Wel enorm vet om dat soort niet-standaard toerisme plekken te bezoeken.quote:Op maandag 13 november 2023 11:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bijna een 4-landenpunt dan:
https://www.google.com/ma(...)72958,8.5z?entry=ttu
Zeurpiet
Ohja...ehhm... ja nee, gadver, walgelijk..... koude bende en bakken regen. Blij dat ik binnen zit!quote:Op maandag 13 november 2023 11:47 schreef Salina het volgende:
O kut gaat iets mis. Mobiel fokken.![]()
Vies weertje nu hé jongens?
Momenteel nog geen 10quote:Op maandag 13 november 2023 10:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Gelukkig wordt het wel 15 graden vanmiddag
Ik ga volgend jaar naar Namibiëquote:Op maandag 13 november 2023 11:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wel enorm vet om dat soort niet-standaard toerisme plekken te bezoeken.
Ik ben lang geleden ook een keer in Rusland geweest samen met mijn vader om vrienden van hem daar op te zoeken.
Ben toen beland in de stad Pskov waar echt buiten dus de lokale inwoners (in ieder geval toen, we praten over 2009 ofzo) echt zo goed als nooit toeristen of buitenlanders kwamen.
Werd je dus echt op straat en in elk eettentje of winkel letterlijk aangestaard van.... wow... een "buitenlander" en soms zelfs aangesproken door mensen die vol verbazing waren dat iemand uit het westen hun stad kwam bezoeken.Hele maffe ervaring was dat, zal ik nooit vergeten.
Zal nu wel een ander verhaal zijn....![]()
[..]
Ohja...ehhm... ja nee, gadver, walgelijk..... koude bende en bakken regen. Blij dat ik binnen zit!
Been there, done that. Mooi land! Ook geen last van de kou gehad daar.quote:
Gaaf man! Als vakantie daarheen?quote:
Hier in het zuiden al tegen de 14 graden hoor.quote:Op maandag 13 november 2023 12:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Momenteel nog geen 10. Heb toch echt liever 14/15 dan 10, hoor. Vorige week regende het met 7/8 graden. Nou, dan is het 14/15 toch beter. Het is toch vertiefd kansloos weer
Tip: train ivm de aanwezigheid van leeuwen in hardlopen.quote:
Volgende week sneeuw.quote:Op maandag 13 november 2023 14:16 schreef PzKpfw het volgende:
Ik begin die regen wel echt spuug en spuugzat te worden.
De zon schijnt altijd.quote:
Zet er gerust een 0 achter. @Nattekat en ik hebben een blanke huid.quote:Op maandag 13 november 2023 14:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Snel! Grijp de Garnier factor 5 zonnebrand!!
Daar moet ik ook nog eens heen, naar het Altay gebergte. Al is dat alleen al vanwege mijn verre voorouders die er vandaan komen.quote:Op maandag 13 november 2023 11:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nou nee, want ik was er in de zomer en ook nog eens helemaal in zuiden bij het Rusland/China/Mongolië/Kazachstan-vierlandenpunt.
U heeft ook wat Denisovaanse genen begrijp ik?quote:Op maandag 13 november 2023 15:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar moet ik ook nog eens heen, naar het Altay gebergte. Al is dat alleen al vanwege mijn verre voorouders die er vandaan komen.
Die kans is zeer reëel.quote:Op maandag 13 november 2023 15:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
U heeft ook wat Denisovaanse genen begrijp ik?
Een vriend van mij gaat eind september trouwen. Zijn vriendin komt daar dus vandaan. Is al best lang in Nederland, maar haar roots en familie heeft zij daar nog, dus besloten ze om het daar maar te doenquote:Op maandag 13 november 2023 13:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gaaf man! Als vakantie daarheen?
Wij gaan voorlopig ff niet op vakantie... Ook even bij-sparen na alle verbouwingen etc aan ons huis.
Maar ja, fuck it. Momenteel hier 28 graden en volle bak zon. Gaat helemaal nergens over dit. "November"
Maar hoe koud wordt het dan binnen? Als het zeg maar 16 graden wordt, dan trap je de verwarming toch aan? Extra trui of dekentjes zijn fijn, hoor, maar het huis is dan toch gewoon koud? Komt de zon nog binnen?quote:Op maandag 13 november 2023 11:05 schreef Salina het volgende:
[..]
[..]
Nou nee, het wordt nooit 12-13 graden binnen. Jeetje. Hoe kom je er bij.![]()
Denk dat het niet kouder wordt dan 18-19, ook in de winter niet. Inderdaad centrale verwarming vanuit de flat. Heb van die verwarmingsbuizen aan de zijkanten van mijn appartement lopen die helemaal van boven naar beneden door de flat lopen. Je merkt het als het kouder wordt, er zijn altijd wel mensen die aan het stoken zijn. Komt zo genoeg warmte naar binnen al.
Woon in middelste appartement, derde etage. Warmte komt links en rechts en boven en beneden naar me toe.
Verder heb ik niet zo veel last van vocht en schimmelvorming. Een beetje in de badkamer, maar dat heeft bijna iedereen denk ik.
[..]
Ja, dit dus.
*tussen bejaarden woont*![]()
Oh en een Afrikaan woont onder mij.![]()
Regen tikt rustig verder op de dakpannen, onderwijl royaal genieten @RamboDirkquote:Op maandag 13 november 2023 20:04 schreef THEFXR het volgende:
de chocolademelk staat in de magnetron te warmen
.
[ afbeelding ]
Binnen wordt het nooit kouder dan 18,5-19 graden joh. Kan het me althans niet herinneren. Volgens mij één keer de afgelopen 10 jaar de verwarming aangehad. Maar dan is het echt min 5 buiten ofzo. Lol.quote:Op maandag 13 november 2023 19:20 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar hoe koud wordt het dan binnen? Als het zeg maar 16 graden wordt, dan trap je de verwarming toch aan? Extra trui of dekentjes zijn fijn, hoor, maar het huis is dan toch gewoon koud? Komt de zon nog binnen?
Bij schijnt de zon vrijwel niet meer naar binnen en als het buiten 10 of lager is, dan gaat het binnen gauw naar 16/17 graden en ik vind dat echt niet chill ofzo. Minimaal 18!
Gast, ik ga in je zwembad pissen als je niet thuis bent als je nog één keer begint over het weer in je nieuwe kutland. En ik laat mn kat voor je deur poepen, dat je er lekker op stapt als je naar buiten komt.quote:Op maandag 13 november 2023 13:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maar ja, fuck it. Momenteel hier 28 graden en volle bak zon. Gaat helemaal nergens over dit. "November"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Vooral de kop van noord Holland heeft een aardig briesje momenteel ja!quote:Op maandag 13 november 2023 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
Hopelijk staat m’n schutting er morgen nog. En m’n plantenpotten.
quote:Op maandag 13 november 2023 23:36 schreef Salina het volgende:
[..]
Binnen wordt het nooit kouder dan 18,5-19 graden joh. Kan het me althans niet herinneren. Volgens mij één keer de afgelopen 10 jaar de verwarming aangehad. Maar dan is het echt min 5 buiten ofzo. Lol.
Zestien graden zou wel te koud zijn voor mij ook.
Anyway, is @:Oriente met vakantie ofzo?
[..]
Gast, ik ga in je zwembad pissen als je niet thuis bent als je nog één keer begint over het weer in je nieuwe kutland. En ik laat mn kat voor je deur poepen, dat je er lekker op stapt als je naar buiten komt.je vergeet de legoblokjes in de gang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
de wind valt mee, 25Km/u
Met 6 graden draag ik in de ochtend een winterjasquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog niet eens aan gehad. Zo koud is het niet geweest.
En terecht. Laat je niets wijsmaken door die fluitketel.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met 6 graden draag ik in de ochtend een winterjas
Verwacht je 's nachts post? Zo nee; gewoon dichtplakkenquote:Op dinsdag 14 november 2023 11:12 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Nondeju wat is een vrijwel continue klapperende brievenbus 's nachts klote
Het heeft hier zo' n beetje de hele nacht flink gestormd, en amper een oog dichtgedaan door dat geklapper.
Last net de tip van vilt plakkers of koelkastmagneetjes.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Verwacht je 's nachts post? Zo nee; gewoon dichtplakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het sneeuwt een beetje onder natuurlijk, normaal krijgen we dit soort dingen vooral mee als het in Europa of Noord-Amerika gebeurt, maar het is niet best allemaal.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Hier schijnt de zon.quote:
quote:
Ik heb zo'n tussenjas... vaak draag ik die de hele winter door... (Zit ook makkelijker in de auto.)quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog niet eens aan gehad. Zo koud is het niet geweest.
Je wat?quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:12 schreef THEFXR het volgende:
Hier in Limburg regent het keihard, overal plassen , mijn C5 met zes veerbollen kan dit gemakkelijk aan, met vier hoogte instellingen
Lekker huisvrouwtje ben je ook.quote:
Klimaatverandering genot.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:55 schreef INViCTuS het volgende:
Djeez gaat gewoon gelijk krijgen. Nu al bijna het natste jaar ooit
Hij zegt dat al tien jaar elk jaar. Maar nu gaat het dus echt uitkomen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:55 schreef INViCTuS het volgende:
Droogtequote:Op dinsdag 14 november 2023 16:16 schreef Perrin het volgende:
Voor klagers wel een walhalla. De helft van het jaar klagen over de droogte en de grondwaterspiegel en daarna de andere helft klagen over gruwelijke natheid.
Misschien moet je je username veranderen in Drogekatquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Droogte
Het is verdomme 10 van de 11 maanden natter dan gemiddeld dit jaar.
Of hij moet ook hier komen wonen, dan wordt het gegarandeerd een Drogekatquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien moet je je username veranderen in Drogekat
Ik heb een (sport)regenjas die echt prima werkt, maar ik kon me er toch niet toe zetten om de fiets te pakken neequote:Op dinsdag 14 november 2023 17:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
Verdomme goed nat hier. Weer geen trainen
Mja, voetballen. Velden zijn rampzalig.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb een (sport)regenjas die echt prima werkt, maar ik kon me er toch niet toe zetten om de fiets te pakken nee
Zwakte
Inmiddels ruim drie uur en bakken met water verder kan ik melden dat het net ongeveer droog is net buiten Eindhoven. Maar jemig wat een zeiknat rotweerquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:06 schreef DemonRage het volgende:
Hier in Eindhoven valt heul heul heul heul veul regen.
Wtf welke steden dan? Zie wel meerdere arrondissementen die een code rood hebben afgegeven voor hoog water en overstromingen en dergelijke.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:38 schreef Momo het volgende:
Aan de andere kant lokaal 28 graden in Zuid-Frankrijk en 33 graden in Spanje vandaag lol
quote:Op woensdag 15 november 2023 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf welke steden dan? Zie wel meerdere arrondissementen die een code rood hebben afgegeven voor hoog water en overstromingen en dergelijke.
Called it.quote:Op woensdag 15 november 2023 08:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo te zien lijken de modellen vanaf mid volgende week te neigen naar een kouder en droger weertype.
Overdag 6-9 graden
Ha, iedereen verklaarde mij voor gek toen ik al in februari riep dat het het natste jaar aller tijden zou worden, waarbij rampjaar 1998 in het niet zou vallen. Ik haat het als ik gelijk hebquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:55 schreef INViCTuS het volgende:
Ik verklaar je nog steeds voor gek dat je in de tweede maand al zo'n grote uitspraak doet.quote:Op woensdag 15 november 2023 09:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ha, iedereen verklaarde mij voor gek toen ik al in februari riep dat het het natste jaar aller tijden zou worden, waarbij rampjaar 1998 in het niet zou vallen. Ik haat het als ik gelijk heb
Hier afwisselend droog en regen.quote:
Bah, reuma zeker.quote:Op woensdag 15 november 2023 10:23 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Hier afwisselend droog en regen.
Merk wel dat er een hoop vocht in de atmosfeer zit qua gewrichten.
Kan nu amper lopen en heb gigantisch veel pijn aan mijn vingers.
Als de medicatie zo inkickt kan ik eindelijk douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |