Wat toevallig, ik heb vandaag de ramen open gezet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:50 schreef Oriente het volgende:
En het is hier taffes koud op kantoor omdat iemand het slim vond een hele tijd de ramen wagenwijd open te zetten
Op kantoor?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik heb vandaag de ramen open gezet.
Over de lunch gesproken, wat staat er bij jou op het menu?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie hier een hoop frustratie ontstaan zo dicht op het lunchmoment.
Op kantoor ja. Er waren riool problemen dus het stonk hier ongelofelijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Op kantoor?
Ik snap ook niet waarom ik het zo koud heb, ben dik genoeg
Hebben ze al riolering in Twente joh?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op kantoor ja. Er waren riool problemen dus het stonk hier ongelofelijk.
Hihaho humor krijg je niet cadeau.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hebben ze al riolering in Twente joh?
Herman Finkers!quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hihaho humor krijg je niet cadeau.
Nee hoor, het draait allemaal om Tong.quote:
Pistolet gezond.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Over de lunch gesproken, wat staat er bij jou op het menu?
Bruin of wit?quote:
Met plakjes kaas?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat het maar mag smaken.
Ik eet spaghetti (@:drizzt nee, gewoon NEE)
Make an educated guess.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bruin of wit?
[..]
Met plakjes kaas?
Waarom tag jij STRUCTUREEL de verkeerde Drizzt?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat het maar mag smaken.
Ik eet spaghetti (@:drizzt nee, gewoon NEE)
Sorry, maar dit vind ik waanzinnig oninteressant.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:23 schreef Erasmus het volgende:
Mijn Japanse rijstkoker gaat af met het leuke muziekje
Ik ben hier ook niet om jou te entertainen, dus lekker boeiend.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik waanzinnig oninteressant.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Waarom tag jij STRUCTUREEL de verkeerde Drizzt?
Bruinquote:
Ja sorry.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 12:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik waanzinnig oninteressant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |