Israël heeft daar geen enkele reden toe. Het zijn de Arabieren/Palestijnen die Israël niet willen erkennen en tot op heden elke mogelijkheid tot een vredesakkoord hebben afgewezen. Zelfs het VN-verdelingsplan van 1947 werd afgewezen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat ook nog steeds moet gebeuren.
Daarom, de solidariteit van de geloofsbroeders beperkt zich tot schuimbekkend de straat opgaan, meer niet... of wel.. dooie leraren, dit dat, maar dat hoort kennelijk bij de festiviteiten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou goed laat ze dan via zee weg gaan, volgens mij worden ze dan ook beschoten?
maar je hebt gelijk.Egypte is ook niet vriendelijk als medemoslim
Is Israel nu ook een eiland voor de kust van Gaza of denk je dat de zeekust van Gaza tot Israel behoortquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:34 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Afgesloten? Israël heeft haar grenzen gesloten, rigoureus
Ja geloof dat de egyptenaren bang zijn voor moslimbroederschap fans? Maar je hebt gelijk maar hoe komt het dan nog goed voor de gazanen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:36 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Daarom, de solidariteit van de geloofsbroeders beperkt zich tot schuimbekkend de straat opgaan, meer niet... of wel.. dooie leraren, dit dat maar dat hoort bij de festiviteiten. Verder nul solidariteit bij deze mensen, evenals voor de Yezidi's of de Oeigoeren, of de Yemeniten, het boeit ze eigenlijk geen ene zak.
de zee is dan nog de enige optie mochten ze volledig zelfstandig worden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:37 schreef moby_jones het volgende:
[..]
Is Israel nu ook een eiland voor de kust van Gaza of denk je dat de zeekust van Gaza tot Israel behoort
Ja, maar voor ik hem had gelezen. Erg toevallig. Je kent je eigenheimers wel. In die zin ben ik een gigantisch kruimig bintje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:27 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Toevallig, na mijn opmerking
Grote woorden maken de meeste indruk. Zelf ben ik bijvoorbeeld ook weleens (on-line) voor racist uitgemaakt en waarschijnlijk door mensen die een stuk lichter zullen zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:31 schreef moby_jones het volgende:
Kritiek op Israël kan natuurlijk gewoon prima. Het is alleen jammer dat dit zo moeilijk lijkt voor veel mensen zonder het opgooien van allerlei internationale mensenrechten
Vaak heeft Hamas een blije trotse aankondiging inclusief posters (die dan weer niet van de muren getrokken worden) over wie er zojuist tot martelaarschap is geroepen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hoe weten ze eigenlijk zo zeker dat ze een commander of wat dan ook te pakken hebben? Krijgen ze een belletje van Hamas? 'Ja, jullie hebben 'm' Of hoe werkt dat?
Die kwesties kan men niet gebruiken om af te geven op het enige Joodse land ter wereld, dus dan is het niet meer interessant.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:36 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Daarom, de solidariteit van de geloofsbroeders beperkt zich tot schuimbekkend de straat opgaan, meer niet... of wel.. dooie leraren, dit dat, maar dat hoort kennelijk bij de festiviteiten.
Verder nul solidariteit bij deze mensen, evenals voor de Yezidi's of de Oeigoeren, of de Yemeniten, het boeit ze eigenlijk geen ene zak.
Arabieren waren daarentegen helemaal oké met de bezetting van Algerije door de Fransen, echt heus waar ze zijn alleen maar boos op israel omdat racisme en zoquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Die kwesties kan men niet gebruiken om af te geven op het enige Joodse land ter wereld, dus dan is het niet meer interessant.
Even zonder dollen, met veel (pro-)Israëliërs kun je prima een gesprek voeren mensenrechten. Maar met een aanzienlijk deel ook niet. Een paar pagina's terug was er nog een autoritaire clown die de npo wilde saneren voor een gast met een geplagieerd betoog van Hannah Arendt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:31 schreef moby_jones het volgende:
Kritiek op Israël kan natuurlijk gewoon prima. Het is alleen jammer dat dit zo moeilijk lijkt voor veel mensen zonder het opgooien van allerlei internationale mensenrechten
Mwoa, zit wel wat in. Gisteravond viel ik nog in slaap met een TikTok filmpje waarin iemand 'dual citizenship'-Amerikanen wist aan te wijzen die prominente rollen vervullen bij CDC en Pfizer/Moderna tijdens een committee meeting, en toen ik wakker werd was ie weg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:39 schreef Slayage het volgende:
Dat jongeren de Israëlische staatspropaganda niet geloven komt door TikTok y'all
Thread
Nja, weet je we zitten op FOK! we gaan het toch niet oplossen, en zelfs als van wel he, dat jij bijvoorbeeld komt met een briljante oplossing, dan kan je gaan bellen he, ze nemen gewoon niet op!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geloof dat de egyptenaren bang zijn voor moslimbroederschap fans? Maar je hebt gelijk maar hoe komt het dan nog goed voor de gazanen?
Ze kunnen dan gewoon echt geen kant meer op. Terwijl de meeste gazanen gewoon een normaal leven willen hebben
ja maar er is denk ik geen oplossingquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:47 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nja, weet je we zitten op FOK! we gaan het toch niet oplossen, en zelfs als van wel he, dat jij bijvoorbeeld komt met een briljante oplossing, dan kan je gaan bellen he, ze nemen gewoon niet op!
Hoorde ik van een kennis
Meer zo'n aardappel waar je in volle moed aan begint maar dat je blijft wegsnijden tot er niets meer over is, en je weet sowiederwiesowie, bij 1 plekje zijn ze eigenlijk al giftig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar voor ik hem had gelezen. Erg toevallig. Je kent je eigenheimers wel. In die zin ben ik een gigantisch kruimig bintje.²
https://ihl-databases.icr(...)gciv-1949/article-49quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Welke oorlogsmisdaden hebben we het hier over?
quote:The Occupying Power shall not deport or transfer parts of its own civilian population into the territory it occupies.
Die wij kunnen bedenken, welnee... weet niet hoe het jou zit, maar ik heb geen enkele verwachting dat ik me ooit in Stockholm moet melden voor een prijsje, zou sowieso niet gaan man, muggen daar bah...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar er is denk ik geen oplossing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |