abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:36:06 #276
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211101292
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Wat ook nog steeds moet gebeuren.
Israël heeft daar geen enkele reden toe. Het zijn de Arabieren/Palestijnen die Israël niet willen erkennen en tot op heden elke mogelijkheid tot een vredesakkoord hebben afgewezen. Zelfs het VN-verdelingsplan van 1947 werd afgewezen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:36:22 #277
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211101296
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:34 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nou goed laat ze dan via zee weg gaan, volgens mij worden ze dan ook beschoten?

maar je hebt gelijk.Egypte is ook niet vriendelijk als medemoslim
Daarom, de solidariteit van de geloofsbroeders beperkt zich tot schuimbekkend de straat opgaan, meer niet... of wel.. dooie leraren, dit dat, maar dat hoort kennelijk bij de festiviteiten.

Verder nul solidariteit bij deze mensen, evenals voor de Yezidi's of de Oeigoeren, of de Yemeniten, het boeit ze eigenlijk geen ene zak. :')
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211101308
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:34 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Afgesloten? Israël heeft haar grenzen gesloten, rigoureus
Is Israel nu ook een eiland voor de kust van Gaza of denk je dat de zeekust van Gaza tot Israel behoort
pi_211101309
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:36 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Daarom, de solidariteit van de geloofsbroeders beperkt zich tot schuimbekkend de straat opgaan, meer niet... of wel.. dooie leraren, dit dat maar dat hoort bij de festiviteiten. Verder nul solidariteit bij deze mensen, evenals voor de Yezidi's of de Oeigoeren, of de Yemeniten, het boeit ze eigenlijk geen ene zak.
Ja geloof dat de egyptenaren bang zijn voor moslimbroederschap fans? Maar je hebt gelijk maar hoe komt het dan nog goed voor de gazanen?

Ze kunnen dan gewoon echt geen kant meer op. Terwijl de meeste gazanen gewoon een normaal leven willen hebben -O-
pi_211101313
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:37 schreef moby_jones het volgende:

[..]
Is Israel nu ook een eiland voor de kust van Gaza of denk je dat de zeekust van Gaza tot Israel behoort
de zee is dan nog de enige optie mochten ze volledig zelfstandig worden.
pi_211101318
Dat jongeren de Israëlische staatspropaganda niet geloven komt door TikTok y'all _O-

Thread

twitter

twitter

[ Bericht 16% gewijzigd door Slayage op 27-10-2023 15:44:25 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:40:16 #282
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211101323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Toevallig, na mijn opmerking :7

Ja, maar voor ik hem had gelezen. Erg toevallig. Je kent je eigenheimers wel. In die zin ben ik een gigantisch kruimig bintje.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_211101324
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:31 schreef moby_jones het volgende:
Kritiek op Israël kan natuurlijk gewoon prima. Het is alleen jammer dat dit zo moeilijk lijkt voor veel mensen zonder het opgooien van allerlei internationale mensenrechten
Grote woorden maken de meeste indruk. Zelf ben ik bijvoorbeeld ook weleens (on-line) voor racist uitgemaakt en waarschijnlijk door mensen die een stuk lichter zullen zijn :')

En als er genocide wordt geroepen dan ben je wel een erg ongevoelige hufter wanneer je daar tegenin gaat.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:41:17 #284
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211101331
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:45 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Hoe weten ze eigenlijk zo zeker dat ze een commander of wat dan ook te pakken hebben? Krijgen ze een belletje van Hamas? 'Ja, jullie hebben 'm :( ' Of hoe werkt dat?
Vaak heeft Hamas een blije trotse aankondiging inclusief posters (die dan weer niet van de muren getrokken worden) over wie er zojuist tot martelaarschap is geroepen.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:42:25 #285
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_211101342
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:36 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Daarom, de solidariteit van de geloofsbroeders beperkt zich tot schuimbekkend de straat opgaan, meer niet... of wel.. dooie leraren, dit dat, maar dat hoort kennelijk bij de festiviteiten.

Verder nul solidariteit bij deze mensen, evenals voor de Yezidi's of de Oeigoeren, of de Yemeniten, het boeit ze eigenlijk geen ene zak. :')
Die kwesties kan men niet gebruiken om af te geven op het enige Joodse land ter wereld, dus dan is het niet meer interessant.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:43:50 #286
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211101351
twitter

400 lichaamsdelen :X
pi_211101355
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:43 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
400 lichaamsdelen :X
:{
pi_211101357
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Die kwesties kan men niet gebruiken om af te geven op het enige Joodse land ter wereld, dus dan is het niet meer interessant.
Arabieren waren daarentegen helemaal oké met de bezetting van Algerije door de Fransen, echt heus waar ze zijn alleen maar boos op israel omdat racisme en zo
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:45:36 #289
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211101361
twitter

Dit vond ik ook wel een mooie. Prima als je pro-Palestina wilt zijn, maar ga even bij jezelf te rade op sommige punten en bij sommige acties of dat nou echt opkomen voor de Palestijnse zaak behelst.
pi_211101366
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:31 schreef moby_jones het volgende:
Kritiek op Israël kan natuurlijk gewoon prima. Het is alleen jammer dat dit zo moeilijk lijkt voor veel mensen zonder het opgooien van allerlei internationale mensenrechten
Even zonder dollen, met veel (pro-)Israëliërs kun je prima een gesprek voeren mensenrechten. Maar met een aanzienlijk deel ook niet. Een paar pagina's terug was er nog een autoritaire clown die de npo wilde saneren voor een gast met een geplagieerd betoog van Hannah Arendt.
Incelfrikandel
pi_211101367
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:39 schreef Slayage het volgende:
Dat jongeren de Israëlische staatspropaganda niet geloven komt door TikTok y'all _O-

Thread
Mwoa, zit wel wat in. Gisteravond viel ik nog in slaap met een TikTok filmpje waarin iemand 'dual citizenship'-Amerikanen wist aan te wijzen die prominente rollen vervullen bij CDC en Pfizer/Moderna tijdens een committee meeting, en toen ik wakker werd was ie weg.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:47:43 #292
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211101370
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:38 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ja geloof dat de egyptenaren bang zijn voor moslimbroederschap fans? Maar je hebt gelijk maar hoe komt het dan nog goed voor de gazanen?

Ze kunnen dan gewoon echt geen kant meer op. Terwijl de meeste gazanen gewoon een normaal leven willen hebben -O-
Nja, weet je we zitten op FOK! we gaan het toch niet oplossen, en zelfs als van wel he, dat jij bijvoorbeeld komt met een briljante oplossing, dan kan je gaan bellen he, ze nemen gewoon niet op!

Hoorde ik van een kennis
pi_211101376
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Nja, weet je we zitten op FOK! we gaan het toch niet oplossen, en zelfs als van wel he, dat jij bijvoorbeeld komt met een briljante oplossing, dan kan je gaan bellen he, ze nemen gewoon niet op!

Hoorde ik van een kennis
ja maar er is denk ik geen oplossing
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:49:27 #294
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211101380
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ja, maar voor ik hem had gelezen. Erg toevallig. Je kent je eigenheimers wel. In die zin ben ik een gigantisch kruimig bintje.

:{²
Meer zo'n aardappel waar je in volle moed aan begint maar dat je blijft wegsnijden tot er niets meer over is, en je weet sowiederwiesowie, bij 1 plekje zijn ze eigenlijk al giftig.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:51:51 #295
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211101390
Maar dat je jezelf identificeert met een nachtschade is wel illustratief, je kan weer gaan hoor
pi_211101402
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Welke oorlogsmisdaden hebben we het hier over?
https://ihl-databases.icr(...)gciv-1949/article-49

quote:
The Occupying Power shall not deport or transfer parts of its own civilian population into the territory it occupies.
pi_211101413
Ik zat gisterenavond te denken aan al die discussies hier over Israel, Palestina, Jodendom, Islam.. die de afgelopen weken echt ALLE kanten op ging en nog steeds gaat.

Hebben zijzelf -de religieuzen- eigenlijk nog wel in de gaten hoe zij overkomen op niet-gelovigen? :N
En naar mijzelf toe, begrijp ik nog wel waar ik nu naar zit te kijken?

Toen bedacht ik me het volgende, wat nu als dit het geval is: https://en.wikipedia.org/wiki/Two-Face Harvey 2-Face, ofwel een Januskop.. iemand die lijfelijk gezien 1 is, maar eigenlijk ook 2! (laat ik het bij 2 houden voor het gemak)

De ene persoon heeft kritiek òf lofzang bij gezicht 1 van Israel. Een ander persoon heeft weer kritiek òf een lofzang, bij gezicht 2.

Zo kan het dus zijn, en dit is zo vreselijk geniepig, dat je a) anti-semitisme bestrijdt b) daarbij geen Joodse levens spaart, en over lijken gaat om anti-semitisme te bestrijden.

Of, andersom, dat je a) Joodse levens wilt redden / sparen, b) maar dat je daarvoor (tijdelijk) als anti-semiet overkomt omdat niemand dat verschil begrijpt.

Dat, is maar op 1 manier technisch mogelijk: Zij heeft 2 gezichten, en men staat niet toe, dat IK dat constateer en daar wat van zeg.

Als ik hen wijs op de lelijke kant van het gezicht, dan keren ze letterlijk de andere wang toe: De mooie kan van de Januskop.

Zeg ik iets volslagen raars hier? Dit is toch zo? Goed en Kwaad, Licht en Duisternis, to be the Light unto the Nations, etc etc. Als wij hen gaan beschouwen als een Januskop, worden zaken dan niet direct een stuk makkelijker te bediscussieren?

En dit geldt evenzo voor het Christendom en Islam, ook zij hebben een Januskop: de goede daden, de slechte daden.

Het is aan de Atheisten, om hier doorheen te prikken, en te zeggen: Al doe jij 10000 goede daden, daarmee krijg je géén Credits voor je slechte daden... zo werkt dat niet!!

Het zijn geen Zonden die worden vergeven, het zijn Misdrijven en daar hebben we Rechters voor.. geen God. Leuk geprobeerd!
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:56:47 #298
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211101422
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:48 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja maar er is denk ik geen oplossing
Die wij kunnen bedenken, welnee... weet niet hoe het jou zit, maar ik heb geen enkele verwachting dat ik me ooit in Stockholm moet melden voor een prijsje, zou sowieso niet gaan man, muggen daar bah...
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:57:03 #299
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211101426
dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: