Oh hebben ze die fase bereikt ja?quote:
Daar heb ik wel eens iemand over gehoord. Meen ik me te herinnerenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh hebben ze die fase bereikt ja?
Ik heb dit niet actief meegemaakt als hit en begon bij In The Shadows. Beetje hetzelfde idee. En dat raakt het songfestival ook nog eens.
Ik zou deze onder de och man categorie rekenen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit een hoezee of een och man?
Schoenstaargenot.
Het is alleen leuk bij de nummers waar ze goed naar My Bloody Valentine of A Flock of Seagulls hebben geluisterd. Deze zit nog niet in mijn irritatiegrens, maar ik vind dit ook niet echt leuk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:16 schreef Tussle266 het volgende:
Veel van dat 1975 zit wel tegen studio 100 aan he? Terwijl ook een paar best te doen zijn. Lastige zaak.
Ik vind dit echt al heel dicht bij Moron 5 komen. Ik kan hier niet heel goed tegen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
nog niet in mijn irritatiegrens
Die nieuwe Pearl Jam nummers zijn echt niet meer dan 'wel aardig'quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:12 schreef Tussle266 het volgende:
Nou nou nou, zo erg kan het nou ook allemaal weer niet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |