IJsmeis.rar bedoel je?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:55 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ruilen, inclusief IJskonijn.zip
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:34 schreef sp3c het volgende:
gelukkig is @:nattekrant er niet, die zou helemaal klaarkomen van de Antimetistisch
dagenlang
Ach hou toch op man.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:32 schreef Homey het volgende:
De grootste misplaatste frame van de NPO is dat de palestijnen niks met Hamas te maken hebben.
maar die hebben er alles mee te maken. Teveel Palestijnen hebben er erop gestemd, teveel palestijnen geven die organisatie steun. Je kan niet zomaar 500km aan tunnels bouwen als de gehele palestijnse bevolking er zogenaamd niks mee te maken zou hebben.
In feite, Palestina is collectief verantwoordelijk voor Hamas en die terreur van hen. Zo werkt dat. Dat was in 1940 ook zo, de Duitse bevolking is met stemmen en steun, en een totaal gebrek aan oppositie, op een gegeven moment collectief verantwoordelijk. En ja, dan volgt collectieve straf.
Gaza 2023 is Berlijn in 1945. De bevolking krijgt lik op stuk voor haar virulente anti-semitisme en steun voor grof geweld.
Was dat niet ijsmeis of was dat weer iets anders.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:55 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ruilen, inclusief IJskonijn.zip
ik weet niet of het bewust op burgers isquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Ach hou toch op man.
Dus elke Duitser is verantwoordelijk voor Hitler?
Elke Rus voor Poetin?
Doe even normaal manEn er zijn nog mensen die je post liken ook
Goed praten van massale bombardementen BEWUST op burgers.
Het goed praten van het onthouden van water, voedsel en medicatie voor BURGERS.
WalgelijkGewoon te walgelijk voor woorden
Dat heeft helemaal niets met antisemitisme te maken, maar met een mens zijn.
Israël is een walgelijke terroristen staat dat Palestina al tientallen jaren onderdrukt.
En ja ook Hamas is afschuwelijk, maar goed praten van massaal uitmoorden van burgers![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die bedoel ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Was dat niet ijsmeis of was dat weer iets anders.
volgen mij meis iddquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:57 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Was dat niet ijsmeis of was dat weer iets anders.
Genocide lukt niet echt, gezien de bevolkingsgroei. Tevens is er nog een grote Palestijnse groep op de westbank.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:58 schreef bianconeri het volgende:
Echt het aantal pro-oorlogs misdaden figuren hier is echt te misselijk voor woorden
Hoe kun je al die misdaden tegen burgers goedpraten?
Het uitmoorden van burgers? Wat inmiddels wel heel dicht tegen genocide aan zit.
deze man heeft ook de invasie meegemaakt jongonsquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:59 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die bedoel ik
wor ook een dagje ouder he
heel veel dagjes
Roti hier.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
kutzooi... ik ga patatjes maken flikker op allemaal
zo maak je Fouads hequote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze man heeft ook de invasie meegemaakt jongons
@:qarrad
Ik zei nog zo tegen Napoleon: geen bommetje!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze man heeft ook de invasie meegemaakt jongons
@:qarrad
mwahquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:00 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Genocide lukt niet echt, gezien de bevolkingsgroei. Tevens is er nog een grote Palestijnse groep op de westbank.
Of wat is jouw definitie van genocide?
hij had moeten luisterenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zei nog zo tegen Napoleon: geen bommetje!!!
Ik zei nog tegen methusalem, 'en dan halen we morgen de zijwieltjes van je fietsje'quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:02 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik zei nog zo tegen Napoleon: geen bommetje!!!
Boo fucking hoo...quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:58 schreef bianconeri het volgende:
Echt het aantal pro-oorlogs misdaden figuren hier is echt te misselijk voor woorden
Hoe kun je al die misdaden tegen burgers goedpraten?
Het uitmoorden van burgers? Wat inmiddels wel heel dicht tegen genocide aan zit.
thumbs up is niet gepast, dus zo maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |