Lekker maatje. Niet slecht voor een dinsdag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:42 schreef Salina het volgende:
Dagje A'dam. Afdelingsbijeenkomst met lunch en borrel.
Lekker niets doen dus.
Moaning verders.
TT: 9/10
OP: 6/10 (fake news)
TS: 9,75/10
Ssst.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:52 schreef Oriente het volgende:
User @:Pisces29 gaat finaal de mist in!
Ik heb ook m'n Halloween outfit aan. (Gewoon zoals ik er dagelijks uitzie, ideaal)quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 08:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ssst.![]()
Snel m’n Halloween outfit aan. Dan loop ik weer onherkenbaar de ruimte uit.
Waar ging het mis???quote:
Stukje ONZ *haalt schouders op*quote:
In ONZ kom ik zo min mogelijk.quote:
Krijg je dan een gouden tagje?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 09:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
In ONZ kom ik zo min mogelijk.
Daar heb je ook zo'n spel waar mensen elkaar afslachten voor virtuele punten.
Hielenlikker.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al bijna een maand geen note gepakt.
Ik word een goede jongen.
goed gereageerdquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is uitdagen
En dus banwaardig.
Loop toch niet zo te janken idiootquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is uitdagen
En dus banwaardig.
goed gereageerdquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Loop toch niet zo te janken idioot
Oh.quote:
Een tiktokquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Oh.
Ik had net een leuke TikTok met hem gedeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een tiktok![]()
Hoe oud was je ook alweer?Zodra we YouTube Shorts kunnen delen, zal ik daar uiteraard gebruik van maken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nur Bares ist Wahres (wel met geluid aan kijken)tiktok
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 31-10-2023 10:33:34 ]
Wat ongelooflijk slecht.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zodra we YouTube Shorts kunnen delen, zal ik daar uiteraard gebruik van maken!
Nur Bares ist Wahres (wel met geluid aan kijken)
[ tiktok ]
Forumgebruiker @Oriente probeert iets.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:36 schreef Oriente het volgende:
Moderator @:onlogisch veegt de vloer aan met moderator @:erasmus
In de tuin.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:44 schreef onlogisch het volgende:
Ik moet zo strijken. Waar is @:Pisces29 als je haar nodig hebt?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Forumgebruiker @:Oriente probeert iets.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:44 schreef onlogisch het volgende:
@Sabataquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zodra we YouTube Shorts kunnen delen, zal ik daar uiteraard gebruik van maken!
Nur Bares ist Wahres (wel met geluid aan kijken)
[ tiktok ]
Sinds je geen notes meer wil pakken doe je raar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al bijna een maand geen note gepakt.
Ik word een goede jongen.
Wat fijn dat je je wat netter gaat kleden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 10:44 schreef onlogisch het volgende:
Pak die flapdrol aan Pisces.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je je wat netter gaat kleden.Of is dit je Halloween kostuum?
@onlogisch gaat vanavond langs de deuren om mensen eens goed te laten schrikken en snoep te vragenquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat fijn dat je je wat netter gaat kleden.Of is dit je Halloween kostuum?
Doet hij dat met of zonder masker?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:onlogisch gaat vanavond langs de deuren om mensen eens goed te laten schrikken en snoep te vragen
Daar hoef ik me niet voor te verkleden.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:onlogisch gaat vanavond langs de deuren om mensen eens goed te laten schrikken en snoep te vragen
Ik noteer het meteen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar hoef ik me niet voor te verkleden.
Geen idee, maar voor ons betekent het goed nieuws want dat betekent dat hij op de straten lekker kinderachtig kan doen in plaats van hierquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doet hij dat met of zonder masker?
Wat een hoop vragen. Hopelijk komt er snel duidelijkheid.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen idee, maar voor ons betekent het goed nieuws want dat betekent dat hij op de straten lekker kinderachtig kan doen in plaats van hier
RAAR?quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sinds je geen notes meer wil pakken doe je raar.
Ik hoop dat je weer normaal gaat doen.
Ik zie hier een hoop frustratie ontstaan zo dicht op het lunchmoment.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:46 schreef Oriente het volgende:
[..]
JA RAAR JA. Je bent RAAR. Je doet RAAR.
Sorry ik had honger, dan word ik enigszins felquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 11:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie hier een hoop frustratie ontstaan zo dicht op het lunchmoment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |