Toen was hij 16 jaar... lijkt me toch niet.quote:Op zondag 26 november 2023 22:38 schreef molloot200 het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZGedNTm3m/
Joost heeft in 2014 als catering gewerkt tijdens Eurovisie in Kopenhagen, zegt ieAls dat waar zou zijn vind ik dat dus wel heel leuk
Alcohol grens is 16 jaar in Denemarken voor alcohol (behalve sterk spul) net als in Nederland vroeger was. Maar wel jong ja om in buitenland te gaan werken.quote:Op zondag 26 november 2023 22:50 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Toen was hij 16 jaar... lijkt me toch niet.
De helft van wat deze gast zegt is volgens mij complete onzin, hij is een soort wandelende marketingmachine die van alles een meme maakt. En nu is dus Eurovisie die meme.
Kan me ook niet voorstellen dat ze dit bij de AVROTROS waarderen.quote:Op maandag 27 november 2023 12:22 schreef TheVulture het volgende:
Joost is behoorlijk vermoeiend, vooral omdat ik steeds meer het gevoel krijg dat ie het puur voor de aandacht doet
Precies, ik denk ook dat hij allang weet dat hij geen kans meer maakt. Anders zouden ze hem echt wel hebben gemaand om er een beetje rustig over te doen. Aan de andere kant had hij het hele "ik wil naar het ESF"-draaiboek al uit de kast getrokken voordat de inschrijving zo ongeveer begon, dus dat zou dan ook opvallen.quote:Op maandag 27 november 2023 12:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat ze dit bij de AVROTROS waarderen.
Voor iemand die veel belang lijkt te hechten aan een cool imago is hij inderdaad vooral heel vervelend. Het is een beetje zielig aan het worden zelfs.quote:Op maandag 27 november 2023 12:22 schreef TheVulture het volgende:
Joost is behoorlijk vermoeiend, vooral omdat ik steeds meer het gevoel krijg dat ie het puur voor de aandacht doet
Dat is historisch gezien ook wel ietwat ongebruikelijk hoorquote:Op maandag 27 november 2023 16:12 schreef Greys het volgende:
Stel dat ze het lied van Douwe en Numidia hebben gekozen dan zit 'ie tijdens de bekendmaking in rehab dus dat lijkt me ook wat lastig.
Hoewel hij dan vast alle publiciteit aan de zangeres kan laten natuurlijk. Ja nee laat maar, niks lastigs aan. (Behalve dan dat de media dan daar vast weer bovenop duiken ipv op het lied.)
En niet doorgaat naar de finalequote:Op maandag 27 november 2023 18:25 schreef NailQueen het volgende:
Ik zou het stiekem hilarisch vinden als na alle hype Joost alsnog gekozen wordt en hij in februari komt aanzetten met een zoutloze ballad met een diepe boodschap
Joost mag het wetenquote:
En Jacqueline nu ookquote:Op maandag 25 september 2023 15:58 schreef molloot200 het volgende:
Misschien interessant is dat Hila en Jaap van de selectiecommissie Joost volgen op Instagram.
En zeker van Jaap vind ik het niet per sé voor de hand liggend om Joost te gaan volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |