Emigreren kan altijdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:34 schreef BlackLining het volgende:
Ik schaam mij er echt diep voor om in een land te wonen, sterker nog; rijksambtenaar te zijn in een land wat zich gewoon onthoudt van stemming in zo'n VN resolutie.![]()
Onder het mom van Hamas niet veroordelen. Flikker toch een eind op man. Israël wordt er ook niet in veroordeeld voor 60 jaar repressie.
Walgelijk. Gênant eigenlijk gewoon
Onze politieke leiders weten dat die mensen hier komen en hier Sharia willen. En toch halen zij deze mensen in grote aantallen binnen. Dat geeft wel te denken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Maar het moet ook kunnen dat je als wijk geen versterkte Azan wil, maar die rammen ze ook meer en meer door je strot.
Die tolerantie en vrijheid komt altijd maar van 1 kant.
Ik vind het vreemd dat mensen zich druk maken, om wat in essentie virtue signaling is.quote:
Vlieland schijnt een prima optie te zijn, weet alleen niet precies hoe groot het isquote:
Waarom vind je het opmerkelijk dst het in het Engels is?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:41 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
In het Engels, owwwkee.
Hoe gaat dit helpen, het is schijnheilig gedrag en zo nep als maar kan.
Alleen dat hele het is maar tijdelijk hoor.
Ja vast... Er zal lekker veel over zijn om naar terug te keren, als dat al toegestaan gaat worden.
Al sinds ze mensen zijn gaan forceren om massaal te vertrekken uit Noord Gaza heb ik het idee dat het misschien permanent gaat zijn, dat Israël Noord Gaza in gaat nemen. Iig onder direct beheer gaat nemen. Om meer buffer ruimte te hebben.
OK. En wat is het excuus voor al die anderen tientallen terroristische organisaties? Van Boko Haram tot IS tot vul-er-nog-873-in?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sure. Er is een groep extremisten die bewust de keuze maakt om een extreme ideologie en terrorisme te omarmen. Maar zij hebben volgers nodig. En als jouw familie kapot is gebombardeerd ben je sneller vatbaar voor radicalisering. Want je zoekt een zondebok, iemand om je woede op te projecteren. En Hamas geeft woedende nabestaanden die zondebak, dat doelwit.
Daarom werkt de huidige aanpak van Israël uiteindelijk averechts. Want de boosheid leeft voort en wordt hierdoor alleen maar meer gevoed.
Ik kijk wel uit. Ik heb de mooiste baan die er bestaat. Jammer dat het voor zo'n halfzachte quasirechtse overheid is, maar verderquote:
Joop, niet geklikt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:47 schreef UitStraling het volgende:
Prima stukje.
https://www.bnnvara.nl/jo(...)iskante-linkse-mythe
Ik geef ook toe dat het een flauw grapje was.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Ik heb de mooiste baan die er bestaat. Jammer dat het voor zo'n halfzachte quasirechtse overheid is, maar verder
Ik ken de inhoud haarfijn. Ik weiger alleen mee te gaan in het verhaaltje van de zielige staat Israël die 'echt niet anders kan' na deze 'compleet unprovoked' terroristische aanslag.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je de inhoud niet snapt, zeg dan niets. Daar ging die hele motie niet om, je zit weer eens vast in de moslim media bubbel.
Oh nee hoor. Ik ben boswachter, heb bar weinig van doen met buitenlandbeleidquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik geef ook toe dat het een flauw grapje was.
Zou je alleen mee willen geven, dat je je minder vereenzelvigd met het beleid.
Daar is weinig bewijs voor te vinden andersquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:50 schreef Werkperd het volgende:
Ik denk dat wij nu wel over eens kunnen zijn dat het internationaal gerechtshof per direct uit Nederland moet gaan.
Ik weet je te vinden als dit weer net zo'n kutartikel als al die anderen is, gedrenkt in walgelijk radicaal gedachtegoedquote:
Vooruit, entertain mij, waar moet het dan naar toe.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:50 schreef Werkperd het volgende:
Ik denk dat wij nu wel over eens kunnen zijn dat het internationaal gerechtshof per direct uit Nederland moet gaan.
niet slim, ik prefereer zoveel mogelijk invalshoeken te beschouwen als ik echt interesse in iets heb. Aljazeera staat ondanks de drie stoeptegels nog steeds in mijn lijst van favoriete wereld wijde web pagina's.quote:
Zeker. Verhuis dat maar naar Noorwegen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:50 schreef Werkperd het volgende:
Welke bewijs? Het is een persoonlijke mening.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is weinig bewijs voor te vinden anders.
Nou, om te beginnen, het is WELK bewijs, niet welkequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:52 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Welke bewijs? Het is een persoonlijke mening.
Israël lijkt me wel een geschikte plek.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:50 schreef Werkperd het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |