Het drumwerk op die platen blijft zo lelijk jaquote:Op donderdag 26 oktober 2023 11:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Daar is de sekstape van Meg weer
Gedoogbeleid op zeik post grunge meuk activeert bij Bush wel. Dit vind ik prima.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:13 schreef PippenScottie het volgende:
Mexi mening over Bush incoming
Eén Maarquote:
Wat is precies het verschil?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:24 schreef Tussle266 het volgende:
Een klassieke hoezee.
Edit: een och man natuurlijk.
Een hoezee maakt me blij, een och man staat meer voor genieten.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat is precies het verschil?
Ik weet niet of ik dat nu wel of niet vind passen in deze lijst.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Was best lekker geweest eigenlijk wat gehaktbrood tussendoor
Dead Ringer For Love met Cher is bv. best een lekkere rock knallerquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nu wel of niet vind passen in deze lijst.
Paradise by the Dashboard Light en Bat Out of Hell zijn ook wel gewoon 'rock' toch? Een soort heel kitscherige rock n roll zou ik zeggenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dead Ringer For Love met Cher is bv. best een lekkere rock knaller
Het is niet vervelend maar ook niet heel leuk. Er is vervelende zeik post grunge meuk dan dit, zeg maarquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:34 schreef pipster het volgende:
Ik wist niet van het bestaan, doch het heeft mijn leven niet verrijkt.
Edelkitsch zou Matthijs van Nieuwkerk het noemenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paradise by the Dashboard Light en Bat Out of Hell zijn ook wel gewoon 'rock' toch? Een soort heel kitscherige rock n roll zou ik zeggen
Edoch is Bat out of Hell 1 van zijn favo albumsquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Edelkitsch zou Matthijs van Nieuwkerk het noemen
Tong snapt niet dat dit niet in de top 10 staat.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Teen Age Riot....je zou bijna willen dat Tong weer effe wakker is.
Is dit de enige Sonic Youth? Meh.quote:
Voor Spek en Bono kwam ik laatst tegen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Semi-Sonic Youth..best een goeie popquiz teamnaam
Mooi dan kunnen we die vanavond meteen wel inzettenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Semi-Sonic Youth..best een goeie popquiz teamnaam
Misschien was ie 20/25 jaar geleden wat rullevanter geweestquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:54 schreef pipster het volgende:
[..]
Mooi dan kunnen we die vanavond meteen wel inzetten
Weer eens wat anders dan 1e na de broodspelers.
Silk Sonic Youth klinkt niet echt he?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien was ie 20/25 jaar geleden wat rullevanter geweest
Jullie krijgen het nog drukquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bloodhound Gang of Four Haunted Silk Semi-Sonic Hang Youths
Ik heb in m'n eigen quizzen het hardst moeten lachen om teamnaam Chris Rea Valkquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:54 schreef Berkery het volgende:
[..]
Voor Spek en Bono kwam ik laatst tegen.
Niet Dire Rea?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik heb in m'n eigen quizzen het hardst moeten lachen om teamnaam Chris Rea Valk
Ik heb volgens mij nog steeds Lykke Li Towers en YMCA Marina nooit gebruikt...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ik heb in m'n eigen quizzen het hardst moeten lachen om teamnaam Chris Rea Valk
DÓH! Ik zat ff niet op te letten..quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:10 schreef Tussle266 het volgende:
Hoezee voor het Tim x Fok momentje.
Of Florence + Machine Headquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Florence Against the Machine
Hier had hij net de baard in de keelquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze man kan echt niet zingen
Toen konden ze net hun gitaar optillenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier had hij net de baard in de keel
Nee, dat was de zus van Syd Barrett.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:15 schreef Tussle266 het volgende:
Had America niet een liedje over de zus van deze gasten?
Edit: oh nee...
Oke jochie, vooruitquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier had hij net de baard in de keel
Die galmde ik hier ook snoeihard mee ja. Dit ook trouwens. Blur is zelfs op Kink ondergewaardeerd. Al krijgt The Narcissist hier hopelijk ook een mooie notering. Dat wordt ook een van mijn hoogste binnenkomers dit jaar. Sowieso hebben een aantal Blur-nummers wel herwaardering gevonden bij mij.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:43 schreef PippenScottie het volgende:
Transmission is een ondergewaardeerd karaoke nummer.
Tof concert was dat wel ja. Country house speelden ze dan weer niet volgens mijquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die galmde ik hier ook snoeihard mee ja. Dit ook trouwens. Blur is zelfs op Kink ondergewaardeerd. Al krijgt The Narcissist hier hopelijk ook een mooie notering. Dat wordt ook een van mijn hoogste binnenkomers dit jaar. Sowieso hebben een aantal Blur-nummers wel herwaardering gevonden bij mij.
Die hebben de concertbonus goed ingezet zullen we maar zeggen.
Hier zit het wel goed, ik hoop eigenlijk ook op een kleine duwtje in week 53, al is het maar op de 26e om 4:27 of zo.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die galmde ik hier ook snoeihard mee ja. Dit ook trouwens. Blur is zelfs op Kink ondergewaardeerd. Al krijgt The Narcissist hier hopelijk ook een mooie notering. Dat wordt ook een van mijn hoogste binnenkomers dit jaar. Sowieso hebben een aantal Blur-nummers wel herwaardering gevonden bij mij.
Die hebben de concertbonus goed ingezet zullen we maar zeggen.
Van die liedjes waar je in gaat wonenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze Radiohead hoor je echt niet op andere zenders. En dit is zo ontzettend goed.
Daar ben ik niet oud genoeg voor.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:51 schreef Tussle266 het volgende:
Op de lange termijn wel. Destijds was Ok Computer wel echt even een nieuwe ervaring.
Wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ben ik niet oud genoeg voor.
Wat altijd jammer is, is dat je in dat weekend veel mist. Ik heb 'gewoon' plannen en dan zal ik zaterdag ongeveer 3-4 uur meepakken denk ik van de 11 en zondag misschien iets meer, maar niet veel.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:57 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ga me per dag wel iets meer vermaken. De piek zal ergens begin volgende week liggen en dan zakt het waarschijnlijk weer wat in.
Oh ja, daar had ik even helemaal niet aan gedacht. Zaterdag kan ik wel wat luisteren omdat ik nog wat werk heb, maar je gaat wel het nodige missen inderdaad. Dan komen we gelijk in AC/DC-land aan op maandagochtend, hmmm.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat altijd jammer is, is dat je in dat weekend veel mist. Ik heb 'gewoon' plannen en dan zal ik zaterdag ongeveer 3-4 uur meepakken denk ik van de 11 en zondag misschien iets meer, maar niet veel.
Dan spring je zo de 500-600 in vanuit de 800.
Gisteren vond ik grosso modo wel de leukste dag tot nu toe ja, ook wel wat mooie verrassingen. Maar ik denk dat je tot aan de 200-300 nog echt wel verrassingen en leuke platen hebt. Ist Ist stond vorig jaar bijvoorbeeld ook in de top 500 meen ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:14 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Oh ja, daar had ik even helemaal niet aan gedacht. Zaterdag kan ik wel wat luisteren omdat ik nog wat werk heb, maar je gaat wel het nodige missen inderdaad. Dan komen we gelijk in AC/DC-land aan op maandagochtend, hmmm.
Ik moet ook taxi spelen, maar in mijn eigen auto heb ik gelukkig zelf de macht over de radio.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:18 schreef Berkery het volgende:
Ik zit dit weekend bij mijn vader en hij is niet bepaald een Kink luisteraar
Vind jij dit zo slecht ja?quote:
Ik vind het niet perse slecht, het is meer wat jij 'het liedje van' noemt. Als ze er een schrijven hebben ze er gelijk tien geschreven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind jij dit zo slecht ja?
Vind dit nummer vooral.. niet het beste wat Editors te bieden hebben al is het gitaarwerk wel lekker.
Dat was wel vooral op die eerste twee platen zo. Daarna experimenteerden ze natuurlijk veel meer met geluid. Maar als er dan 8 nummers in staan van die eerste 2 platen.. dat is best veel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:01 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vind het niet perse slecht, het is meer wat jij 'het liedje van' noemt. Als ze er een schrijven hebben ze er gelijk tien geschreven.
Dat is ook weer zo. Dit is ook fascinerend dat dit hier staat he?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar je kunt moeilijk stellen dat Papillon, Ocean of Night, All The Kings of Sugar op elkaar lijken.
Oke, wellicht komt ie toch wel gewoon in de Top 2000quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Dit is ook fascinerend dat dit hier staat he?
Wellicht ook best wel laat in de top 2000quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, wellicht komt ie toch wel gewoon in de Top 2000
Zou niet misstaan op plaats 1900 toch in plaats van een van de nummertjes van Edje Kroketje ofzoquote:
Nee zeker niet. Maar volgens mij is die hooligan ermee gestopt, want overal zie je deze plaat weer wegvallen. Terwijl hij volgens mij best dichtbij was. Nu zie ik het niet direct gebeuren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou niet misstaan op plaats 1900 toch in plaats van een van de nummertjes van Edje Kroketje ofzo
Mijn dochters hebben het songfestival ontdekt.quote:
Dochter en vrouw zijn er allebei weg van. Ik heb hem ook gezien op RaR (stond geprogrammeerd tegenover Kings of leon)quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn dochters hebben het songfestival ontdekt.
Dan join ik jou nog liever in death
Oh hebben ze die fase bereikt ja?quote:
Daar heb ik wel eens iemand over gehoord. Meen ik me te herinnerenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh hebben ze die fase bereikt ja?
Ik heb dit niet actief meegemaakt als hit en begon bij In The Shadows. Beetje hetzelfde idee. En dat raakt het songfestival ook nog eens.
Ik zou deze onder de och man categorie rekenen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit een hoezee of een och man?
Schoenstaargenot.
Het is alleen leuk bij de nummers waar ze goed naar My Bloody Valentine of A Flock of Seagulls hebben geluisterd. Deze zit nog niet in mijn irritatiegrens, maar ik vind dit ook niet echt leuk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:16 schreef Tussle266 het volgende:
Veel van dat 1975 zit wel tegen studio 100 aan he? Terwijl ook een paar best te doen zijn. Lastige zaak.
Ik vind dit echt al heel dicht bij Moron 5 komen. Ik kan hier niet heel goed tegen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
nog niet in mijn irritatiegrens
Die nieuwe Pearl Jam nummers zijn echt niet meer dan 'wel aardig'quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:12 schreef Tussle266 het volgende:
Nou nou nou, zo erg kan het nou ook allemaal weer niet zijn.
Was het feit dat Eminem de rapversie deed en Everlast de rockversie deel van het issue? Ik heb dat gezeur gemist namelijk, ik was hier... jawel... te jong voor!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:22 schreef Tussle266 het volgende:
En dan nu Cypress Hill met de beste vriend van Schemer. Dit molken Latijnse rijmers wel even goed uit destijds.
In ieder geval een geweldige tekst. Die moesten wij ooit doorspitten voor Engels op de middelbare. Geen straf.quote:
Dat gedoe speelde toen al volop. En daar speelden zij gewoon handig op in door ze tegenover elkaar te zetten op deze manier. Al die vetes destijds was natuurlijk sowieso in grote mate marketing. Iedereen had wel zo’n ruzietje lopen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was het feit dat Eminem de rapversie deed en Everlast de rockversie deel van het issue? Ik heb dat gezeur gemist namelijk, ik was hier... jawel... te jong voor!
Pff weinig zin in die Sphere/Bram van den Berg bonus in de Top 2000. Alsof Nederlanders die show al massaal hebben meegemaakt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, U2 had ook een nieuwe single he? Die bonussen in de Top gaan ook niet van de lucht zijn.
Gewoon heel hard Idioteque opzettenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
Wil het bezoek nu afscheid nemen? Er moet muziek geluisterd worden
Ik vind het in de breedte ook een hele fijne dag ja.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:51 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is wel echt een fijn blokje. Het is sowieso best een aardige dag op een enkel plaatje uit 1975 na.
Edit: ik had natuurlijk mijn 5 minuten lunch tijdens sdaint.
Zeker waar al moet je soms niet te vroeg juichen. Zie voor het komende uur bijvoorbeeld niet heel veel bijzonders.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het in de breedte ook een hele fijne dag ja.
Audioslave komt nog qua Post-grunge jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch een prima uur? Oke als je 10 minuten Sigur niet trekt.. maar het is niet een uur vol van overplayed muziek of grunge/puberpunk waar de lijst vol van staat. Of dat moet nog komen.
Hopelijk weer top 100 dit jaar. Heerlijke classic.quote:
Hun nummer Tame Impala vind ik wel het sterkst.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nice dat Elephant ook dit jaar weer 2x vertegenwoordigd is in deze lijst
Staat die op het album White Stripes?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hun nummer Tame Impala vind ik wel het sterkst.
En de schijtlol over Nellie het minst sterk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hun nummer Tame Impala vind ik wel het sterkst.
Mwah, dat liedje van het Naziprinsfonds vind ik nog iets erger.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En de schijtlol over Nellie het minst sterk.
Dat werd gezongen door een kameel toch?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, dat liedje van het Naziprinsfonds vind ik nog iets erger.
Volgens mij is dit al eens besproken en missen alleen Lounge Act en Something In The Way. (En als je dat als track will zien Endless Nameless)quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Staat de volledige tracklist van Nevermind erin eigenlijk?
En die laatste staat dan weer wel in de top 2000..quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is dit al eens besproken en missen alleen Lounge Act en Something In The Way.
Da's wel wat meer terechtquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Something in the Way staat er wel in. Stay Away mist juist.
Wel mee eens ja. Lounge Act is dan wel weer een van mijn favorieten.quote:
Ik heb nog geen ietwat overemotionele afscheidsspeech klaarstaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:52 schreef Tussle266 het volgende:
Het is vandaag wel vast oefenen voor de 31e he?
Verwacht Troy en Nothing Compares 2 U beide wel in de top 100 ja. Voor minder doen we het niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:52 schreef Tussle266 het volgende:
Het is vandaag wel vast oefenen voor de 31e he?
Sowieso is het altijd onzin om een plaat die in een allertijdenlijst staat als vergeten te bestempelen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze van UDS niet echt 'vergeten'
En als de dienstdoende dj het echt zo vergeten vindt, kan diegene het tijdens de rest van het jaar toch gewoon vaker draaien?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Sowieso is het altijd onzin om een plaat die in een allertijdenlijst staat als vergeten te bestempelen.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:29 schreef PippenScottie het volgende:
Even rust tussen het bezoek door. Komt er nog wat moois?
Ik kijk niet vooruit, dus ik weet het niet.quote:
Da's Erwin Blom toch? Daar heb ik wel eens een sessie van aan mogen horen bij een congres.quote:
Yupp, da's Daddy Blomquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:52 schreef Berkery het volgende:
[..]
Da's Erwin Blom toch? Daar heb ik wel eens een sessie van aan mogen horen bij een congres.
Toch wel leuke nummertjes, ondanks dat je natuurlijk niet tegen hebt met zulks een ouders.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:44 schreef Tussle266 het volgende:
Hij zei Pip Blom, maar ik verstond Pitbull. Dan valt het allemaal best mee.
Jij kent de ouders van Pitbull?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch wel leuke nummertjes, ondanks dat je natuurlijk niet tegen hebt met zulks een ouders.
Iggy en Iris wellicht?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jij kent de ouders van Pitbull?
Ik mag hopen dat dit over pip en niet over pit gaat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch wel leuke nummertjes, ondanks dat je natuurlijk niet tegen hebt met zulks een ouders.
Ik hoor altijd wel goeie verhalen over de ouders van de pipjesquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:58 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit over pip en niet over pit gaat.
Och man..quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:04 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zie dat dit uur de och man van de dag komt.
Zal vast niet Roger van Idols zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:04 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zie dat dit uur de och man van de dag komt.
Dat was de hoezee, straks de och man.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beter dan Idioteque is vrijwel onmogelijk.
Stukje Holleeder?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zal vast niet Roger van Idols zijn.
Verontrustend veel ‘indie’ acts hebben ouders die zelf in de muziekindustrie zittenquote:
Hoezo komt dat nu binnen vraag ik me afquote:
Geen idee, Roger heeft de trollaccounts van Dotan geleend?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoezo komt dat nu binnen vraag ik me af
Beide cruel men.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:34 schreef Tussle266 het volgende:
Het was trouwens niet Holleeder, maar Bruinsma bedenk ik me nu. Ah joh, aardige gasten onder elkaar.
Ik had zonder het inbedden van Tim ook wel verwacht dat dat hem was ja. Bloedmooi nummer. Tim kent ons door en door.quote:
Het had ook over Johnny kunnen gaan toch? Die staat ook wel op de och man playlist. Maar deze wel nog iets meer inderdaad.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had zonder het inbedden van Tim ook wel verwacht dat dat hem was ja. Bloedmooi nummer. Tim kent ons door en door.
Cut the Bull, Saraquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Doet Brian May?
Is Roger Taylor?
John Deacon er wat van!
Je haalt er ook precies twee uit die dit jaar in een vrije val zitten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:15 schreef tong80 het volgende:
True faith en I will follow zo laagLijst is niet serieus te nemen.
Even aangepastquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je haalt er ook precies twee uit die uit de jaren tachtig komen
Een doordenkertje!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Starsailor..niet te verwarren met Butthole Surfers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |