quote:Op woensdag 1 november 2023 13:01 schreef Salina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SALINE!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klein beetje zero framboossiroop, kwart liter water en je hebt gewoon vifitquote:
quote:Op woensdag 1 november 2023 13:14 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)1-gebleven~af2e6697/
Genotquote:Na een Teletekststoring van liefst vijf uur lang, begin dit jaar, waarbij speciaal een gepensioneerde monteur uit Engeland moest overkomen, heeft de NOS een nieuw besturingssysteem laten bouwen.
Boomerstuffquote:Op woensdag 1 november 2023 13:14 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)1-gebleven~af2e6697/
quote:Op woensdag 1 november 2023 09:37 schreef vrijgevochten het volgende:
Gefeliciteerd @:kingroland
[ afbeelding ]
quote:
Dank vrienden.quote:Op woensdag 1 november 2023 07:07 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Gefeliciteerd @:KingRoland
Woordle 865 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 661 4/6
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟨🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
ontzettend knap gedaan bij w6!quote:Op woensdag 1 november 2023 16:09 schreef GGMM het volgende:
Van harte gefeliciteerd @:kingroland
Om het te vieren hier mijn Woordle-scores:
Woordle 865 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛
⬛🟩⬛⬛🟨
⬛🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 661 6/6
⬛⬛🟩⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨⬛⬛🟨🟩
⬛🟩⬛🟩🟩⬛
⬛⬛🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Mooi steuntje in de rug voor @GurneyIsBestOkequote:Alleenstaanden kunnen volgend jaar een hogere hypotheek krijgen dan nu, meldt demissionair minister Hugo de Jonge (Wonen). Alleenstaanden die meer dan 28.000 euro per jaar verdienen, mogen 16.000 euro meer lenen.
Die man had een epilepstische aanval, vreemd dat ze het reanimatie blijven noemen bij ESPN.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:28 schreef Oriente het volgende:
[ twitter ]
Best interessant om te zien/horen
Wauw 16.000 dat tikt lekker aanquote:Op woensdag 1 november 2023 16:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mooi steuntje in de rug voor @:gurneyisbestoke
[ afbeelding ]
Dat las ik net ook ja, bijzonder.quote:Op woensdag 1 november 2023 16:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die man had een epilepstische aanval, vreemd dat ze het reanimatie blijven noemen bij ESPN.
Maaltijdsaladequote:Op woensdag 1 november 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik warm zo wat snert op, bammetje katenspek erbij, lekker makkelijk.
Kijk deze leraar.quote:Op woensdag 1 november 2023 17:14 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Tournedos op een bedje van knapperige spitskool.
Ik heb nog bami over van gister.quote:Op woensdag 1 november 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik warm zo wat snert op, bammetje katenspek erbij, lekker makkelijk.
Macaroni.quote:Op woensdag 1 november 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Piepers, erwten, kabeljauw.quote:Op woensdag 1 november 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Laatste stuk picanha.quote:Op woensdag 1 november 2023 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@RamboDirk je kaart heeft niet geholpen.quote:
Welke kaart?quote:Op woensdag 1 november 2023 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:rambodirk je kaart heeft niet geholpen.
Post 216quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |