Genocide lukt niet echt, gezien de bevolkingsgroei. Tevens is er nog een grote Palestijnse groep op de westbank.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:58 schreef bianconeri het volgende:
Echt het aantal pro-oorlogs misdaden figuren hier is echt te misselijk voor woorden
Hoe kun je al die misdaden tegen burgers goedpraten?
Het uitmoorden van burgers? Wat inmiddels wel heel dicht tegen genocide aan zit.
deze man heeft ook de invasie meegemaakt jongonsquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:59 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die bedoel ik
wor ook een dagje ouder he
heel veel dagjes
Roti hier.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
kutzooi... ik ga patatjes maken flikker op allemaal
zo maak je Fouads hequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze man heeft ook de invasie meegemaakt jongons
@:qarrad
Ik zei nog zo tegen Napoleon: geen bommetje!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze man heeft ook de invasie meegemaakt jongons
@:qarrad
mwahquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:00 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Genocide lukt niet echt, gezien de bevolkingsgroei. Tevens is er nog een grote Palestijnse groep op de westbank.
Of wat is jouw definitie van genocide?
hij had moeten luisterenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zei nog zo tegen Napoleon: geen bommetje!!!
Ik zei nog tegen methusalem, 'en dan halen we morgen de zijwieltjes van je fietsje'quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zei nog zo tegen Napoleon: geen bommetje!!!
Boo fucking hoo...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:58 schreef bianconeri het volgende:
Echt het aantal pro-oorlogs misdaden figuren hier is echt te misselijk voor woorden
Hoe kun je al die misdaden tegen burgers goedpraten?
Het uitmoorden van burgers? Wat inmiddels wel heel dicht tegen genocide aan zit.
thumbs up is niet gepast, dus zo maarquote:
Die hebben flink wat uit te leggenquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
thumbs up is niet gepast, dus zo maar
Verhalen gaan dat Hamas in de ziekenhuizen zit onder andere, maar hiermee naai je natuurlijk ook vooral de burgers als je met bommen gaat gooien...quote:
quote:
ja dan alsnog gooi je geen operationeel ziekenhuis platquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Verhalen gaan dat Hamas in de ziekenhuizen zit onder andere, maar hiermee naai je natuurlijk ook vooral de burgers als je met bommen gaat gooien...
Laat Israël hun intelligencr op dit vlak maar inzien. Dit zijn heftige stappen en kan echt werkelijk waar niet als je niet een extreem goede reden voor hebtquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:12 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Verhalen gaan dat Hamas in de ziekenhuizen zit onder andere, maar hiermee naai je natuurlijk ook vooral de burgers als je met bommen gaat gooien...
En hoe vaak was het terecht? Juist ja.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
klopt wel
vaak als ik zie dat iemand de term antimetisme misbruikt kijk ik naar de usernaam en dan staat er Bansheeboy
Al jaren bekend een oorlogsmisdaad. Maar zoals we weten zal Israël wel weer de schuld krijgen van alles.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:13 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ongelooflijk laf. En triest dit.![]()
Om je daar te verstoppen.
Zie graag de bewijzen ervan na dat bombardementquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:13 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Volgens mij hebben ze half geen idee hoeveel tunnels en ondergrondse ruimte er zijn. Al die bommen raken Hamas niet als die 10 meter onder de grond zitten. De burgers zullen wel niet in de tunnels mogen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:13 schreef capricia het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wellicht zijn er ook andere methoden om ze uit te roken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Al jaren bekend een oorlogsmisdaad. Maar zoals we weten zal Israël wel weer de schuld krijgen van alles.
Is ook nogal een onmogelijke situatie als het kloptquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:14 schreef bitterbal het volgende:
Is alsnog een beslissing die israel dan zou maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |