SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
"Bombardementen? Welke bombardementen?"![]()
Isralische propaganda is niet meer wat het ooit was
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Het is belangrijke context die je geeft en fijn al die bronnen. Zo zegt het inderdaad niet zoveel dat er in het afgelopen jaar Isral in de VN 15 resoluties (veroordelingen, aansporingen, aanmaningen) heeft ontvangen en de rest van alle landen ter de wereld maar 13 resoluties.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is bekend dat men zich bij beide deze organisaties er een kunst van heeft gemaakt om zich uit te spreken tegen Isral. De afgelopen jaren heeft Isral tientallen veroordelingen vanuit de VN tegen zich gekregen. Dit is natuurlijk heel erg opmerkelijk gezien het feit dat landen zoals Iran, China, Noord-Korea, Libi of Rusland, waar op systematische manier de mensenrechten worden geschonden, slechts enkele hebben gekregen.
[ afbeelding ]
En dan hebben we nog de UNRWA, een vluchtelingenorganisatie van VN die jaarlijk flink gefinancierd wordt vanuit allerlei kanten. Zij mogen onder andere in Palestijnse gebieden het onderwijs verzorgen. Helaas gaat dit al jaren hand in hand met antisemitisme. Bijvoorbeeld:
[..]
Zie ook andere bronnen zoals:
US Increases Aid to UNRWA Despite Concerns About Antisemitism Taught in Its Schools
UNWRA chief acknowledges antisemitism and glorification of terrorism in Palestinian textbooks
Beantwoording Kamervragen over het stoppen van subsidies aan de Palestijnse Autoriteit en het United Nations Relief and Works Agency vanwege antisemitisme
En hier kun je ook zelf nog een uitgebreid rapport lezen met talloze voorbeelden.
En dan zullen we als laatste nog even kijken naar de werknemers van deze VN-organisatie. Na de brute slachtpartijen van twee terug in Zuid-Isral door Palestijnse terroristen, posten deze mensen allerlei vreugdevolle en terrorisme verheerlijkende teksten op hun sociale media (draadje):
[ twitter ]
Isral kan in de wereld op relatief weinig sympathie rekenen en heeft maar een paar bondgenoten die Israel blind volgen. Of de VN ook direct anti-semitisch is lijkt me een zware kwalificatie. Het is bekend dat de VN het erg vervelend vindt dat Isral ondanks de afgesloten (vredes)akkoorden met de VN toch doorgegaan is met bij bouwen nederzettingen en het uitbreiden van de bezetting (dat worden weer resoluties). Ook worden andere landen ontzien worden omdat die zich toch niks van de VN aantrekken of dat een Rusland of China hun veto gebruikt.
Naar mijn mening zegt het wel iets dat er zoveel resoluties tegen Isral worden aangenomen![]()
Ok, bedankt maar weer voor dit intermezzoquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb een soort ingebouwd mechanisme ontwikkeld. Wanneer iemand antisemitisme roept activeer ik en ga ik JUIST luisteren naar de inhoud. Deze term wordt veels te vaak misbruikt.
Geldt overigens ook voor de termen racisme en discriminatie. Maar daar irriteer ik me minder aan.
Jason.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik denk dat het voornaamste verschil tussen dit conflict en andere soortgelijke conflicten (Cyprus, West Sahara, Kasjmir etc.) is dat die nagenoeg compleet bevroren zijn en er vrij weinig incidenten de internationale politiek raken. Dit jaar alleen al zijn er waarschijnlijk meer doden in Israel/Palestina bij elkaar opgeteld dan bij de andere benoemde conflicten in de afgelopen 20 jaar samenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is belangrijke context die je geeft en fijn al die bronnen. Zo zegt het inderdaad niet zoveel dat er in het afgelopen jaar Isral in de VN 15 resoluties (veroordelingen, aansporingen, aanmaningen) heeft ontvangen en de rest van alle landen ter de wereld maar 13 resoluties.
Isral kan in de wereld op relatief weinig sympathie rekenen en heeft maar een paar bondgenoten die Israel blind volgen. Of de VN ook direct anti-semitisch is lijkt me een zware kwalificatie. Het is bekend dat de VN het erg vervelend vindt dat Isral ondanks afspraken met de VN toch doorgegaan is met bij bouwen nederzettingen en het uitbreiden van de bezetting (dat worden weer resoluties). Ook worden andere landen ontzien worden omdat die zich toch niks van de VN aantrekken of dat een Rusland zijn veto gebruikt.
Naar mijn mening zegt het wel iets dat er zoveel resoluties tegen Isral worden aangenomen![]()
klopt welquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ok, bedankt maar weer voor dit intermezzo
vaak als ik zie dat iemand de term antimetisme misbruikt kijk ik naar de usernaam en dan staat er BansheeboyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
go figure
Hans
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Gelukkig heeft Hamas 500km aan tunnels gegraven van EU geld waar al die onschuldige burgers waar ze zo mee lopen te pronken kunnen schuilen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:14 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig heeft Hamas 500km aan tunnels gegraven van EU geld waar al die onschuldige burgers waar ze zo mee lopen te pronken kunnen schuilen.
Ik zie er maar weinig van.![]()
![]()
Zojuist door livemap gepost; staat een hoop klaar nu bij de grensOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
is onder de grondquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
damned!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mag die in dezelfde lijst als "apogalist"?
ssstOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hey, why not.quote:
Zeg nou zelf: "Antimetistisch Apogalist" maakt voor een mooie ondertitel.Scorched earth![]()
Ach ach, misschien moet je zelf eens het goede voorbeeld geven als je vind dat velen in hun bijdrages zo tekort schieten. Je kunt anderen als een 'autoritaire clown' wegzetten, na gedegen kritiek op de NPO, maar ga er dan eens op in?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:46 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Even zonder dollen, met veel (pro-)Isralirs kun je prima een gesprek voeren mensenrechten. Maar met een aanzienlijk deel ook niet. Een paar pagina's terug was er nog een autoritaire clown die de npo wilde saneren voor een gast met een geplagieerd betoog van Hannah Arendt.
Dat lijkt helaas te moeilijk. Dat wekt de indruk dat je helemaal geen gesprek wilt, maar voornamelijk gefrustreerd bent dat er hier te veel meningen zijn te lezen, waar je je niet in kunt vinden. En afgeven op die users is dan makkelijker dan inhoudelijk de discussie aan te gaan.![]()
ik weet mijn wachtwoord niet meerquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hey, why not.
Zeg nou zelf: "Antimetistisch Apogalist" maakt voor een mooie ondertitel.
ook nietquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jij hebt nog meer excellijstjes dan chai geloof ik he?quote:got me a movie, I want you to know
Onjuistquote:
Ik heb die want dan zeggen ze het voor als ik verkeerd doegot me a movie, I want you to know
we gaan niet weer offtopic he hierOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als je ziet wat er gaan is bij de UNRWA is dat gewoon lastig op een andere manier te verklaren dan antisemitisme. De leerboeken in hun scholen zijn al jaren doordrenkt met Jodenhaat en hier wordt weinig tot niets aan gedaan. Daarnaast kunnen dus verscheidene medewerkers op sociale media, zonder enig probleem terreur gericht op Isralische burgers verheerlijken. Dan is er natuurlijk binnen zo'n organisatie echt iets goed mis.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is belangrijke context die je geeft en fijn al die bronnen. Zo zegt het inderdaad niet zoveel dat er in het afgelopen jaar Isral in de VN 15 resoluties (veroordelingen, aansporingen, aanmaningen) heeft ontvangen en de rest van alle landen ter de wereld maar 13 resoluties.
Isral kan in de wereld op relatief weinig sympathie rekenen en heeft maar een paar bondgenoten die Israel blind volgen. Of de VN ook direct anti-semitisch is lijkt me een zware kwalificatie. Het is bekend dat de VN het erg vervelend vindt dat Isral ondanks de afgesloten (vredes)akkoorden met de VN toch doorgegaan is met bij bouwen nederzettingen en het uitbreiden van de bezetting (dat worden weer resoluties). Ook worden andere landen ontzien worden omdat die zich toch niks van de VN aantrekken of dat een Rusland of China hun veto gebruikt.
Ja jij begint he, maar goed, Frank Drebin haatte mij ook om deze reden... of nou ja, dat geloof ik maarquote:
De grootste misplaatste frame van de NPO is dat de palestijnen niks met Hamas te maken hebben.
maar die hebben er alles mee te maken. Teveel Palestijnen hebben er erop gestemd, teveel palestijnen geven die organisatie steun. Je kan niet zomaar 500km aan tunnels bouwen als de gehele palestijnse bevolking er zogenaamd niks mee te maken zou hebben.
In feite, Palestina is collectief verantwoordelijk voor Hamas en die terreur van hen. Zo werkt dat. Dat was in 1940 ook zo, de Duitse bevolking is met stemmen en steun, en een totaal gebrek aan oppositie, op een gegeven moment collectief verantwoordelijk. En ja, dan volgt collectieve straf.
Gaza 2023 is Berlijn in 1945. De bevolking krijgt lik op stuk voor haar virulente anti-semitisme en steun voor grof geweld.![]()
ooeeeeeh drebin is ook wel een naam die me bekend voorkomt!
wie was jij vroegerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:33 schreef sp3c het volgende:
wie was jij vroeger
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Frank_Drebingodquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:33 schreef sp3c het volgende:
wie was jij vroeger
KLB SC oude garde mist hem nog elke dag. Kon gewoon korte metten maken met elke discussie![]()
![]()
quote:
edit: fuck it joh, dan nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zionist logicIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
totaal niet gekliktquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gatver wat een misselijke kwal is die papzak.quote:ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn![]()
kan wel
die figuren zijn #madOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Daarom is het concept van de 'onschuldige Palestijn' ook voor een aanzienlijk deel een fabel. Het is een product van A) gaslighting afkomstig van de Islamtische wereld en B) woke activisten, die een hele eigen realiteit rondom 'de Palestijn' hebben gevormd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:32 schreef Homey het volgende:
De grootste misplaatste frame van de NPO is dat de palestijnen niks met Hamas te maken hebben.
maar die hebben er alles mee te maken. Teveel Palestijnen hebben er erop gestemd, teveel palestijnen geven die organisatie steun. Je kan niet zomaar 500km aan tunnels bouwen als de gehele palestijnse bevolking er zogenaamd niks mee te maken zou hebben.
In feite, Palestina is collectief verantwoordelijk voor Hamas en die terreur van hen. Zo werkt dat. Dat was in 1940 ook zo, de Duitse bevolking is met stemmen en steun, en een totaal gebrek aan oppositie, op een gegeven moment collectief verantwoordelijk. En ja, dan volgt collectieve straf.
Gaza 2023 is Berlijn in 1945. De bevolking krijgt lik op stuk voor haar virulente anti-semitisme en steun voor grof geweld.
Ik heb het al eerder gezegd in deze reeks: Palestijnen die oprecht tegen Hamas zijn, niet weg kunnen en slachtoffer zijn van bombardementen. Ja, dat is er erg, dat is tragisch en daar moeten we medelijden mee hebben. Maar de talloze burgers die terrorisme verheerlijken en dansend door de straten gaan als er een Isralisch dorp wordt afgeslacht en vervolgens zelf een raket op het dak krijgen, daar hoeven we totaal geen medelijden mee te hebben.![]()
daar moet je blij mee zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat je zo zonder schaamte zo denkt. Begrijp er echt niets vanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
trots zelfsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hier gaat iets gruwelijk misquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
edit: fuck it joh, dan niet“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
als Drebin vroeger voor je is zal ik je vertellen dat ik Insomaniac echt mis, wat een lekker wijf was datquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:33 schreef sp3c het volgende:
wie was jij vroeger
Drebin
Wie of wat is Jason eigenlijk in de context van dit topic?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
weet niemandquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:50 schreef Molo het volgende:
Drebin
Wie of wat is Jason eigenlijk in de context van dit topic?picsquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:49 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
als Drebin vroeger voor je is zal ik je vertellen dat ik Insomaniac echt mis, wat een lekker wijf was datOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ruilen, inclusief IJskonijn.zipquote:got me a movie, I want you to know
dat feestje heb ik gemistquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:55 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ruilen, inclusief IJskonijn.zipOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik mis al dat soort feestjes
ik zit gewoon in mijn happy plave en fuck jullie allemaal, nou en, is wat het isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Denk niet dat iemand jouw propagandadumps nog bekijkt dus ik zou mezelf de moeite besparenquote:Huilen dan.![]()
IJsmeis.rar bedoel je?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:55 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ruilen, inclusief IJskonijn.zip![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:34 schreef sp3c het volgende:
gelukkig is @:nattekrant er niet, die zou helemaal klaarkomen van de Antimetistisch
dagenlangAch hou toch op man.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:32 schreef Homey het volgende:
Gaza 2023 is Berlijn in 1945. De bevolking krijgt lik op stuk voor haar virulente anti-semitisme en steun voor grof geweld.
Dus elke Duitser is verantwoordelijk voor Hitler?
Elke Rus voor Poetin?
Doe even normaal manEn er zijn nog mensen die je post liken ook
Goed praten van massale bombardementen BEWUST op burgers.
Het goed praten van het onthouden van water, voedsel en medicatie voor BURGERS.
WalgelijkGewoon te walgelijk voor woorden
Dat heeft helemaal niets met antisemitisme te maken, maar met een mens zijn.
Isral is een walgelijke terroristen staat dat Palestina al tientallen jaren onderdrukt.
En ja ook Hamas is afschuwelijk, maar goed praten van massaal uitmoorden van burgers![]()
![]()
![]()
![]()
.rar idd
Was dat niet ijsmeis of was dat weer iets anders.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:55 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ruilen, inclusief IJskonijn.zipRecht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Echt het aantal pro-oorlogs misdaden figuren hier is echt te misselijk voor woorden
Hoe kun je al die misdaden tegen burgers goedpraten?
Het uitmoorden van burgers? Wat inmiddels wel heel dicht tegen genocide aan zit.![]()
ik weet niet of het bewust op burgers isquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Ach hou toch op man.
Dus elke Duitser is verantwoordelijk voor Hitler?
Elke Rus voor Poetin?
Doe even normaal manEn er zijn nog mensen die je post liken ook
Goed praten van massale bombardementen BEWUST op burgers.
Het goed praten van het onthouden van water, voedsel en medicatie voor BURGERS.
WalgelijkGewoon te walgelijk voor woorden
Dat heeft helemaal niets met antisemitisme te maken, maar met een mens zijn.
Isral is een walgelijke terroristen staat dat Palestina al tientallen jaren onderdrukt.
En ja ook Hamas is afschuwelijk, maar goed praten van massaal uitmoorden van burgers![]()
![]()
ik snap dat ze er bewust van zijn dat er burgerslachtoffers gaan vallen maar dat ze doelgericht burgers probleren te killen zie ik geen bewijs vanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die bedoel ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Was dat niet ijsmeis of was dat weer iets anders.
wor ook een dagje ouder he
heel veel dagjesgot me a movie, I want you to know
volgen mij meis iddquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Was dat niet ijsmeis of was dat weer iets anders.
maar dat heb ik dus gemistOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Genocide lukt niet echt, gezien de bevolkingsgroei. Tevens is er nog een grote Palestijnse groep op de westbank.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:58 schreef bianconeri het volgende:
Echt het aantal pro-oorlogs misdaden figuren hier is echt te misselijk voor woorden
Het uitmoorden van burgers? Wat inmiddels wel heel dicht tegen genocide aan zit.
Of wat is jouw definitie van genocide?![]()
kutzooi... ik ga patatjes maken flikker op allemaalgot me a movie, I want you to know
deze man heeft ook de invasie meegemaakt jongonsquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:59 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die bedoel ik
wor ook een dagje ouder he
heel veel dagjes
@QarradOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Roti hier.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
kutzooi... ik ga patatjes maken flikker op allemaal
Suriname staat achter Isral. Veel joden hier ook.![]()
zo maak je Fouads hequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze man heeft ook de invasie meegemaakt jongons
@:qarrad
ik wil maar zeggen
!!!got me a movie, I want you to know
Ik zei nog zo tegen Napoleon: geen bommetje!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze man heeft ook de invasie meegemaakt jongons
@:qarrad![]()
mwahquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:00 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Genocide lukt niet echt, gezien de bevolkingsgroei. Tevens is er nog een grote Palestijnse groep op de westbank.
Of wat is jouw definitie van genocide?
de palestijnen hebben genocide in hun manifest staan
hamas iig, lukt ook nog niet echtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hij had moeten luisterenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zei nog zo tegen Napoleon: geen bommetje!!!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik zei nog tegen methusalem, 'en dan halen we morgen de zijwieltjes van je fietsje'quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zei nog zo tegen Napoleon: geen bommetje!!!
zo'n leuk kind
Boo fucking hoo...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:58 schreef bianconeri het volgende:
Het uitmoorden van burgers? Wat inmiddels wel heel dicht tegen genocide aan zit.![]()
![]()
het is hier altijd wel gezelliger met klodders en zonder al deze bejaardenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
thumbs up is niet gepast, dus zo maarquote:got me a movie, I want you to know
Die hebben flink wat uit te leggenquote:Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Hopen toch dat dat niet gaat gebeuren.
Israel moet toch wel begrijpen dat je een ziekenhuis niet zo maar evacueert en zeker niet in deze omstandigheden![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
thumbs up is niet gepast, dus zo maarVerhalen gaan dat Hamas in de ziekenhuizen zit onder andere, maar hiermee naai je natuurlijk ook vooral de burgers als je met bommen gaat gooien...quote:![]()
quote:
Ongelooflijk laf. En triest dit.![]()
Om je daar te verstoppen.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
ja dan alsnog gooi je geen operationeel ziekenhuis platquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Verhalen gaan dat Hamas in de ziekenhuizen zit onder andere, maar hiermee naai je natuurlijk ook vooral de burgers als je met bommen gaat gooien...![]()
Laat Isral hun intelligencr op dit vlak maar inzien. Dit zijn heftige stappen en kan echt werkelijk waar niet als je niet een extreem goede reden voor hebtquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Verhalen gaan dat Hamas in de ziekenhuizen zit onder andere, maar hiermee naai je natuurlijk ook vooral de burgers als je met bommen gaat gooien...Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
En hoe vaak was het terecht? Juist ja.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
klopt wel
vaak als ik zie dat iemand de term antimetisme misbruikt kijk ik naar de usernaam en dan staat er Bansheeboy
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Al jaren bekend een oorlogsmisdaad. Maar zoals we weten zal Isral wel weer de schuld krijgen van alles.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:13 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Om je daar te verstoppen.![]()
Zie graag de bewijzen ervan na dat bombardementquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:13 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Om je daar te verstoppen.
Zieke shit all over the placeOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Volgens mij hebben ze half geen idee hoeveel tunnels en ondergrondse ruimte er zijn. Al die bommen raken Hamas niet als die 10 meter onder de grond zitten. De burgers zullen wel niet in de tunnels mogen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:13 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Om je daar te verstoppen.![]()
Wellicht zijn er ook andere methoden om ze uit te roken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Al jaren bekend een oorlogsmisdaad. Maar zoals we weten zal Isral wel weer de schuld krijgen van alles.I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”![]()
Is ook nogal een onmogelijke situatie als het kloptquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:14 schreef bitterbal het volgende:
Is alsnog een beslissing die israel dan zou maken.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Ongelofelijk makkelijk om wat de Isralische overheid je wil doen laten geloven klakkeloos aan te nemen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:13 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Om je daar te verstoppen.
Het zou best kunnen hoor, maar laten we niet doen alsof Isralische propagandafilmpjes een betrouwbare bron van informatie zijn.Huilen dan.![]()
Nou ja, het is waarschijnlijk de grootste vorm van SM onder jongeren en ik neem aan dat je niet gelooft in jongeren die het nieuws op tv volgen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:39 schreef Slayage het volgende:
Dat jongeren de Isralische staatspropaganda niet geloven komt door TikTok y'all![]()
Ik zou voor propaganda onder jongeren altijd TikTok gebruiken.
Doet me een beetje denken aan de tekenfilms van de jaren '80 waar de slechterik via de tv probeerde mensen te hypnotiseren. Toen was het gewoon grappig en absurd.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
En ook wel benieuwd hoe dit aangelegd is. Qua materiaal en kennis ook niet meest eenvoudige bouwwerkjequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wel knap gemaakt. Ik houd daar wel van, alles recht, lange gangen, donkere muren.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ja dat wel maar alsnogquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Is ook nogal een onmogelijke situatie als het klopt![]()
Helemaal mee eens. Kut-Hamas!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:58 schreef bianconeri het volgende:
Ovide en zijn vriendjesquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, het is waarschijnlijk de grootste vorm van SM onder jongeren en ik neem aan dat je niet gelooft in jongeren die het nieuws op tv volgen.
Ik zou voor propaganda onder jongeren altijd TikTok gebruiken.
Doet me een beetje denken aan de tekenfilms van de jaren '80 waar de slechterik via de tv probeerde mensen te hypnotiseren. Toen was het gewoon grappig en absurd.![]()
Pi de slang met zijn hypnose-ogen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
ja wat ik al weken loop te janken is dat zowel Isral als de Palestijnen het slachtoffer zijn van Hamas.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Verhalen gaan dat Hamas in de ziekenhuizen zit onder andere, maar hiermee naai je natuurlijk ook vooral de burgers als je met bommen gaat gooien...got me a movie, I want you to know
Weet je meteen waarom dat ziekenhuis ontruimd moest worden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:13 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Om je daar te verstoppen.Zonder wrijving geen glans![]()
Is gewoon een 'artist impression' met een onbekend waarheidsgehalte.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:17 schreef Molo het volgende:
[..]
En ook wel benieuwd hoe dit aangelegd is. Qua materiaal en kennis ook niet meest eenvoudige bouwwerkjeHuilen dan.![]()
Ach joh, dat hoofdkwartier onder Al-Shifa is het slechtst bewaarde geheim van het Midden-Oosten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ongelofelijk makkelijk om wat de Isralische overheid je wil doen laten geloven klakkeloos aan te nemen.
Het zou best kunnen hoor, maar laten we niet doen alsof Isralische propagandafilmpjes een betrouwbare bron van informatie zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: