DÓH! Ik zat ff niet op te letten..quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:10 schreef Tussle266 het volgende:
Hoezee voor het Tim x Fok momentje.
Of Florence + Machine Headquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Florence Against the Machine
Hier had hij net de baard in de keelquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze man kan echt niet zingen
Toen konden ze net hun gitaar optillenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier had hij net de baard in de keel
Nee, dat was de zus van Syd Barrett.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:15 schreef Tussle266 het volgende:
Had America niet een liedje over de zus van deze gasten?
Edit: oh nee...
Oke jochie, vooruitquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier had hij net de baard in de keel
Die galmde ik hier ook snoeihard mee ja. Dit ook trouwens. Blur is zelfs op Kink ondergewaardeerd. Al krijgt The Narcissist hier hopelijk ook een mooie notering. Dat wordt ook een van mijn hoogste binnenkomers dit jaar. Sowieso hebben een aantal Blur-nummers wel herwaardering gevonden bij mij.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:43 schreef PippenScottie het volgende:
Transmission is een ondergewaardeerd karaoke nummer.
Tof concert was dat wel ja. Country house speelden ze dan weer niet volgens mijquote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die galmde ik hier ook snoeihard mee ja. Dit ook trouwens. Blur is zelfs op Kink ondergewaardeerd. Al krijgt The Narcissist hier hopelijk ook een mooie notering. Dat wordt ook een van mijn hoogste binnenkomers dit jaar. Sowieso hebben een aantal Blur-nummers wel herwaardering gevonden bij mij.
Die hebben de concertbonus goed ingezet zullen we maar zeggen.
Hier zit het wel goed, ik hoop eigenlijk ook op een kleine duwtje in week 53, al is het maar op de 26e om 4:27 of zo.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die galmde ik hier ook snoeihard mee ja. Dit ook trouwens. Blur is zelfs op Kink ondergewaardeerd. Al krijgt The Narcissist hier hopelijk ook een mooie notering. Dat wordt ook een van mijn hoogste binnenkomers dit jaar. Sowieso hebben een aantal Blur-nummers wel herwaardering gevonden bij mij.
Die hebben de concertbonus goed ingezet zullen we maar zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |