Ik heb nog geen ietwat overemotionele afscheidsspeech klaarstaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:52 schreef Tussle266 het volgende:
Het is vandaag wel vast oefenen voor de 31e he?
Verwacht Troy en Nothing Compares 2 U beide wel in de top 100 ja. Voor minder doen we het niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:52 schreef Tussle266 het volgende:
Het is vandaag wel vast oefenen voor de 31e he?
Sowieso is het altijd onzin om een plaat die in een allertijdenlijst staat als vergeten te bestempelen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze van UDS niet echt 'vergeten'
En als de dienstdoende dj het echt zo vergeten vindt, kan diegene het tijdens de rest van het jaar toch gewoon vaker draaien?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Sowieso is het altijd onzin om een plaat die in een allertijdenlijst staat als vergeten te bestempelen.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:29 schreef PippenScottie het volgende:
Even rust tussen het bezoek door. Komt er nog wat moois?
Ik kijk niet vooruit, dus ik weet het niet.quote:
Da's Erwin Blom toch? Daar heb ik wel eens een sessie van aan mogen horen bij een congres.quote:
Yupp, da's Daddy Blomquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:52 schreef Berkery het volgende:
[..]
Da's Erwin Blom toch? Daar heb ik wel eens een sessie van aan mogen horen bij een congres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |