Volledig mee eens. Whey is whey. Het is een afvalproduct van kaas. Alles verder erom heen is marketing.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eet smakelijk.
Welke merk whey gebruik jij?
Mijn boksschool probeert mij al weken Optimum Nutrition aan te smeren. Ik heb zelf persoonlijk voldoende aan het huismerk van Body & Fit. Volgens mij maakt het bij whey niet eens zo veel uit welk merk beter is. Whey is whey, denk ik dan. Wat vind jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om antwoord te geven op je vraag; momenteel iets van XXL Nutrition. Normaal haal ik het daar niet, want duur. Maar ik had nog wat cadeaubonnen liggen.
You must be fun at partiesquote:Op woensdag 1 november 2023 12:27 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat een kutsmoes. Die liegt in z'n leven geheid ook aan de lopende band.
quote:Op woensdag 1 november 2023 12:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Whey is whey. Het is een afvalproduct van kaas. Alles verder erom heen is marketing.Okido thanks, dan sta ik wat steviger in mijn (bokshand-)schoenen als die pipo vanavond mij weer whey probeert aan te smeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het zo vermeld wordt door de politie dan zal het niet een grap geweest zijn bij het incasseren van z'n boete maar daadwerkelijk een bewuste leugen om onder z'n straf uit te komen.quote:
De politie trapte er niet in en gaf hem een bon van 334 euro vanwege de snelheid en 240 euro vanwege onnodig links rijden.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als het zo vermeld wordt door de politie dan zal het niet een grap geweest zijn bij het incasseren van z'n boete maar daadwerkelijk een bewuste leugen om onder z'n straf uit te komen.
Niet voor mijn verjaardag. Maar dat zou ook een welkom cadeau zijn. Beter dan 24 flesjes die ongecontroleerde celdeling stimulerenquote:Op woensdag 1 november 2023 12:34 schreef 3rr0r het volgende:
Wat wil je voor je verjaardag? Doe maar een cadeaubon van XXL Nutrition
Creatine klappen in het Squat Rackquote:Op woensdag 1 november 2023 12:34 schreef 3rr0r het volgende:
Wat wil je voor je verjaardag? Doe maar een cadeaubon van XXL Nutrition
Ja een bewuste leugen dus en geen grapje. Anders staat er niet 'de politie trapte er niet in'.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
De politie trapte er niet in en gaf hem een bon van 334 euro vanwege de snelheid en 240 euro vanwege onnodig links rijden.
Please ga verder met dit gesprek. Ik volg aandachtig.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja een bewuste leugen dus en geen grapje. Anders staat er niet 'de politie trapte er niet in'.
Notitieblok bij de hand?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Please ga verder met dit gesprek. Ik volg aandachtig.
Nee, ik zit in de auto. Maar met een glimlach.quote:
quote:Op woensdag 1 november 2023 12:25 schreef Erasmus het volgende:
Volgens mij maakt het bij whey niet eens zo veel uit welk merk beter is.
Whey not?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
Vroeger was de ene whey zeker niet de andere.
Zag dit te laat maar een veel te lichte straf, ook de instructeur zou wat anders moeten gaan doen.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:35 schreef Caland het volgende:
[..]
De politie trapte er niet in en gaf hem een bon van 334 euro vanwege de snelheid en 240 euro vanwege onnodig links rijden.
FOK!ken tijdens het rijden???quote:Op woensdag 1 november 2023 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik zit in de auto. Maar met een glimlach.
Automaat.quote:
Je hoeft niet te schakelen maar zit nog steeds gewoon op je telefoon tijdens het rijden, of begrijp ik je verkeerd?quote:Op woensdag 1 november 2023 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Automaat.
Maar ff eten en drinken en weer verder.
Eten, rijden en Fok!ken, all at once.quote:Op woensdag 1 november 2023 12:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je hoeft niet te schakelen maar zit nog steeds gewoon op je telefoon tijdens het rijden, of begrijp ik je verkeerd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op woensdag 1 november 2023 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eten, rijden en Fok!ken, all at once.Aha. Ik was al bang dat je iets zou overkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 november 2023 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eten, rijden en Fok!ken, all at once.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Ik eet het liever in de avond.quote:Op woensdag 1 november 2023 13:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanmorgen al 500 gram soldaat gemaakt makker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |