ik heb na deze post besloten om morgen NIET naar buiten te gaan.quote:
Voor welke pronounce ga jij kiezen bij de big 4?quote:Op woensdag 1 november 2023 22:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik heb na deze post besloten om morgen NIET naar buiten te gaan.
bedankt voor de waarschuwing vriend @:ggmm
Ik dacht dit ook gelijk.quote:Op woensdag 1 november 2023 21:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarom is mij niet verteld dat Jiskefet weer terug is?
pronouncequote:Op woensdag 1 november 2023 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb die discussie gelukkig een beetje langs me heen laten gaan dus ik weet daar te weinig vanaf
Ik zag laatst wel dat ik een pronounce mocht kiezen bij mijn werkprofiel
Sommige users hebben nu eenmaal de bevestiging nodig dat ze er toedoen in het leven. Kan je ze niet kwalijk nemen.quote:Op woensdag 1 november 2023 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb die meldingen niet eens aan staan
Beter nu gaan en zsm naar huisquote:Op donderdag 2 november 2023 08:17 schreef Salina het volgende:
Moa(r)n.
Storm des Doods trotserend voor een dagje Amsterdam.
Nieuwe laptop ophalen, stond al gepland![]()
Mocht ik jullie nooit meer spreken, wees mild voor me in jullie herinnering. Was fijn hier op FOK!
Stel je gewoon niet zo aan. Het waait een beetje.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:17 schreef Salina het volgende:
Moa(r)n.
Mocht ik jullie nooit meer spreken, wees mild voor me in jullie herinnering. Was fijn hier op FOK!
Mijn sarcasme laat me blijkbaar in de steek vandaag. Erg jammer.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Stel je gewoon niet zo aan. Het waait een beetje.
In Amsterdam moet je meer opletten voor RAL1000 en hoger tuig op scootertjes.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:17 schreef Salina het volgende:
Moa(r)n.
Ik vind jou wel een hen type.quote:Op donderdag 2 november 2023 08:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doorgaans zijn de mensen die zich aanstellen over de storm dezelfde mensen die voor andere pronounce kiezen.
Derhalve blijf ik denk ik thuiswerken. Geen zin on vast te komen zitten in Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |