abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:44:22 #26
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211111477
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Dit wisten we toch allang? Iedereen die in een pro-Palestina demo meeloopt steunt Hamas, impliciet dan wel expliciet.
"we" wel, maar genoeg blinden, kijk alleen maar in dit topic :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211111478
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:42 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Isral doet het dan ook niet per ongeluk. Ze doen het bewust.
Ze gooien doelbewust de hele Gaza-strook plat.
Inclusief alle burgers.
JA ZE HEBBEN AL MILJOENEN DODEN GEMAAKT HET HEP OP FEESBOEK GESTAAN EGT ERRUG MAN IK HOORDE HAMAS ZEGGEN DAT IEDEREEN KAPOT IS.

Zo, hebben we alle dooddoeners weer gehad.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:44:45 #28
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211111480
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:41 schreef Scorpie het volgende:
Mijn god, genocide is echt niet meer wat het vroeger geweest is
echt he, die goede oude tijd ;(
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:44:48 #29
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_211111481
quote:

[..]
Inclusief alle burgers.

Nou, dan hebben ze nog heel wat te raken. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:45:12 #30
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_211111487
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:41 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dit meen je toch niet serieus?

Er zijn bijna 10.000 burgerdoden in de Gaza-strook en jij durft nog te zeggen dat Isral probeert slachtoffers te voorkomen?
Wat een grap.

Isral blokkeert water, voedsel en medicijnen.
Wat heeft dat met het voorkomen van burger doden te maken?

En hulpgoederen doorlaten heeft heel lang mogen duren zeg. Als alles nou perfect was sure, maar ze waren alles aan het plat bombarderen, dan kun je niet eeuwen wachten om hulp door te laten :')
bijna 10.000 Palestijnse doden.

Welke nationaliteit hebben de Hamas-leden ook alweer?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_211111490
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]
"we" wel, maar genoeg blinden, kijk alleen maar in dit topic :').
Er zijn er sinds 7 oktober ook een paar volledig geradicaliseerd hier. Ben benieuwd of we inderdaad het westen VS de islam gaan krijgen. Het begint er alle schijn van te hebben.
pi_211111491
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]

En nog meer afvallende maskers, niets alleen steun voor die arme gazaantjes, gewoon wereldwijd INTIFADA!!

Echt de kant waar je achter wil staan :').
Oh nee het arabische woord voor opstand, fuck de verdragen van Genve
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:46:16 #33
284411 crew  heywoodu
pi_211111497
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Er zijn er sinds 7 oktober ook een paar volledig geradicaliseerd hier. Ben benieuwd of we inderdaad het westen VS de islam gaan krijgen. Het begint er alle schijn van te hebben.
De enigen die hier echt 'radicaal' overkomen (in de zin van pro-Hamas) waren dat voor 7 oktober toch ook al lang joh :+
pi_211111498
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:44 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]

Nou, dan hebben ze nog heel wat te raken. :')
NEE NEE ALLES IS PLAT SNAP HET DAN NIKS STAAT MEER OVEREIND MILJOENEN DODEN GENOCIDE MOORD OORLOGSMISDADEN ALLESSSSSSSSS HET HEP OP FEESBOEK GESTAAN OPEN JE OGEN MAN.

:'(
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:46:48 #35
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211111500
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:45 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Oh nee het arabische woord voor opstand
Hier is je antwoord scorp, het is slechts het arabische woord voor opstand, wat prima is, een arabische opstand in Londen, blijkbaar :).
Get woke, go broke!
pi_211111503
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
De enigen die hier echt 'radicaal' overkomen (in de zin van pro-Hamas) waren dat voor 7 oktober toch ook al lang joh :+
Nou, zelfs de gematigden onder hen (zoals ik ze zag) lopen opeens pro-Hamas demo’s mee. Best heftig.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:47:26 #37
284411 crew  heywoodu
pi_211111506
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nou, zelfs de gematigden onder hen (zoals ik ze zag) lopen opeens pro-Hamas demo’s mee. Best heftig.
Oh, ik dacht dat je hier op FOK! bedoelde, excuus.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:47:32 #38
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211111508
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[..]
Hier is je antwoord scorp, het is slechts het arabische woord voor opstand, wat prima is, een arabische opstand in Londen, blijkbaar :).
oooh is dat alles... nja... kost je een paar leraren, en een bus of drie, maar goed, dat valt alles mee
pi_211111511
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:37 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Je zou zeggen dat de inwoners het ondertussen Hamas wel spuugzat zouden zijn na al die jaren dat Hamas maar blijft doorgaan met raketten afschieten en gijzelaars gijzelen, en kortom het leven van Palestijnen in diepe ellende te storten. Dat zou je ook zeggen van al die Pro-Palestina supporters. Maar het enige wat het gros kan is haten. Dit is wat het oplevert.
pi_211111512
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[..]
“Gewoon een opstandje” net zoals 7 oktober “gewoon een schreeuw om hulp was” van de arme Palestijnen :'(
pi_211111516
quote:

[..]
Inclusief alle burgers.
Hoe weet jij dat zo stellig? Bron?
  Moderator zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:48:40 #42
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211111518
quote:

[..]
laten we het hopen man
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:49:24 #43
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211111522
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:48 schreef sp3c het volgende:

[..]
laten we het hopen man
ja soort super-balkan
pi_211111551
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Wacht ff, dat is toch precies het tegenovergestelde van wat er gebeurd is? :?
Wat?
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:54:34 #45
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211111560
Video

https://www.hln.be/genk/k(...)n-allemaal~acb7002f/
Vrouw maakt amok in Genkse Lidl om verpakking ‘Isralische’ bloem: “Hier kom ik niet meer, viezeriken allemaal”
Op sociale media doen beelden de ronde van een vrouw die in het Genkse filiaal van supermarkt Lidl in discussie gaat met een medewerker. De reden? Een blauw-witte verpakking bloem betekent volgens haar dat de winkelketen Isral steunt. “Nee, ik ben niet kalm! Die mensen gaat dood door Isral!” Dat terwijl het blijkt te gaan om Franse bloem.

“Ik wil mijn centjes terug, ik ben niet tevreden”, begint de filmende vrouw uit te leggen aan een medewerker van Lidl dat ze terugbetaald wilt worden voor de verpakking bloem die ze eerder kocht. “Is er iets mis mee?” probeert de kassierster beleefd.

“Dat zie je toch aan de verpakking! Dat is Isralische verpakking! Geef mijn geld terug.” Volgens de vrouw maakt de wit-blauwe verpakking duidelijk dat het om een Isralisch product gaat. De kassierster vertelt de klant dat ze er iemand zal bijroepen voor een terugbetaling, maar de vrouw gaat verder: “Lidl en Aldi steunen Isral!”

Discussie
De beelden tonen hoe ook andere klanten zich beginnen te moeien in de discussie wanneer deze aanmanen dat de vrouw kalm moet blijven. “Nee, ik ben niet kalm! Die mensen gaat dood door Isral!” Ook wanneer de vrouw haar kasticket en geld terugkrijgt blijft haar betoog verdergaan: “Hier kom ik niet meer. Viezeriken allemaal! Ik ga naar Albert Heijn. Jullie zijn allemaal Joden en viezeriken.”

“We hebben alle respect voor de emoties die de nieuwsfeiten teweegbrengen”, klinkt het bij Isabelle Colbrandt, woordvoerster van Lidl. “Maar het gaat hier om Franse bloem die inderdaad in een lichtblauwe verpakking zit. Die verpakking is geen verwijzing naar de origine van het product.”
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:56:15 #46
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211111570
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Video

Vrouw maakt amok in Genkse Lidl om verpakking ‘Isralische’ bloem: “Hier kom ik niet meer, viezeriken allemaal”
Op sociale media doen beelden de ronde van een vrouw die in het Genkse filiaal van supermarkt Lidl in discussie gaat met een medewerker. De reden? Een blauw-witte verpakking bloem betekent volgens haar dat de winkelketen Isral steunt. “Nee, ik ben niet kalm! Die mensen gaat dood door Isral!” Dat terwijl het blijkt te gaan om Franse bloem.

“Ik wil mijn centjes terug, ik ben niet tevreden”, begint de filmende vrouw uit te leggen aan een medewerker van Lidl dat ze terugbetaald wilt worden voor de verpakking bloem die ze eerder kocht. “Is er iets mis mee?” probeert de kassierster beleefd.

“Dat zie je toch aan de verpakking! Dat is Isralische verpakking! Geef mijn geld terug.” Volgens de vrouw maakt de wit-blauwe verpakking duidelijk dat het om een Isralisch product gaat. De kassierster vertelt de klant dat ze er iemand zal bijroepen voor een terugbetaling, maar de vrouw gaat verder: “Lidl en Aldi steunen Isral!”

Discussie
De beelden tonen hoe ook andere klanten zich beginnen te moeien in de discussie wanneer deze aanmanen dat de vrouw kalm moet blijven. “Nee, ik ben niet kalm! Die mensen gaat dood door Isral!” Ook wanneer de vrouw haar kasticket en geld terugkrijgt blijft haar betoog verdergaan: “Hier kom ik niet meer. Viezeriken allemaal! Ik ga naar Albert Heijn. Jullie zijn allemaal Joden en viezeriken.”

“We hebben alle respect voor de emoties die de nieuwsfeiten teweegbrengen”, klinkt het bij Isabelle Colbrandt, woordvoerster van Lidl. “Maar het gaat hier om Franse bloem die inderdaad in een lichtblauwe verpakking zit. Die verpakking is geen verwijzing naar de origine van het product.”
_O- knettergek

"heel grote mis"

:D hahahaha
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:57:19 #47
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211111578
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:56 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
_O- knettergek
Krijg je na 20 min aandacht voor 7 oktober en daarna dag in, dag uit "zieluge" gazaantjes op TV :').
Get woke, go broke!
pi_211111580
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 15:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Video

Discussie

Ik had het haar laten ruilen voor een pak jodenkoeken.
Zonder wrijving geen glans
pi_211111584
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:58:59 #50
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211111586
"jullie zijn allemaal jodenproducten"

_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: