SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het sneeuwt een beetje onder natuurlijk, normaal krijgen we dit soort dingen vooral mee als het in Europa of Noord-Amerika gebeurt, maar het is niet best allemaal.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Hier schijnt de zon.quote:
quote:
Ik heb zo'n tussenjas... vaak draag ik die de hele winter door... (Zit ook makkelijker in de auto.)quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog niet eens aan gehad. Zo koud is het niet geweest.
Je wat?quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:12 schreef THEFXR het volgende:
Hier in Limburg regent het keihard, overal plassen , mijn C5 met zes veerbollen kan dit gemakkelijk aan, met vier hoogte instellingen
Lekker huisvrouwtje ben je ook.quote:
Klimaatverandering genot.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:55 schreef INViCTuS het volgende:
Djeez gaat gewoon gelijk krijgen. Nu al bijna het natste jaar ooit
Hij zegt dat al tien jaar elk jaar. Maar nu gaat het dus echt uitkomen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 15:55 schreef INViCTuS het volgende:
Droogtequote:Op dinsdag 14 november 2023 16:16 schreef Perrin het volgende:
Voor klagers wel een walhalla. De helft van het jaar klagen over de droogte en de grondwaterspiegel en daarna de andere helft klagen over gruwelijke natheid.
Misschien moet je je username veranderen in Drogekatquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Droogte
Het is verdomme 10 van de 11 maanden natter dan gemiddeld dit jaar.
Of hij moet ook hier komen wonen, dan wordt het gegarandeerd een Drogekatquote:Op dinsdag 14 november 2023 16:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien moet je je username veranderen in Drogekat
Ik heb een (sport)regenjas die echt prima werkt, maar ik kon me er toch niet toe zetten om de fiets te pakken neequote:Op dinsdag 14 november 2023 17:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
Verdomme goed nat hier. Weer geen trainen
Mja, voetballen. Velden zijn rampzalig.quote:Op dinsdag 14 november 2023 18:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb een (sport)regenjas die echt prima werkt, maar ik kon me er toch niet toe zetten om de fiets te pakken nee
Zwakte
Inmiddels ruim drie uur en bakken met water verder kan ik melden dat het net ongeveer droog is net buiten Eindhoven. Maar jemig wat een zeiknat rotweerquote:Op dinsdag 14 november 2023 18:06 schreef DemonRage het volgende:
Hier in Eindhoven valt heul heul heul heul veul regen.
Wtf welke steden dan? Zie wel meerdere arrondissementen die een code rood hebben afgegeven voor hoog water en overstromingen en dergelijke.quote:Op dinsdag 14 november 2023 23:38 schreef Momo het volgende:
Aan de andere kant lokaal 28 graden in Zuid-Frankrijk en 33 graden in Spanje vandaag lol
quote:Op woensdag 15 november 2023 01:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf welke steden dan? Zie wel meerdere arrondissementen die een code rood hebben afgegeven voor hoog water en overstromingen en dergelijke.
Called it.quote:Op woensdag 15 november 2023 08:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Zo te zien lijken de modellen vanaf mid volgende week te neigen naar een kouder en droger weertype.
Overdag 6-9 graden
Ha, iedereen verklaarde mij voor gek toen ik al in februari riep dat het het natste jaar aller tijden zou worden, waarbij rampjaar 1998 in het niet zou vallen. Ik haat het als ik gelijk hebquote:Op dinsdag 14 november 2023 15:55 schreef INViCTuS het volgende:
Ik verklaar je nog steeds voor gek dat je in de tweede maand al zo'n grote uitspraak doet.quote:Op woensdag 15 november 2023 09:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ha, iedereen verklaarde mij voor gek toen ik al in februari riep dat het het natste jaar aller tijden zou worden, waarbij rampjaar 1998 in het niet zou vallen. Ik haat het als ik gelijk heb
Hier afwisselend droog en regen.quote:
Bah, reuma zeker.quote:Op woensdag 15 november 2023 10:23 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Hier afwisselend droog en regen.
Merk wel dat er een hoop vocht in de atmosfeer zit qua gewrichten.
Kan nu amper lopen en heb gigantisch veel pijn aan mijn vingers.
Als de medicatie zo inkickt kan ik eindelijk douchen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |