Ja ik zei gisteren ofzo nog tegen mijn vriend, moet achteraf nog maar eens zien of de bankzitters en Joost beide wel een nummer hebben gestuurd.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:16 schreef Greys het volgende:
Nu Joost zelfs Käärijä zelf heeft laten posten op insta over z'n new friend for Stockholm () denk ik alleen maar nóg meer dat we massaal in de zeik worden genomen en hij helemaal niets ingezonden heeft en daarom dus ook zonder liegen kan zeggen dat hij nog niks gehoord heeft van de commissie. Sorry maar ik geloof het nog steeds niet.
Dat denk ik ook met April Darby.quote:Op woensdag 15 november 2023 23:07 schreef Em31 het volgende:
Bij Numidia vrees ik toch ook wel een beetje zo’n te gevoelig nummer hoorecht weer met een boodschap, maar dat het dan weer net-niet is.
Ik hoop nog steeds op een totale verrassing.
en binnen op 28 in de Top40 Tipparadequote:Op dinsdag 14 november 2023 20:05 schreef Momo het volgende:
Het "songfestival nummer" Cupido van de Bankzitters komt vrijdag uit
Ze verrassen me toch wel. Optimaal gebruik gemaakt van de 3 minuten-regel en die stemmen die zo heerlijk naturel klinken. Die gasten hebben echt geen autotune nodig. We hadden hier dik de televote mee gewonnen, in de categorie 7-12 jaar. Gemiste kansquote:
Daar vind ik een nikserig huppeldeuntje met drie houterige achtergrondzangeressen ook nog een mogelijkheid.quote:Op donderdag 16 november 2023 12:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat denk ik ook met April Darby.
quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar vind ik een nikserig huppeldeuntje met drie houterige achtergrondzangeressen ook nog een mogelijkheid.
Hind 2.0quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:43 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Daar vind ik een nikserig huppeldeuntje met drie houterige achtergrondzangeressen ook nog een mogelijkheid.
Nou hier heeft de commissie in elk geval géén verkeerde keuze gemaakt door ze niet naar het ESF te sturen. (Ongeacht wie ze dan wel kiezen.quote:
Nummer wat we sturen dit jaar is beterquote:Op vrijdag 17 november 2023 13:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Prima nummer voor het Junior Songfestival.
Als je (zoals ik) de Bankzitters helemaal niet kent zie je een paar uitstralingsloze, talentloze rukkers die een matig liedje zingen. Het is ook niet grappig ofzo, het is gewoon niks. Was het maar een trollnummer, dan was het nog wat.quote:
Haha, je moet eens kijken op hun social media, kleine kids vinden het wel helemaal geweldig en denken echt dat ze gaan naar het songfestival, want wat is beter dan dit. Oudere kids (tieners) zien wel in dat ze niet kunnen zingen en zien het meer als een grap.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als je (zoals ik) de Bankzitters helemaal niet kent zie je een paar uitstralingsloze, talentloze rukkers die een matig liedje zingen. Het is ook niet grappig ofzo, het is gewoon niks. Was het maar een trollnummer, dan was het nog wat.
Ach ja, ik ben hier ook te oud voor natuurlijk. Hun Wiki-pagina vind ik ook hilarisch.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Haha, je moet eens kijken op hun social media, kleine kids vinden het wel helemaal geweldig en denken echt dat ze gaan naar het songfestival, want wat is beter dan dit. Oudere kids (tieners) zien wel in dat ze niet kunnen zingen en zien het meer als een grap.
Ik ken er nog best wel watquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben hier ook te oud voor natuurlijk. Hun Wiki-pagina vind ik ook hilarisch.
"Verschillende bekende Nederlanders hebben deelgenomen aan video's van de Bankzitters, waaronder Carlos Platier Luna, Frank van der Slot, Kelvin Boerma, Qucee, Marije Zuurveld, Giovanni Latooy, Giel de Winter, Juultje Tieleman, Milan Knol, Jeremy Frieser, LinkTijger, René Karst, Chantal Janzen en Douwe Bob."
Ik ken alleen de laatste twee.
René Karst is van nummers als Atje voor de sfeer en Liever te dik in de kist. Ik gok dat de rest Youtubers zijnquote:Op vrijdag 17 november 2023 15:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben hier ook te oud voor natuurlijk. Hun Wiki-pagina vind ik ook hilarisch.
"Verschillende bekende Nederlanders hebben deelgenomen aan video's van de Bankzitters, waaronder Carlos Platier Luna, Frank van der Slot, Kelvin Boerma, Qucee, Marije Zuurveld, Giovanni Latooy, Giel de Winter, Juultje Tieleman, Milan Knol, Jeremy Frieser, LinkTijger, René Karst, Chantal Janzen en Douwe Bob."
Wie zijn al die mensen?quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die Carlos is die ene winnaar van Robinson die voor het eerst in jaren geen BN'er was. Maar die is inmiddels wel vergaande glorie. En Rene Karst is bekend van een aantal kroeg meezingers.quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Komt 'ie hoorquote:
Zolang die mensen niet meedoen aan WIDM ken ik ze niet hoorquote:Op vrijdag 17 november 2023 16:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Komt 'ie hoor:
Carlos Platier Luna > uit Robinson, probeert nu volgens mij inderdaad een beetje te influencen
Frank van der Slot > ken ik volgens mij niet
Kelvin Boerma > Kalvijn, een vlogger/influencer
Qucee > Ken ik volgens mij uit The Great Escape, geloof ook een influencer
Marije Zuurveld > mijn naamgenootInfluencer
Giovanni Latooy > beter bekend als Gio, vlogger![]()
Giel de Winter > van StukTV
Juultje Tieleman > influencer, deed vorig jaar mee aan Robinson
Milan Knol > de broer van Enzo![]()
Jeremy Frieser > ken ik niet
LinkTijger > ken ik niet
René Karst > zie post van H_T, met z'n kekke groene brilletje bekend van fantástische liedjes
Chantal Janzen > Songfestivalpresentator
Douwe Bob > Songfestivaldeelnemer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |