Tong op 1 @tong80quote:Op woensdag 1 november 2023 17:14 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Tournedos op een bedje van knapperige spitskool.
Afblussen met Herman van Tongerlo Christmas. Het kerstbier van de gelijknamige abdij. Onder de opvallende, romige schuimkraag schuilt een amberkleurig bier met een kruidige en fruitige smaak, aangevuld met een complex aroma van nobele hop.quote:
Ik heb thuis een Auping staan van 20000 euroquote:Op woensdag 1 november 2023 17:14 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Tournedos op een bedje van knapperige spitskool.
AlkemadeGodquote:Op woensdag 1 november 2023 18:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb thuis een Auping staan van 20000 euro
DomboGODquote:Op woensdag 1 november 2023 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Net een oud vrouwtje geholpen die met haar scootmobiel vast zat in het gras.
Nu heeft God voor mij een mooi plekje in de hemel gereserveerd.
Gladde bandjes.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Akkoord.quote:Op woensdag 1 november 2023 19:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Links afslaan in een autootje is ook geen sport.
Erg opzichtige poging om @onlogisch te overtreffenquote:Op woensdag 1 november 2023 19:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohja. Want ik neem onlogisch ook uiterst serieus.quote:Op woensdag 1 november 2023 20:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Erg opzichtige poging om @:onlogisch te overtreffen
Dat voorstukje van volgende weekquote:Op woensdag 1 november 2023 20:50 schreef Caland het volgende:
Ik vind die Ewout maar een paardenlul maar dit huidige seizoen in Rotterdam is wel genot
Ter info
Met die pruik tochquote:
Nouja met die voetbalfans was echt wanstaltig slecht, dit programma zit wel gewoon aardig in elkaar.quote:
Ja met die pruik iddquote:Op woensdag 1 november 2023 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Met die pruik toch
Die gehandicapte die overal ging vreten zonder te betalen heb ik ook wel om moeten lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |