Ja, ik heb de video gezien gisteren (wat ik over heb voor ESF). Die gasten kunnen echt niet zingenquote:Op woensdag 15 november 2023 22:00 schreef molloot200 het volgende:
Ik geloof wel dat het Joost of Numidia gaat worden hoor. En denk echt dat ze Joost een oprechte kans geven.
Bankzitters is toch belachelijk manWeet niet of iemand die video heeft gekeken maar denk niet dat ze ooit een serieuze poging hebben gedaan hoor
En daar zijn ze zichzelf ook wel bewust van hahaha. Blijft natuurlijk ook een mooi promotiemiddel dit.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, ik heb de video gezien gisteren (wat ik over heb voor ESF). Die gasten kunnen echt niet zingen
Daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 15 november 2023 21:56 schreef molloot200 het volgende:
Oeh, dat Caro Emerald niet bij de laatste 10 zit belooft eigenlijk wel goeds in mijn ogen hoor
De bankzitters vielen al door de mand toen ze beweerden een lied te hebben ingestuurd en de commissie twee dagen later bekend maakten dat de inschrijving vanaf die dag pas open was.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:00 schreef molloot200 het volgende:
Ik geloof wel dat het Joost of Numidia gaat worden hoor. En denk echt dat ze Joost een oprechte kans geven.
Bankzitters is toch belachelijk manWeet niet of iemand die video heeft gekeken maar denk niet dat ze ooit een serieuze poging hebben gedaan hoor
Hahaha nouuu ik geloof wel dat ze oprecht wat in hebben gestuurd hoor. Maar goed, ze wisten zelf wel dat ze niet uitgekozen zouden worden denk ik. En dan is het een prachtige marketingtruc.quote:Op woensdag 15 november 2023 22:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De bankzitters vielen al door de mand toen ze beweerden een lied te hebben ingestuurd en de commissie twee dagen later bekend maakten dat de inschrijving vanaf die dag pas open was.
Huh wow Joost maakt echt een kans?quote:Op woensdag 15 november 2023 19:08 schreef Zigsky het volgende:
Uhhh, de bankzitters zitter er nog bij,maar die laten morgen of vrijdag het liedje al horen. The Jordan niet (ik ken het nummer niet, maar zonde). Joost en Numidia zitten ook nog in de selectie.
Bron: rtl Boulevard, degene die er niet bij zitten hebben t al gehoord.
Spannend!
Ik gok dat het Numidia wordt.
Ja, dit is ook mijn angst. Plus het hele stukje “Nederland stuurt altijd ballads” wat ook het buitenland inmiddels wel opvalt zal nog steeds niet afgelopen zijn.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:07 schreef Em31 het volgende:
Bij Numidia vrees ik toch ook wel een beetje zo’n te gevoelig nummer hoorecht weer met een boodschap, maar dat het dan weer net-niet is.
Ik hoop nog steeds op een totale verrassing.
Het is toch ook Kaarija 2.0?quote:Op donderdag 16 november 2023 09:57 schreef Nexum het volgende:
Joost kan op me groeien, ik vind Cha Cha Cha nu ook een heel leuk nummer. Maar ik blijf toch een beetje bang dat ze hem constant met Kaarija gaan vergelijken (want god knows als er iets is waar de Nederlandse entertainment media van houdt is het wel vergelijken vergelijken vergelijken)
Het aantal muziekstijlen is inderdaad niet oneindig, maar Joost doen we gewoon niet.quote:Op donderdag 16 november 2023 10:26 schreef molloot200 het volgende:
Ja dat vind ik dus lastig want qua muziekstijl is het echt niet per sé Kaarija 2.0. Maar de hele vibe van een losbol die met een uptempo komt die wat “harder” is dan het gemiddelde nummer, dat dan weer wel.
We houden van vergelijken, klopt, maar als het gewoon een goed nummer is die hoog kan eindigen, zou ik niet weten waarom we het niet zouden moeten doen. Jaar na jaar blijven ook de popmeisjes het goed doen, terwijl het echt niet allemaal zo vernieuwend, uniek en spectaculair is. Of denk aan alle gospelkoortjes die we door de jaren heen hebben gehoord (Litouwen 2023, Zweden 2019, Oostenrijk 2018). Zo vernieuwend is dat echt niet, maar we rekenden ze er ook niet op af.
Ik vind niet dat we een rap fusion met een andere stijl (waar het bij Kaarija meer rock is en in het tweede deel van CCC disco; juist bij Joost wat meer richting de gabber en soms zelfs hardstyle gaat) ineens allemaal over 1 kam moeten scheren. Meerdere artiesten uit meerdere jaren kunnen dezelfde muziekstijl brengen op het Songfestival. Het aantal stijlen in de muziek is niet oneindig hè
Ja ik zei gisteren ofzo nog tegen mijn vriend, moet achteraf nog maar eens zien of de bankzitters en Joost beide wel een nummer hebben gestuurd.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:16 schreef Greys het volgende:
Nu Joost zelfs Käärijä zelf heeft laten posten op insta over z'n new friend for Stockholm () denk ik alleen maar nóg meer dat we massaal in de zeik worden genomen en hij helemaal niets ingezonden heeft en daarom dus ook zonder liegen kan zeggen dat hij nog niks gehoord heeft van de commissie. Sorry maar ik geloof het nog steeds niet.
Dat denk ik ook met April Darby.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:07 schreef Em31 het volgende:
Bij Numidia vrees ik toch ook wel een beetje zo’n te gevoelig nummer hoorecht weer met een boodschap, maar dat het dan weer net-niet is.
Ik hoop nog steeds op een totale verrassing.
en binnen op 28 in de Top40 Tipparadequote:Op dinsdag 14 november 2023 20:05 schreef Momo het volgende:
Het "songfestival nummer" Cupido van de Bankzitters komt vrijdag uit
Ze verrassen me toch wel. Optimaal gebruik gemaakt van de 3 minuten-regel en die stemmen die zo heerlijk naturel klinken. Die gasten hebben echt geen autotune nodig. We hadden hier dik de televote mee gewonnen, in de categorie 7-12 jaar. Gemiste kansquote:
Daar vind ik een nikserig huppeldeuntje met drie houterige achtergrondzangeressen ook nog een mogelijkheid.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat denk ik ook met April Darby.
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar vind ik een nikserig huppeldeuntje met drie houterige achtergrondzangeressen ook nog een mogelijkheid.
Hind 2.0quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar vind ik een nikserig huppeldeuntje met drie houterige achtergrondzangeressen ook nog een mogelijkheid.
Nou hier heeft de commissie in elk geval géén verkeerde keuze gemaakt door ze niet naar het ESF te sturen. (Ongeacht wie ze dan wel kiezen.quote:
Nummer wat we sturen dit jaar is beterquote:Op vrijdag 17 november 2023 13:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Prima nummer voor het Junior Songfestival.
Als je (zoals ik) de Bankzitters helemaal niet kent zie je een paar uitstralingsloze, talentloze rukkers die een matig liedje zingen. Het is ook niet grappig ofzo, het is gewoon niks. Was het maar een trollnummer, dan was het nog wat.quote:
Haha, je moet eens kijken op hun social media, kleine kids vinden het wel helemaal geweldig en denken echt dat ze gaan naar het songfestival, want wat is beter dan dit. Oudere kids (tieners) zien wel in dat ze niet kunnen zingen en zien het meer als een grap.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als je (zoals ik) de Bankzitters helemaal niet kent zie je een paar uitstralingsloze, talentloze rukkers die een matig liedje zingen. Het is ook niet grappig ofzo, het is gewoon niks. Was het maar een trollnummer, dan was het nog wat.
Ach ja, ik ben hier ook te oud voor natuurlijk. Hun Wiki-pagina vind ik ook hilarisch.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Haha, je moet eens kijken op hun social media, kleine kids vinden het wel helemaal geweldig en denken echt dat ze gaan naar het songfestival, want wat is beter dan dit. Oudere kids (tieners) zien wel in dat ze niet kunnen zingen en zien het meer als een grap.
Ik ken er nog best wel watquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben hier ook te oud voor natuurlijk. Hun Wiki-pagina vind ik ook hilarisch.
"Verschillende bekende Nederlanders hebben deelgenomen aan video's van de Bankzitters, waaronder Carlos Platier Luna, Frank van der Slot, Kelvin Boerma, Qucee, Marije Zuurveld, Giovanni Latooy, Giel de Winter, Juultje Tieleman, Milan Knol, Jeremy Frieser, LinkTijger, René Karst, Chantal Janzen en Douwe Bob."
Ik ken alleen de laatste twee.
René Karst is van nummers als Atje voor de sfeer en Liever te dik in de kist. Ik gok dat de rest Youtubers zijnquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben hier ook te oud voor natuurlijk. Hun Wiki-pagina vind ik ook hilarisch.
"Verschillende bekende Nederlanders hebben deelgenomen aan video's van de Bankzitters, waaronder Carlos Platier Luna, Frank van der Slot, Kelvin Boerma, Qucee, Marije Zuurveld, Giovanni Latooy, Giel de Winter, Juultje Tieleman, Milan Knol, Jeremy Frieser, LinkTijger, René Karst, Chantal Janzen en Douwe Bob."
Wie zijn al die mensen?quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |