Van die liedjes waar je in gaat wonenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze Radiohead hoor je echt niet op andere zenders. En dit is zo ontzettend goed.
Daar ben ik niet oud genoeg voor.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:51 schreef Tussle266 het volgende:
Op de lange termijn wel. Destijds was Ok Computer wel echt even een nieuwe ervaring.
Wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ben ik niet oud genoeg voor.
Wat altijd jammer is, is dat je in dat weekend veel mist. Ik heb 'gewoon' plannen en dan zal ik zaterdag ongeveer 3-4 uur meepakken denk ik van de 11 en zondag misschien iets meer, maar niet veel.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:57 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ga me per dag wel iets meer vermaken. De piek zal ergens begin volgende week liggen en dan zakt het waarschijnlijk weer wat in.
Oh ja, daar had ik even helemaal niet aan gedacht. Zaterdag kan ik wel wat luisteren omdat ik nog wat werk heb, maar je gaat wel het nodige missen inderdaad. Dan komen we gelijk in AC/DC-land aan op maandagochtend, hmmm.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat altijd jammer is, is dat je in dat weekend veel mist. Ik heb 'gewoon' plannen en dan zal ik zaterdag ongeveer 3-4 uur meepakken denk ik van de 11 en zondag misschien iets meer, maar niet veel.
Dan spring je zo de 500-600 in vanuit de 800.
Gisteren vond ik grosso modo wel de leukste dag tot nu toe ja, ook wel wat mooie verrassingen. Maar ik denk dat je tot aan de 200-300 nog echt wel verrassingen en leuke platen hebt. Ist Ist stond vorig jaar bijvoorbeeld ook in de top 500 meen ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:14 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Oh ja, daar had ik even helemaal niet aan gedacht. Zaterdag kan ik wel wat luisteren omdat ik nog wat werk heb, maar je gaat wel het nodige missen inderdaad. Dan komen we gelijk in AC/DC-land aan op maandagochtend, hmmm.
Ik moet ook taxi spelen, maar in mijn eigen auto heb ik gelukkig zelf de macht over de radio.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:18 schreef Berkery het volgende:
Ik zit dit weekend bij mijn vader en hij is niet bepaald een Kink luisteraar
Vind jij dit zo slecht ja?quote:
Ik vind het niet perse slecht, het is meer wat jij 'het liedje van' noemt. Als ze er een schrijven hebben ze er gelijk tien geschreven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind jij dit zo slecht ja?
Vind dit nummer vooral.. niet het beste wat Editors te bieden hebben al is het gitaarwerk wel lekker.
Dat was wel vooral op die eerste twee platen zo. Daarna experimenteerden ze natuurlijk veel meer met geluid. Maar als er dan 8 nummers in staan van die eerste 2 platen.. dat is best veel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:01 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vind het niet perse slecht, het is meer wat jij 'het liedje van' noemt. Als ze er een schrijven hebben ze er gelijk tien geschreven.
Dat is ook weer zo. Dit is ook fascinerend dat dit hier staat he?quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar je kunt moeilijk stellen dat Papillon, Ocean of Night, All The Kings of Sugar op elkaar lijken.
Oke, wellicht komt ie toch wel gewoon in de Top 2000quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:07 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Dit is ook fascinerend dat dit hier staat he?
Wellicht ook best wel laat in de top 2000quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oke, wellicht komt ie toch wel gewoon in de Top 2000
Zou niet misstaan op plaats 1900 toch in plaats van een van de nummertjes van Edje Kroketje ofzoquote:
Nee zeker niet. Maar volgens mij is die hooligan ermee gestopt, want overal zie je deze plaat weer wegvallen. Terwijl hij volgens mij best dichtbij was. Nu zie ik het niet direct gebeuren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou niet misstaan op plaats 1900 toch in plaats van een van de nummertjes van Edje Kroketje ofzo
Mijn dochters hebben het songfestival ontdekt.quote:
Dochter en vrouw zijn er allebei weg van. Ik heb hem ook gezien op RaR (stond geprogrammeerd tegenover Kings of leon)quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mijn dochters hebben het songfestival ontdekt.
Dan join ik jou nog liever in death
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |