Dat denk ik ook met April Darby.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:07 schreef Em31 het volgende:
Bij Numidia vrees ik toch ook wel een beetje zo’n te gevoelig nummer hoorecht weer met een boodschap, maar dat het dan weer net-niet is.
Ik hoop nog steeds op een totale verrassing.
en binnen op 28 in de Top40 Tipparadequote:Op dinsdag 14 november 2023 20:05 schreef Momo het volgende:
Het "songfestival nummer" Cupido van de Bankzitters komt vrijdag uit
Ze verrassen me toch wel. Optimaal gebruik gemaakt van de 3 minuten-regel en die stemmen die zo heerlijk naturel klinken. Die gasten hebben echt geen autotune nodig. We hadden hier dik de televote mee gewonnen, in de categorie 7-12 jaar. Gemiste kansquote:
Daar vind ik een nikserig huppeldeuntje met drie houterige achtergrondzangeressen ook nog een mogelijkheid.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat denk ik ook met April Darby.
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar vind ik een nikserig huppeldeuntje met drie houterige achtergrondzangeressen ook nog een mogelijkheid.
Hind 2.0quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar vind ik een nikserig huppeldeuntje met drie houterige achtergrondzangeressen ook nog een mogelijkheid.
Nou hier heeft de commissie in elk geval géén verkeerde keuze gemaakt door ze niet naar het ESF te sturen. (Ongeacht wie ze dan wel kiezen.quote:
Nummer wat we sturen dit jaar is beterquote:Op vrijdag 17 november 2023 13:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Prima nummer voor het Junior Songfestival.
Als je (zoals ik) de Bankzitters helemaal niet kent zie je een paar uitstralingsloze, talentloze rukkers die een matig liedje zingen. Het is ook niet grappig ofzo, het is gewoon niks. Was het maar een trollnummer, dan was het nog wat.quote:
Haha, je moet eens kijken op hun social media, kleine kids vinden het wel helemaal geweldig en denken echt dat ze gaan naar het songfestival, want wat is beter dan dit. Oudere kids (tieners) zien wel in dat ze niet kunnen zingen en zien het meer als een grap.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als je (zoals ik) de Bankzitters helemaal niet kent zie je een paar uitstralingsloze, talentloze rukkers die een matig liedje zingen. Het is ook niet grappig ofzo, het is gewoon niks. Was het maar een trollnummer, dan was het nog wat.
Ach ja, ik ben hier ook te oud voor natuurlijk. Hun Wiki-pagina vind ik ook hilarisch.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Haha, je moet eens kijken op hun social media, kleine kids vinden het wel helemaal geweldig en denken echt dat ze gaan naar het songfestival, want wat is beter dan dit. Oudere kids (tieners) zien wel in dat ze niet kunnen zingen en zien het meer als een grap.
Ik ken er nog best wel watquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben hier ook te oud voor natuurlijk. Hun Wiki-pagina vind ik ook hilarisch.
"Verschillende bekende Nederlanders hebben deelgenomen aan video's van de Bankzitters, waaronder Carlos Platier Luna, Frank van der Slot, Kelvin Boerma, Qucee, Marije Zuurveld, Giovanni Latooy, Giel de Winter, Juultje Tieleman, Milan Knol, Jeremy Frieser, LinkTijger, René Karst, Chantal Janzen en Douwe Bob."
Ik ken alleen de laatste twee.
René Karst is van nummers als Atje voor de sfeer en Liever te dik in de kist. Ik gok dat de rest Youtubers zijnquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben hier ook te oud voor natuurlijk. Hun Wiki-pagina vind ik ook hilarisch.
"Verschillende bekende Nederlanders hebben deelgenomen aan video's van de Bankzitters, waaronder Carlos Platier Luna, Frank van der Slot, Kelvin Boerma, Qucee, Marije Zuurveld, Giovanni Latooy, Giel de Winter, Juultje Tieleman, Milan Knol, Jeremy Frieser, LinkTijger, René Karst, Chantal Janzen en Douwe Bob."
Wie zijn al die mensen?quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die Carlos is die ene winnaar van Robinson die voor het eerst in jaren geen BN'er was. Maar die is inmiddels wel vergaande glorie. En Rene Karst is bekend van een aantal kroeg meezingers.quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Komt 'ie hoorquote:
Zolang die mensen niet meedoen aan WIDM ken ik ze niet hoorquote:Op vrijdag 17 november 2023 16:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Komt 'ie hoor:
Carlos Platier Luna > uit Robinson, probeert nu volgens mij inderdaad een beetje te influencen
Frank van der Slot > ken ik volgens mij niet
Kelvin Boerma > Kalvijn, een vlogger/influencer
Qucee > Ken ik volgens mij uit The Great Escape, geloof ook een influencer
Marije Zuurveld > mijn naamgenootInfluencer
Giovanni Latooy > beter bekend als Gio, vlogger![]()
Giel de Winter > van StukTV
Juultje Tieleman > influencer, deed vorig jaar mee aan Robinson
Milan Knol > de broer van Enzo![]()
Jeremy Frieser > ken ik niet
LinkTijger > ken ik niet
René Karst > zie post van H_T, met z'n kekke groene brilletje bekend van fantástische liedjes
Chantal Janzen > Songfestivalpresentator
Douwe Bob > Songfestivaldeelnemer
De Wikipedia pagina kan worden aangepast met een aantal BN`ers en een echte BVquote:Op vrijdag 17 november 2023 17:14 schreef Momo het volgende:
Videoclip met gastrol van onder andere Suzan en Freek, Donnie en Samson
Daar moest ik dan wel weer om lachen
Wel een toffe clip in elk gevalquote:Op vrijdag 17 november 2023 17:14 schreef Momo het volgende:
12-jarige Meke had dit wel echt top gevonden hoor, zeker met al die BN'ers erinquote:Op vrijdag 17 november 2023 17:14 schreef Momo het volgende:
Joost heeft sowieso wel ingestuurd.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zei gisteren ofzo nog tegen mijn vriend, moet achteraf nog maar eens zien of de bankzitters en Joost beide wel een nummer hebben gestuurd.
Ja twijfel alleen of de bankzitters serieus zijn, denk het niet.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Joost heeft sowieso wel ingestuurd.
Ik denk dat zij redelijk vroeg zijn afgevallen. Eerste inzendingen kregen begin oktober al bericht dat ze niet door waren.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja twijfel alleen of de bankzitters serieus zijn, denk het niet.
Half december is nog steeds het streven, begreep ik. Al had ik liever gezien dat we gewoon ergens in februari in 1x liedje, artiest en concept bekend maken.quote:
Auto-Tune op standje maximaal.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:14 schreef Momo het volgende:
Ik heb vorig jaar Expeditie Robinson gekeken maar ik weet nu al niet meer wie die Juultje is.quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Komt 'ie hoor:
Carlos Platier Luna > uit Robinson, probeert nu volgens mij inderdaad een beetje te influencen
Frank van der Slot > ken ik volgens mij niet
Kelvin Boerma > Kalvijn, een vlogger/influencer
Qucee > Ken ik volgens mij uit The Great Escape, geloof ook een influencer
Marije Zuurveld > mijn naamgenootInfluencer
Giovanni Latooy > beter bekend als Gio, vlogger![]()
Giel de Winter > van StukTV
Juultje Tieleman > influencer, deed vorig jaar mee aan Robinson
Milan Knol > de broer van Enzo![]()
Jeremy Frieser > ken ik niet
LinkTijger > ken ik niet
René Karst > zie post van H_T, met z'n kekke groene brilletje bekend van fantástische liedjes
Chantal Janzen > Songfestivalpresentator
Douwe Bob > Songfestivaldeelnemer
Frans Duijts vertegenwoordigt zowel Frankrijk als Duitsland.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:14 schreef Momo het volgende:
Hij heeft een Kylie Minogue cover? Off with his head.quote:Op maandag 20 november 2023 21:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij gaat naar Eurovisie met een Kylie Minogue-cover
Het nummer dat onder het filmpje zit heeft nogal veel weg van Can't Get You Out of My Head.quote:Op maandag 20 november 2023 23:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hij heeft een Kylie Minogue cover? Off with his head.
Hoeveel kan Joost nog kapot maken?quote:Op maandag 20 november 2023 23:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het nummer dat onder het filmpje zit heeft nogal veel weg van Can't Get You Out of My Head.
Joost die gisteren zegt dat hij het is geworden.quote:Op zondag 26 november 2023 01:28 schreef Thrts het volgende:
[ tiktok ]
Weet niet wat hier waar van is…?
Ik denk wel ondertussen dat het wel eens zo ver kan zijn dat ze een keuze hebben gemaakt. Maar dit is gewoon Joost dis al maanden Joost Klein Eurovision 2024 merchandising heeftquote:Op zondag 26 november 2023 08:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Joost die gisteren zegt dat hij het is geworden.
Maarja, het blijft Joost en lijkt me dat hij dat helemaal niet mag zeggen.
Toen was hij 16 jaar... lijkt me toch niet.quote:Op zondag 26 november 2023 22:38 schreef molloot200 het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGedNTm3m/
Joost heeft in 2014 als catering gewerkt tijdens Eurovisie in Kopenhagen, zegt ieAls dat waar zou zijn vind ik dat dus wel heel leuk
Alcohol grens is 16 jaar in Denemarken voor alcohol (behalve sterk spul) net als in Nederland vroeger was. Maar wel jong ja om in buitenland te gaan werken.quote:Op zondag 26 november 2023 22:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Toen was hij 16 jaar... lijkt me toch niet.
De helft van wat deze gast zegt is volgens mij complete onzin, hij is een soort wandelende marketingmachine die van alles een meme maakt. En nu is dus Eurovisie die meme.
Kan me ook niet voorstellen dat ze dit bij de AVROTROS waarderen.quote:Op maandag 27 november 2023 12:22 schreef TheVulture het volgende:
Joost is behoorlijk vermoeiend, vooral omdat ik steeds meer het gevoel krijg dat ie het puur voor de aandacht doet
Precies, ik denk ook dat hij allang weet dat hij geen kans meer maakt. Anders zouden ze hem echt wel hebben gemaand om er een beetje rustig over te doen. Aan de andere kant had hij het hele "ik wil naar het ESF"-draaiboek al uit de kast getrokken voordat de inschrijving zo ongeveer begon, dus dat zou dan ook opvallen.quote:Op maandag 27 november 2023 12:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat ze dit bij de AVROTROS waarderen.
Voor iemand die veel belang lijkt te hechten aan een cool imago is hij inderdaad vooral heel vervelend. Het is een beetje zielig aan het worden zelfs.quote:Op maandag 27 november 2023 12:22 schreef TheVulture het volgende:
Joost is behoorlijk vermoeiend, vooral omdat ik steeds meer het gevoel krijg dat ie het puur voor de aandacht doet
Dat is historisch gezien ook wel ietwat ongebruikelijk hoorquote:Op maandag 27 november 2023 16:12 schreef Greys het volgende:
Stel dat ze het lied van Douwe en Numidia hebben gekozen dan zit 'ie tijdens de bekendmaking in rehab dus dat lijkt me ook wat lastig.
Hoewel hij dan vast alle publiciteit aan de zangeres kan laten natuurlijk. Ja nee laat maar, niks lastigs aan. (Behalve dan dat de media dan daar vast weer bovenop duiken ipv op het lied.)
En niet doorgaat naar de finalequote:Op maandag 27 november 2023 18:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou het stiekem hilarisch vinden als na alle hype Joost alsnog gekozen wordt en hij in februari komt aanzetten met een zoutloze ballad met een diepe boodschap
Joost mag het wetenquote:
En Jacqueline nu ookquote:Op maandag 25 september 2023 15:58 schreef molloot200 het volgende:
Misschien interessant is dat Hila en Jaap van de selectiecommissie Joost volgen op Instagram.
En zeker van Jaap vind ik het niet per sé voor de hand liggend om Joost te gaan volgen
Ze wilden de laatste 10 sowieso live zien toch? Dus wellicht is dat de reden om ze te volgenquote:
Eigenlijk is het heel hypocriet van me dat ik zo tegen ben, want ik heb nog nooit een nummer van hem gehoord.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:08 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb geen idee wie Joost is, heb nog niks van hem gezien, dat is bijna knap inmiddels denk ik.
Ja ik vind het ook beetje dubbel, ook omdat Numidia en Douwe wel weer "Van WC eend" zijn binnen de AVROTROS kliek. Al mogen ze mij natuurlijk verrassen met nummer. Joost kan misschien ook weer te schijtlollig worden voor de gemiddelde Europese kijker en wel eens meer landen zouden dit jaar met hun eigen Kaarija kunnen aankomen. Bijvoorbeeld MATT BLXCK die meedoet in Malta aan de nationale selectie shows als bekendste artiest in de selectie met zijn nummer over een banaanquote:Op woensdag 29 november 2023 16:46 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het een beetje dubbel. Als ik hem hoor denk ik ook, dit klinkt nou niet al te best, maar een feest is het wel. Als ik dan als andere optie aan Numidia denk die waarschijnlijk weer met een wat gevoelig nummer komt, dan denk ik nouja fuck it dan maar Joost.![]()
Liever helemaal over de top (misschien) de fout ingaan dan een middelmatig, veilig nummer.
Ja die vergelijking kan ook wel echt een nadeel zijn inderdaadquote:Op woensdag 29 november 2023 16:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook beetje dubbel, ook omdat Numidia en Douwe wel weer "Van WC eend" zijn binnen de AVROTROS kliek. Al mogen ze mij natuurlijk verrassen met nummer. Joost kan misschien ook weer te schijtlollig worden voor de gemiddelde Europese kijker en wel eens meer landen zouden dit jaar met hun eigen Kaarija kunnen aankomen. Bijvoorbeeld MATT BLXCK die meedoet in Malta aan de nationale selectie shows als bekendste artiest in de selectie met zijn nummer over een banaan
Van Numidia en Douwe Bob verwacht ik niet direct een heel erg uptempo nummer. Dat maakt me ook verder niet uit. Maar ik kan me verder niet zoveel voorstellen bij die samenwerking, Douwe is toch niet echt een hitmachine die even een Eurovisie-winnend liedje uit de mouw schudt.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:30 schreef Aadrianus het volgende:
Ik ken me niet voorstellen dat, als het Joost is, de commissie hem niet terugfluit met betrekking tot alle voorbarige bekendmakingen van hem. Aangezien hij daar nog steeds mee doorgaat, rijst de hoop dat Joost uit zijn nek lult.
Ik ben toe aan iets anders dan een betekenisvolle ballad. Maar om dan meteen door te slaan naar een totale gimmick is me toch wel een stap te ver, Daartussenin zitten nog tal van mogelijkheden die muziekaal interessanter zijn.
Numidia en Douwe Bob hebben de berichtgeving dit jaar toch wel gevolgd, mag ik hopen. En ze zijn slim genoeg om dan niet met nog maar eens aan gevoelige ballad op de proppen te komen. Ze hebben allebei ook best wel upbeat dingen in hun repertoire. Dus de hoop blijft dat er iets moois is uitgekomen bij die twee, dat op de commissie indruk heeft gemaakt.
Precies dit hierbovenquote:Op woensdag 29 november 2023 16:46 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het een beetje dubbel. Als ik hem hoor denk ik ook, dit klinkt nou niet al te best, maar een feest is het wel. Als ik dan als andere optie aan Numidia denk die waarschijnlijk weer met een wat gevoelig nummer komt, dan denk ik nouja fuck it dan maar Joost.![]()
Liever helemaal over de top (misschien) de fout ingaan dan een middelmatig, veilig nummer.
Ze zeiden voor 15 december. Maar vorig jaar was het 1 november en dit jaar was de deadline voor inzenden nummers een maand later dan vorig jaar...quote:Op woensdag 29 november 2023 22:06 schreef drxanax het volgende:
Denk ook dat de keuze gemaakt is en ze nu achter de schermen alles voorbereiden voor bekendmaking (foto's, clip, persmomenten, etc.). Is het al vrijdag?
Nee joh dat nummer komt sowieso pas in 2024.quote:Op woensdag 29 november 2023 22:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoop dat ze van tevoren nog even een aankondiging doen en niet opeens 'pas boem hier is onze inzending!'
Dat is op het werk toch even omschakelen
Ik bedoel ook de artiestenquote:Op woensdag 29 november 2023 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee joh dat nummer komt sowieso pas in 2024.
Ja denk ik ook. Bart Arends is volgens mij enkel op weekdagen van 9 tot 12 uur op Radio 2, dus ik heb een gevoel morgen of anders ergens volgende week wel de artiest wetenquote:
Maar ze zegt dat het proces goed is verlopen, dat kun je eigenlijk niet zeggen als je nog midden in het proces zit.quote:Op donderdag 30 november 2023 16:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze heeft het over de liedjes die ze nu live heeft gehoord. Niet specifiek over 1 liedje.
Ik had het filmpje niet bekeken dus ik dacht dat het definitief wasquote:Op donderdag 30 november 2023 16:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze heeft het over de liedjes die ze nu live heeft gehoord. Niet specifiek over 1 liedje.
Ze zullen vast in de eindfase zitten, laatste 2 of 3 of zo. Dat ze morgen het belletje plegen en dan krijgen we het over een week of twee te horen. Is mijn gok!quote:Op donderdag 30 november 2023 16:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar ze zegt dat het proces goed is verlopen, dat kun je eigenlijk niet zeggen als je nog midden in het proces zit.
Dat Joost vorig weekend zei tijdens dat concert in Antwerpen dat hij naar het songfestival gaat was bij mij wel een red flag dat hij het juist niet is geworden. Al kunnen ze van die 10 naar 2/3 zijn gegaan eerst natuurlijk.quote:Op donderdag 30 november 2023 16:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zullen vast in de eindfase zitten, laatste 2 of 3 of zo. Dat ze morgen het belletje plegen en dan krijgen we het over een week of twee te horen. Is mijn gok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |