Ze wilden de laatste 10 sowieso live zien toch? Dus wellicht is dat de reden om ze te volgenquote:
Eigenlijk is het heel hypocriet van me dat ik zo tegen ben, want ik heb nog nooit een nummer van hem gehoord.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:08 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb geen idee wie Joost is, heb nog niks van hem gezien, dat is bijna knap inmiddels denk ik.
Ja ik vind het ook beetje dubbel, ook omdat Numidia en Douwe wel weer "Van WC eend" zijn binnen de AVROTROS kliek. Al mogen ze mij natuurlijk verrassen met nummer. Joost kan misschien ook weer te schijtlollig worden voor de gemiddelde Europese kijker en wel eens meer landen zouden dit jaar met hun eigen Kaarija kunnen aankomen. Bijvoorbeeld MATT BLXCK die meedoet in Malta aan de nationale selectie shows als bekendste artiest in de selectie met zijn nummer over een banaanquote:Op woensdag 29 november 2023 16:46 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het een beetje dubbel. Als ik hem hoor denk ik ook, dit klinkt nou niet al te best, maar een feest is het wel. Als ik dan als andere optie aan Numidia denk die waarschijnlijk weer met een wat gevoelig nummer komt, dan denk ik nouja fuck it dan maar Joost.![]()
Liever helemaal over de top (misschien) de fout ingaan dan een middelmatig, veilig nummer.
Ja die vergelijking kan ook wel echt een nadeel zijn inderdaadquote:Op woensdag 29 november 2023 16:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook beetje dubbel, ook omdat Numidia en Douwe wel weer "Van WC eend" zijn binnen de AVROTROS kliek. Al mogen ze mij natuurlijk verrassen met nummer. Joost kan misschien ook weer te schijtlollig worden voor de gemiddelde Europese kijker en wel eens meer landen zouden dit jaar met hun eigen Kaarija kunnen aankomen. Bijvoorbeeld MATT BLXCK die meedoet in Malta aan de nationale selectie shows als bekendste artiest in de selectie met zijn nummer over een banaan
Van Numidia en Douwe Bob verwacht ik niet direct een heel erg uptempo nummer. Dat maakt me ook verder niet uit. Maar ik kan me verder niet zoveel voorstellen bij die samenwerking, Douwe is toch niet echt een hitmachine die even een Eurovisie-winnend liedje uit de mouw schudt.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:30 schreef Aadrianus het volgende:
Ik ken me niet voorstellen dat, als het Joost is, de commissie hem niet terugfluit met betrekking tot alle voorbarige bekendmakingen van hem. Aangezien hij daar nog steeds mee doorgaat, rijst de hoop dat Joost uit zijn nek lult.
Ik ben toe aan iets anders dan een betekenisvolle ballad. Maar om dan meteen door te slaan naar een totale gimmick is me toch wel een stap te ver, Daartussenin zitten nog tal van mogelijkheden die muziekaal interessanter zijn.
Numidia en Douwe Bob hebben de berichtgeving dit jaar toch wel gevolgd, mag ik hopen. En ze zijn slim genoeg om dan niet met nog maar eens aan gevoelige ballad op de proppen te komen. Ze hebben allebei ook best wel upbeat dingen in hun repertoire. Dus de hoop blijft dat er iets moois is uitgekomen bij die twee, dat op de commissie indruk heeft gemaakt.
Precies dit hierbovenquote:Op woensdag 29 november 2023 16:46 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het een beetje dubbel. Als ik hem hoor denk ik ook, dit klinkt nou niet al te best, maar een feest is het wel. Als ik dan als andere optie aan Numidia denk die waarschijnlijk weer met een wat gevoelig nummer komt, dan denk ik nouja fuck it dan maar Joost.![]()
Liever helemaal over de top (misschien) de fout ingaan dan een middelmatig, veilig nummer.
Ze zeiden voor 15 december. Maar vorig jaar was het 1 november en dit jaar was de deadline voor inzenden nummers een maand later dan vorig jaar...quote:Op woensdag 29 november 2023 22:06 schreef drxanax het volgende:
Denk ook dat de keuze gemaakt is en ze nu achter de schermen alles voorbereiden voor bekendmaking (foto's, clip, persmomenten, etc.). Is het al vrijdag?
Nee joh dat nummer komt sowieso pas in 2024.quote:Op woensdag 29 november 2023 22:30 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoop dat ze van tevoren nog even een aankondiging doen en niet opeens 'pas boem hier is onze inzending!'
Dat is op het werk toch even omschakelen
Ik bedoel ook de artiestenquote:Op woensdag 29 november 2023 22:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee joh dat nummer komt sowieso pas in 2024.
Ja denk ik ook. Bart Arends is volgens mij enkel op weekdagen van 9 tot 12 uur op Radio 2, dus ik heb een gevoel morgen of anders ergens volgende week wel de artiest wetenquote:
Maar ze zegt dat het proces goed is verlopen, dat kun je eigenlijk niet zeggen als je nog midden in het proces zit.quote:Op donderdag 30 november 2023 16:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze heeft het over de liedjes die ze nu live heeft gehoord. Niet specifiek over 1 liedje.
Ik had het filmpje niet bekeken dus ik dacht dat het definitief wasquote:Op donderdag 30 november 2023 16:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze heeft het over de liedjes die ze nu live heeft gehoord. Niet specifiek over 1 liedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |