november 2023 10:47 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ga toch niet zweten van de hitte in mijn eigen huis!
Ze werd oprecht een beetje pissed, omdat ze twijfelde of ik aan het dollen was of niet
Beter wennen ze aan kouquote:Op maandag 13 november 2023 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisteren nog een mooie discussie in het binnentemperatuur topic over gewenning. Wees eens een vent joh, het went vanzelf.
Te koud heeft gezondheidsrisico's, te warm niet. Gewoon geen mietje zijn, simpel.quote:
Okay, ik snap je beweegredenen op zich wel, maar wat ik me dan afvraag... je stookt dus helemaal niet, echt nada never?quote:Op maandag 13 november 2023 10:41 schreef Salina het volgende:
[..]
O, bij mij gisteravond 19.1, had de hele middag (per ongeluk) de deur naar het balkon op een kier gelaten.
Ik zet de verwarming nooit aan, al jaren niet. Gewoon een extra trui, extra paar sokken en een fleecedekentje. Ja tog, nee dan.
Van verwarming en droge lucht krijg ik alleen maar meer last van een droge huid (eczeem), dus nog een extra reden - naast het milieu en de centjes - om niet te gebruiken.
In de winter sowieso meer droge lucht dus vaker last van die kwaal, noem het maar het eczeemseizoen ofzo.![]()
Beide kan gevaarlijk zijn.quote:Op maandag 13 november 2023 10:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te koud heeft gezondheidsrisico's, te warm niet. Gewoon geen mietje zijn, simpel.
Buren voor je laten stoken-genotquote:Op maandag 13 november 2023 10:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Okay, ik snap je beweegredenen op zich wel, maar wat ik me dan afvraag... je stookt dus helemaal niet, echt nada never?
Wordt het dan in de winter niet echt, I dunno.... een graad of 12/13 bij je binnen uiteindelijk? En de luchtvochtigheid en schimmelwerking die daarmee gepaard gaan, in de koude maanden, hoe deal je daar dan mee?
Niet alleen je mening ventileren op fok! maar ook je binnenruimtes.quote:Op maandag 13 november 2023 10:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Okay, ik snap je beweegredenen op zich wel, maar wat ik me dan afvraag... je stookt dus helemaal niet, echt nada never?
Wordt het dan in de winter niet echt, I dunno.... een graad of 12/13 bij je binnen uiteindelijk? En de luchtvochtigheid en schimmelwerking die daarmee gepaard gaan, in de koude maanden, hoe deal je daar dan mee?
Mmja kweenie. Dat werkt denk ik toch ook maar tot bepaalde mate? Denk als je echt gewoon helemaal nul stookt dat je huis uiteindelijk, ongeacht of je buren stoken, gewoon te fris en vochtig wordt en je schimmelproblemen gaat krijgen.quote:Op maandag 13 november 2023 10:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Buren voor je laten stoken-genot
Een vriend van me stookt ook nooit. Woont tussen allemaal bejaarden en eentje uit een exotisch land. Is steady 19.5 bij hem binnen hartje winterquote:Op maandag 13 november 2023 11:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mmja kweenie. Dat werkt denk ik toch ook maar tot bepaalde mate? Denk als je echt gewoon helemaal nul stookt dat je huis uiteindelijk, ongeacht of je buren stoken, gewoon te fris en vochtig wordt en je schimmelproblemen gaat krijgen.
Haha okay, naja helemaal ingebouwd in een flat in zo'n situatie zou het wellicht kunnen ja. Dan heb je wel mazzel. Ik woonde hiervoor in een jaren 70 matig geïsoleerd hoekhuis en ik had bejaarde buurvrouw dus die stookte 100% als een malle maar daar was bij ons geen fuck van te merken als wij niet stookten hoorquote:Op maandag 13 november 2023 11:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Een vriend van me stookt ook nooit. Woont tussen allemaal bejaarden en eentje uit een exotisch land. Is steady 19.5 bij hem binnen hartje winter
quote:Op maandag 13 november 2023 10:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Buren voor je laten stoken-genot
Nou nee, het wordt nooit 12-13 graden binnen. Jeetje. Hoe kom je er bij.quote:Op maandag 13 november 2023 11:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mmja kweenie. Dat werkt denk ik toch ook maar tot bepaalde mate? Denk als je echt gewoon helemaal nul stookt dat je huis uiteindelijk, ongeacht of je buren stoken, gewoon te fris en vochtig wordt en je schimmelproblemen gaat krijgen.
Ja, dit dus.quote:Op maandag 13 november 2023 11:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Een vriend van me stookt ook nooit. Woont tussen allemaal bejaarden en eentje uit een exotisch land. Is steady 19.5 bij hem binnen hartje winter
Mensen zijn geëvolueerd in een tropisch klimaat, we kunnen heel wat hebben voor warmte een probleem wordt. Er kleven geen gezondheidsrisico's aan 20 gradenquote:Op maandag 13 november 2023 10:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Beide kan gevaarlijk zijn.
18 graden is een mooie binnentemperatuur voor hier als compromis
Mja, geluk. Ik zou niet willen wonen waar hij zit. Maar als je er dan toch zit kunnen ze wel beter voor je stoken jaquote:Op maandag 13 november 2023 11:05 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha okay, naja helemaal ingebouwd in een flat in zo'n situatie zou het wellicht kunnen ja. Dan heb je wel mazzel. Ik woonde hiervoor in een jaren 70 matig geïsoleerd hoekhuis en ik had bejaarde buurvrouw dus die stookte 100% als een malle maar daar was bij ons geen fuck van te merken als wij niet stookten hoor
Je had het over te koud en te warm. Natuurlijk is 20 graden niet te warm voor een mens, net als dat 17 graden niet te koud is voor een mens.quote:Op maandag 13 november 2023 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mensen zijn geëvolueerd in een tropisch klimaat, we kunnen heel wat hebben voor warmte een probleem wordt. Er kleven geen gezondheidsrisico's aan 20 graden
dat was knuppels verzamelen om het eten KO te slaan.quote:Op maandag 13 november 2023 11:15 schreef Jor_Dii het volgende:
Vroeger, toen de ijsberen hout gingen sprokkelen, toen was het pas koud!!
Heel Siberië heeft dus reuma?quote:Op maandag 13 november 2023 11:20 schreef THEFXR het volgende:
als je het te lang koud is in je woning, krijg je toch gewoon reuma van, net zoals mensen die in vochtige/koude ruimtes werken.
zou best kunnen, niemand van ons is daar geweest.quote:Op maandag 13 november 2023 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Heel Siberië heeft dus reuma?Kou versterkt reuma alleen, het veroorzaakt het niet.
Ik wel.quote:Op maandag 13 november 2023 11:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zou best kunnen, niemand van ons is daar geweest.
Nou nee, want ik was er in de zomer en ook nog eens helemaal in zuiden bij het Rusland/China/Mongolië/Kazachstan-vierlandenpunt.quote:
dat telt niet, ik bedoel echt in de winter, middenin Siberiëquote:Op maandag 13 november 2023 11:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou nee, want ik was er in de zomer en ook nog eens helemaal in zuiden bij het Rusland/China/Mongolië/Kazachstan-vierlandenpunt.
Jij bent overal geweest.quote:Op maandag 13 november 2023 11:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou nee, want ik was er in de zomer en ook nog eens helemaal in zuiden bij het Rusland/China/Mongolië/Kazachstan-vierlandenpunt.
Bijna een 4-landenpunt dan:quote:Op maandag 13 november 2023 11:47 schreef Salina het volgende:
[..]
Jij bent overal geweest.![]()
Maar Kazachstan grenst toch helemaal niet aan Mongolië.![]()
Wel vlakbij elkaar twee drielandenpunten: Kaz-Rus-Chi en Rus-Chi-Mon.
Wel enorm vet om dat soort niet-standaard toerisme plekken te bezoeken.quote:Op maandag 13 november 2023 11:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bijna een 4-landenpunt dan:
https://www.google.com/ma(...)72958,8.5z?entry=ttu
Zeurpiet
Ohja...ehhm... ja nee, gadver, walgelijk..... koude bende en bakken regen. Blij dat ik binnen zit!quote:Op maandag 13 november 2023 11:47 schreef Salina het volgende:
O kut gaat iets mis. Mobiel fokken.![]()
Vies weertje nu hé jongens?
Momenteel nog geen 10quote:Op maandag 13 november 2023 10:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Gelukkig wordt het wel 15 graden vanmiddag
Ik ga volgend jaar naar Namibiëquote:Op maandag 13 november 2023 11:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wel enorm vet om dat soort niet-standaard toerisme plekken te bezoeken.
Ik ben lang geleden ook een keer in Rusland geweest samen met mijn vader om vrienden van hem daar op te zoeken.
Ben toen beland in de stad Pskov waar echt buiten dus de lokale inwoners (in ieder geval toen, we praten over 2009 ofzo) echt zo goed als nooit toeristen of buitenlanders kwamen.
Werd je dus echt op straat en in elk eettentje of winkel letterlijk aangestaard van.... wow... een "buitenlander" en soms zelfs aangesproken door mensen die vol verbazing waren dat iemand uit het westen hun stad kwam bezoeken.Hele maffe ervaring was dat, zal ik nooit vergeten.
Zal nu wel een ander verhaal zijn....![]()
[..]
Ohja...ehhm... ja nee, gadver, walgelijk..... koude bende en bakken regen. Blij dat ik binnen zit!
Been there, done that. Mooi land! Ook geen last van de kou gehad daar.quote:
Gaaf man! Als vakantie daarheen?quote:
Hier in het zuiden al tegen de 14 graden hoor.quote:Op maandag 13 november 2023 12:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Momenteel nog geen 10. Heb toch echt liever 14/15 dan 10, hoor. Vorige week regende het met 7/8 graden. Nou, dan is het 14/15 toch beter. Het is toch vertiefd kansloos weer
Tip: train ivm de aanwezigheid van leeuwen in hardlopen.quote:
Volgende week sneeuw.quote:Op maandag 13 november 2023 14:16 schreef PzKpfw het volgende:
Ik begin die regen wel echt spuug en spuugzat te worden.
De zon schijnt altijd.quote:
Zet er gerust een 0 achter. @Nattekat en ik hebben een blanke huid.quote:Op maandag 13 november 2023 14:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Snel! Grijp de Garnier factor 5 zonnebrand!!
Daar moet ik ook nog eens heen, naar het Altay gebergte. Al is dat alleen al vanwege mijn verre voorouders die er vandaan komen.quote:Op maandag 13 november 2023 11:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
U heeft ook wat Denisovaanse genen begrijp ik?quote:Op maandag 13 november 2023 15:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog eens heen, naar het Altay gebergte. Al is dat alleen al vanwege mijn verre voorouders die er vandaan komen.
Die kans is zeer reëel.quote:Op maandag 13 november 2023 15:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
U heeft ook wat Denisovaanse genen begrijp ik?
Een vriend van mij gaat eind september trouwen. Zijn vriendin komt daar dus vandaan. Is al best lang in Nederland, maar haar roots en familie heeft zij daar nog, dus besloten ze om het daar maar te doenquote:Op maandag 13 november 2023 13:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gaaf man! Als vakantie daarheen?
Wij gaan voorlopig ff niet op vakantie... Ook even bij-sparen na alle verbouwingen etc aan ons huis.
Maar ja, fuck it. Momenteel hier 28 graden en volle bak zon. Gaat helemaal nergens over dit. "November"
Maar hoe koud wordt het dan binnen? Als het zeg maar 16 graden wordt, dan trap je de verwarming toch aan? Extra trui of dekentjes zijn fijn, hoor, maar het huis is dan toch gewoon koud? Komt de zon nog binnen?quote:Op maandag 13 november 2023 11:05 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
Nou nee, het wordt nooit 12-13 graden binnen. Jeetje. Hoe kom je er bij.![]()
Denk dat het niet kouder wordt dan 18-19, ook in de winter niet. Inderdaad centrale verwarming vanuit de flat. Heb van die verwarmingsbuizen aan de zijkanten van mijn appartement lopen die helemaal van boven naar beneden door de flat lopen. Je merkt het als het kouder wordt, er zijn altijd wel mensen die aan het stoken zijn. Komt zo genoeg warmte naar binnen al.
Woon in middelste appartement, derde etage. Warmte komt links en rechts en boven en beneden naar me toe.
Verder heb ik niet zo veel last van vocht en schimmelvorming. Een beetje in de badkamer, maar dat heeft bijna iedereen denk ik.
[..]
Ja, dit dus.
*tussen bejaarden woont*![]()
Oh en een Afrikaan woont onder mij.![]()
Regen tikt rustig verder op de dakpannen, onderwijl royaal genieten @RamboDirkquote:Op maandag 13 november 2023 20:04 schreef THEFXR het volgende:
de chocolademelk staat in de magnetron te warmen
.
[ afbeelding ]
Binnen wordt het nooit kouder dan 18,5-19 graden joh. Kan het me althans niet herinneren. Volgens mij één keer de afgelopen 10 jaar de verwarming aangehad. Maar dan is het echt min 5 buiten ofzo. Lol.quote:Op maandag 13 november 2023 19:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar hoe koud wordt het dan binnen? Als het zeg maar 16 graden wordt, dan trap je de verwarming toch aan? Extra trui of dekentjes zijn fijn, hoor, maar het huis is dan toch gewoon koud? Komt de zon nog binnen?
Bij schijnt de zon vrijwel niet meer naar binnen en als het buiten 10 of lager is, dan gaat het binnen gauw naar 16/17 graden en ik vind dat echt niet chill ofzo. Minimaal 18!
Gast, ik ga in je zwembad pissen als je niet thuis bent als je nog één keer begint over het weer in je nieuwe kutland. En ik laat mn kat voor je deur poepen, dat je er lekker op stapt als je naar buiten komt.quote:Op maandag 13 november 2023 13:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar ja, fuck it. Momenteel hier 28 graden en volle bak zon. Gaat helemaal nergens over dit. "November"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Vooral de kop van noord Holland heeft een aardig briesje momenteel ja!quote:Op maandag 13 november 2023 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
Hopelijk staat m’n schutting er morgen nog. En m’n plantenpotten.
quote:Op maandag 13 november 2023 23:36 schreef Salina het volgende:
[..]
Binnen wordt het nooit kouder dan 18,5-19 graden joh. Kan het me althans niet herinneren. Volgens mij één keer de afgelopen 10 jaar de verwarming aangehad. Maar dan is het echt min 5 buiten ofzo. Lol.
Zestien graden zou wel te koud zijn voor mij ook.
Anyway, is @:Oriente met vakantie ofzo?
[..]
Gast, ik ga in je zwembad pissen als je niet thuis bent als je nog één keer begint over het weer in je nieuwe kutland. En ik laat mn kat voor je deur poepen, dat je er lekker op stapt als je naar buiten komt.je vergeet de legoblokjes in de gang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
de wind valt mee, 25Km/u
Met 6 graden draag ik in de ochtend een winterjasquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog niet eens aan gehad. Zo koud is het niet geweest.
En terecht. Laat je niets wijsmaken door die fluitketel.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met 6 graden draag ik in de ochtend een winterjas
Verwacht je 's nachts post? Zo nee; gewoon dichtplakkenquote:Op dinsdag 14 november 2023 11:12 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Nondeju wat is een vrijwel continue klapperende brievenbus 's nachts klote
Het heeft hier zo' n beetje de hele nacht flink gestormd, en amper een oog dichtgedaan door dat geklapper.
Last net de tip van vilt plakkers of koelkastmagneetjes.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Verwacht je 's nachts post? Zo nee; gewoon dichtplakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het sneeuwt een beetje onder natuurlijk, normaal krijgen we dit soort dingen vooral mee als het in Europa of Noord-Amerika gebeurt, maar het is niet best allemaal.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Hier schijnt de zon.quote:
quote:
Ik heb zo'n tussenjas... vaak draag ik die de hele winter door... (Zit ook makkelijker in de auto.)quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog niet eens aan gehad. Zo koud is het niet geweest.
Je wat?quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:12 schreef THEFXR het volgende:
Hier in Limburg regent het keihard, overal plassen , mijn C5 met zes veerbollen kan dit gemakkelijk aan, met vier hoogte instellingen
Lekker huisvrouwtje ben je ook.quote:
Klimaatverandering genot.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:55 schreef INViCTuS het volgende:
Djeez gaat gewoon gelijk krijgen. Nu al bijna het natste jaar ooit
Hij zegt dat al tien jaar elk jaar. Maar nu gaat het dus echt uitkomen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:55 schreef INViCTuS het volgende:
Droogtequote:Op dinsdag 14 november 2023 16:16 schreef Perrin het volgende:
Voor klagers wel een walhalla. De helft van het jaar klagen over de droogte en de grondwaterspiegel en daarna de andere helft klagen over gruwelijke natheid.
Misschien moet je je username veranderen in Drogekatquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Droogte
Het is verdomme 10 van de 11 maanden natter dan gemiddeld dit jaar.
Of hij moet ook hier komen wonen, dan wordt het gegarandeerd een Drogekatquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien moet je je username veranderen in Drogekat
Ik heb een (sport)regenjas die echt prima werkt, maar ik kon me er toch niet toe zetten om de fiets te pakken neequote:Op dinsdag 14 november 2023 17:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
Verdomme goed nat hier. Weer geen trainen
Mja, voetballen. Velden zijn rampzalig.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb een (sport)regenjas die echt prima werkt, maar ik kon me er toch niet toe zetten om de fiets te pakken nee
Zwakte
Inmiddels ruim drie uur en bakken met water verder kan ik melden dat het net ongeveer droog is net buiten Eindhoven. Maar jemig wat een zeiknat rotweerquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:06 schreef DemonRage het volgende:
Hier in Eindhoven valt heul heul heul heul veul regen.
Wtf welke steden dan? Zie wel meerdere arrondissementen die een code rood hebben afgegeven voor hoog water en overstromingen en dergelijke.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:38 schreef Momo het volgende:
Aan de andere kant lokaal 28 graden in Zuid-Frankrijk en 33 graden in Spanje vandaag lol
quote:Op woensdag 15 november 2023 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf welke steden dan? Zie wel meerdere arrondissementen die een code rood hebben afgegeven voor hoog water en overstromingen en dergelijke.
Called it.quote:Op woensdag 15 november 2023 08:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo te zien lijken de modellen vanaf mid volgende week te neigen naar een kouder en droger weertype.
Overdag 6-9 graden
Ha, iedereen verklaarde mij voor gek toen ik al in februari riep dat het het natste jaar aller tijden zou worden, waarbij rampjaar 1998 in het niet zou vallen. Ik haat het als ik gelijk hebquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:55 schreef INViCTuS het volgende:
Ik verklaar je nog steeds voor gek dat je in de tweede maand al zo'n grote uitspraak doet.quote:Op woensdag 15 november 2023 09:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ha, iedereen verklaarde mij voor gek toen ik al in februari riep dat het het natste jaar aller tijden zou worden, waarbij rampjaar 1998 in het niet zou vallen. Ik haat het als ik gelijk heb
Hier afwisselend droog en regen.quote:
Bah, reuma zeker.quote:Op woensdag 15 november 2023 10:23 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Hier afwisselend droog en regen.
Merk wel dat er een hoop vocht in de atmosfeer zit qua gewrichten.
Kan nu amper lopen en heb gigantisch veel pijn aan mijn vingers.
Als de medicatie zo inkickt kan ik eindelijk douchen
6 weken tussen half mei en eind juni noem je niet lang?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |