Hopelijk weer top 100 dit jaar. Heerlijke classic.quote:
Hun nummer Tame Impala vind ik wel het sterkst.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:23 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nice dat Elephant ook dit jaar weer 2x vertegenwoordigd is in deze lijst
Staat die op het album White Stripes?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hun nummer Tame Impala vind ik wel het sterkst.
En de schijtlol over Nellie het minst sterk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hun nummer Tame Impala vind ik wel het sterkst.
Mwah, dat liedje van het Naziprinsfonds vind ik nog iets erger.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:26 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En de schijtlol over Nellie het minst sterk.
Dat werd gezongen door een kameel toch?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, dat liedje van het Naziprinsfonds vind ik nog iets erger.
Volgens mij is dit al eens besproken en missen alleen Lounge Act en Something In The Way. (En als je dat als track will zien Endless Nameless)quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Staat de volledige tracklist van Nevermind erin eigenlijk?
En die laatste staat dan weer wel in de top 2000..quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is dit al eens besproken en missen alleen Lounge Act en Something In The Way.
Da's wel wat meer terechtquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Something in the Way staat er wel in. Stay Away mist juist.
Wel mee eens ja. Lounge Act is dan wel weer een van mijn favorieten.quote:
Ik heb nog geen ietwat overemotionele afscheidsspeech klaarstaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:52 schreef Tussle266 het volgende:
Het is vandaag wel vast oefenen voor de 31e he?
Verwacht Troy en Nothing Compares 2 U beide wel in de top 100 ja. Voor minder doen we het niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:52 schreef Tussle266 het volgende:
Het is vandaag wel vast oefenen voor de 31e he?
Sowieso is het altijd onzin om een plaat die in een allertijdenlijst staat als vergeten te bestempelen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze van UDS niet echt 'vergeten'
En als de dienstdoende dj het echt zo vergeten vindt, kan diegene het tijdens de rest van het jaar toch gewoon vaker draaien?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Sowieso is het altijd onzin om een plaat die in een allertijdenlijst staat als vergeten te bestempelen.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:29 schreef PippenScottie het volgende:
Even rust tussen het bezoek door. Komt er nog wat moois?
Ik kijk niet vooruit, dus ik weet het niet.quote:
Da's Erwin Blom toch? Daar heb ik wel eens een sessie van aan mogen horen bij een congres.quote:
Yupp, da's Daddy Blomquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 15:52 schreef Berkery het volgende:
[..]
Da's Erwin Blom toch? Daar heb ik wel eens een sessie van aan mogen horen bij een congres.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |