Lekker maatje. Niet slecht voor een dinsdag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:42 schreef Salina het volgende:
Dagje A'dam. Afdelingsbijeenkomst met lunch en borrel.
Lekker niets doen dus.
Moaning verders.
TT: 9/10
OP: 6/10 (fake news)
TS: 9,75/10
Ssst.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:52 schreef Oriente het volgende:
User @:Pisces29 gaat finaal de mist in!
Ik heb ook m'n Halloween outfit aan. (Gewoon zoals ik er dagelijks uitzie, ideaal)quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ssst.![]()
Snel m’n Halloween outfit aan. Dan loop ik weer onherkenbaar de ruimte uit.
Waar ging het mis???quote:
Stukje ONZ *haalt schouders op*quote:
In ONZ kom ik zo min mogelijk.quote:
Krijg je dan een gouden tagje?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
In ONZ kom ik zo min mogelijk.
Daar heb je ook zo'n spel waar mensen elkaar afslachten voor virtuele punten.
Hielenlikker.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al bijna een maand geen note gepakt.
Ik word een goede jongen.
goed gereageerdquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is uitdagen
En dus banwaardig.
Loop toch niet zo te janken idiootquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is uitdagen
En dus banwaardig.
goed gereageerdquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Loop toch niet zo te janken idioot
Oh.quote:
Een tiktokquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oh.
Ik had net een leuke TikTok met hem gedeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een tiktok![]()
Hoe oud was je ook alweer?Zodra we YouTube Shorts kunnen delen, zal ik daar uiteraard gebruik van maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nur Bares ist Wahres (wel met geluid aan kijken)tiktok
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 31-10-2023 10:33:34 ]
Wat ongelooflijk slecht.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zodra we YouTube Shorts kunnen delen, zal ik daar uiteraard gebruik van maken!
Nur Bares ist Wahres (wel met geluid aan kijken)
[ tiktok ]
Forumgebruiker @Oriente probeert iets.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:36 schreef Oriente het volgende:
Moderator @:onlogisch veegt de vloer aan met moderator @:erasmus
In de tuin.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:44 schreef onlogisch het volgende:
Ik moet zo strijken. Waar is @:Pisces29 als je haar nodig hebt?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Forumgebruiker @:Oriente probeert iets.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:44 schreef onlogisch het volgende:
@Sabataquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zodra we YouTube Shorts kunnen delen, zal ik daar uiteraard gebruik van maken!
Nur Bares ist Wahres (wel met geluid aan kijken)
[ tiktok ]
Sinds je geen notes meer wil pakken doe je raar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al bijna een maand geen note gepakt.
Ik word een goede jongen.
Wat fijn dat je je wat netter gaat kleden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:44 schreef onlogisch het volgende:
Pak die flapdrol aan Pisces.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je je wat netter gaat kleden.Of is dit je Halloween kostuum?
@onlogisch gaat vanavond langs de deuren om mensen eens goed te laten schrikken en snoep te vragenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je je wat netter gaat kleden.Of is dit je Halloween kostuum?
Doet hij dat met of zonder masker?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:onlogisch gaat vanavond langs de deuren om mensen eens goed te laten schrikken en snoep te vragen
Daar hoef ik me niet voor te verkleden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:onlogisch gaat vanavond langs de deuren om mensen eens goed te laten schrikken en snoep te vragen
Ik noteer het meteen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar hoef ik me niet voor te verkleden.
Geen idee, maar voor ons betekent het goed nieuws want dat betekent dat hij op de straten lekker kinderachtig kan doen in plaats van hierquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet hij dat met of zonder masker?
Wat een hoop vragen. Hopelijk komt er snel duidelijkheid.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen idee, maar voor ons betekent het goed nieuws want dat betekent dat hij op de straten lekker kinderachtig kan doen in plaats van hier
RAAR?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sinds je geen notes meer wil pakken doe je raar.
Ik hoop dat je weer normaal gaat doen.
Ik zie hier een hoop frustratie ontstaan zo dicht op het lunchmoment.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
JA RAAR JA. Je bent RAAR. Je doet RAAR.
Sorry ik had honger, dan word ik enigszins felquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie hier een hoop frustratie ontstaan zo dicht op het lunchmoment.
Wat toevallig, ik heb vandaag de ramen open gezet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:50 schreef Oriente het volgende:
En het is hier taffes koud op kantoor omdat iemand het slim vond een hele tijd de ramen wagenwijd open te zetten
Op kantoor?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik heb vandaag de ramen open gezet.
Over de lunch gesproken, wat staat er bij jou op het menu?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie hier een hoop frustratie ontstaan zo dicht op het lunchmoment.
Op kantoor ja. Er waren riool problemen dus het stonk hier ongelofelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Op kantoor?
Ik snap ook niet waarom ik het zo koud heb, ben dik genoeg
Hebben ze al riolering in Twente joh?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op kantoor ja. Er waren riool problemen dus het stonk hier ongelofelijk.
Hihaho humor krijg je niet cadeau.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hebben ze al riolering in Twente joh?
Herman Finkers!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hihaho humor krijg je niet cadeau.
Pistolet gezond.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over de lunch gesproken, wat staat er bij jou op het menu?
Bruin of wit?quote:
Met plakjes kaas?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat het maar mag smaken.
Ik eet spaghetti (@:drizzt nee, gewoon NEE)
Make an educated guess.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bruin of wit?
[..]
Met plakjes kaas?
Waarom tag jij STRUCTUREEL de verkeerde Drizzt?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat het maar mag smaken.
Ik eet spaghetti (@:drizzt nee, gewoon NEE)
Sorry, maar dit vind ik waanzinnig oninteressant.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:23 schreef Erasmus het volgende:
Mijn Japanse rijstkoker gaat af met het leuke muziekje
Ik ben hier ook niet om jou te entertainen, dus lekker boeiend.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik waanzinnig oninteressant.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waarom tag jij STRUCTUREEL de verkeerde Drizzt?
Bruinquote:
Ja sorry.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik waanzinnig oninteressant.
quote:
quote:
quote:
Dat zijn net potloodstreepjes op het koppie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sorry
Hier een baby katje om het goed te maken
https://imgur.com/a/FQvsazy
Hij heeft ook eyeliner, en zwarte kussentjes aan z'n pootjes.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zijn net potloodstreepjes op het koppie.
Prachtig beestje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij heeft ook eyeliner, en zwarte kussentjes aan z'n pootjes.
Ja gaat wel goed, hij wordt eigenlijk al wat te actief, wat wel link is met een kaak vol ijzer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat het goed gaat met de kat van @:tarado
Magneetje in de buurt houden dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed, hij wordt eigenlijk al wat te actief, wat wel link is met een kaak vol ijzer.
Wel in incognito en met VPN aan voordat je straks allemaal wappie-suggesties krijgt?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:36 schreef onlogisch het volgende:
Thierry bij ongehoord Nederland. Even luisteren
sinds op vakantie in Saksen Anhalt twee jaar terug een 5G test faliekant mislukte en in het hele Bundesland betalen met Karte 24u niet kon heb ik altijd een hoeveelheid cash op zak, binnen of buitenland. in het restaurant waar ik had geluncht kon ik nog via de bankieren app betalen, voor boodschappen, tanken en avondeten toch eerst even naar de pinautomaat in Teutschenthalquote:
Wat is dat voor derdewereldland?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:18 schreef Sabata het volgende:
[..]
sinds op vakantie in Saksen Anhalt twee jaar terug een 5G test faliekant mislukte en in het hele Bundesland betalen met Karte 24u niet kon heb ik altijd een hoeveelheid cash op zak, binnen of buitenland. in het restaurant waar ik had geluncht kon ik nog via de bankieren app betalen, voor boodschappen, tanken en avondeten toch eerst even naar de pinautomaat in Teutschenthal
in de meeste Rewe en Trinkgut filialen kan je wel met Karte betalen maar weer niet contactloos
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:10 schreef onlogisch het volgende:
Mijn goede daad voor vandaag zit erop.
In de winkel moest een oud vrouwtje voor me afrekenen. Ze kreeg haar pinpas niet goed in het apparaat. Daar heb ik haar bij geholpen. Daar blijft het niet bij. Ze bewoog echt heel moeilijk dus ik vroeg of ik haar kon helpen met haar boodschappen in te pakken. Ze was er dusdanig van ontdaan omdat ze het klaarblijkelijk moeilijk vond om het te vragen. Ik deed het graag voor haar.
#liefdagboek
En daarna die hele bankrekening leeggetrokken neem ik aan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:10 schreef onlogisch het volgende:
In de winkel moest een oud vrouwtje voor me afrekenen. Ze kreeg haar pinpas niet goed in het apparaat. Daar heb ik haar bij geholpen. Daar blijft het niet bij. Ze bewoog echt heel moeilijk dus ik vroeg of ik haar kon helpen met haar boodschappen in te pakken. Ze was er dusdanig van ontdaan omdat ze het klaarblijkelijk moeilijk vond om het te vragen. Ik deed het graag voor haar.
#liefdagboek
Hallo maat. Goede vakantie gehad?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:12 schreef Caland het volgende:
[..]
En daarna die hele bankrekening leeggetrokken neem ik aan?
Zeker, nooit verkeerd zo’n weekje 30 gradenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat. Goede vakantie gehad?
Lekker man.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, nooit verkeerd zo’n weekje 30 graden
Die wel ja, mooie pot. Twente nog wel even via rijnmond proberen te luisteren op het strand maar ik ben geen fan van dat schreeuwerige gekleurde commentaar, een goede keuze om dat af te zetten zo bleek achterafquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker man.![]()
Nog ergens Feyenoord (Lazio) kunnen kijken?
Tenerife, goed hequote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker, nooit verkeerd zo’n weekje 30 graden
Uitstekend, al was het qua lekker eten wel een beetje zoeken op het stuk waar we zaten.quote:
Bami gorengquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Beetje raar om een oud vrouwtje voor jou te laten betalen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:10 schreef onlogisch het volgende:
#liefdagboek
Lieverdquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:10 schreef onlogisch het volgende:
#liefdagboek
Ah ja, het absolute toeristengebied, dus dan hebben ze doorgaans Britse/Nederlandse standaarden. Waar ik zat was het wel uitstekend maar dat was er iets buiten.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitstekend, al was het qua lekker eten wel een beetje zoeken op het stuk waar we zaten.
Nou zeg maar gerust tokkie Britse standaardenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ah ja, het absolute toeristengebied, dus dan hebben ze doorgaans Britse/Nederlandse standaarden. Waar ik zat was het wel uitstekend maar dat was er iets buiten.
Nog wel kunnen genieten van tapas?
Ja dat vind ik wellicht het jammerste aan dat soort plekken. Het eten wordt nog net niet in voederbakken geserveerd.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou zeg maar gerust tokkie Britse standaarden
Zelf geen extreem groot fan van tapas, maar een goede Italiaan en wat uitstekende visrestaurantjes gevonden
Pastaatje besteld.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Wat leuk ik eet vandaag ook pasta.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pastaatje besteld.
Vandaag 2x pasta dus @:Pisces29
2x warm eten. Speklap.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pastaatje besteld.
Vandaag 2x pasta dus @:Pisces29
Wij zaten echt op het midden van Adeje en dat Las Americas, voor het eten niet echt verder gegaan dan dat omdat alles op loopafstand was. Gewoon de hele drukke en tenten met proppers vermijden en ook wel wat selecteren op uiterlijk helpt een hoop.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wellicht het jammerste aan dat soort plekken. Het eten wordt nog net niet in voederbakken geserveerd.
Ben je in Los Abrigos gaan eten? Daar had je een extreem goede Italiaan en heb ik ook een uitstekende paella gehad in een visrestaurantje.
Plastic stoeltjes & frituur genotquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 18:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij zaten echt op het midden van Adeje en dat Las Americas, voor het eten niet echt verder gegaan dan dat omdat alles op loopafstand was. Gewoon de hele drukke en tenten met proppers vermijden en ook wel wat selecteren op uiterlijk helpt een hoop.
Dat volk blijft me toch altijd verbazen. Zitten ook gewoon rustig met babywagens en kinderen tot 2 uur in de nacht in de pubs zich te bezatten. Ingurlandgenotquote:
Over 5 jaar loop jij daar met een kinderwagen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat volk blijft me toch altijd verbazen. Zitten ook gewoon rustig met babywagens en kinderen tot 2 uur in de nacht in de pubs zich te bezatten. Ingurlandgenot
Met kinderen kan je er ook prima heen, het gaat meer om de invullingquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 19:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over 5 jaar loop jij daar met een kinderwagen.
Lieverd ben je ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:08 schreef KingRoland het volgende:
heb een vogelhuisje gekocht voor mijn moeder, kan ze in de tuin zetten
@:ggmm
Je bent een goed mensquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:08 schreef KingRoland het volgende:
Is je moeder zo klein dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:08 schreef KingRoland het volgende:
Van je 1e Zuidas salaris gekocht?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:08 schreef KingRoland het volgende:
Wat ben jij liefquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:08 schreef KingRoland het volgende:
Krijg ik in Februariquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Van je 1e Zuidas salaris gekocht?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
dankjewel jongens, ik doe mijn best
Gefeliciteerd met je nieuwe uitdagingquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Krijg ik in Februariik begin in Januari.
Gefeliciteerd @KingRolandquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoi dagquote:
onlogischquote:Op woensdag 1 november 2023 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk als collega's zich niet aan de regels houden?
Totale willekeur. Meestal geven we het zo'n draai dat we de user een veeg uit de pan kunnen geven.quote:Op woensdag 1 november 2023 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
😕quote:
Ban.quote:Op woensdag 1 november 2023 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 november 2023 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd verder maar kom je nog in F1?
😶😶quote:Op woensdag 1 november 2023 08:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd verder maar kom je nog in F1?
Bij welke van de Big Four?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 21:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Inderdaad. Doe dan liever gewoon een heerlijke prostaatmassagequote:
Jij laat je graag peggen?quote:Op woensdag 1 november 2023 11:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Inderdaad. Doe dan liever gewoon een heerlijke prostaatmassage
Doen ze dat ook al bij de thaiquote:Op woensdag 1 november 2023 11:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, heurrrrlijk man.quote:
Jezelf door iemand anders laten fappen is zelfs nóg heerlijker!quote:Op woensdag 1 november 2023 11:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedanktquote:
Wat een godquote:Een 17-jarige jongen die rijles kreeg, reed dinsdagavond met een flinke snelheid over de A2 bij Boxtel. Hij reed 154 kilometer per uur terwijl het maximum op 130 ligt. Ook op een ander punt reed hij te hard, maar zijn instructeur kwam met een bijzondere uitleg.
De rijinstructeur (54) probeerde de politie ervan te overtuigen dat dit bij de les hoorde. Hij gaf aan hem te willen leren dat hardrijden nauwelijks tijdwinst oplevert.
This is the wheyquote:Op woensdag 1 november 2023 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk vriend.
Havermout met whey, melk en zaden. En een banaan
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eet smakelijk vriend.
Havermout met whey, melk en zaden. En een banaan
Volledig mee eens. Whey is whey. Het is een afvalproduct van kaas. Alles verder erom heen is marketing.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Welke merk whey gebruik jij?
Mijn boksschool probeert mij al weken Optimum Nutrition aan te smeren. Ik heb zelf persoonlijk voldoende aan het huismerk van Body & Fit. Volgens mij maakt het bij whey niet eens zo veel uit welk merk beter is. Whey is whey, denk ik dan. Wat vind jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om antwoord te geven op je vraag; momenteel iets van XXL Nutrition. Normaal haal ik het daar niet, want duur. Maar ik had nog wat cadeaubonnen liggen.
You must be fun at partiesquote:Op woensdag 1 november 2023 12:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een kutsmoes. Die liegt in z'n leven geheid ook aan de lopende band.
quote:Op woensdag 1 november 2023 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Whey is whey. Het is een afvalproduct van kaas. Alles verder erom heen is marketing.Okido thanks, dan sta ik wat steviger in mijn (bokshand-)schoenen als die pipo vanavond mij weer whey probeert aan te smeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het zo vermeld wordt door de politie dan zal het niet een grap geweest zijn bij het incasseren van z'n boete maar daadwerkelijk een bewuste leugen om onder z'n straf uit te komen.quote:
De politie trapte er niet in en gaf hem een bon van 334 euro vanwege de snelheid en 240 euro vanwege onnodig links rijden.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als het zo vermeld wordt door de politie dan zal het niet een grap geweest zijn bij het incasseren van z'n boete maar daadwerkelijk een bewuste leugen om onder z'n straf uit te komen.
Niet voor mijn verjaardag. Maar dat zou ook een welkom cadeau zijn. Beter dan 24 flesjes die ongecontroleerde celdeling stimulerenquote:Op woensdag 1 november 2023 12:34 schreef 3rr0r het volgende:
Wat wil je voor je verjaardag? Doe maar een cadeaubon van XXL Nutrition
Creatine klappen in het Squat Rackquote:Op woensdag 1 november 2023 12:34 schreef 3rr0r het volgende:
Wat wil je voor je verjaardag? Doe maar een cadeaubon van XXL Nutrition
Ja een bewuste leugen dus en geen grapje. Anders staat er niet 'de politie trapte er niet in'.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
De politie trapte er niet in en gaf hem een bon van 334 euro vanwege de snelheid en 240 euro vanwege onnodig links rijden.
Please ga verder met dit gesprek. Ik volg aandachtig.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja een bewuste leugen dus en geen grapje. Anders staat er niet 'de politie trapte er niet in'.
Notitieblok bij de hand?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Please ga verder met dit gesprek. Ik volg aandachtig.
Nee, ik zit in de auto. Maar met een glimlach.quote:
quote:Op woensdag 1 november 2023 12:25 schreef Erasmus het volgende:
Volgens mij maakt het bij whey niet eens zo veel uit welk merk beter is.
Whey not?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
Vroeger was de ene whey zeker niet de andere.
Zag dit te laat maar een veel te lichte straf, ook de instructeur zou wat anders moeten gaan doen.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
De politie trapte er niet in en gaf hem een bon van 334 euro vanwege de snelheid en 240 euro vanwege onnodig links rijden.
FOK!ken tijdens het rijden???quote:Op woensdag 1 november 2023 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik zit in de auto. Maar met een glimlach.
Automaat.quote:
Je hoeft niet te schakelen maar zit nog steeds gewoon op je telefoon tijdens het rijden, of begrijp ik je verkeerd?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Automaat.
Maar ff eten en drinken en weer verder.
Eten, rijden en Fok!ken, all at once.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schakelen maar zit nog steeds gewoon op je telefoon tijdens het rijden, of begrijp ik je verkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op woensdag 1 november 2023 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eten, rijden en Fok!ken, all at once.Aha. Ik was al bang dat je iets zou overkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 november 2023 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eten, rijden en Fok!ken, all at once.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Ik eet het liever in de avond.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanmorgen al 500 gram soldaat gemaakt makker
quote:Op woensdag 1 november 2023 13:01 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SALINE!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klein beetje zero framboossiroop, kwart liter water en je hebt gewoon vifitquote:
quote:Op woensdag 1 november 2023 13:14 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)1-gebleven~af2e6697/
Genotquote:Na een Teletekststoring van liefst vijf uur lang, begin dit jaar, waarbij speciaal een gepensioneerde monteur uit Engeland moest overkomen, heeft de NOS een nieuw besturingssysteem laten bouwen.
Boomerstuffquote:Op woensdag 1 november 2023 13:14 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)1-gebleven~af2e6697/
quote:Op woensdag 1 november 2023 09:37 schreef vrijgevochten het volgende:
Gefeliciteerd @:kingroland
[ afbeelding ]
quote:
Dank vrienden.quote:Op woensdag 1 november 2023 07:07 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Gefeliciteerd @:KingRoland
Woordle 865 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 661 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟨🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
ontzettend knap gedaan bij w6!quote:Op woensdag 1 november 2023 16:09 schreef GGMM het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:kingroland
Om het te vieren hier mijn Woordle-scores:
Woordle 865 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟩⬛⬛🟨
⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 661 6/6
⬛⬛🟩⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨⬛⬛🟨🟩
⬛🟩⬛🟩🟩⬛
⬛⬛🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Mooi steuntje in de rug voor @GurneyIsBestOkequote:Alleenstaanden kunnen volgend jaar een hogere hypotheek krijgen dan nu, meldt demissionair minister Hugo de Jonge (Wonen). Alleenstaanden die meer dan 28.000 euro per jaar verdienen, mogen 16.000 euro meer lenen.
Die man had een epilepstische aanval, vreemd dat ze het reanimatie blijven noemen bij ESPN.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:28 schreef Oriente het volgende:
[ twitter ]
Best interessant om te zien/horen
Wauw 16.000 dat tikt lekker aanquote:Op woensdag 1 november 2023 16:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mooi steuntje in de rug voor @:gurneyisbestoke
[ afbeelding ]
Dat las ik net ook ja, bijzonder.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die man had een epilepstische aanval, vreemd dat ze het reanimatie blijven noemen bij ESPN.
Maaltijdsaladequote:Op woensdag 1 november 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik warm zo wat snert op, bammetje katenspek erbij, lekker makkelijk.
Kijk deze leraar.quote:Op woensdag 1 november 2023 17:14 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Tournedos op een bedje van knapperige spitskool.
Ik heb nog bami over van gister.quote:Op woensdag 1 november 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik warm zo wat snert op, bammetje katenspek erbij, lekker makkelijk.
Macaroni.quote:Op woensdag 1 november 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Piepers, erwten, kabeljauw.quote:Op woensdag 1 november 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laatste stuk picanha.quote:Op woensdag 1 november 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@RamboDirk je kaart heeft niet geholpen.quote:
Welke kaart?quote:Op woensdag 1 november 2023 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:rambodirk je kaart heeft niet geholpen.
Post 216quote:
Tong op 1 @tong80quote:Op woensdag 1 november 2023 17:14 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Afblussen met Herman van Tongerlo Christmas. Het kerstbier van de gelijknamige abdij. Onder de opvallende, romige schuimkraag schuilt een amberkleurig bier met een kruidige en fruitige smaak, aangevuld met een complex aroma van nobele hop.quote:
Ik heb thuis een Auping staan van 20000 euroquote:Op woensdag 1 november 2023 17:14 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
AlkemadeGodquote:Op woensdag 1 november 2023 18:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb thuis een Auping staan van 20000 euro
DomboGODquote:Op woensdag 1 november 2023 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Net een oud vrouwtje geholpen die met haar scootmobiel vast zat in het gras.
Nu heeft God voor mij een mooi plekje in de hemel gereserveerd.
Gladde bandjes.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Akkoord.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Links afslaan in een autootje is ook geen sport.
Erg opzichtige poging om @onlogisch te overtreffenquote:Op woensdag 1 november 2023 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohja. Want ik neem onlogisch ook uiterst serieus.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Erg opzichtige poging om @:onlogisch te overtreffen
Dat voorstukje van volgende weekquote:Op woensdag 1 november 2023 20:50 schreef Caland het volgende:
Ik vind die Ewout maar een paardenlul maar dit huidige seizoen in Rotterdam is wel genot
Ter info
Met die pruik tochquote:
Nouja met die voetbalfans was echt wanstaltig slecht, dit programma zit wel gewoon aardig in elkaar.quote:
Ja met die pruik iddquote:Op woensdag 1 november 2023 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Met die pruik toch
Die gehandicapte die overal ging vreten zonder te betalen heb ik ook wel om moeten lachen
Al zijn politieprogramma's zijn wel vet. Burgwallen, Arnhem, Den Haag, Eindhovenquote:Op woensdag 1 november 2023 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja met die voetbalfans was echt wanstaltig slecht, dit programma zit wel gewoon aardig in elkaar.
Dat programma laat gewoon zien waarom we de vuurstapels, kerkers en guillotine nooit hadden moeten afschaffen in ons justitieel systeem.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:20 schreef Oriente het volgende:
[..]
Al zijn politieprogramma's zijn wel vet. Burgwallen, Arnhem, Den Haag, Eindhoven
quote:Op woensdag 1 november 2023 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat programma laat gewoon zien waarom we de vuurstapels, kerkers en guillotine nooit hadden moeten afschaffen in ons justitieel systeem.
Ik zou ook geen goede agent zijn. Zou binnen 5 minuten de lange lat hanteren bij al dat tuig. Maar goed het draait vanavond niet om mij maar om de paardenlul van Ewout.quote:
Ik leerde uit de meest recente aflevering dat je gewoon mag doorrijden als je een drugstest weigertquote:Op woensdag 1 november 2023 21:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat programma laat gewoon zien waarom we de vuurstapels, kerkers en guillotine nooit hadden moeten afschaffen in ons justitieel systeem.
Ewout Genemans.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:30 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb echt geen idee wie Ewout is. En ik mis niets volgens mij, want Caland kijkt ook die FirstDate onzin of hoe die onzin ook heet.
quote:Op woensdag 1 november 2023 21:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Helemaal stukgegaan bij dat hen er ook mag zijn.
Waarom is mij niet verteld dat Jiskefet weer terug is?quote:Op woensdag 1 november 2023 21:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zou bijna weer op Thierry stemmenquote:Op woensdag 1 november 2023 21:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Bizar.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Beetje scheve vergelijking, non-binair vergelijken met intersexe.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ja je zou bijna denken dat die man niet helemaal goed bij z'n hoofd is!quote:Op woensdag 1 november 2023 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje scheve vergelijking, non-binair vergelijken met intersexe.
ik vind ze alle drie niet helemaal jofelquote:Op woensdag 1 november 2023 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja je zou bijna denken dat die man niet helemaal goed bij z'n hoofd is!
Ik heb die discussie gelukkig een beetje langs me heen laten gaan dus ik weet daar te weinig vanafquote:Op woensdag 1 november 2023 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje scheve vergelijking, non-binair vergelijken met intersexe.
Ik zou zelf nog iets verder willen gaan.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind ze alle drie niet helemaal jofel
Pronouns op LinkedIn.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb die discussie gelukkig een beetje langs me heen laten gaan dus ik weet daar te weinig vanaf
Ik zag laatst wel dat ik een pronounce mocht kiezen bij mijn werkprofiel
pronouncequote:Op woensdag 1 november 2023 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb die discussie gelukkig een beetje langs me heen laten gaan dus ik weet daar te weinig vanaf
quote:Op woensdag 1 november 2023 22:18 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
pronounce
@:onlogisch
@:ggmmSorry, ik wist niet dat ik hen beledigde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
[..]
ja ik welquote:Op woensdag 1 november 2023 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou zelf nog iets verder willen gaan.
Maar dat post ik niet natuurlijk
Je hebt voor kakkerlak gekozen hoop ik?quote:Op woensdag 1 november 2023 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
ik heb na deze post besloten om morgen NIET naar buiten te gaan.quote:
Voor welke pronounce ga jij kiezen bij de big 4?quote:Op woensdag 1 november 2023 22:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb na deze post besloten om morgen NIET naar buiten te gaan.
bedankt voor de waarschuwing vriend @:ggmm
Ik dacht dit ook gelijk.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom is mij niet verteld dat Jiskefet weer terug is?
[..]
Sommige users hebben nu eenmaal de bevestiging nodig dat ze er toedoen in het leven. Kan je ze niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb die meldingen niet eens aan staan
Beter nu gaan en zsm naar huisquote:Op donderdag 2 november 2023 08:17 schreef Salina het volgende:
Moa(r)n.
Storm des Doods trotserend voor een dagje Amsterdam.
Nieuwe laptop ophalen, stond al gepland![]()
Mocht ik jullie nooit meer spreken, wees mild voor me in jullie herinnering. Was fijn hier op FOK!
Stel je gewoon niet zo aan. Het waait een beetje.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:17 schreef Salina het volgende:
Moa(r)n.
Mocht ik jullie nooit meer spreken, wees mild voor me in jullie herinnering. Was fijn hier op FOK!
Mijn sarcasme laat me blijkbaar in de steek vandaag. Erg jammer.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Stel je gewoon niet zo aan. Het waait een beetje.
In Amsterdam moet je meer opletten voor RAL1000 en hoger tuig op scootertjes.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:17 schreef Salina het volgende:
Moa(r)n.
Ik vind jou wel een hen type.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doorgaans zijn de mensen die zich aanstellen over de storm dezelfde mensen die voor andere pronounce kiezen.
Derhalve blijf ik denk ik thuiswerken. Geen zin on vast te komen zitten in Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |