Wat toevallig, ik heb vandaag de ramen open gezet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:50 schreef Oriente het volgende:
En het is hier taffes koud op kantoor omdat iemand het slim vond een hele tijd de ramen wagenwijd open te zetten
Op kantoor?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik heb vandaag de ramen open gezet.
Over de lunch gesproken, wat staat er bij jou op het menu?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie hier een hoop frustratie ontstaan zo dicht op het lunchmoment.
Op kantoor ja. Er waren riool problemen dus het stonk hier ongelofelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Op kantoor?
Ik snap ook niet waarom ik het zo koud heb, ben dik genoeg
Hebben ze al riolering in Twente joh?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op kantoor ja. Er waren riool problemen dus het stonk hier ongelofelijk.
Hihaho humor krijg je niet cadeau.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hebben ze al riolering in Twente joh?
Herman Finkers!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hihaho humor krijg je niet cadeau.
Nee hoor, het draait allemaal om Tong.quote:
Pistolet gezond.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over de lunch gesproken, wat staat er bij jou op het menu?
Bruin of wit?quote:
Met plakjes kaas?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat het maar mag smaken.
Ik eet spaghetti (@:drizzt nee, gewoon NEE)
Make an educated guess.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bruin of wit?
[..]
Met plakjes kaas?
Waarom tag jij STRUCTUREEL de verkeerde Drizzt?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat het maar mag smaken.
Ik eet spaghetti (@:drizzt nee, gewoon NEE)
Sorry, maar dit vind ik waanzinnig oninteressant.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:23 schreef Erasmus het volgende:
Mijn Japanse rijstkoker gaat af met het leuke muziekje
Ik ben hier ook niet om jou te entertainen, dus lekker boeiend.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik waanzinnig oninteressant.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waarom tag jij STRUCTUREEL de verkeerde Drizzt?
Bruinquote:
Ja sorry.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik waanzinnig oninteressant.
quote:
quote:
quote:
Dat zijn net potloodstreepjes op het koppie.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Sorry
Hier een baby katje om het goed te maken
https://imgur.com/a/FQvsazy
Hij heeft ook eyeliner, en zwarte kussentjes aan z'n pootjes.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zijn net potloodstreepjes op het koppie.
Prachtig beestje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:33 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij heeft ook eyeliner, en zwarte kussentjes aan z'n pootjes.
Ja gaat wel goed, hij wordt eigenlijk al wat te actief, wat wel link is met een kaak vol ijzer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat het goed gaat met de kat van @:tarado
Magneetje in de buurt houden dus.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed, hij wordt eigenlijk al wat te actief, wat wel link is met een kaak vol ijzer.
Wel in incognito en met VPN aan voordat je straks allemaal wappie-suggesties krijgt?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:36 schreef onlogisch het volgende:
Thierry bij ongehoord Nederland. Even luisteren
sinds op vakantie in Saksen Anhalt twee jaar terug een 5G test faliekant mislukte en in het hele Bundesland betalen met Karte 24u niet kon heb ik altijd een hoeveelheid cash op zak, binnen of buitenland. in het restaurant waar ik had geluncht kon ik nog via de bankieren app betalen, voor boodschappen, tanken en avondeten toch eerst even naar de pinautomaat in Teutschenthalquote:
Wat is dat voor derdewereldland?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 13:18 schreef Sabata het volgende:
[..]
sinds op vakantie in Saksen Anhalt twee jaar terug een 5G test faliekant mislukte en in het hele Bundesland betalen met Karte 24u niet kon heb ik altijd een hoeveelheid cash op zak, binnen of buitenland. in het restaurant waar ik had geluncht kon ik nog via de bankieren app betalen, voor boodschappen, tanken en avondeten toch eerst even naar de pinautomaat in Teutschenthal
in de meeste Rewe en Trinkgut filialen kan je wel met Karte betalen maar weer niet contactloos
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 17:10 schreef onlogisch het volgende:
Mijn goede daad voor vandaag zit erop.
In de winkel moest een oud vrouwtje voor me afrekenen. Ze kreeg haar pinpas niet goed in het apparaat. Daar heb ik haar bij geholpen. Daar blijft het niet bij. Ze bewoog echt heel moeilijk dus ik vroeg of ik haar kon helpen met haar boodschappen in te pakken. Ze was er dusdanig van ontdaan omdat ze het klaarblijkelijk moeilijk vond om het te vragen. Ik deed het graag voor haar.
#liefdagboek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |