Was het feit dat Eminem de rapversie deed en Everlast de rockversie deel van het issue? Ik heb dat gezeur gemist namelijk, ik was hier... jawel... te jong voor!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:22 schreef Tussle266 het volgende:
En dan nu Cypress Hill met de beste vriend van Schemer. Dit molken Latijnse rijmers wel even goed uit destijds.
In ieder geval een geweldige tekst. Die moesten wij ooit doorspitten voor Engels op de middelbare. Geen straf.quote:
Dat gedoe speelde toen al volop. En daar speelden zij gewoon handig op in door ze tegenover elkaar te zetten op deze manier. Al die vetes destijds was natuurlijk sowieso in grote mate marketing. Iedereen had wel zo’n ruzietje lopen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was het feit dat Eminem de rapversie deed en Everlast de rockversie deel van het issue? Ik heb dat gezeur gemist namelijk, ik was hier... jawel... te jong voor!
Pff weinig zin in die Sphere/Bram van den Berg bonus in de Top 2000. Alsof Nederlanders die show al massaal hebben meegemaakt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, U2 had ook een nieuwe single he? Die bonussen in de Top gaan ook niet van de lucht zijn.
Gewoon heel hard Idioteque opzettenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:41 schreef PippenScottie het volgende:
Wil het bezoek nu afscheid nemen? Er moet muziek geluisterd worden
Ik vind het in de breedte ook een hele fijne dag ja.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:51 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is wel echt een fijn blokje. Het is sowieso best een aardige dag op een enkel plaatje uit 1975 na.
Edit: ik had natuurlijk mijn 5 minuten lunch tijdens sdaint.
Zeker waar al moet je soms niet te vroeg juichen. Zie voor het komende uur bijvoorbeeld niet heel veel bijzonders.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het in de breedte ook een hele fijne dag ja.
Audioslave komt nog qua Post-grunge jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch een prima uur? Oke als je 10 minuten Sigur niet trekt.. maar het is niet een uur vol van overplayed muziek of grunge/puberpunk waar de lijst vol van staat. Of dat moet nog komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |