quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, dat is nice.
hamas vond het steeds moeilijker worden om de raket aanvallen te coordineren, gelukkig komt elmo ze voorzien van een oplossing.
En daarom mogen Zweden kapotgeknald worden in Brussel, moet Israel maar geen mensen in Gaza pijn doen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je dicht mij nu allerlei suggesties toe en wekt de indruk dat ik islamitisch extremisme vergoelijk.
Ik constateer slechts dat burgers kapotbombarderen koren op de molen is van terreurorganisaties, omdat het radicalisering vergemakkelijkt.
Nee hier is het louter paarlenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:00 schreef Nattekat het volgende:
En toen maakte ik de fout om verder naar het commentaar te scrollen.
Ach, Joop, wat een walgelijk platform blijf je toch ook.
Gelezen, wel een must read, kan er mij in vinden. Vraag mij af hoelang ze het laten staan, op het fascistische Joop tolereren ze normaal geen andere meningen, eerste comment is ook al meteen weer gehuil.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:47 schreef UitStraling het volgende:
Prima stukje.
https://www.bnnvara.nl/jo(...)iskante-linkse-mythe
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:51 schreef Salina het volgende:
[..]
Nou ja, voor gebruik van de term genocide is nu juist de intentie wél van belang. Dat is dus nu juist de crux.
Verder kijkt niemand weg denk ik. Het ging om de term (genocide) (wel of niet). Dat maakt het resultaat uiteraard niet minder ernstig.
[..]
Dit is wel een hele domme take natuurlijk. Je zegt eigenlijk dat er geen sprake kan zijn van genocide of etnische zuivering als er meer mensen bij komen dan dat er vermoord zijn, of hoe moet ik dit lezen?
Dat slaat uiteraard helemaal nergens op.
Dat zou betekenen dat als er 500.000 mensen worden vermoord en er 500.001 baby's worden geboren, er volgens jouw definitie...geen sprake is van etnische zuivering ofwel genocide?
Cynisch:Je schrijft zelf al dat er daadwerkelijke intentie nodig is om de vlag "genocide/etnische zuivering" de lading te laten dekken; Israël heeft die intentie overduidelijk niet. Daarnaast is er wereldwijd vrijwel geen enkele bevolking die zó snel groeit als die in de Gazastrook. Derhalve slaat het gehuil over "genocide" dan ook werkelijk nergens op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier wordt er niet op mening geband tenminste, er is ruimte voor wederhoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:01 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee hier is het louter paarlen
Geen idee hoe je dit uit mijn post haalt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daarom mogen Zweden kapotgeknald worden in Brussel, moet Israel maar geen mensen in Gaza pijn doen.
Het feit dat iedereen zijn adem inhoudt wat de acties gaan zijn van dit extreem religieus tuig in Europa is gewoon tekenend. 1 overhoop gestoken leraar? Valt mee... toch? Paar joodse scholen dicht, moa... valt alles meequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En daarom mogen Zweden kapotgeknald worden in Brussel, moet Israel maar geen mensen in Gaza pijn doen.
"Ze" hebben helemaal geen excuus nodig, tekeningetje in de klas is al voldoende voor moord.
Deze verraste mij ook. Zal morgen wel weggemodereerd zijn daar...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Joop is in 99% van de gevallen gewoon een terurig hoopje smeulende troep waar een radicale Bij1 fan weer eens een mening heeft over een onderwerp. Daar mis ik echt niets aan als andere kant, daar is de NOS al voor.
Bye byequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee hoe je dit uit mijn post haalt.
Tot ziens maar weer. De tering.
Eindelijk eens iemand die een lijntje doortrekt.quote:
Oh ja zeker, wat ik eerder al zei, FOK! is een soort dorpstafel van Nederland, met allemaal gekkies van divers pluimage, maar dr is altijd wel reden om een hand vaag naar urine geurende nootjes te pakken om het spektakel weer eens te aanschouwen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier wordt er niet op mening geband tenminste, er is ruimte voor wederhoor.
Die lijnrecht tegen de grondwet ingaat, jazeker.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:04 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Een religie in het geheel uitsluiten hoort niet in een vrije wereld.
Als een terreurbeweging ontmanteld is, zijn er toch in ieder geval duidelijk minder concrete mogelijkheden om hele generaties op een rappe manier tot terroristen op te leiden. Het gedachtegoed zul je helaas nooit ineens helemaal weg kunnen nemen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sure. Er is een groep extremisten die bewust de keuze maakt om een extreme ideologie en terrorisme te omarmen. Maar zij hebben volgers nodig. En als jouw familie kapot is gebombardeerd ben je sneller vatbaar voor radicalisering. Want je zoekt een zondebok, iemand om je woede op te projecteren. En Hamas geeft woedende nabestaanden die zondebak, dat doelwit.
Daarom werkt de huidige aanpak van Israël uiteindelijk averechts. Want de boosheid leeft voort en wordt hierdoor alleen maar meer gevoed.
Zou ik ook absoluut tegenstander van zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:07 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die lijnrecht tegen de grondwet ingaat, jazeker.
Amen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:47 schreef UitStraling het volgende:
Prima stukje.
https://www.bnnvara.nl/jo(...)iskante-linkse-mythe
Harry Whiteguiltquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:10 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Hier zit wel een kern van waarheid in idd, en dit geldt (o.a.) ook voor nu.nl en RTL.
quote:
https://www.leidschdagbla(...)e&utm_medium=organicquote:Die verbindingen zijn volgens hem alleen voorbehouden aan "internationaal erkende" hulporganisaties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |