SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Stephanie Seymour.quote:
Ik kan dit beamen, heb echt moeten zoeken naar de garnier zonnebrandcreme van de week. Gelukkig nu weer binnen handbereik.quote:Op donderdag 9 november 2023 16:48 schreef INViCTuS het volgende:
Toch was het deze week overdag best ok. Prima in kunnen werken
Komende week weer gruwelijk nat. Vooral na zondag weer.quote:
Hè leuk, weer eens wat anders.quote:Op donderdag 9 november 2023 19:08 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komende week weer gruwelijk nat. Vooral na zondag weer.
[ twitter ]
Dit moet door een aantal FOK!kers zijn geschrevenquote:
Had je deze al gelezen? @Jor_Dii?quote:Op donderdag 9 november 2023 15:18 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die nog geloven in zoiets als een “Neerslagtekort” doen niet meer mee. Alle grond in Nederland heeft voor de komende eeuw genoeg water. En fuck de wintertijd.
Ja hoor, wat is het probleem Henkie?quote:Op vrijdag 10 november 2023 08:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Had je deze al gelezen? @:Jor_dii?
Leuk verzonnen en nog bijna waarheid ook. Volgende week sowieso, amper tot geen geen kans op een straaltje zon. Nou, wat genieten, zoals sommige dat zeggenquote:
quote:Op donderdag 9 november 2023 08:31 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de garnier zonnebrandcreme gelukkig nu weer binnen handbereik liggen voor aankomende zondag. Ligt in het dressior in de hal.
Jij wil maar niet begrijpen dat die hoge cijfers gepaard gaan met veel regen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 08:59 schreef INViCTuS het volgende:
Gelukkig wel dubbele cijfers volgende week.
Ik ben akkoord.quote:Op vrijdag 10 november 2023 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jij wil maar niet begrijpen dat die hoge cijfers gepaard gaan met veel regen.
Nee, lage cijfers met regen is fijnquote:Op vrijdag 10 november 2023 09:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jij wil maar niet begrijpen dat die hoge cijfers gepaard gaan met veel regen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like gezet en geciteerd.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik word hier weggezet als ACT.
Ik ben PUUR.
jij wordt tenminste nog weggezetquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik word hier weggezet als ACT.
Ik ben PUUR.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:03 schreef dick_laurent het volgende:
@:Pisces29
> "Net zeiknat geregend, maar geeft niks want het was ook zo'n mooi sfeertje en ja kweenie, jeetje ik werd er gewoon heel blij van
Doet ie te weinigquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:07 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
@:Straatcommando. kan tenminste nog mensen wegzetten
ik hoop 22 december met 40 cm sneeuwquote:
Wel prachtig om te zien hoe eigenlijk dezelfde comments van dezelfde users hier elke week in min of meer dezelfde vorm terugkomen.![]()
Een aantal voorbeelden![]()
@:Invictus
> Gewoon sneu dit, maandenlang grijze soep met motregen en 80% van de tijd zwaarbewolkt. Ja nee daar moet je blij van worden zegGelukkig wel tussen de 10 - 12 graden dus niet al te koud. Tevens > regelmatige insert twitter url over sneeuw of regen of onweer
@:Straatcommando.
-Insert comment over fucking klaar zijn met die tyfusregen- Tevens, doet graag mee aan discussies en/of flauwe grappen
@:Nattekat >in wintermaanden: "OPBOKKEN MET DIE KOU" >in zomermaanden: "GODVERDOMME BENAUWD"![]()
> "Net zeiknat geregend, maar geeft niks want het was ook zo'n mooi sfeertje en ja kweenie, jeetje ik werd er gewoon heel blij van
@:Wereldgozer
>insert gifje en tagt @:Zipportal
@:Zipportal
> post plaatje van de buienradar en tagt vervolgens @:Wereldgozer weer terug met een willekeurige quote
@:Jor_dii
>insert comment over dat het drie maanden geleden echt heus wel drie dagen achter elkaar droog was en dat men gewoon niet zo moet zeiken.
@:Heywoodu
> Het is aan het motregenen en 11 gradengoddelijk dit! Hopelijk gaat dit nog maan-den zo door!!!
@:Rambodirk
> Insert random verhaal over wapperende haren, wind op de harige borstkas en blosjes op de Hollandse wangen en noemt willekeurig merk van de jas/broek/handschoenen/muts wat hij op dat moment blijkbaar draagt.
@:bloodymary1
> Geeft aan dat het toch echt droog en redelijk zonnig bij haar is terwijl de rest van Nederland gebukt gaat onder slagregens en een snoeiharde striemende wind. Ohja, en gifjes en paardrijden![]()
@:aloa
> Opent een topic over -insert- storm/overstroming/hitterecord/winterweer in X continent/of voorspel het weer
@:Momo
- insert tweet -![]()
@:Geschiedkundige
Godsamme, het is 15 graden en zonnig buiten, ik ga KA-POT![]()
@:Gajes_octavianus
> Insert random anekdote over iets wat vast wel zijdelings met het weer te maken heeft incl 😱![]()
-emoji
@:Speedygj
> Er staat buiten maar windkracht 8, stelt geen zak voor dit. Waar blijft die cat. 5 orkaan nou??
@:THEFXR
> Geeft even in een one-liner een belangrijke update over het weer in zuid limburg
@:Haags
Regen / vroeg donker GENOT![]()
en natuurlijk......
@:dick_laurent
> Insert de zoveelste post dat het in Spanje wél lekker zonnig en warm is en/of insert random flauw gifje wat verder verdomd weinig aan de discussie toevoegt
Blij en natuurlijk ook terecht dat je mij niet noemt maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben dan ook PUUR en zeker geen zichzelf herhalende ACT.Godverdomme. Moest dat nu WEER.quote:@:dick_laurent
> Insert de zoveelste post dat het in Spanje wél lekker zonnig en warm is
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Niemand meer aan een kerstdiner want niemand kan de deur uit en weg op.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
ik hoop 22 december met 40 cm sneeuw
Wats met jouquote:
Zelfs @ACT-F werd niet genoemd en ik vraag me dan ook af waar A, B, C, D en E zijn geblevenquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:17 schreef Salina het volgende:
[..]
Blij en natuurlijk ook terecht dat je mij niet noemt maat.
Ik ben dan ook PUUR en zeker geen zichzelf herhalende ACT.
[..]
Godverdomme. Moest dat nu WEER.
[ afbeelding ]
Bohh een droomquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niemand meer aan een kerstdiner want niemand kan de deur uit en weg op.
Wel prachtig om te zien hoe eigenlijk dezelfde comments van dezelfde users hier elke week in min of meer dezelfde vorm terugkomen.![]()
> Gewoon sneu dit, maandenlang grijze soep met motregen en 80% van de tijd zwaarbewolkt. Ja nee daar moet je blij van worden zegGelukkig wel tussen de 10 - 12 graden dus niet al te koud. Tevens > regelmatige insert twitter url over sneeuw of regen of onweer
-Insert comment over fucking klaar zijn met die tyfusregen- Tevens, doet graag mee aan discussies en/of flauwe grappen
@:Nattekat >in wintermaanden: "OPBOKKEN MET DIE KOU" >in zomermaanden: "GODVERDOMME BENAUWD"![]()
> post plaatje van de buienradar en tagt vervolgens @:Wereldgozer weer terug met een willekeurige quote
>insert comment over dat het drie maanden geleden echt heus wel drie dagen achter elkaar droog was en dat men gewoon niet zo moet zeiken.
> Het is aan het motregenen en 11 gradengoddelijk dit! Hopelijk gaat dit nog maan-den zo door!!!
> Insert random verhaal over wapperende haren, wind op de harige borstkas en blosjes op de Hollandse wangen en noemt willekeurig merk van de jas/broek/handschoenen/muts wat hij op dat moment blijkbaar draagt.
> Geeft aan dat het toch echt droog en redelijk zonnig bij haar is terwijl de rest van Nederland gebukt gaat onder slagregens en een snoeiharde striemende wind. Ohja, en gifjes en paardrijden![]()
> Opent een topic over -insert- storm/overstroming/hitterecord/winterweer in X continent/of voorspel het weer
- insert tweet -![]()
> Insert random anekdote over iets wat vast wel zijdelings met het weer te maken heeft incl 😱![]()
-emoji
> Er staat buiten maar windkracht 8, stelt geen zak voor dit. Waar blijft die cat. 5 orkaan nou??
> Geeft even in een one-liner een belangrijke update over het weer in zuid limburg
en natuurlijk......
> Insert de zoveelste post dat het in Spanje wél lekker zonnig en warm is en/of insert random flauw gifje wat verder verdomd weinig aan de discussie toevoegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Ik zou ook gaan verhuizen als ik jou wasquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:26 schreef INViCTuS het volgende:
@:dick_laurent, Ik kan wel heel goed relativeren, hoor. Ik weet dat dit het weer is in het Nederlandse herfst halfjaar. Maar een sneue treurnis is het natuurlijk wel. Waarom kan het hier niet gewoon een graad of 10-12 zijn de komende weken met 80% van de tijd zon i.p.v grijze sneu heid en regen? Kan bij jou toch ook
. Voor mij is het eerder vervelend i.v.m werk en ook daarom voegt kou gewoon precies niks toe. Ik vind het landschap hier ook vrij saai en dat maakt het weer ook minder boeiend. Doe mij dan de bergen maar. Daar zijn wolken vaak gelijk fascinerend.
Bijna tijd om een poar te neem'nquote:
Zo is dat... nog 4 uurtjes werkenquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Bijna tijd om een poar te neem'n
Dit sluit ik in de toekomst zeker niet uitquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik zou ook gaan verhuizen als ik jou was
Dit sowieso. Even naar Deutschland zo en daarna is het wel weekend.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Haha.. ja het is wel echt..quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:03 schreef dick_laurent het volgende:
https://twitter.com/diebergkomterquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:26 schreef INViCTuS het volgende:
@:dick_laurent, Ik kan wel heel goed relativeren, hoor. Ik weet dat dit het weer is in het Nederlandse herfst halfjaar. Maar een sneue treurnis is het natuurlijk wel. Waarom kan het hier niet gewoon een graad of 10-12 zijn de komende weken met 80% van de tijd zon i.p.v grijze sneu heid en regen? Kan bij jou toch ook
. Voor mij is het eerder vervelend i.v.m werk en ook daarom voegt kou gewoon precies niks toe. Ik vind het landschap hier ook vrij saai en dat maakt het weer ook minder boeiend. Doe mij dan de bergen maar. Daar zijn wolken vaak gelijk fascinerend.
Ik ben een ACT op zichquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zelfs @:ACT-F werd niet genoemd en ik vraag me dan ook af waar A, B, C, D en E zijn gebleven
Zeker weggezet door @:Straatcommando. ?
quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens heb ik het idee dat @:nattekat echt de herfst heeft omarmd. Ik lees weinig klachten in dit topic. Ik vind dit een like waard.
quote:Op maandag 21 augustus 2023 14:56 schreef Frutsel het volgende:
foto's uit de oude doos
@:Nattekat heeft het opgegeven met het mooie weer en het maar geaccepteerd
[ afbeelding ]
Dat ligt dan aan jou, denk ik. 8 graden is sowieso niet warm. Dat is geen mening, maar gewoon een feit. Al liep ik deze week met werk ook wel in t shirt in de middag.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Haha.. ja het is wel echt..
Ik was net de auto naar de garage gaan brengen met de kleine. Zijn terug naar huis gelopen. Maar verdomme had ik het warm. Zweet stond me alweer op de rug
Korte broek + t-shirt, 8 graden.
Kleine goed ingepakt in de winterjas
Dikke winter jas is ook nog iets te overdreven dan wordt je snel klef, merkte dat ook van de weekquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Haha.. ja het is wel echt..
Ik was net de auto naar de garage gaan brengen met de kleine. Zijn terug naar huis gelopen. Maar verdomme had ik het warm. Zweet stond me alweer op de rug
Korte broek + t-shirt, 8 graden.
Kleine goed ingepakt in de winterjas
Ik heb ook nooit ontkend dat het niet aan mij lag he. Ik mag 20 graden best bloedheet noemen. Dat het voor het overgrote deel van de wereld aangenaam is, dat weet ik ook wel. Maar dat maakt het voor mij niet minder heetquote:Op vrijdag 10 november 2023 11:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou, denk ik. 8 graden is sowieso niet warm. Dat is geen mening, maar gewoon een feit. Al liep ik deze week met werk ook wel in t shirt in de middag.
Poh. Graag.quote:Op vrijdag 10 november 2023 10:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hahaha dat westenquote:Op vrijdag 10 november 2023 12:13 schreef Momo het volgende:
Verzopen katten in Holland
[ afbeelding ]
Jup, ik woon bij Hoorn.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:13 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt een lekkere tuin.quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, ik woon bij Hoorn.
Heb mijn regenmeter donderdag 2 november rond lunchtijd geleegd.
Nu maar weer gedaan, want:
[ afbeelding ]
En toch komen de klachten hier uit het droge Nederland.quote:
Zekerquote:
- insert tweet -![]()
-emoji
en natuurlijk......
wat is dit voor terror mass attack, flooding the fok serversSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gele regen, heeft iemand in je regenmeter staan pissen?quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, ik woon bij Hoorn.
Heb mijn regenmeter donderdag 2 november rond lunchtijd geleegd.
Nu maar weer gedaan, want:
[ afbeelding ]
- insert tweet -![]()
-emoji
en natuurlijk......
Dat maakt dit topic toch juist zo fantastisch! Dit is gewoon het nieuwe coronatopic. We missen alleen @Mammietje nog..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Gele regen, heeft iemand in je regenmeter staan pissen?
En figuren als De Verzamelaar..quote:Op vrijdag 10 november 2023 15:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat maakt dit topic toch juist zo fantastisch! Dit is gewoon het nieuwe coronatopic. We missen alleen @:mammietje nog..
Zie je, hier valt het best mee. Het kan altijd erger.quote:Op vrijdag 10 november 2023 12:13 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk zo rond Koningsdag.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:11 schreef Red_85 het volgende:
Wanneer is deze teringzooi nu eindelijk eens afgelopen?
Hier is niks van gelogen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo rond Koningsdag.
Graag. Land VOLLEDIG op z'n gat aub.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:16 schreef Drass het volgende:
Laten we dan de hoeveelheid regen ook maar in sneeuw hebben in dec/jan.
LOCKDOWNEDquote:Op vrijdag 10 november 2023 16:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Graag. Land VOLLEDIG op z'n gat aub.
Ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 10 november 2023 10:16 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
ik hoop 22 december met 40 cm sneeuw
https://www.ad.nl/buitenl(...)al-geopend~a96af361/quote:
Wat eigenlijk heel normaal is daar.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)al-geopend~a96af361/
????
Kijk wat climate-change doet. Nú al de skipistes open :S
quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Deze week is wel mijn fantastische mooie weerstation dat ik in de tuin had geplaatst omgewaaid.
Eens een keer wat anders dan de eeuwige tuinstoelquote:Op vrijdag 10 november 2023 16:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Deze week is wel mijn fantastische mooie weerstation dat ik in de tuin had geplaatst omgewaaid.
Heeft echt niks met klimaatverandering te maken dit. Het is vrij normaal zelfs. Afgelopen jaren begon het "einschneien" vaak laat. Dit jaar hogerop eindelijk eens een goede start. Boven de 2200 zitten ze goed. Onder de 1800 zal het nog op en af zijn. Vooral de klassieke west stau gebieden zitten goedquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)al-geopend~a96af361/
????
Kijk wat climate-change doet. Nú al de skipistes open :S
Begin dit jaar was het wel erg beroerd trouwens, hopelijk hebben ze dit seizoen wat meer geluk en kunnen ze wat langer open blijvenquote:Op vrijdag 10 november 2023 17:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Heeft echt niks met klimaatverandering te maken dit. Het is vrij normaal zelfs. Afgelopen jaren begon het "einschneien" vaak laat. Dit jaar hogerop eindelijk eens een goede start. Boven de 2200 zitten ze goed. Onder de 1800 zal het nog op en af zijn. Vooral de klassieke west stau gebieden zitten goed
Ah, top.quote:Op vrijdag 10 november 2023 16:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo rond Koningsdag.
168 nachtjes slapen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |