De Wikipedia pagina kan worden aangepast met een aantal BN`ers en een echte BVquote:Op vrijdag 17 november 2023 17:14 schreef Momo het volgende:
Videoclip met gastrol van onder andere Suzan en Freek, Donnie en Samson
Daar moest ik dan wel weer om lachen
Wel een toffe clip in elk gevalquote:Op vrijdag 17 november 2023 17:14 schreef Momo het volgende:
12-jarige Meke had dit wel echt top gevonden hoor, zeker met al die BN'ers erinquote:Op vrijdag 17 november 2023 17:14 schreef Momo het volgende:
Joost heeft sowieso wel ingestuurd.quote:Op donderdag 16 november 2023 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik zei gisteren ofzo nog tegen mijn vriend, moet achteraf nog maar eens zien of de bankzitters en Joost beide wel een nummer hebben gestuurd.
Ja twijfel alleen of de bankzitters serieus zijn, denk het niet.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Joost heeft sowieso wel ingestuurd.
Ik denk dat zij redelijk vroeg zijn afgevallen. Eerste inzendingen kregen begin oktober al bericht dat ze niet door waren.quote:Op zaterdag 18 november 2023 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja twijfel alleen of de bankzitters serieus zijn, denk het niet.
Half december is nog steeds het streven, begreep ik. Al had ik liever gezien dat we gewoon ergens in februari in 1x liedje, artiest en concept bekend maken.quote:
Auto-Tune op standje maximaal.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:14 schreef Momo het volgende:
Ik heb vorig jaar Expeditie Robinson gekeken maar ik weet nu al niet meer wie die Juultje is.quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Komt 'ie hoor:
Carlos Platier Luna > uit Robinson, probeert nu volgens mij inderdaad een beetje te influencen
Frank van der Slot > ken ik volgens mij niet
Kelvin Boerma > Kalvijn, een vlogger/influencer
Qucee > Ken ik volgens mij uit The Great Escape, geloof ook een influencer
Marije Zuurveld > mijn naamgenootInfluencer
Giovanni Latooy > beter bekend als Gio, vlogger![]()
Giel de Winter > van StukTV
Juultje Tieleman > influencer, deed vorig jaar mee aan Robinson
Milan Knol > de broer van Enzo![]()
Jeremy Frieser > ken ik niet
LinkTijger > ken ik niet
René Karst > zie post van H_T, met z'n kekke groene brilletje bekend van fantástische liedjes
Chantal Janzen > Songfestivalpresentator
Douwe Bob > Songfestivaldeelnemer
Frans Duijts vertegenwoordigt zowel Frankrijk als Duitsland.quote:Op vrijdag 17 november 2023 17:14 schreef Momo het volgende:
Hij heeft een Kylie Minogue cover? Off with his head.quote:Op maandag 20 november 2023 21:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij gaat naar Eurovisie met een Kylie Minogue-cover
Het nummer dat onder het filmpje zit heeft nogal veel weg van Can't Get You Out of My Head.quote:Op maandag 20 november 2023 23:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hij heeft een Kylie Minogue cover? Off with his head.
Hoeveel kan Joost nog kapot maken?quote:Op maandag 20 november 2023 23:59 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het nummer dat onder het filmpje zit heeft nogal veel weg van Can't Get You Out of My Head.
Joost die gisteren zegt dat hij het is geworden.quote:Op zondag 26 november 2023 01:28 schreef Thrts het volgende:
[ tiktok ]
Weet niet wat hier waar van is…?
Ik denk wel ondertussen dat het wel eens zo ver kan zijn dat ze een keuze hebben gemaakt. Maar dit is gewoon Joost dis al maanden Joost Klein Eurovision 2024 merchandising heeftquote:Op zondag 26 november 2023 08:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Joost die gisteren zegt dat hij het is geworden.
Maarja, het blijft Joost en lijkt me dat hij dat helemaal niet mag zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |