Precies. De Islam hadden ze in de middeleeuwen al de kop in moeten drukken. Nu is het te laat en groeit die groep haters harder dan de gehatenenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:00 schreef UitStraling het volgende:
Eigenlijk is dit het hele probleempje al eeuwenlang, In the Muslim community, the holy war or Jihad is a religious duty, because of the universalism of the Muslim mission and the obligation to convert everybody to Islam either by persuasion or by (lethal) force.
Stapje 1 is de Islam als een terroristische organisatie betitelen, je kunt immers niet in vrijheid leven met een buurman die (verplicht vanuit zijn geloof) uit is op jouw dood of bekering.
Geloof komt ook in niet-godsdienstige vormen voor. Zoals het geloof in de heilige wetenschap. Wat te vaak wordt beinvloedt door geld en politiek. Wat het geen wetenschap meer maakt maar meer politiek. Zo bleek het ook tijdens de drie jaar Covid-19. Technocratie lijkt een nieuwe geloof te gaan worden. Met naar k denk alle nare gevolgen vandien.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ja, dat zal echt voor vrede gaan zorgen.![]()
Ook in het verleden heeft het nooit succes gehad mensen te dwingen van hun geloof af te stappen.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:27 schreef Perrin het volgende:
Zouden er veel Gazanen naar deze boodschap kijken?
[ twitter ]
Als ze maar tv hebben, of internet.
En Engels met een accent kunnen verstaan.![]()
Je mag op wetenschappelijk onderzoek kritiek hebben, dat moet juist. Dat is dus het tegenovergestelde van heilig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:30 schreef Gunnter het volgende:
[..]
Geloof komt ook in niet-godsdienstige vormen voor. Zoals het geloof in de heilige wetenschap. Wat te vaak wordt beinvloedt door geld en politiek. Wat het geen wetenschap meer maakt maar meer politiek. Zo bleek het ook tijdens de drie jaar Covid-19. Technocratie lijkt een nieuwe geloof te gaan worden. Met naar k denk alle nare gevolgen vandien.
Islam is niet alleen een religie maar een compleet systeem voor een samenleving met wetten en gedragsnormen. En dat geheel heeft gewoon heel veel achterlijke, collectivistische en fascistische trekken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Een religie in het geheel uitsluiten hoort niet in een vrije wereld.
Nou even serieus, er zitten 2,3 miljoen mensen in de knel. Dat verdient echt wel de aandacht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar is geen luchtaanval voor nodig hoor, de VN-scholen zorgen daar wel voor. Radicalisatie en terrorisme komt niet door externe factoren, het zijn bewuste keuzes die mensen zelf maken en daarmee vervolgens de jongere generaties indoctrineren.
[..]
Je draait het om.
Het is toch juist de Islamtische en Arabische wereld die vind dat Israël niet mag bestaan en het gebied eigenlijk Arabisch en Islamtische grondgebied moet zijn? Dit waar Israël gewoon een divers land is, met miljoenen staatsburgers die niet Joods zijn.
Je zou eigenlijk de vraag moeten stellen, met tientallen enorme Islamtische en Arabische landen, waarom blijven deze mensen zich zo ontzettend druk maken over een piepkleine Joodse staat?
Ja, het is allemaal vreselijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
Islam is niet alleen een religie maar een compleet systeem voor een samenleving met wetten en gedragsnormen. En dat geheel heeft gewoon heel veel achterlijke, collectivistische en fascistische trekken.
Wat mij betreft incompatibel met een vrije samenleving zoals we in het westen nastreven.
quote:
Ik zie meerderheid in favour, hoe werkt dit systeem in vredesnaamquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:25 schreef HowardRoark het volgende:
De VN in een notendop:
Motie over het afkeuren van Hamas en het veroordelen van het gijzelen van honderden Israëlische burgers, haalt het niet:
[ afbeelding ]
Motie over het beschermen van burgers en het nakomen van juridische en humanitaire verplichtingen (net nu Israël bezig is Hamas uit te schakelen) haalt het wel:
[ afbeelding ]
Het is geen onzin, krab het religieuze laagje verf er maar eens vanaf, als bij jou in de buurt de buurtkaartclub in de statuten heeft dat je mee moet kaarten of dat ze je anders vermoorden dan vind je dat toch ook een beetje vreemd en bizar en onwenselijk?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ook in het verleden heeft het nooit succes gehad mensen te dwingen van hun geloof af te stappen.
Ook voor het eerst dat deze mongool iets zegt dat waar is. Blijkbaar moet je een oorlogsmisdadiger zijn om ze te herkennen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:32 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.aljazeera.com(...)fy-as-gaza-goes-dark
Israel’s attacks on Gaza risk creating decades-long catastrophe: Lavrov
The Russian foreign minister says Israel’s bombardment of Gaza risks creating a catastrophe that could last for decades.
“While we condemn terrorism, we categorically disagree that you can respond to terrorism by violating the norms of international humanitarian law, including indiscriminately using force against targets where civilians are known to be present, including hostages that have been taken,” Sergey Lavrov said in an interview with the Belarusian state news agency Belta.
He added in the interview released on Saturday that it was impossible to destroy Hamas – as Israel has promised to do – without destroying Gaza, along with most of its civilian population.
“If Gaza is destroyed and two million inhabitants are expelled, as some politicians in Israel and abroad propose, this will create a catastrophe for many decades, if not centuries,” warned Lavrov.
Ga je toch een echte baan zoeken?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:34 schreef BlackLining het volgende:
Ik schaam mij er echt diep voor om in een land te wonen, sterker nog; rijksambtenaar
Als je de inhoud niet snapt, zeg dan niets. Daar ging die hele motie niet om, je zit weer eens vast in de moslim media bubbel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:34 schreef BlackLining het volgende:
Ik schaam mij er echt diep voor om in een land te wonen, sterker nog; rijksambtenaar te zijn in een land wat zich gewoon onthoudt van stemming in zo'n VN resolutie.![]()
Onder het mom van Hamas niet veroordelen. Flikker toch een eind op man. Israël wordt er ook niet in veroordeeld voor 60 jaar repressie.
Walgelijk. Gênant eigenlijk gewoon
klopt ze zijn het meest intolerant van alle geloven.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:30 schreef Gunnter het volgende:
Technocratie lijkt een nieuwe geloof te gaan worden. Met naar k denk alle nare gevolgen vandien.
Klopt, maar:quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie meerderheid in favour, hoe werkt dit systeem in vredesnaam
.quote:Each Member State has one vote. Decisions on such key issues as international peace and security, admitting new members and the UN budget are decided by a two-thirds majority. Other matters are decided by simple majority
Ja, uiteraard. Maar het moet ook kunnen dat je als wijk geen versterkte Azan wil, maar die rammen ze ook meer en meer door je strot.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:34 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ja, het is allemaal vreselijk.
Maar mensen die naar een moskee gaan, dat moet kunnen in een vrije samenleving.
Tijdens Covid-19 mochten publiek en academici geen kritische vragen opwerpen. Anders werd je gecensureerd door media-platformen twitter facebook en ook fok. Of erger je verloor je baan. Veel academici werden ontslagen wegens hun kritiek. Terwijl zij wel de wetenschappelijke basis hebben. De meerderheid leek 'de wetenschap' beinvloedt door geld en politieke agendas blind te volgen. Als een kudde godsdienst-gelovigen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:32 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Je mag op wetenschappelijk onderzoek kritiek hebben, dat moet juist. Dat is dus het tegenovergestelde van heilig.
Ga eens naar BNW joh.quote:
Dwingen niet, maar de verregaande secularisering van zeker West Europa, heeft wel degelijk geleid tot een weelde aan vrijheid en mogelijkheden om jezelf zo te ontplooien als jij dat wenst, en ja daar hoort bij dat je dus mag geloven wat je wil, al wil je in je blote reet door het bos rennen met een bezemsteel, je doet maar, zoveel zielen, zoveel gekken nietwaar? We hebben hier zelfs mafkezen die stukjes glas als helend kristal aanprijzen, ze doen maar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Vorige week ook nog ja, een stel compleet doorgedraaide wetenschappers in Duitsland waar wat kritiek op was, meer dan 400 doden waren er te betreuren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
klopt ze zijn het meest intolerant van alle geloven.
In het Engels, owwwkee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:27 schreef Perrin het volgende:
Zouden er veel Gazanen naar deze boodschap kijken?
[ twitter ]
Sure. Er is een groep extremisten die bewust de keuze maakt om een extreme ideologie en terrorisme te omarmen. Maar zij hebben volgers nodig. En als jouw familie kapot is gebombardeerd ben je sneller vatbaar voor radicalisering. Want je zoekt een zondebok, iemand om je woede op te projecteren. En Hamas geeft woedende nabestaanden die zondebak, dat doelwit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:29 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Daar is geen luchtaanval voor nodig hoor, de VN-scholen zorgen daar wel voor. Radicalisatie en terrorisme komt niet door externe factoren, het zijn bewuste keuzes die mensen zelf maken en daarmee vervolgens de jongere generaties indoctrineren.
Emigreren kan altijdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:34 schreef BlackLining het volgende:
Ik schaam mij er echt diep voor om in een land te wonen, sterker nog; rijksambtenaar te zijn in een land wat zich gewoon onthoudt van stemming in zo'n VN resolutie.![]()
Onder het mom van Hamas niet veroordelen. Flikker toch een eind op man. Israël wordt er ook niet in veroordeeld voor 60 jaar repressie.
Walgelijk. Gênant eigenlijk gewoon
Onze politieke leiders weten dat die mensen hier komen en hier Sharia willen. En toch halen zij deze mensen in grote aantallen binnen. Dat geeft wel te denken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Maar het moet ook kunnen dat je als wijk geen versterkte Azan wil, maar die rammen ze ook meer en meer door je strot.
Die tolerantie en vrijheid komt altijd maar van 1 kant.
Ik vind het vreemd dat mensen zich druk maken, om wat in essentie virtue signaling is.quote:
Vlieland schijnt een prima optie te zijn, weet alleen niet precies hoe groot het isquote:
Waarom vind je het opmerkelijk dst het in het Engels is?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:41 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
In het Engels, owwwkee.
Hoe gaat dit helpen, het is schijnheilig gedrag en zo nep als maar kan.
Alleen dat hele het is maar tijdelijk hoor.
Ja vast... Er zal lekker veel over zijn om naar terug te keren, als dat al toegestaan gaat worden.
Al sinds ze mensen zijn gaan forceren om massaal te vertrekken uit Noord Gaza heb ik het idee dat het misschien permanent gaat zijn, dat Israël Noord Gaza in gaat nemen. Iig onder direct beheer gaat nemen. Om meer buffer ruimte te hebben.
OK. En wat is het excuus voor al die anderen tientallen terroristische organisaties? Van Boko Haram tot IS tot vul-er-nog-873-in?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sure. Er is een groep extremisten die bewust de keuze maakt om een extreme ideologie en terrorisme te omarmen. Maar zij hebben volgers nodig. En als jouw familie kapot is gebombardeerd ben je sneller vatbaar voor radicalisering. Want je zoekt een zondebok, iemand om je woede op te projecteren. En Hamas geeft woedende nabestaanden die zondebak, dat doelwit.
Daarom werkt de huidige aanpak van Israël uiteindelijk averechts. Want de boosheid leeft voort en wordt hierdoor alleen maar meer gevoed.
Ik kijk wel uit. Ik heb de mooiste baan die er bestaat. Jammer dat het voor zo'n halfzachte quasirechtse overheid is, maar verderquote:
Joop, niet geklikt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:47 schreef UitStraling het volgende:
Prima stukje.
https://www.bnnvara.nl/jo(...)iskante-linkse-mythe
Ik geef ook toe dat het een flauw grapje was.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Ik heb de mooiste baan die er bestaat. Jammer dat het voor zo'n halfzachte quasirechtse overheid is, maar verder
Ik ken de inhoud haarfijn. Ik weiger alleen mee te gaan in het verhaaltje van de zielige staat Israël die 'echt niet anders kan' na deze 'compleet unprovoked' terroristische aanslag.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je de inhoud niet snapt, zeg dan niets. Daar ging die hele motie niet om, je zit weer eens vast in de moslim media bubbel.
Oh nee hoor. Ik ben boswachter, heb bar weinig van doen met buitenlandbeleidquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik geef ook toe dat het een flauw grapje was.
Zou je alleen mee willen geven, dat je je minder vereenzelvigd met het beleid.
Daar is weinig bewijs voor te vinden andersquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:50 schreef Werkperd het volgende:
Ik denk dat wij nu wel over eens kunnen zijn dat het internationaal gerechtshof per direct uit Nederland moet gaan.
Ik weet je te vinden als dit weer net zo'n kutartikel als al die anderen is, gedrenkt in walgelijk radicaal gedachtegoedquote:
Vooruit, entertain mij, waar moet het dan naar toe.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:50 schreef Werkperd het volgende:
Ik denk dat wij nu wel over eens kunnen zijn dat het internationaal gerechtshof per direct uit Nederland moet gaan.
niet slim, ik prefereer zoveel mogelijk invalshoeken te beschouwen als ik echt interesse in iets heb. Aljazeera staat ondanks de drie stoeptegels nog steeds in mijn lijst van favoriete wereld wijde web pagina's.quote:
Zeker. Verhuis dat maar naar Noorwegen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:50 schreef Werkperd het volgende:
Welke bewijs? Het is een persoonlijke mening.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is weinig bewijs voor te vinden anders.
Nou, om te beginnen, het is WELK bewijs, niet welkequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:52 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Welke bewijs? Het is een persoonlijke mening.
Israël lijkt me wel een geschikte plek.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:50 schreef Werkperd het volgende:
Joop is in 99% van de gevallen gewoon een terurig hoopje smeulende troep waar een radicale Bij1 fan weer eens een mening heeft over een onderwerp. Daar mis ik echt niets aan als andere kant, daar is de NOS al voor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:51 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
niet slim, ik prefereer zoveel mogelijk invalshoeken te beschouwen als ik echt interesse in iets heb. Aljazeera staat ondanks de drie stoeptegels nog steeds in mijn lijst van favoriete wereld wijde web pagina's.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar ik ben niet van mening dat daar heel erg dom volk zit. Ze zijn alleen anders, maar dat is al snel hoor.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Israël lijkt me wel een geschikte plek.
IstanbulGENOT, voordeel van twee continentenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Vooruit, entertain mij, waar moet het dan naar toe.
Te makkelijk om te zeggen dat de Palestijnen "gepest" worden. Ja, dr word over en weer gekut richting elkaar. De Palestijnen hebben verschillende aanbiedingen gehad in het verleden voor vrede.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je weet dat de Palestijnen dag in dag uit worden vermoord en weggepest door de Israelieten hè? Al tientallen jaren.
Dus die actie is ook uitgelokt. Dus hoe ver wil je gaan? Iets met een cirkel.
Terug pakken is tot daar aan toe.
Burgers bombarderen (om maar 1 ding te noemen) kan gwn echt niet.
Omdat het zogenaamd voor Gazanen zou zijn. Engels is daar niet echt de voertaal ofzo. De meesten verstaan het amper tot niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:46 schreef Repentless het volgende:
[..]
Waarom vind je het opmerkelijk dst het in het Engels is?
Istanbul?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
In ieder geval niet in een land dat zich onthoudt van een resolutie die onschuldige burgers onder veiligheid zou moeten nemen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
@Werkperd vindt Gaza wel een prima optie gok ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:51 schreef ExTec het volgende:
quote:Musk belooft hulporganisaties in Gaza internet via Starlink
Zakenman Elon Musk zegt hulporganisaties in Gaza te helpen met internet via zijn satellietbedrijf Starlink, schreef hij op berichtendienst X. Die verbindingen zijn volgens hem alleen voorbehouden aan "internationaal erkende" hulporganisaties.
Nadat Gaza vrijdag van vrijwel alle communicatielijnen werd afgesloten na militaire operaties van Israël, deden veel mensen een oproep aan Musk om Starlink in te zetten in de kleine strook land waar Palestijnen wonen.
"Starlink zal connectiviteit verzorgen voor internationaal erkende hulporganisaties", antwoordde Musk op een bericht op X van het Democratische congreslid Alexandria Ocasio-Cortez. Zij sprak haar zorgen uit over de uitgevallen communicatielijnen in Gaza, waar het Israëlische leger na wekenlange bombardementen vrijdag ook grondoperaties uitvoerde in de oorlog tegen de Palestijnse militante beweging Hamas.
Musk is onder andere de topman van ruimteluchtvaartbedrijf SpaceX. Dat concern neemt met dochteronderneming Starlink een belangrijke positie in bij het verzorgen van internet in afgelegen of dunbevolkte gebieden.
Ahaquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zeker. Verhuis dat maar naar Noorwegen.
Lees het door, serieus, als niks is krijg je van mij je 10 minuten terug...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Joop is in 99% van de gevallen gewoon een terurig hoopje smeulende troep waar een radicale Bij1 fan weer eens een mening heeft over een onderwerp. Daar mis ik echt niets aan als andere kant, daar is de NOS al voor.
Zeker, daarom nogmaals aandacht hiervoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:47 schreef UitStraling het volgende:
Prima stukje.
Nu al spijt dat ik heb gereageerd op een bericht zonder inhoud.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, om te beginnen, het is WELK bewijs, niet welke.
Dat is geen antwoord.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:55 schreef Werkperd het volgende:
[..]
In ieder geval niet in een land dat zich onthoudt van een resolutie die onschuldige burgers onder veiligheid zou moeten nemen.
Zo dapperquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:56 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Nu al spijt dat ik heb gereageerd op een bericht zonder inhoud.
Gelijk toegevoegd aan mijn negeerlijst.
Musk komt eindelijk in actie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:55 schreef michaelmoore het volgende:
Musk gaat het internet herstellen met starlink dishes en generatoren
[..]
Je dicht mij nu allerlei suggesties toe en wekt de indruk dat ik islamitisch extremisme vergoelijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
OK. En wat is het excuus voor al die anderen tientallen terroristische organisaties? Van Boko Haram tot IS tot vul-er-nog-873-in?
Het lijkt wel alsof er elke keer maar bar weinig nodig is om van "gematigde moslim" naar "KILL ALL INFIDELS" te gaan.
Let me guess, allemaal de schuld van het westen!.
luie flikker is het ook hequote:
Ow, dat is nice.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:55 schreef michaelmoore het volgende:
Musk gaat het internet herstellen met starlink dishes en generatoren
[..]
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, dat is nice.
hamas vond het steeds moeilijker worden om de raket aanvallen te coordineren, gelukkig komt elmo ze voorzien van een oplossing.
En daarom mogen Zweden kapotgeknald worden in Brussel, moet Israel maar geen mensen in Gaza pijn doen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je dicht mij nu allerlei suggesties toe en wekt de indruk dat ik islamitisch extremisme vergoelijk.
Ik constateer slechts dat burgers kapotbombarderen koren op de molen is van terreurorganisaties, omdat het radicalisering vergemakkelijkt.
Nee hier is het louter paarlenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:00 schreef Nattekat het volgende:
En toen maakte ik de fout om verder naar het commentaar te scrollen.
Ach, Joop, wat een walgelijk platform blijf je toch ook.
Gelezen, wel een must read, kan er mij in vinden. Vraag mij af hoelang ze het laten staan, op het fascistische Joop tolereren ze normaal geen andere meningen, eerste comment is ook al meteen weer gehuil.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:47 schreef UitStraling het volgende:
Prima stukje.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Nou ja, voor gebruik van de term genocide is nu juist de intentie wél van belang. Dat is dus nu juist de crux.
Verder kijkt niemand weg denk ik. Het ging om de term (genocide) (wel of niet). Dat maakt het resultaat uiteraard niet minder ernstig.
[..]
Dit is wel een hele domme take natuurlijk. Je zegt eigenlijk dat er geen sprake kan zijn van genocide of etnische zuivering als er meer mensen bij komen dan dat er vermoord zijn, of hoe moet ik dit lezen?
Dat slaat uiteraard helemaal nergens op.
Dat zou betekenen dat als er 500.000 mensen worden vermoord en er 500.001 baby's worden geboren, er volgens jouw definitie...geen sprake is van etnische zuivering ofwel genocide?
Cynisch:Je schrijft zelf al dat er daadwerkelijke intentie nodig is om de vlag "genocide/etnische zuivering" de lading te laten dekken; Israël heeft die intentie overduidelijk niet. Daarnaast is er wereldwijd vrijwel geen enkele bevolking die zó snel groeit als die in de Gazastrook. Derhalve slaat het gehuil over "genocide" dan ook werkelijk nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier wordt er niet op mening geband tenminste, er is ruimte voor wederhoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee hier is het louter paarlen
Geen idee hoe je dit uit mijn post haalt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daarom mogen Zweden kapotgeknald worden in Brussel, moet Israel maar geen mensen in Gaza pijn doen.
Het feit dat iedereen zijn adem inhoudt wat de acties gaan zijn van dit extreem religieus tuig in Europa is gewoon tekenend. 1 overhoop gestoken leraar? Valt mee... toch? Paar joodse scholen dicht, moa... valt alles meequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daarom mogen Zweden kapotgeknald worden in Brussel, moet Israel maar geen mensen in Gaza pijn doen.
"Ze" hebben helemaal geen excuus nodig, tekeningetje in de klas is al voldoende voor moord.
Deze verraste mij ook. Zal morgen wel weggemodereerd zijn daar...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Joop is in 99% van de gevallen gewoon een terurig hoopje smeulende troep waar een radicale Bij1 fan weer eens een mening heeft over een onderwerp. Daar mis ik echt niets aan als andere kant, daar is de NOS al voor.
Bye byequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dit uit mijn post haalt.
Tot ziens maar weer. De tering.
Eindelijk eens iemand die een lijntje doortrekt.quote:
Oh ja zeker, wat ik eerder al zei, FOK! is een soort dorpstafel van Nederland, met allemaal gekkies van divers pluimage, maar dr is altijd wel reden om een hand vaag naar urine geurende nootjes te pakken om het spektakel weer eens te aanschouwen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier wordt er niet op mening geband tenminste, er is ruimte voor wederhoor.
Die lijnrecht tegen de grondwet ingaat, jazeker.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Een religie in het geheel uitsluiten hoort niet in een vrije wereld.
Als een terreurbeweging ontmanteld is, zijn er toch in ieder geval duidelijk minder concrete mogelijkheden om hele generaties op een rappe manier tot terroristen op te leiden. Het gedachtegoed zul je helaas nooit ineens helemaal weg kunnen nemen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sure. Er is een groep extremisten die bewust de keuze maakt om een extreme ideologie en terrorisme te omarmen. Maar zij hebben volgers nodig. En als jouw familie kapot is gebombardeerd ben je sneller vatbaar voor radicalisering. Want je zoekt een zondebok, iemand om je woede op te projecteren. En Hamas geeft woedende nabestaanden die zondebak, dat doelwit.
Daarom werkt de huidige aanpak van Israël uiteindelijk averechts. Want de boosheid leeft voort en wordt hierdoor alleen maar meer gevoed.
Zou ik ook absoluut tegenstander van zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die lijnrecht tegen de grondwet ingaat, jazeker.
Amen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:47 schreef UitStraling het volgende:
Prima stukje.
Harry Whiteguiltquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:10 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Hier zit wel een kern van waarheid in idd, en dit geldt (o.a.) ook voor nu.nl en RTL.
quote:
https://www.leidschdagbla(...)e&utm_medium=organicquote:Die verbindingen zijn volgens hem alleen voorbehouden aan "internationaal erkende" hulporganisaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |