Ik weet niet of ik dat nu wel of niet vind passen in deze lijst.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:27 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Was best lekker geweest eigenlijk wat gehaktbrood tussendoor
Dead Ringer For Love met Cher is bv. best een lekkere rock knallerquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nu wel of niet vind passen in deze lijst.
Paradise by the Dashboard Light en Bat Out of Hell zijn ook wel gewoon 'rock' toch? Een soort heel kitscherige rock n roll zou ik zeggenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dead Ringer For Love met Cher is bv. best een lekkere rock knaller
Het is niet vervelend maar ook niet heel leuk. Er is vervelende zeik post grunge meuk dan dit, zeg maarquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:34 schreef pipster het volgende:
Ik wist niet van het bestaan, doch het heeft mijn leven niet verrijkt.
Edelkitsch zou Matthijs van Nieuwkerk het noemenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paradise by the Dashboard Light en Bat Out of Hell zijn ook wel gewoon 'rock' toch? Een soort heel kitscherige rock n roll zou ik zeggen
Edoch is Bat out of Hell 1 van zijn favo albumsquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Edelkitsch zou Matthijs van Nieuwkerk het noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |