SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
[ Bericht 4% gewijzigd door Momo op 28-10-2023 19:08:16 ]got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
Zeker naar Turkije, het baken van mensenrechten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:50 schreef Werkperd het volgende:
Ik denk dat wij nu wel over eens kunnen zijn dat het internationaal gerechtshof per direct uit Nederland moet gaan.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
En een inflatie die we sinds enkele momenten na de oerknal niet meer hebben mogen meemakenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeker naar Turkije, het baken van mensenrechten.got me a movie, I want you to know
Ik mis de relatie tot het internationaal gerechtshof?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:23 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
En een inflatie die we sinds enkele momenten na de oerknal niet meer hebben mogen meemakenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
In de verste verte niet wat ik betoog.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bye bye.
Blijf maar begrip tonen voor terroristen, het zijn eigenlijk hele lieve mensen die toevallig even een slechte dag hebben joh.
Maar als je het denkt te kunnen 'winnen' met zulke stropopjes, dan have at it.Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r![]()
De intentie misschien niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:01 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Je schrijft zelf al dat er daadwerkelijke intentie nodig is om de vlag "genocide/etnische zuivering" de lading te laten dekken; Isral heeft die intentie overduidelijk niet. Daarnaast is er wereldwijd vrijwel geen enkele bevolking die z snel groeit als die in de Gazastrook. Derhalve slaat het gehuil over "genocide" dan ook werkelijk nergens op.
Maar het interesseert ze klaarblijkelijk ook geen flikker. 'Per ongeluk' genocide plegen is ook gewoon genocide plegen.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Die ene sketch legt duidelijk bloot dat geweldige traditie van Joodse komedie nog niet de overtocht naar Isral heeft gemaakt![]()
nee per ongeluk genocide plegen kan per definitie nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De intentie misschien niet.
Maar het interesseert ze klaarblijkelijk ook geen flikker. 'Per ongeluk' genocide plegen is ook gewoon genocide plegen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dat Hamas Palestijnse burgers steevast als menselijk schild gebruikt is niet Israls schuld en is ook niet Israls probleem.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar het interesseert ze klaarblijkelijk ook geen flikker. 'Per ongeluk' genocide plegen is ook gewoon genocide plegen.![]()
Nou na de oerknal was er eigenlijk vooral straling... maar het punt is dat de verdeling te gelijkmatig is om te kunnen verklaren met de snelheid van het licht dit dat. Maar goed toen is er dus hyperinflatie uitgevonden wat naar mijn idee helemaal niet nodig is want er was alleen straling en dus geen materie en dus geen noodzaak voor tijd maar toen ontstond waterstof en helium en wat beryllium, waar de zouten overigens zoetig van smaken, iets dat door stervende chemici is genoteerd, want erg giftig maar dat is het punt niet, maar was er dus noodzaak aan tijd, en toen kwamen er sterren en ontstonden er allemaal elementen tot aan ijzer, want ja, ijzer fusie levert echt geen kut op maar gelukkig hebben we ook hypernovaes en fuserende neutronensterren en werden ook zwaardere elementen gevormd en toen dus na een paar generaties sterren ontstond de zon en de aarde en den haag, en zo zie je maar als je wat waterstof, helium en beryllium maar voldoende ruimtetijd geeft dan gaat het zichzelf beschouwen, en deze bullshit optypenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik mis de relatie tot het internationaal gerechtshof?
dus nou ja, dat was het verband, in een notendopgot me a movie, I want you to know
deels welquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:31 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dat Hamas Palestijnse burgers steevast als menselijk schild gebruikt is niet Israls schuld en is ook niet Israls probleem.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Een like voor de moeitequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:34 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nou na de oerknal was er eigenlijk vooral straling... maar het punt is dat de verdeling te gelijkmatig is om te kunnen verklaren met de snelheid van het licht dit dat. Maar goed toen is er dus hyperinflatie uitgevonden wat naar mijn idee helemaal niet nodig is want er was alleen straling en dus geen materie en dus geen noodzaak voor tijd maar toen ontstond waterstof en helium en wat beryllium, waar de zouten overigens zoetig van smaken, iets dat door stervende chemici is genoteerd, want erg giftig maar dat is het punt niet, maar was er dus noodzaak aan tijd, en toen kwamen er sterren en ontstonden er allemaal elementen tot aan ijzer, want ja, ijzer fusie levert echt geen kut op maar gelukkig hebben we ook hypernovaes en fuserende neutronensterren en werden ook zwaardere elementen gevormd en toen dus na een paar generaties sterren ontstond de zon en de aarde en den haag, en zo zie je maar als je wat waterstof, helium en beryllium maar voldoende ruimtetijd geeft dan gaat het zichzelf beschouwen, en deze bullshit optypen
dus nou ja, dat was het verband, in een notendopWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
Denk dat het vanavond nog wel eens goed los kan gaan.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Je pleegt niet per ongeluk genocide. Het zit in de definitie dat het stelselmatig moet zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar het interesseert ze klaarblijkelijk ook geen flikker. 'Per ongeluk' genocide plegen is ook gewoon genocide plegen.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Alsof je een bord lettervermicelli uitkotstquote:
got me a movie, I want you to know
Het is niet zo zwart/wit. Dat die terroristen dat doen betekent niet dat Isral opeens geen rekening hoeft te houden met proportionaliteit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:31 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Dat Hamas Palestijnse burgers steevast als menselijk schild gebruikt is niet Israls schuld en is ook niet Israls probleem.![]()
het is sowieso een onafhankelijke organisatie dus het maakt geen reet uit waar het staatquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zeker naar Turkije, het baken van mensenrechten.
ik zou het persoonlijk niet naar Noord Korea oid verplaatsen waar de onafhankelijkheid niet gegarandeerd kan worden maar in principe zou zelfs dat een optie kunnen zijn
zie ook ff niet waarom het weg zou moeten uit NederlandOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
En nog meer afvallende maskers, niets alleen steun voor die arme gazaantjes, gewoon wereldwijd INTIFADA!!
Echt de kant waar je achter wil staan.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Je kan niet per ongeluk genocide plegen natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar het interesseert ze klaarblijkelijk ook geen flikker. 'Per ongeluk' genocide plegen is ook gewoon genocide plegen.
Mijn god, genocide is echt niet meer wat het vroeger geweest is, iedereen gebruikt het als er al een scheet dwars zit tegenwoordig.![]()
Dit meen je toch niet serieus?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:25 schreef oblo het volgende:
[..]
Israel bombardeert terreur doelen en probeert burger slachtoffers te voorkomen. Israel belegert een vijandige staat en laat tegelijkertijd hulpgoederen door. Dat vind ik geen oorlogsmisdaden.
Er zijn bijna 10.000 burgerdoden in de Gaza-strook en jij durft nog te zeggen dat Isral probeert slachtoffers te voorkomen?
Wat een grap.
Isral blokkeert water, voedsel en medicijnen.
Wat heeft dat met het voorkomen van burger doden te maken?
En hulpgoederen doorlaten heeft heel lang mogen duren zeg. Als alles nou perfect was sure, maar ze waren alles aan het plat bombarderen, dan kun je niet eeuwen wachten om hulp door te laten![]()
![]()
Dit wisten we toch allang? Iedereen die in een pro-Palestina demo meeloopt steunt Hamas, impliciet dan wel expliciet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
En nog meer afvallende maskers, niets alleen steun voor die arme gazaantjes, gewoon wereldwijd INTIFADA!!
![]()
Je had die genocide van mij vanmorgen op de Chinees moeten zien op de pot.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan niet per ongeluk genocide plegen natuurlijk.
Mijn god, genocide is echt niet meer wat het vroeger geweest is, iedereen gebruikt het als er al een scheet dwars zit tegenwoordig.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Isral doet het dan ook niet per ongeluk. Ze doen het bewust.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je kan niet per ongeluk genocide plegen natuurlijk.
Mijn god, genocide is echt niet meer wat het vroeger geweest is, iedereen gebruikt het als er al een scheet dwars zit tegenwoordig.
Ze gooien doelbewust de hele Gaza-strook plat.
Inclusief alle burgers.![]()
Nee, het was dan ook een grapje.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is sowieso een onafhankelijke organisatie dus het maakt geen reet uit waar het staat
ik zou het persoonlijk niet naar Noord Korea oid verplaatsen waar de onafhankelijkheid niet gegarandeerd kan worden maar in principe zou zelfs dat een optie kunnen zijn
zie ook ff niet waarom het weg zou moeten uit NederlandVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
"we" wel, maar genoeg blinden, kijk alleen maar in dit topicquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit wisten we toch allang? Iedereen die in een pro-Palestina demo meeloopt steunt Hamas, impliciet dan wel expliciet..
Get woke, go broke!![]()
JA ZE HEBBEN AL MILJOENEN DODEN GEMAAKT HET HEP OP FEESBOEK GESTAAN EGT ERRUG MAN IK HOORDE HAMAS ZEGGEN DAT IEDEREEN KAPOT IS.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Isral doet het dan ook niet per ongeluk. Ze doen het bewust.
Inclusief alle burgers.
Zo, hebben we alle dooddoeners weer gehad.![]()
echt he, die goede oude tijdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:41 schreef Scorpie het volgende:
Mijn god, genocide is echt niet meer wat het vroeger geweest is
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Inclusief alle burgers.
Nou, dan hebben ze nog heel wat te raken.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
bijna 10.000 Palestijnse doden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus?
Er zijn bijna 10.000 burgerdoden in de Gaza-strook en jij durft nog te zeggen dat Isral probeert slachtoffers te voorkomen?
Wat een grap.
Isral blokkeert water, voedsel en medicijnen.
Wat heeft dat met het voorkomen van burger doden te maken?
En hulpgoederen doorlaten heeft heel lang mogen duren zeg. Als alles nou perfect was sure, maar ze waren alles aan het plat bombarderen, dan kun je niet eeuwen wachten om hulp door te laten
Welke nationaliteit hebben de Hamas-leden ook alweer?Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Er zijn er sinds 7 oktober ook een paar volledig geradicaliseerd hier. Ben benieuwd of we inderdaad het westen VS de islam gaan krijgen. Het begint er alle schijn van te hebben.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"we" wel, maar genoeg blinden, kijk alleen maar in dit topic.
![]()
Oh nee het arabische woord voor opstand, fuck de verdragen van Genvequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympir:![]()
De enigen die hier echt 'radicaal' overkomen (in de zin van pro-Hamas) waren dat voor 7 oktober toch ook al lang johquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zijn er sinds 7 oktober ook een paar volledig geradicaliseerd hier. Ben benieuwd of we inderdaad het westen VS de islam gaan krijgen. Het begint er alle schijn van te hebben.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
NEE NEE ALLES IS PLAT SNAP HET DAN NIKS STAAT MEER OVEREIND MILJOENEN DODEN GENOCIDE MOORD OORLOGSMISDADEN ALLESSSSSSSSS HET HEP OP FEESBOEK GESTAAN OPEN JE OGEN MAN.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nou, dan hebben ze nog heel wat te raken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zijn er sinds 7 oktober ook een paar volledig geradicaliseerd hier. Ben benieuwd of we inderdaad het westen VS de islam gaan krijgen. Het begint er alle schijn van te hebben.Hier is je antwoord scorp, het is slechts het arabische woord voor opstand, wat prima is, een arabische opstand in Londen, blijkbaarquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:45 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Oh nee het arabische woord voor opstand.
Get woke, go broke!![]()
Nou, zelfs de gematigden onder hen (zoals ik ze zag) lopen opeens pro-Hamas demo’s mee. Best heftig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De enigen die hier echt 'radicaal' overkomen (in de zin van pro-Hamas) waren dat voor 7 oktober toch ook al lang joh![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympir:![]()
Oh, ik dacht dat je hier op FOK! bedoelde, excuus.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou, zelfs de gematigden onder hen (zoals ik ze zag) lopen opeens pro-Hamas demo’s mee. Best heftig.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympir in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
oooh is dat alles... nja... kost je een paar leraren, en een bus of drie, maar goed, dat valt alles meequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Hier is je antwoord scorp, het is slechts het arabische woord voor opstand, wat prima is, een arabische opstand in Londen, blijkbaar.
Je zou zeggen dat de inwoners het ondertussen Hamas wel spuugzat zouden zijn na al die jaren dat Hamas maar blijft doorgaan met raketten afschieten en gijzelaars gijzelen, en kortom het leven van Palestijnen in diepe ellende te storten. Dat zou je ook zeggen van al die Pro-Palestina supporters. Maar het enige wat het gros kan is haten. Dit is wat het oplevert.quote:![]()
“Gewoon een opstandje” net zoals 7 oktober “gewoon een schreeuw om hulp was” van de arme Palestijnenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Hier is je antwoord scorp, het is slechts het arabische woord voor opstand, wat prima is, een arabische opstand in Londen, blijkbaar.
![]()
![]()
Hoe weet jij dat zo stellig? Bron?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:42 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Inclusief alle burgers.![]()
laten we het hopen manquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er zijn er sinds 7 oktober ook een paar volledig geradicaliseerd hier. Ben benieuwd of we inderdaad het westen VS de islam gaan krijgen. Het begint er alle schijn van te hebben.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja soort super-balkanquote:got me a movie, I want you to know
Wat?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wacht ff, dat is toch precies het tegenovergestelde van wat er gebeurd is?![]()
Video
https://www.hln.be/genk/k(...)n-allemaal~acb7002f/
Vrouw maakt amok in Genkse Lidl om verpakking ‘Isralische’ bloem: “Hier kom ik niet meer, viezeriken allemaal”
Op sociale media doen beelden de ronde van een vrouw die in het Genkse filiaal van supermarkt Lidl in discussie gaat met een medewerker. De reden? Een blauw-witte verpakking bloem betekent volgens haar dat de winkelketen Isral steunt. “Nee, ik ben niet kalm! Die mensen gaat dood door Isral!” Dat terwijl het blijkt te gaan om Franse bloem.
“Ik wil mijn centjes terug, ik ben niet tevreden”, begint de filmende vrouw uit te leggen aan een medewerker van Lidl dat ze terugbetaald wilt worden voor de verpakking bloem die ze eerder kocht. “Is er iets mis mee?” probeert de kassierster beleefd.
“Dat zie je toch aan de verpakking! Dat is Isralische verpakking! Geef mijn geld terug.” Volgens de vrouw maakt de wit-blauwe verpakking duidelijk dat het om een Isralisch product gaat. De kassierster vertelt de klant dat ze er iemand zal bijroepen voor een terugbetaling, maar de vrouw gaat verder: “Lidl en Aldi steunen Isral!”
Discussie
De beelden tonen hoe ook andere klanten zich beginnen te moeien in de discussie wanneer deze aanmanen dat de vrouw kalm moet blijven. “Nee, ik ben niet kalm! Die mensen gaat dood door Isral!” Ook wanneer de vrouw haar kasticket en geld terugkrijgt blijft haar betoog verdergaan: “Hier kom ik niet meer. Viezeriken allemaal! Ik ga naar Albert Heijn. Jullie zijn allemaal Joden en viezeriken.”
“We hebben alle respect voor de emoties die de nieuwsfeiten teweegbrengen”, klinkt het bij Isabelle Colbrandt, woordvoerster van Lidl. “Maar het gaat hier om Franse bloem die inderdaad in een lichtblauwe verpakking zit. Die verpakking is geen verwijzing naar de origine van het product.”![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Video
Vrouw maakt amok in Genkse Lidl om verpakking ‘Isralische’ bloem: “Hier kom ik niet meer, viezeriken allemaal”
Op sociale media doen beelden de ronde van een vrouw die in het Genkse filiaal van supermarkt Lidl in discussie gaat met een medewerker. De reden? Een blauw-witte verpakking bloem betekent volgens haar dat de winkelketen Isral steunt. “Nee, ik ben niet kalm! Die mensen gaat dood door Isral!” Dat terwijl het blijkt te gaan om Franse bloem.
“Ik wil mijn centjes terug, ik ben niet tevreden”, begint de filmende vrouw uit te leggen aan een medewerker van Lidl dat ze terugbetaald wilt worden voor de verpakking bloem die ze eerder kocht. “Is er iets mis mee?” probeert de kassierster beleefd.
“Dat zie je toch aan de verpakking! Dat is Isralische verpakking! Geef mijn geld terug.” Volgens de vrouw maakt de wit-blauwe verpakking duidelijk dat het om een Isralisch product gaat. De kassierster vertelt de klant dat ze er iemand zal bijroepen voor een terugbetaling, maar de vrouw gaat verder: “Lidl en Aldi steunen Isral!”
Discussie
De beelden tonen hoe ook andere klanten zich beginnen te moeien in de discussie wanneer deze aanmanen dat de vrouw kalm moet blijven. “Nee, ik ben niet kalm! Die mensen gaat dood door Isral!” Ook wanneer de vrouw haar kasticket en geld terugkrijgt blijft haar betoog verdergaan: “Hier kom ik niet meer. Viezeriken allemaal! Ik ga naar Albert Heijn. Jullie zijn allemaal Joden en viezeriken.”
“We hebben alle respect voor de emoties die de nieuwsfeiten teweegbrengen”, klinkt het bij Isabelle Colbrandt, woordvoerster van Lidl. “Maar het gaat hier om Franse bloem die inderdaad in een lichtblauwe verpakking zit. Die verpakking is geen verwijzing naar de origine van het product.”knettergek
"heel grote mis"hahahaha
Krijg je na 20 min aandacht voor 7 oktober en daarna dag in, dag uit "zieluge" gazaantjes op TVquote:.
Get woke, go broke!![]()
Ik had het haar laten ruilen voor een pak jodenkoeken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Video
Discussie
“We hebben alle respect voor de emoties die de nieuwsfeiten teweegbrengen”, klinkt het bij Isabelle Colbrandt, woordvoerster van Lidl. “Maar het gaat hier om Franse bloem die inderdaad in een lichtblauwe verpakking zit. Die verpakking is geen verwijzing naar de origine van het product.”Zonder wrijving geen glans![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Forum Opties Forumhop: Hop naar: