Toch wel leuke nummertjes, ondanks dat je natuurlijk niet tegen hebt met zulks een ouders.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:44 schreef Tussle266 het volgende:
Hij zei Pip Blom, maar ik verstond Pitbull. Dan valt het allemaal best mee.
Jij kent de ouders van Pitbull?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch wel leuke nummertjes, ondanks dat je natuurlijk niet tegen hebt met zulks een ouders.
Iggy en Iris wellicht?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jij kent de ouders van Pitbull?
Ik mag hopen dat dit over pip en niet over pit gaat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch wel leuke nummertjes, ondanks dat je natuurlijk niet tegen hebt met zulks een ouders.
Ik hoor altijd wel goeie verhalen over de ouders van de pipjesquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:58 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit over pip en niet over pit gaat.
Och man..quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:04 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zie dat dit uur de och man van de dag komt.
Zal vast niet Roger van Idols zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:04 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zie dat dit uur de och man van de dag komt.
Dat was de hoezee, straks de och man.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beter dan Idioteque is vrijwel onmogelijk.
Stukje Holleeder?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zal vast niet Roger van Idols zijn.
Verontrustend veel ‘indie’ acts hebben ouders die zelf in de muziekindustrie zittenquote:
Hoezo komt dat nu binnen vraag ik me afquote:
Geen idee, Roger heeft de trollaccounts van Dotan geleend?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoezo komt dat nu binnen vraag ik me af
Beide cruel men.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:34 schreef Tussle266 het volgende:
Het was trouwens niet Holleeder, maar Bruinsma bedenk ik me nu. Ah joh, aardige gasten onder elkaar.
Ik had zonder het inbedden van Tim ook wel verwacht dat dat hem was ja. Bloedmooi nummer. Tim kent ons door en door.quote:
Het had ook over Johnny kunnen gaan toch? Die staat ook wel op de och man playlist. Maar deze wel nog iets meer inderdaad.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had zonder het inbedden van Tim ook wel verwacht dat dat hem was ja. Bloedmooi nummer. Tim kent ons door en door.
Cut the Bull, Saraquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:04 schreef Hamlapjes het volgende:
Doet Brian May?
Is Roger Taylor?
John Deacon er wat van!
Je haalt er ook precies twee uit die dit jaar in een vrije val zitten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:15 schreef tong80 het volgende:
True faith en I will follow zo laagLijst is niet serieus te nemen.
Even aangepastquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:16 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Je haalt er ook precies twee uit die uit de jaren tachtig komen
Een doordenkertje!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 17:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Starsailor..niet te verwarren met Butthole Surfers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |