abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211083148
Lekker bakken!
  woensdag 25 oktober 2023 @ 22:23:16 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_211083233
Hmm appelflap :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211083250
Hoe gaat t Troel?
pi_211083257
Ik moet morgen naar de fysio en daarna 8 uur werken. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_211083289
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 22:25 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet morgen naar de fysio en daarna 8 uur werken. :')
Andersom was misschien handiger geweest, ontspanning na werk.

Ik moet morgen mijn fiets wegbrengen voor een winterbeurt. Heen en weer naar huis is een beetje teveel lopen dus ik ga in een koffiezaakje in de buurt zitten met veel cappuccino’s en een boek.
We have far more in common than that which devides us..
pi_211083302
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Andersom was misschien handiger geweest, ontspanning na werk.

Ik moet morgen mijn fiets wegbrengen voor een winterbeurt. Heen en weer naar huis is een beetje teveel lopen dus ik ga in een koffiezaakje in de buurt zitten met veel cappuccino’s en een boek.
Dit klinkt wel super knus O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211083339
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 22:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dit klinkt wel super knus O+
Heb er ook wel zin in. Mensen kijken (zit op een langsloop punt), lezen en niet dan opeens bedenken dat er iets opgeruimd moet worden of schoongemaakt of gestreken. Want niet thuis :D
pi_211083371
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 22:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb er ook wel zin in. Mensen kijken (zit op een langsloop punt), lezen en niet dan opeens bedenken dat er iets opgeruimd moet worden of schoongemaakt of gestreken. Want niet thuis :D
Gewoon een leuk uitje dus _O_ Geniet er van.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211083402
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 22:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Gewoon een leuk uitje dus _O_ Geniet er van.
Zal je zien dat de fiets binnen een half uur klaar is :D
  woensdag 25 oktober 2023 @ 22:41:04 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_211083440
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 22:24 schreef Blues het volgende:
Hoe gaat t Troel?
Gisteren met Mr. T. naar een concert geweest van mijn ongeveer favoriete band. Wel de hele tijd op een kruk gezeten, maar heb echt genoten O+
Vooraf lekker wezen eten en achteraf een hotelletje. Was echt gewoon heel fijn.
En gewoon een extra weekend midden in de week is ook fijn.

Hoe is het bij jullie?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 25 oktober 2023 @ 22:41:36 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_211083449
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Maar je hoeft niet meteen weer terug he ;) Je mag best iets langer genieten van je boek :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211083469
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat zou jammer zijn van het uitje.

En vanavond het eerste kerstliedje geoefend 🎶
pi_211083633
quote:
7s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 22:41 schreef Troel het volgende:

[..]
Maar je hoeft niet meteen weer terug he ;) Je mag best iets langer genieten van je boek :P
Zeker. En in de Steenstraat zijn nog wat meer leuke winkels, ik kom de tijd heus wel door
pi_211083767
quote:

[..]
Gisteren met Mr. T. naar een concert geweest van mijn ongeveer favoriete band. Wel de hele tijd op een kruk gezeten, maar heb echt genoten O+

Hoe is het bij jullie?
Lekker!!

En best oké, soms wat minder ;)
  donderdag 26 oktober 2023 @ 07:37:11 #15
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211085071
quote:

[..]

Hoe is het bij jullie?
Leuk! Wat is je ongeveer favoriete band?
pi_211085083
Goedemorgen :W

Nog 1 dagje werken en dan weekend *G*
pi_211085084
Goedemorgen. Senseo is meh.
pi_211085187
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 07:40 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen. Senseo is meh.
I seeeensseeee a stevig rondje kringlopen in your near future
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211085196
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 08:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
I seeeensseeee a stevig rondje kringlopen in your near future
De kringloop is om 9 uur open. Kan ik mooi even heen voor dat ik om 10 uur bij de fysio moet zijn. :7
pi_211085203
quote:
2s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 08:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]
De kringloop is om 9 uur open. Kan ik mooi even heen voor dat ik om 10 uur bij de fysio moet zijn. :7
Ooooh moge de kringloopgoden je goed gezind zijn!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_211085205
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 08:07 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ooooh moge de kringloopgoden je goed gezind zijn!
Ik ga nu alleen voor pruttelkoffiezetapparaat. Dat moet lukken, toch?
pi_211085237
Mogge!
Bij gebrek aan leuke foto’s doe ik jullie mijn pompoenenoogst.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211085267
Ik ben op kantoor, dan vertrek ik voordat ik thuis koffie krijg. Dus dan moet ik me behelpen met kantoor-maaswater. Dat is geen traktatie, maar nog altijd beter dan senseo brrrrrrrrr.

Als ik ‘s middags thuiskom maakt mij liefste mij een espresso.

Als hij niet thuis is zet ik moka.

Het pruttelapparaat komt komend weekend weer in de keuken, dan hebben we een koffieleut te gast.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_211085353
quote:
2s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 08:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik ga nu alleen voor pruttelkoffiezetapparaat. Dat moet lukken, toch?
Ehh, nou ja 1e wet van kringloop is dat je nooit vindt wat je zoekt. 2e wet van kringloop is dat je ws niet met lege handen terugkomt *O*

Al zijn koffiezetapparaten, broodbakmachines en gourmetstellen doorgaans wel heel ruim op voorraad.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 08:57:05 #25
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211085546
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 08:57 schreef MadMaster het volgende:
Sfeerimpressie vanaf Schiphol.
Wat mist er hier?

[ afbeelding ]
Klein detail :+

Fijne vakantie!
Spoilers!
pi_211085568
Mogge!

Fijne @MadMaster en mw MM

Senseo is inderdaad meh maar een godendrank in vergelijk met de koffie (wat daarvoor door moet gaan) op de boten.

Hier staat nog wel een koffiezetapparaat maar opsturen zal wel duurder zijn dan een kringloop exemplaar
Wel lekker geslapen @Lonaa in een huis met nieuwe geluiden?

Da’s een fijne oogst
pi_211085628
Hier even een discussie in huis. Meestal ga ik wel mee met de mening van manlief in dit soort dingen maar volgens mij werkt zijn hoofd deze ochtend nog niet helemaal.

Wij geven de kat nu elke dag om 10 en 22u insuline. Als de klok dit weekend achteruit gaat dan wordt dit toch 9 en 21u?
pi_211085674
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 09:25 schreef Sarabi het volgende:
Hier even een discussie in huis. Meestal ga ik wel mee met de mening van manlief in dit soort dingen maar volgens mij werkt zijn hoofd deze ochtend nog niet helemaal.

Wij geven de kat nu elke dag om 10 en 22u insuline. Als de klok dit weekend achteruit gaat dan wordt dit toch 9 en 21u?
Ik ben er niet goed in maar volgens mij heb je gelijk
pi_211085802
Bij ons op het werk is een hele aparte koffiehierarchie en door historische ontwikkelingen hoort mijn functie in de hoogste koffie trede. Altijd janken wanneer andere functies (die dus alleen de plebskoffie mogen tappen) koffie voor me gaan halen :')
pi_211085828
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 09:32 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik ben er niet goed in maar volgens mij heb je gelijk
Ja toch :D
  donderdag 26 oktober 2023 @ 10:00:19 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211085946
quote:

Het is nu in wintertijd 09.00 uur, dus wat 10 uur in zomertijd is is 9 uur in wintertijd.

Maar als je het in een week met 10 minuten per dag zou kunnen opschuiven is dat denk ik handiger, voor het verdere verloop van de dag ook.

Je kunt ook één klok (die niet automagisch verzet wordt) op de huidige tijd laten staan en op basis daarvan blijven prikken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_211085973
quote:

Klopt.
Als je weer op dezelfde tijden (uren op de klok) wil uitkomen als dat makkelijker voor jullie en voor poes is en het helemaal ‘netjes’ wil doen zou ik het zondag om 9.30/21.30 uur doen en maandag weer om 10/22 uur.

Hier is alles ingepakt… en eet kater al een dag nauwelijks. Nooit fijn om zo weg te gaan -O-
Verder blij, actief en ligt nu spinnend op schoot, dus ik vermoed dat de heer weer een ‘ik vind dit heerlijke voer nu niet lekker’ fase heeft. Slechte baas dat ik ben, had ik geen noodvoorraad natvoer in huis. Wel een blikje gerookte sardientjes.

Dat is nu half op :Y) Catsits maar instructie gegeven dat de andere helft er vanavond in mag, als het normale voer dan nog steeds niet aangeraakt wordt. En ze anders natvoer mogen gaan halen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_211085998
Ik bezit een filterkoffie apparaat.
pi_211086048
:W vanuit het cafeetje. De sfeer is als een bruin café zonder kleedjes ;)
  donderdag 26 oktober 2023 @ 10:23:01 #36
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211086176
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 09:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij ons op het werk is een hele aparte koffiehierarchie en door historische ontwikkelingen hoort mijn functie in de hoogste koffie trede. Altijd janken wanneer andere functies (die dus alleen de plebskoffie mogen tappen) koffie voor me gaan halen :')
Koffiehiërarchie?

Bij wat voor toko werk jij dan joh? :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_211086379
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 10:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik bezit een filterkoffie apparaat.
Filterkoffie beste koffie.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_211086429
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 10:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het is nu in wintertijd 09.00 uur, dus wat 10 uur in zomertijd is is 9 uur in wintertijd.

Maar als je het in een week met 10 minuten per dag zou kunnen opschuiven is dat denk ik handiger, voor het verdere verloop van de dag ook.

Je kunt ook één klok (die niet automagisch verzet wordt) op de huidige tijd laten staan en op basis daarvan blijven prikken.
En Cat ook, bedankt voor het meedenken :)

Op zich zou 9u de komende weken eigenlijk wel beter uitkomen dus houden we het daar even op.
Daarna weer langzaam naar 10u denk ik :Y
pi_211086652
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 10:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]
En Cat ook, bedankt voor het meedenken :)

Op zich zou 9u de komende weken eigenlijk wel beter uitkomen dus houden we het daar even op.
Daarna weer langzaam naar 10u denk ik :Y

Hoe is het met je kat eigenlijk?
Spoilers!
pi_211086694
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hoe is het met je kat eigenlijk?
Hij lijkt behoorlijk happy op dit moment :) springen en klimmen gaat ook een stuk beter dan een paar maanden geleden.

De suikerziekte gaan we niet onder controle krijgen dus verder hem maar goed in de gaten houden :) en hopelijk blijft hij nog een tijdje zo vrolijk.
pi_211086701
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 10:23 schreef Molo het volgende:

[..]
Koffiehiërarchie?

[ afbeelding ]

Bij wat voor toko werk jij dan joh? :D
Een hiërarchische :D
  donderdag 26 oktober 2023 @ 11:31:05 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211086861
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Wat heerlijk archaïsch joh

Ik ben 'opgegroeid' op werk met geen koffie halen voor anderen omdat je dan als de secretaresse/hulpje wordt gezien. En heb nu een manager die dat heel vaak voor mij doet
Het went maar niet en eigenlijk is het ook zo treurig allemaal :')
pi_211087034
French press ftw.

Bij mijn eerste baan mocht je geen koffie voor collegas halen omdat iedereen even van hun plek af moet.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_211087075
Weet thuis. De jongen van de fietsenmaker heeft mijn fiets eerst gedaan omdat hij wist dat ik niet naar huis ging :D

In het café werd officieel niet gerookt maar de heren staken de sigaret al op voordat ze opstonden om naar buiten te gaan. Er zaten, toen ik binnenkwam 5 mannen te ontbijten en er stond heel veel flessen mayonaise op tafel. Het leken mij vrachtwagenchauffeurs of buschauffeurs die elkaar daar regelmatig ontmoeten. Toen zij weg waren bleek er nog iemand te zitten, die opeens de krant ging voorlezen _O- en commentaar gaf op wat hij las. Zelfs voor het kleinste vergrijp moet iedereen de doodstraf krijgen want zo voorkom je dat iemand wat ergers doet. :o
pi_211087103
Sinds we voor alle 10-12 artsen werken ipv 1 op 1 krijgen ze geen koffie meer. :Y)
Ouderwets jonguh!

Er zijn wel 2 of 3 artsen die ons af en toe verblijden met een bakkie. Gewoon spontaan.
Veel coll in het secretariaat maken een pot thee voor de hele bende, maar koffie haal je gewoon voor jezelf of hooguit voor nog iemand en jezelf.
pi_211087112
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Weet thuis. De jongen van de fietsenmaker heeft mijn fiets eerst gedaan omdat hij wist dat ik niet naar huis ging :D

In het café werd officieel niet gerookt maar de heren staken de sigaret al op voordat ze opstonden om naar buiten te gaan. Er zaten, toen ik binnenkwam 5 mannen te ontbijten en er stond heel veel flessen mayonaise op tafel. Het leken mij vrachtwagenchauffeurs of buschauffeurs die elkaar daar regelmatig ontmoeten. Toen zij weg waren bleek er nog iemand te zitten, die opeens de krant ging voorlezen _O- en commentaar gaf op wat hij las. Zelfs voor het kleinste vergrijp moet iedereen de doodstraf krijgen want zo voorkom je dat iemand wat ergers doet. :o
Wat was dat voor café :?
Fiets ^O^
pi_211087158
quote:

Entertaining ^O^
Spoilers!
  donderdag 26 oktober 2023 @ 11:55:20 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211087206
quote:

Klinkt als Haagse koffietent
pi_211087232
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:48 schreef Blues het volgende:

[..]
Wat was dat voor café :?
Fiets ^O^
Een klein cafeetje op een hoek bij Steenstraat en Velperplein. Honderden keren langsgefietst, denk nog geen 20 stoelen. Op de kaart stonden best lekkere broodjes maar om 11 uur vond ik dat nog wat te vroeg zo vlak na ontbijt. De heren niet, er kwam veel frituur etc langs (en in een recordtempo opgediend)
pi_211087420
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Entertaining ^O^
Ik wist het al, maar ik ben ook geen echte ernumse. Kon heel veel niet verstaan :D
pi_211087509
quote:
2s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Bij mijn eerste baan mocht je geen koffie voor collegas halen omdat iedereen even van hun plek af moet.
Micropauzes ^O^ meteen een rondje om een plasje een kletspraat met iemand en je bent zo 5-10 min verder.
Mijn bedrijfsarts was hier fan van.
pi_211087646
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 12:22 schreef Blues het volgende:

[..]
Micropauzes ^O^ meteen een rondje om een plasje een kletspraat met iemand en je bent zo 5-10 min verder.
Mijn bedrijfsarts was hier fan van.
Goeie👍🏼

Ha…na 18 jaar gaan we - met de vader van de garageman - kijken in een andere stad én voor een proefrit voor een andere auto voor mij w/ Een witte :muziek:
Vergaande studie vooraf op reviews, prijzen en kosten verzekering.
pi_211087652
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Een klein cafeetje op een hoek bij Steenstraat en Velperplein. Honderden keren langsgefietst, denk nog geen 20 stoelen. Op de kaart stonden best lekkere broodjes maar om 11 uur vond ik dat nog wat te vroeg zo vlak na ontbijt. De heren niet, er kwam veel frituur etc langs (en in een recordtempo opgediend)
😂 Vermakelijk.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 12:38:48 #54
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211087656
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 12:37 schreef AnneX het volgende:

[..]
Goeie👍🏼

Ha…na 18 jaar gaan we - met de garageman - kijken en voor een proefrit voor een andere auto voor mij w/ Een witte :muziek:
Witte auto's worden wel vaker ondergescheten door meeuwen. FYI :+
pi_211087664
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 12:38 schreef Molo het volgende:

[..]
Witte auto's worden wel vaker ondergescheten door meeuwen. FYI :+
Aan de kust.
Er zijn geen rooie en blauwe in de regio. -O-

Hier zijn het duiven en kraaien rond de kerktoren. :R
  donderdag 26 oktober 2023 @ 12:59:03 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_211087835
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 07:37 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Leuk! Wat is je ongeveer favoriete band?
Sonata Arctica O+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 26 oktober 2023 @ 13:02:44 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211087865
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 12:40 schreef AnneX het volgende:

[..]
Aan de kust.
Er zijn geen rooie en blauwe in de regio. -O-

Hier zijn het duiven en kraaien rond de kerktoren. :R
Vaker poetsen dan maar :D
  donderdag 26 oktober 2023 @ 14:20:37 #58
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211088646
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 12:59 schreef Troel het volgende:

[..]
Sonata Arctica O+
O+
Ik heb tot op het laatste moment getwijfeld om een kaartje te kopen, maar ik was écht te moe ;(
Edit: Ik heb ze ook al 4 of 5 keer gezien, zie ik in m'n agenda ;)
pi_211088855
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Allemaal aparte machines?
Of heeft de top een barista?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_211088967
Mijn lege dag bestaat uit boodschappen en eckte Joodse viskoekjes maken.
Tussendoor steeds zitten want veel werk, dus rug :wtf:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211089090
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 14:55 schreef Blues het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh bah, alles komt nou wel tegelijkertijd. Sterkte voor jullie :*
pi_211089134
quote:

SPOILER
Ook dat nog :{
Spoilers!
pi_211089220
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 14:45 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Allemaal aparte machines?
Of heeft de top een barista?
Aparte machines, en voor de toptop wordt ook nog getapt. Dus er is nog een een stap boven mij, maar ik mag wel pakken bij die heilige machines.
pi_211089245
quote:

SPOILER
Oh nee. Sterkte :{
pi_211089259
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Aparte machines, en voor de toptop wordt ook nog getapt. Dus er is nog een een stap boven mij, maar ik mag wel pakken bij die heilige machines.
Soms mis ik het kantoorleven een klein beetje. Dit soort hiërarchieën _O-
pi_211089363
quote:

SPOILER
😳
pi_211089370
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Beetje treurig wel. :D
  donderdag 26 oktober 2023 @ 15:33:37 #68
35189 Troel
scherp en bot
pi_211089382
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 14:20 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
O+
Ik heb tot op het laatste moment getwijfeld om een kaartje te kopen, maar ik was écht te moe ;(
Edit: Ik heb ze ook al 4 of 5 keer gezien, zie ik in m'n agenda ;)
Ik al een keer of 8. Volgend jaar nieuw album, dus dat wordt dan weer eentje erbij :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 26 oktober 2023 @ 15:33:49 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211089386
quote:

SPOILER
:{
Sterkte :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211089550
-O- Blues -O-

:*
  donderdag 26 oktober 2023 @ 16:32:21 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_211089963
Ach Blues, hopelijk snel een goede uitslag voor jullie!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211090326
:* voor @Blues en haar geliefde g.

Lukt het wel een beetje om alles te doen naast het werk?
pi_211090711
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 17:10 schreef sigme het volgende:
:* voor @:blues en haar geliefde g.

Lukt het wel een beetje om alles te doen naast het werk?
Soms tijdens werk, maar alle begrip daar. Heb wel veel hoofdpijn, zal wel spanning zijn🙄

Tnxx voor jullie liefs maar alles oké, geen LE *O* ze belde net.
pi_211090727
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 18:08 schreef Blues het volgende:

[..]
Soms tijdens werk, maar alle begrip daar. Heb wel veel hoofdpijn, zal wel spanning zijn🙄

Fijn van het goede nieuws! Wat een stress allemaal :*
pi_211090942
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 18:11 schreef Sarabi het volgende:
Fijn van het goede nieuws! Wat een stress allemaal :*
Nou, wat zij zegt! Fijn dat het geen longembolie was, maar weer gedoe en stress en afwachten. Ik snap die hoofdpijn wel.

quote:

Dit was toch wel geinig vermaeck voor eventjes, maar ik denk dat ik er geen uren zou willen zitten :D
pi_211091136
Fijn @Blues wat een opluchting.

En nee @Isabeau Prima plek om een uurtje door te brengen maar ik ik geloof niet dat ik dat uitgebreid wil lunchen, al zag de kaart er prima uit en was alles schoon
pi_211091456
Ik zit tegenwoordig af en toe een uurtje in de dorpsbibliotheek, waar ook door oude mannetjes (die elkaar allemaal kennen) kranten worden doorgenomen. Ik kwam er terecht om een paar uur te werken op m'n laptop, en dat wil daar prima. Ik hou wel van dat soort reuring om me heen. Iets verderop zaten twee dames, waarvan de een les gaf aan de (buitenlandse) ander.

En ze hebben gratis koffie. Senseo, dat dan weer wel.
pi_211091620
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:13 schreef sigme het volgende:
Ik zit tegenwoordig af en toe een uurtje in de dorpsbibliotheek, waar ook door oude mannetjes (die elkaar allemaal kennen) kranten worden doorgenomen. Ik kwam er terecht om een paar uur te werken op m'n laptop, en dat wil daar prima. Ik hou wel van dat soort reuring om me heen. Iets verderop zaten twee dames, waarvan de een les gaf aan de (buitenlandse) ander.

Ik vond met name de sigaretten geur best vervelend en door dat harde, plat ernums gepraat nauwelijks een letter kunnen lezen ;)
pi_211091738
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 18:08 schreef Blues het volgende:

[..]

Gelukkig vlot uitslag.
pi_211091953
*O*
pi_211092113
quote:

Daar is geen speld tussen te krijgen natuurlijk.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_211092250
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik vond met name de sigaretten geur best vervelend en door dat harde, plat ernums gepraat nauwelijks een letter kunnen lezen ;)
Las net een stuk uit het AD dat het rookverbod in het merendeel van de cafés al lang weer is afgeschaft, want in al die jaren zijn ze toch nooit gecontroleerd. 'Officieel' mag het nog steeds niet van de mensen die er werken, maar er wordt niet echt wat van gezegd als je wel een sigaret binnen op steekt.
pi_211092342
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Las net een stuk uit het AD dat het rookverbod in het merendeel van de cafés al lang weer is afgeschaft, want in al die jaren zijn ze toch nooit gecontroleerd. 'Officieel' mag het nog steeds niet van de mensen die er werken, maar er wordt niet echt wat van gezegd als je wel een sigaret binnen op steekt.
Dat heb ik ook gelezen en moest daar ook aan denken. Het was niet zo dat ze uitgebreid zaten te roken, maar al rokend naar buiten liepen
pi_211092923
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 19:13 schreef sigme het volgende:

Ik vind het ook zo zalig om met een boek uitzoeken in onze dorpsbieb ook maar gewoon een beetje te zitten en rond te kijken. O+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 oktober 2023 @ 20:31:04 #85
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211092976
Heb de bieb de laatste maanden ook weer herondekt. Die van Haarlem Centrum, al mag Schalkwijk er ook wel zijn.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_211093030
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:31 schreef borisz het volgende:
Heb de bieb de laatste maanden ook weer herondekt. Die van Haarlem Centrum, al mag Schalkwijk er ook wel zijn.
HC is geweldig. De plek alleen al O+
  Moderator donderdag 26 oktober 2023 @ 20:39:56 #87
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211093117
Laatste keer in een bibliotheek, dat was in Letland. Nadat ze me vertelden dat het uitzichtsplatform gesloten was, was ik ook alweer snel vertrokken

[ Bericht 1% gewijzigd door derLudolf op 26-10-2023 21:01:30 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_211093205
Pfoe wat fijn @Blues en g van goede uitslag, maar wat een schrik weer zo. Die hoofdpijn snap ik ook wel ja :*
  donderdag 26 oktober 2023 @ 20:58:48 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211093467
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 12:37 schreef AnneX het volgende:

[..]
Goeie👍🏼

Ha…na 18 jaar gaan we - met de vader van de garageman - kijken in een andere stad én voor een proefrit voor een andere auto voor mij w/ Een witte :muziek:
Grappig, ik had daar net een discussie over met mijn 12-jarige nadat we door oranje waren gefietst bij een stoplicht waar een Audi cabrio stond te wachten en ik een opmerking maakte in de trant van "Een Audi, dus je weet maar nooit", en mijn 12-jarige boos werd omdat ik mensen op hun auto's beoordeel, en even uitgelegd dat verzekeraars dat ook doen, en een Audi met 200 pk vrijwel altijd duurder in de verzekering is dan een Saab met 200 pk :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 oktober 2023 @ 21:05:27 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211093618
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:35 schreef Blues het volgende:

[..]
HC is geweldig. De plek alleen al O+
Ben eigenlijk me hele leven al Bieb-lid. Maar er zaten jaren bij waar de Bieb een soort van goed doel was :+. Ben er wel weer meer gebruik van aan het maken.

Morgen geen wandeling. Maar de provincie in. Mn eige provincie Noord-Holland, een dagje Hoorn. :)
pi_211093773
Hoorn is leuk!

Ik lees m'n leven lang al meestal boeken uit de bieb.
Soms een gekregen of gekocht boek.
Nooit (meer) ebooks of zelfs luisterboeken. Heerlijk eckte boeken O+

Ik lees nu weer een pareltje (vd bieb) Twee Broers van Jhumpa Lahiri
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:13:33 #92
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_211093798
hier is de eerste fok!ker levend aangekomen O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:22:04 #93
63722 z80
I fink you freaky
pi_211094010
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:13 schreef Barreltje het volgende:
hier is de eerste fok!ker levend aangekomen O+
De vorige was DOA?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_211094080
Zit te genieten van Floortje, ze zit nu in Zimbabwe, mooie dingen doen de mensen daar.

Ik lees tegenwoordig alleen maar e-books. Makkelijk overal mee naar toe te nemen, lichter en vooral ook groter lettertype. Maar ik mis wel de geur van echte boeken en het spelen met de bladzijden
pi_211094127
Ereader is vooral handig als je véél boeken mee wilt hebben, maar ze niet wilt tillen *O*
Als ik 1 boek bij me heb dan het liefst papier.
pi_211094193
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
Grappig, ik had daar net een discussie over met mijn 12-jarige nadat we door oranje waren gefietst bij een stoplicht waar een Audi cabrio stond te wachten en ik een opmerking maakte in de trant van "Een Audi, dus je weet maar nooit", en mijn 12-jarige boos werd omdat ik mensen op hun auto's beoordeel, en even uitgelegd dat verzekeraars dat ook doen, en een Audi met 200 pk vrijwel altijd duurder in de verzekering is dan een Saab met 200 pk :D
Je discrimineert :D
Spoilers!
  donderdag 26 oktober 2023 @ 21:32:51 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211094264
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, heel erg :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211094290
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

Rijtuig profilering heet dat.
pi_211094817
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Ereader is vooral handig als je véél boeken mee wilt hebben, maar ze niet wilt tillen *O*
Als ik 1 boek bij me heb dan het liefst papier.
Voor één boek neem ik ook m'n e-reader mee. Die is namelijk een stuk water- en scheurbestendiger. *)
pi_211094843
Ik heb weer een sollicitatiebrief geschreven en m'n cv weer wat netter gemaakt *G*

Vorige week kostte het me anderhalve dag om een brief te schrijven, nu één avond. _O_

Morgen of zaterdag nog eens doorlezen, want ik vind de brief eigenlijk net te lang worden. Waarschijnlijk kan er nog wel wat scherper geformuleerd worden.
pi_211094850
@Blues wat ben ik blij om te horen dat het vals alarm was bij g deze week. :Y :* :*
pi_211094865
Verder was het gister en vandaag een "wat kan er nog meer misgaan? we hebben nou toch alles wel gehad? oh nee" bende op m'n werk. Vanochtend 2 collega's in tranen waarvan 1 hysterisch. Op zich helpt het idee "ik ben hier in februari toch weg" eigenlijk wel om dan kalm te blijven en het allemaal maar te laten gaan. Ik ben in februari toch weg lalalalalala O-)
pi_211094875
@Leandra die Audi's waarvan de richtingaanwijzers al defect uit de fabriek komen zeker. Lijkt een standaard Audi defect iig.
pi_211094879
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 20:58 schreef Leandra het volgende:

[..]
Maar het is echt zo. Er zijn auto's die bepaalde mensen aantrekken :D
pi_211094898
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:58 schreef Tele6 het volgende:
Verder was het gister en vandaag een "wat kan er nog meer misgaan? we hebben nou toch alles wel gehad? oh nee" bende op m'n werk. Vanochtend 2 collega's in tranen waarvan 1 hysterisch. Op zich helpt het idee "ik ben hier in februari toch weg" eigenlijk wel om dan kalm te blijven en het allemaal maar te laten gaan. Ik ben in februari toch weg lalalalalala O-)
Was het werk of privé gerelateerd?

Bij ons ontploft er ook wel regelmatig 1. Al is t met onze nieuwe TL die de rust zelve is een stuk minder ^O^
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:04:10 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211094943
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:00 schreef Tele6 het volgende:
@:Leandra die Audi's waarvan de richtingaanwijzers al defect uit de fabriek komen zeker. Lijkt een standaard Audi defect iig.
Kapotte knipperlichten zijn primair een BMW-kwaal, maar Audi's hebben het idd ook vaak :+
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:04:53 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211094953
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211094993
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:02 schreef Blues het volgende:

[..]
Was het werk of privé gerelateerd?

Bij ons ontploft er ook wel regelmatig 1. Al is t met onze nieuwe TL die de rust zelve is een stuk minder ^O^
Ehh, van alles door elkaar.
De totale hysterie vandaag kwam van 2 parttime collega's waarvan de teamleider wil dat ze 1 bureau gaan delen omdat we werkplekken tekortkomen (sinds ik fulltime een bureau geclaimd heb ipv me van hot naar her te laten jagen haha). Collega 1 werkt op maandag en dinsdag (en een andere dag thuis), collega 2 werkt wo-vr. Beide hebben erg sterke emoties over het delen van een werkplek :? ik denk dat er een onderliggend pijnpunt is maar dat mag de teamleider wel met ze uitvogelen.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:08:46 #109
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211095022
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ehh, van alles door elkaar.
De totale hysterie vandaag was over 2 parttime collega's waarvan de teamleider wil dat ze 1 bureau gaan delen omdat we werkplekken tekortkomen (sinds ik fulltime een bureau geclaimd heb ipv me van hot naar her te laten jagen haha). Collega 1 werkt op maandag en dinsdag (en een andere dag thuis), collega 2 werkt wo-vr. Beide hebben erg sterke emoties over het delen van een werkplek :? ik denk dat er een onderliggend pijnpunt is maar dat mag de teamleider wel met ze uitvogelen.
Klinkt echt als Jiskefet
pi_211095108
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:08 schreef Molo het volgende:

[..]
Klinkt echt als Jiskefet
Vanochtend klonk het meer als een kleuterklas eerlijk gezegd. "WAAROM DENK JE ZOMAAR DAT JE OP MIJN STOEL KUNT GAAN ZITTEN, IK WAS HIER EERST"
pi_211095116
Ik kan me er niets bij voorstellen hysterisch te worden als iemand anders op dagen dat ik er niet ben aan een bureau dat niet eens van mij is, maar van mijn werkgever, gaat werken.
pi_211095179
Ik ben in een studieboek aan het lezen. Ik moest hardop lachen door de volgende passage:
quote:
In de medische wereld heerst de evidence based medicine: medische interventies worden eerst streng getoetst en alleen als ze effectief zijn in termen van gezondheidswinst worden ze toegelaten en op grotere schaal toegepast.
De schrijver heeft of humor, of heeft nog nooit in de medische wereld gewerkt.
pi_211095234
Ik kan me er een klein beetje iets bij voorstellen. Niet het bureau maar de stoel. Nergens zo’n hekel aan dat wanneer iemand anders “jouw” stoel heel anders instelt. Dat je een opstap nodig hebt op te kunnen zitten, ze de rugleuning loszetten dat je een hartverzakking krijgt omdat je achterover valt. Dat soort dingen
pi_211095240
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 21:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Zon der spa tie
pi_211095270
quote:
11s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:17 schreef sigme het volgende:

Zon der spa tie
Ik ben besmet door mijn Engelsman, sorry :@
pi_211095309
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kan me er een klein beetje iets bij voorstellen. Niet het bureau maar de stoel. Nergens zo’n hekel aan dat wanneer iemand anders “jouw” stoel heel anders instelt. Dat je een opstap nodig hebt op te kunnen zitten, ze de rugleuning loszetten dat je een hartverzakking krijgt omdat je achterover valt. Dat soort dingen
Ik pas elk weekend even de bureaustoel aan aan mijn voorkeur. Zo gepiept als je eenmaal weet hoe.
pi_211095315
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben in een studieboek aan het lezen. Ik moest hardop lachen door de volgende passage:
[..]
De schrijver heeft of humor, of heeft nog nooit in de medische wereld gewerkt.
Ik moet zeggen dat ik het bijzonder angsaanjagend vind dat 'men' er zeer algemeen vast van overtuigd is dat de medische wetenschap 'evidence based' is. Journalistiek, wetenschappers in andere sectoren, politici, de hele rambam. Als je ergens geen verstand van hebt, onthoud je dan van stellige uitspraken?
pi_211095323
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik ben besmet door mijn Engelsman, sorry :@
Je hebt tenminste een excuus :*
pi_211095385
Wij hebben flexplekken, op kantoor. Daarbinnen heeft elk team een 'vlek'. Ik verzin dit niet.
De regel is: vóór 9 uur mag je mensen die neerstrijken op een plek die niet hun vlek is (had ik al gemeld dat ik dit niet verzin?) oh ja, mag je dus bevlekkers van jouw vlek verzoeken te vertrekken. Ná 9 uur is het ieder voor zich en god voor ons allen.

Tegenwoordig is dit niet meer echt aan de orde, maar vroeger, jeweetwel, precorona, was het gebouw vaak kleiner dan de hoeveelheid mensen. Toen hadden we ook een tool waarop je kon zoeken op welke verdieping (van de 16!) er nog onbezette plekken waren. En een scherm bij de roltrap waarop je dat kon zien, want inloggen op die tool als je geen werkplek hebt, is .. lastig.
pi_211095438
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik pas elk weekend even de bureaustoel aan aan mijn voorkeur. Zo gepiept als je eenmaal weet hoe.
Bij de een na laatste werkgever hadden we super-de-luxe stoelen waar je haast een universitaire studie voor nodig had. Hoog en laag ging nog wel maar de rest (lende steun, bovenrugsteun, zit diepte en ie dan weer recht, schuin achterover of schuin voorover). Je was er best een tijd mee bezig
pi_211095528
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:

Bij de een na laatste werkgever hadden we super-de-luxe stoelen waar je haast een universitaire studie voor nodig had. Hoog en laag ging nog wel maar de rest (lende steun, bovenrugsteun, zit diepte en ie dan weer recht, schuin achterover of schuin voorover). Je was er best een tijd mee bezig
Yep, die van ons kunnen ook alle kanten op. Zitvlak, rugsteun, armsteunen, hoog/laag etc. Als je weet hoe het moet, dan is het zo gepiept. Maar je kan er ook altijd naar blijven staren alsof het een kernfusieproject (zo goed, sigme?) is en er vooral niets over leren en lekker hysterisch gaan doen als iemand anders je stoel gebruikt.
pi_211095539
Vlekken en bevlekkers, je verzint dit serieus niet hè, sigme? _O-
pi_211095557
quote:
2s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:25 schreef sigme het volgende:
Wij hebben flexplekken, op kantoor. Daarbinnen heeft elk team een 'vlek'. Ik verzin dit niet.
De regel is: vóór 9 uur mag je mensen die neerstrijken op een plek die niet hun vlek is (had ik al gemeld dat ik dit niet verzin?) oh ja, mag je dus bevlekkers van jouw vlek verzoeken te vertrekken. Ná 9 uur is het ieder voor zich en god voor ons allen.

Tegenwoordig is dit niet meer echt aan de orde, maar vroeger, jeweetwel, precorona, was het gebouw vaak kleiner dan de hoeveelheid mensen. Toen hadden we ook een tool waarop je kon zoeken op welke verdieping (van de 16!) er nog onbezette plekken waren. En een scherm bij de roltrap waarop je dat kon zien, want inloggen op die tool als je geen werkplek hebt, is .. lastig.

Veranderen vlekken ook wel eens van lokatie?
Spoilers!
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:36:20 #125
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211095559
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:20 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik moet zeggen dat ik het bijzonder angsaanjagend vind dat 'men' er zeer algemeen vast van overtuigd is dat de medische wetenschap 'evidence based' is. Journalistiek, wetenschappers in andere sectoren, politici, de hele rambam. Als je ergens geen verstand van hebt, onthoud je dan van stellige uitspraken?
Tevens niets mis met veel niet evidence based medicine :)
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:38:16 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211095588
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Heb dit ook bij inmiddels al vijf werkplekken/organisaties gehad

Zal wel in een hip boekje voor facilitaire zaken consultants hebben gestaan
  donderdag 26 oktober 2023 @ 22:39:10 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211095611
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Meeste vlekken zijn gemeenschappelijk soort medewerkers, zodat je dan ongeveer kunt vinden wie je moet hebben voor een gesprek enzo
pi_211095626
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:36 schreef Molo het volgende:

Tevens niets mis met veel niet evidence based medicine :)
Klopt hoor, maar doen alsof alles evidence based is is gewoon lachwekkend. Er is heel veel gewoon gewoonte ('we doen het altijd al zo?'), omdat ooit oprecht gedacht werd dat het de beste vorm van zorg was of omdat het meer geld oplevert. Gelukkig wordt het wel steeds meer evidence based en dat is ook goed. En als dan de huidige vorm van diagnosticeren of behandelen ook evidence based het beste blijkt te zijn: dan helemaal mooi!
pi_211095931
quote:

[..]

Bij ons was dat niet zo. Ik zat af en toe wel eens bij een vlek (omdat ik bij alle directie vlekken hoorde 😉) maar ging snel weer terug naar m’n eigen vlekje waar ik alleen zat. Wat een herrie, geklep over make-up bij HR, over auto’s bij finance etc.
pi_211096033
Vanavond een kort werkoverleg op houten stoelen in de foyer met de (nieuwe) collega gastvrouwen en heren en daarna met z’n allen naar de fillum.
Daar waren nieuwe prettige niet-verstelbare stoelen in de filmzaal.
De film was Sweet Dreams met oa. Renée Soutendijk. Genoeg stof voor de nabespreking. Iemand zag hem voor de 2e x. En begreep weer nieuwe dingen.

Een bevreemdend einde.

@Barreltje wie zijn de fokkers en wat komen ze doe-oen?
#suspense.

En oh ja…met wie heb je welke plannen/voornemens/ideeën gepresenteerd aan wie?
Is dat betaald werk? Dm doet het. 😇
#suspense 2
  donderdag 26 oktober 2023 @ 23:10:11 #131
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211096068
Je zou eigenlijk codes moeten hebben voor bureaustoelen, hoogte 1-9, rugleuning 1-9, hoogte armleuning 1-9 enz.
En het liefst universeel, zodat jouw positie 364 op iedere stoel dezelfde positie met zich meebrengt.

Basisposities in de eerste 3 cijfers, meer opties in de volgende cijfers.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211096081
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 23:10 schreef Leandra het volgende:
Je zou eigenlijk codes moeten hebben voor bureaustoelen, hoogte 1-9, rugleuning 1-9, hoogte armleuning 1-9 enz.
En het liefst universeel, zodat jouw positie 364 op iedere stoel dezelfde positie met zich meebrengt.

Basisposities in de eerste 3 cijfers, meer opties in de volgende cijfers.
Dat is slim zeg.
Alleen zouden bureaustoelen dan standaard moeten zijn…
  donderdag 26 oktober 2023 @ 23:19:42 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211096151
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 23:12 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat is slim zeg.
Alleen zouden bureaustoelen dan standaard moeten zijn…
Binnen bepaalde grenzen kan dat natuurlijk best.
Hoogte 1 zou altijd 35 cm vanaf de vloer kunnen zijn bijvoorbeeld, en rugleuningenhoogte 3 zou altijd 7 cm boven de zitting kunnen zijn.
Net zoals armleuninghoogte 5 altijd 20 cm boven de zitting zou kunnen zijn.

Bijvoorbeeld, ik noem gewoon wat hoogtes in het wilde weg.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211096368
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 23:19 schreef Leandra het volgende:

[..]
Hoogte 1 zou altijd 35 cm vanaf de vloer kunnen zijn bijvoorbeeld, en rugleuningenhoogte 3 zou altijd 7 cm boven de zitting kunnen zijn.

Das waar. Goed idee!
pi_211096383
quote:

[..]

Gat in de markt dit.
pi_211096394
Ik heb 2 (!!) opvallende stickers op mijn door ergo met mijzelve ingestelde stoel.
Want kapotte rug.

Helpt geen kloot.
Elke werkdag ga ik maar heel voorzichtig zitten om dan met hulp die weer goed in te stellen.
Want door de houdingen die ik moet aannemen om de stoel weer goed in te stellen barst ik ook weer van de pijn.
#einde stoelenrant

Ik voel veel voor Leandra's optie!
+ als een soort moverdinges dat automagisch met knoppies op een afstandsbediening te kunnen instellen.

Easy does it *O*
  donderdag 26 oktober 2023 @ 23:59:28 #137
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211096409
Dat bestaat al, hebben wij op het werk staan want overal flexxxxxx dus dan is dit wel het minste wat je kunt bieden aan handreiking naar je werkvolk toe :Y
pi_211096438
quote:
10s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 23:59 schreef Molo het volgende:
Dat bestaat al, hebben wij op het werk staan want overal flexxxxxx dus dan is dit wel het minste wat je kunt bieden aan handreiking naar je werkvolk toe :Y
Ik kom bij Japie eten jou werken O+
pi_211096443
quote:

[..]

_O_
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 00:14:27 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211096463
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 23:56 schreef Blues het volgende:
Ik heb 2 (!!) opvallende stickers op mijn door ergo met mijzelve ingestelde stoel.
Want kapotte rug.

Helpt geen kloot.
Elke werkdag ga ik maar heel voorzichtig zitten om dan met hulp die weer goed in te stellen.
Want door de houdingen die ik moet aannemen om de stoel weer goed in te stellen barst ik ook weer van de pijn.
#einde stoelenrant

Ik voel veel voor Leandra's optie!
+ als een soort moverdinges dat automagisch met knoppies op een afstandsbediening te kunnen instellen.

Easy does it *O*
Ja, dat was mijn eerste idee ook, maar toen ik dat wilde posten als een "elektrische stoel" had ik het idee dat dat niet helemaal de salespitch gaf die het nodig zou hebben :+

Maar het zou idd het handigst zijn als je een stoel aan een soort van lader zou kunnen koppelen en dan positie 364 zou kunnen invoeren, of dat de stoel gewoon een batterij heeft en het tot hij weer opgeladen moet worden gewoon aangepast kan worden van positie 364 van de een in positie 542 voor de ander.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 00:27:49 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211096501
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 00:14 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, dat was mijn eerste idee ook, maar toen ik dat wilde posten als een "elektrische stoel" had ik het idee dat dat niet helemaal de salespitch gaf die het nodig zou hebben :+

Maar het zou idd het handigst zijn als je een stoel aan een soort van lader zou kunnen koppelen en dan positie 364 zou kunnen invoeren, of dat de stoel gewoon een batterij heeft en het tot hij weer opgeladen moet worden gewoon aangepast kan worden van positie 364 van de een in positie 542 voor de ander.
Je bedrijfspas scannen bij de stoel en bureau zodat deze in jouw ideale stand gaan staan *O*
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 00:44:44 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211096548
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 00:27 schreef Molo het volgende:

[..]
Je bedrijfspas scannen bij de stoel en bureau zodat deze in jouw ideale stand gaan staan *O*
Bijvoorbeeld.

Onze auto (we hebben er maar één en die gebruiken we allebei), heeft ook elektrische stoelen met geheugen, dat is zo enorm handig dat je ook echt niet meer anders wilt. :@
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 00:46:47 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211096554
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 00:44 schreef Leandra het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld.

Onze auto (we hebben er maar één en die gebruiken we allebei), heeft ook elektrische stoelen met geheugen, dat is zo enorm handig dat je ook echt niet meer anders wilt. :@
Niet hoeven nadenken, ergeren of moeilijk hoeven doen met zulks is heerlijk luxe _O_
pi_211096560
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 00:44 schreef Leandra het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld.

Dat bedacht ik mij ook.
Die auto stoelen met geheugen bestaan al jaren!
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 01:05:00 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211096604
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 00:48 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat bedacht ik mij ook.
Die auto stoelen met geheugen bestaan al jaren!
Ja, want onze auto is bijna 25 jaar oud :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211096908
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 00:46 schreef Molo het volgende:

[..]
Niet hoeven nadenken, ergeren of moeilijk hoeven doen met zulks is heerlijk luxe _O_
Mijn rondjes in de sportschool langs de e-gym toestellen heeft dat trouwens ook! Bedenk ik mij nu.
Bij ieder apparaat het polsbandje scannen en de zitting schuift in de hoek en de hoogte, die voor mij is ingesteld de eerste keer. Plus de zwaarte van de oefening in kilo’s. Dat is na de instelling nog eens af te stellen evt.
Daarna ga ik los met trekken, duwen en schoppen. Na 1 minuut of 20 x uitvoeren stopt de machine en schuift het apparaat in de neutrale stand.
  Moderator vrijdag 27 oktober 2023 @ 06:56:34 #147
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211097041
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 00:27 schreef Molo het volgende:

[..]
Als je gewoon je eigen bureau hebben is dat niet nodig :+
pi_211097137
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 06:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Als je gewoon je eigen bureau hebben is dat niet nodig :+
Het heet flexbureaus bij ons, maar 3 coll die er al 1000 jr werken vinden het heeeeeel moeilijk om aan andere bureaus te zitten. Er zit ook allerhande privémeuk in die laadjes.
pi_211097181
Ik heb sinds kort een eigen kamer die ook mijn spreekkamer is O+ wat een genot is dat. Niet meer heen en weer sjouwen, steriele spreekkamer waar je achter een bureau zit. Zo fijn. Maar ook debiel dat die kamer twee dagen per week leeg staat, ik snap flexbureaus heel goed als parttime de norm is.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 oktober 2023 @ 07:49:32 #150
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211097225
Heb mn eigen plek
Dus zelden gedoe met mijn stoel. :+
pi_211097382
Goedemorgen!
Gister wat foto's gemaakt onderweg. Dit is een van mijn favoriete straatjes in Stad.

Zouden de (oud)-Stadjers (@Clubsoda, @Lienekien, hebben we er nog meer?) het herkennen?
pi_211097397
Wakker. Moe. Druk. :')
pi_211097403
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 08:23 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Gister wat foto's gemaakt onderweg. Dit is een van mijn favoriete straatjes in Stad.
[ afbeelding ]
Zouden de (oud)-Stadjers (@:clubsoda, @:lienekien, hebben we er nog meer?) het herkennen?
Ik dacht even dat je in Arnhem was, hier is een wijk met identieke straatjes
pi_211097444
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik verzin nooit wat, al hebben we uiteraard geen officiële term 'bevlekkers' .
quote:

[..]

Jazeker! Teams groeien en krimpen, er wordt wel eens een tem opgeheven of gefuseerd. Ik zat een paar jaar bij een team dat elk jaar een nieuwe vlek kreeg. En een paar jaar bij een verbannen team - in een ander gebouw. Daar moesten we ook met regelmaat verhuizen maar hadden we wel genoeg werkplekken.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 07:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb sinds kort een eigen kamer die ook mijn spreekkamer is O+ wat een genot is dat. Niet meer heen en weer sjouwen, steriele spreekkamer waar je achter een bureau zit. Zo fijn. Maar ook debiel dat die kamer twee dagen per week leeg staat, ik snap flexbureaus heel goed als parttime de norm is.
Officieel hebben wij een 0,8-norm: 0,8 werkplek per fte. Die was naar beneden bijgesteld vanwege onhaalbaarheid: 0,7. Bij de laatste inventarisatie voor corona haalden we de 0,5 niet eens. Ook toen werd er dus al met regelmaat huisgewerkt, op verzoek van de baas, want eeen halve werkplek per fte is 1 werkplek per 3 koppen. Dat past niet.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 08:35:00 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_211097482
quote:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Zouden de (oud)-Stadjers (@:clubsoda, @:lienekien, hebben we er nog meer?) het herkennen?
Eerste of tweede Willemstraat?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 08:36:21 #156
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_211097492
morguh.. vanmorgen vroeg de kattenbeesten ingeladen om naar de diernarts te gaan voor het betere knip werk.. bij de dierenarts aangekomen, briefje op de duer : " ja hoi vakantie "

o|O o|O o|O o|O o|O o|O
een belletje had geen kwaad gekund zeg maar.. maandag eens boos opbellen en vragen wat ze voor me kunnen doen..
pi_211097602
Dat is bijzonder, op vakantie gaan zonder eerst de bestaande afspraken af te zeggen :{

Wij hebben een aantal zadelkrukjes, af en toe een verdwaalde bureaustoel of de grond om op te zitten :+
pi_211097724
Ik ontbijt met een zeekaak, nu ben ik een echte Katwijker.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:09:46 #159
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211097726
quote:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Ze zien er schattig uit, die huisjes uit eind 19e eeuw, maar qua wooncomfort en energieverbruik hopeloos achterhaald.
pi_211097741
Huh en je had welbeen afspraak @Barreltje?

Ik dacht vanochtend te kunnen uitslapen, begonnen ze om 7 uur met het afbreken van de steigers, enorme herrie weer -O-

En gezien de regenverwachting vandaan maar een dagje binnen.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:14:28 #161
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_211097769
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 09:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Huh en je had welbeen afspraak @:barreltje?

Ik dacht vanochtend te kunnen uitslapen, begonnen ze om 7 uur met het afbreken van de steigers, enorme herrie weer -O-

En gezien de regenverwachting vandaan maar een dagje binnen.
natuurlijk heb ik een afspraak voor een sterilisatie en een castratie! :D
hier ga ik maandag wel even voor in de telefoon springen.. of misschien zelfs langs, want ik ben echt NOT amused..
pi_211097865
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 09:14 schreef Barreltje het volgende:

[..]
natuurlijk heb ik een afspraak voor een sterilisatie en een castratie! :D
hier ga ik maandag wel even voor in de telefoon springen.. of misschien zelfs langs, want ik ben echt NOT amused..
Echt idioot inderdaad, ben benieuwd wat voor uitleg ze geven. Dat staat toch op je planning van de dag
pi_211097907
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 09:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ze zien er schattig uit, die huisjes uit eind 19e eeuw, maar qua wooncomfort en energieverbruik hopeloos achterhaald.
Ha…je vergist je hoogstwaarschijnlijk.
Ons rijtje 19e eeuws is naar 21e eeuw getransformeerd.
Weet zeker, dat je je verbaast als je binnenstapt.
En hier is het 1 deur en 1 raam. Nog geen 4 meter breed.
Mooi authentiek gebleven in Stad, @sigme

Mogguh iedereen. Beroerd wakker. Zou dat nog spierpijn zijn van dinsdag weer eens sporten? voor het eerst sinds weken. 8)7
Zo maar twee pcm erin. Vanmiddag werken.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:34:37 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211097984
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 07:42 schreef Clubsoda het volgende:
Ik mis nog weleens eigen behandelkamer/spreekkamer ja. Fijn om aan terug te denken :D

Nu totaal onhaalbaar en onlogisch, zit in zoveel teams, op zoveel plekken, alles wisselt steeds. Maar het is super gefaciliteerd door werkgever, dat scheelt echt de wereld.
We hebben zelfs ligstoelen voor als je even rustig wilt nadenken _O-
pi_211098031
Ik wil ook een ligstoel om rustig na te denken. O+
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:41:04 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211098038
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 09:39 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een ligstoel om rustig na te denken. O+
Uhuh, aanrader!

Ik mis alleen rant-hokjes inclusief karaokemodus nog
pi_211098096
Volgens mij hebben wij wel ergens kamers in het pand om je terug te trekken. Wel over gehoord tenminste, alleen geen idee waar ze zijn. :')
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:47:16 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211098110
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 09:45 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij hebben wij wel ergens kamers in het pand om je terug te trekken. Wel over gehoord tenminste, alleen geen idee waar ze zijn. :')
Ik zie daar echt zo'n Milton met zijn nietapparaat in een hoekje zitten in permanente staat van angst
pi_211098148
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 09:47 schreef Molo het volgende:
Ik zie daar echt zo'n Milton met zijn nietapparaat in een hoekje zitten in permanente staat van angst

Ik heb overwogen te vragen waar het was, toen ik de eerste weken zwanger zo moe was dat ik eigenlijk een dutje had willen doen. Maar ik vond het toch te gênant. :')
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:56:39 #170
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_211098206
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 09:27 schreef AnneX het volgende:

[..]
Ha…je vergist je hoogstwaarschijnlijk.
Ons rijtje 19e eeuws is naar 21e eeuw getransformeerd.
Weet zeker, dat je je verbaast als je binnenstapt.
En hier is het 1 deur en 1 raam. Nog geen 4 meter breed.
En, hoeveel energie verbruik je?
pi_211098264
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 09:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
En, hoeveel energie verbruik je?
2500 kWh/ jaar en < 700m3
Inmiddels is nog zo’n huis erachter gebouwd. Nu is het “2 x languit vallen” zou moeders zeggen. Bijna 15 meter diep. Iedereen behalve wij heeft panelen.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:05:48 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211098281
Elektrische bovendeken van de Hema is komende drie dagen 30% korting lieve mensen.

Als je van jezelf houdt èn van goddelijke warmte om je heen, koop dit ding _O_ O+ O+ O+ _O_
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:09:30 #173
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211098315
Goedemorgen, was nog niet helemaal wakker, toen ik dacht dat het al 8.30u was en uit bed ben gegaan.
Het is hier echter pas 4.08u en nu ben ik wel een soort van wakker na 5 uur slapen… :')
pi_211098356
Ik heb 12 jaar in zo'n arbeidershuisje gewoond. Geen dakisolatie, geen vloerisolatie, geen plafondisolatie, enkelsteens muren, schimmel. Wel nieuwe kozijnen in laten zetten en dat scheelde veel. We verbruikten toen veel meer dan we nu doen. Al wisten we nog weinig van besparen op energie en waren veel apparaten minder zuinig.

Ik had toen veel meer last van de mensen die in die griebusbende woonden dan van gebrek aan comfort eigenlijk. Behalve in de zomer, dan kon het met gemak 40 graden in huis worden. Daarom had ik er ook geen enkele moeite mee om weer een huis van 100 jaar oud te kopen. En uiteraard flink te verbouwen zodat dit huis wel mee kan komen met de huidige maatstaven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 27-10-2023 10:19:10 ]
Spoilers!
pi_211098479
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 09:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb overwogen te vragen waar het was, toen ik de eerste weken zwanger zo moe was dat ik eigenlijk een dutje had willen doen. Maar ik vond het toch te gênant. :')
Je kan er vast naar vragen in het kader van kolven O-)
pi_211098498
Speaking of which :6
pi_211098512
quote:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Ergens rechts van de Hereweg als je naar het centrum fietst :D ik heb in mijn tijd in Stad zelden op een kaart gekeken, ik ken alles vooral op basis van ronddolen tussen huis en school (en de kroeg, maar die was vlakbij school :P )
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 10:32:17 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_211098567
quote:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Het oogt nog wel heel fraai zo, in de meeste steden zijn zulke straatjes al onherkenbaar geworden omdat de huizen in verschillende stadia van opbouw zitten.
Van 1 verdieping erbij tot 2 complete verdiepingen erbij.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_211098588
Die schippershuisjes zijn ook maar net 50 m2 over het algemeen, dus opbouwen zijn logisch maar niet zo authentiek. Ze relatief nog duur ook.
pi_211098682
Goedemorgen, niet m'n beste dag vandaag geloof ik, beetje algeheel sip. Combinatie van 't trieste weer -O- :r en m'n cyclus vrees ik.

Gezever in spoiler :')
SPOILER
pi_211098912
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen, niet m'n beste dag vandaag geloof ik, beetje algeheel sip. Combinatie van 't trieste weer -O- :r en m'n cyclus vrees ik.

SPOILER
Ik vind dat geen gezever hoor :*
Spoilers!
pi_211099128
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik vind dat geen gezever hoor :*
Mijn hoofd Wil soms nog wel in doemdenkmodus gaan, erg irritant.

Net als dat het op mijn werk al min of meer ter sprake is gekomen dat ik in de tussenliggende periode (na de verhuizing en voor de start van mijn nieuwe baan) mijn huidige werk vanuit huis kan doen maar nu heb ik daar 'n gesprek over vanmiddag omdat af te stemmen maar mijn hoofd wil alleen maar in de "wat als ze toch niet mee willen werken" stand :(
pi_211099129
Ochtend! Eerste nacht in Londen gehad. Na aankomst omdat weinig zin in activiteit dus filmpjes gekeken en thuisbezorgd besteld.

Vandaag brunch in de plee https://www.the-attendant.com/pages/fitzrovia en de rest van de dag Harry Potter and the cursed child.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:47:36 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211099342
Dansk stige

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211099451
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:45 schreef Memento-Mori het volgende:

SPOILER
Kan me voorstellen dat dat rondspeelt in je hoofd. Balen hoor. Duim voor snel betere berichten.
pi_211099975
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 11:24 schreef Memento-Mori het volgende:

Mijn hoofd Wil soms nog wel in doemdenkmodus gaan, erg irritant.

Net als dat het op mijn werk al min of meer ter sprake is gekomen dat ik in de tussenliggende periode (na de verhuizing en voor de start van mijn nieuwe baan) mijn huidige werk vanuit huis kan doen maar nu heb ik daar 'n gesprek over vanmiddag omdat af te stemmen maar mijn hoofd wil alleen maar in de "wat als ze toch niet mee willen werken" stand :(
En dan zeg jij dat dat niet de afspraak was, dat je al verhuisd bent en het bedrijf je dan in een heel lastig parket brengt en je daar niet mee akkoord gaat. Maar weet je, ik denk dat ze gewoon een en ander even handig met je willen afstemmen ;) Maar doemdenken sluipt er in en blijft dan rondspoken. Gelukkig weet je straks meer.

Ik had met mijn vader afgesproken dat ik een slechte review over een bedrijf op trustpilot zou schrijven aangezien daar al héél veel slechte reviews stonden van mensen die klagen over exact hetzelfde. En die mensen kregen een reactie van het bedrijf + het geld terug gestort. Dus dat wilde pa ook wel, maar hij kreeg zomaar plots gisteren na heel veel emails het geld terug gestort _O_ (3 maanden later dan beloofd). De persoon die ze daar ingehuurd hebben voor alle excuses-emails is wel erg goed trouwens. Super vriendelijke en mooie mails vol beloftes en geruststellende woorden. Prachtig geschreven. Alleen kwam er dus nooit geld.
pi_211100148
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:05 schreef Molo het volgende:
Elektrische bovendeken van de Hema is komende drie dagen 30% korting lieve mensen.

Als je van jezelf houdt èn van goddelijke warmte om je heen, koop dit ding _O_ O+ O+ O+ _O_
Niet op voorraad :(
pi_211100303
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Niet op voorraad :(
In de winkel wel.
pi_211100539
Ik ben mezelf aan het inhouden, moet er echt geen halen. Ik ben al iets teveel aan het kopen de afgelopen week. :')
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:11:10 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211100591
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 13:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
In de winkel wel.
Dit :Y

Heel veel zelfs nog
pi_211100633
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:06 schreef Myraela het volgende:
Ik ben mezelf aan het inhouden, moet er echt geen halen. Ik ben al iets teveel aan het kopen de afgelopen week. :')
Maar het is zo'n heerlijk ding. Languit op de bank, een warme deken om je heen, boek erbij, kop thee, kat die ook geniet, wat wil een mens nog meer ;)
pi_211100649
Ik leef de komende maanden nog in een slaapkamer, dus ik hou het wel bij m'n normale deken.
pi_211100685
Over leven in een slaapkamer gesproken. Ik ben door programma's als Teen Mom en 16 and pregnant m'n hele jeugd bang geweest om tienermoeder te worden. Dat beeld van al die babyspullen in een slaapkamer, onwijs armoedig.

En nu ben ik ouder. Maar net zo armoedig babyspullen aan het verzamelen terwijl ik leef in een slaapkamer. Ergens is er iets fout gegaan in m'n leven. :')
pi_211100719
De ziekenhuis-uitslag staat online. *O* M'n pap3b is gewoon naar een pap1 gegaan. Geen afwijkende cellen gevonden.
pi_211100737
quote:

[..]
In de winkel wel.
Nope. Staat op de site van wel, bij mijn vestiging dan, maar mensen hadden blijkbaar gebeld om ze al te reserveren :( dus niks ruime voorraad.

Vond de kleur ook niet zo, schrale troost :+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_211100741
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:25 schreef Myraela het volgende:
De ziekenhuis-uitslag staat online. *O* M'n pap3b is gewoon naar een pap1 gegaan. Geen afwijkende cellen gevonden.
*O* Fijn!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:27:43 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211100748
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:21 schreef Myraela het volgende:
Over leven in een slaapkamer gesproken. Ik ben door programma's als Teen Mom en 16 and pregnant m'n hele jeugd bang geweest om tienermoeder te worden. Dat beeld van al die babyspullen in een slaapkamer, onwijs armoedig.

En nu ben ik ouder. Maar net zo armoedig babyspullen aan het verzamelen terwijl ik leef in een slaapkamer. Ergens is er iets fout gegaan in m'n leven. :')
En dan denk je klaar te zijn, vergt jouw spruit àltijd weer andere dingen. Dus dan kun je gewoon af hoc nog weer beginnen _O_

Goddank hebben we tegenwoordig bol.com en zulks
Flesweigeraars binnen no time een ander tuutje geven en dat soort zaken, het kàn gelukkig allemaal

oh en haal die deken gewoon, het is heerlijk, zeker straks in de echte koude van de winter. Eventueel straks om bedje voor de baby voor te verwarmen als excuus voor jezelf :+
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:28:10 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211100753
quote:
Yessssss
pi_211100756
quote:
Yeah da's geweldig nieuws
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:28:56 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211100759
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:26 schreef Syrena het volgende:

[..]
Nope. Staat op de site van wel, bij mijn vestiging dan, maar mensen hadden blijkbaar gebeld om ze al te reserveren :( dus niks ruime voorraad.

Vond de kleur ook niet zo, schrale troost :+
Ik heb er inmiddels twee want mijn dochter had de mijne al volledig ingepikt en ergens snapte ik haar wel :')
pi_211100772
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:28 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik heb er inmiddels twee want mijn dochter had de mijne al volledig ingepikt en ergens snapte ik haar wel :')
Ik had hem voor mijn man bedacht, die werkt thuis op een kamer zonder verwarming. Maar die appte dus net vanuit de Hema waar ik hem naartoe had gestuurd. Inmiddels regent het keihard, dus ik zal bij thuiskomst wel een :( krijgen :')
pi_211100784
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:27 schreef Molo het volgende:
En dan denk je klaar te zijn, vergt jouw spruit àltijd weer andere dingen. Dus dan kun je gewoon af hoc nog weer beginnen _O_

Goddank hebben we tegenwoordig bol.com en zulks
Flesweigeraars binnen no time een ander tuutje geven en dat soort zaken, het kàn gelukkig allemaal

oh en haal die deken gewoon, het is heerlijk, zeker straks in de echte koude van de winter. Eventueel straks om bedje voor de baby voor te verwarmen als excuus voor jezelf :+
Ja, daar ga ik inderdaad ook wel vanuit. :D Ik probeer nu vooral dingen te halen wanneer ze ook een beetje een leuke prijs hebben tweedehands, dan moet ik het in ergste geval gewoon weer doorverkopen. Want last-minute nieuw is tof, maar jeetje, nieuw kost echt elk kleinigheidje zoveel.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:44:16 #203
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211100878
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:31 schreef Syrena het volgende:

[..]
Ik had hem voor mijn man bedacht, die werkt thuis op een kamer zonder verwarming. Maar die appte dus net vanuit de Hema waar ik hem naartoe had gestuurd. Inmiddels regent het keihard, dus ik zal bij thuiskomst wel een :( krijgen :')
Oei ;(
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:45:20 #204
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211100891
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:32 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ja, daar ga ik inderdaad ook wel vanuit. :D Ik probeer nu vooral dingen te halen wanneer ze ook een beetje een leuke prijs hebben tweedehands, dan moet ik het in ergste geval gewoon weer doorverkopen. Want last-minute nieuw is tof, maar jeetje, nieuw kost echt elk kleinigheidje zoveel.
Je kunt er compleet op leeglopen ja

Gelukkig zijn de echt echt belangrijke dingen niet zo duur. Kind heeft vooral ouders, luiers en melk nodig eerste half jaar :)
En een deken :T

Wanneer ben jij ook alweer uitgerekend?
pi_211100910
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:45 schreef Molo het volgende:
En een deken :T

3 april pas, dus we hebben nog wel eventjes.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 14:50:25 #206
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_211100927
zo, ik heb mn portie glas wol ook wel gehad nu..

krijg je het ook warm van,en kriebelig :o
pi_211100941
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:44 schreef Molo het volgende:

[..]
Oei ;(
Hij appt net dat hij hem geregeld heeft, stadje verderop gereden, betaald en komende week ophalen.
Heb nu ook maar gezegd dat 'ie voor hemzelf bedoeld was haha.

O+ toch lang genoeg op goeie kerel gewacht O+
pi_211100993
quote:

[..]
In de winkel wel.
Niet, dont believe their lies!
pi_211101024
*O* Myraela *O*
pi_211101087
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 08:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Eerste of tweede Willemstraat?
^O^
De eerste. De tweede Willemstraat heeft huizen met een twee (of meer) verdiepingen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:32 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het oogt nog wel heel fraai zo, in de meeste steden zijn zulke straatjes al onherkenbaar geworden omdat de huizen in verschillende stadia van opbouw zitten.
Van 1 verdieping erbij tot 2 complete verdiepingen erbij.
Dit hele straatje is niet onterecht een monument. https://www.monumenten.nl/monument/484495

quote:
vrijdag 27 oktober 2023 09:09 schreef Jan_Onderwater het volgende:[/b]

[..]
Oh ja joh? Heb je ook wel eens overwogen om zo'n oordeel niet te baseren op een foto :D ?

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 10:26 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ergens rechts van de Hereweg als je naar het centrum fietst :D ik heb in mijn tijd in Stad zelden op een kaart gekeken, ik ken alles vooral op basis van ronddolen tussen huis en school (en de kroeg, maar die was vlakbij school :P )
^O^

Ik fiets ook hele stukken door 'de straten van mijn jeugd'. Ik kom nu weer vaker daarlangs omdat de oude spoorwegovergang dicht is, en ik dan om moet via Herewegviaduct. En m'n orthodontist zit in de Queridolaan, vlak naast waar vroeger het noodgebouw van de brugklassen van Scholengemeenschap Zuid (later Zernike College) stond.
pi_211101099
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:21 schreef Myraela het volgende:

Komt wel goed schatje.
pi_211101456
Teen mom blijft een heerlijke guilty pleasure :9~
pi_211101489
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Niet, dont believe their lies!
Drie groene streepjes staan er? Bij de Hema hier in't centrum.
pi_211101499
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Drie groene streepjes staan er? Bij de Hema hier in't centrum.
Persoon a: GELOOF DE LEUGENS NIET
Persoon b: herhaalt de leugens die ze vertellen
Persoon a: :?
pi_211101527
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Persoon a: GELOOF DE LEUGENS NIET
Persoon b: herhaalt de leugens die ze vertellen
Persoon a: :?
Ik vind een liegende hema wel een enorme complot theorie eigenlijk.
pi_211101561
Komende week heeft Appie er ook eentje. Grijs, iets groter, 39 ekkies. Volgens mij nu al te bestellen :7

https://woondeals.ah.nl/e(...)entum-hb180g/214979/
pi_211101813
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 15:10 schreef sigme het volgende:

[..]
^O^
De eerste. De tweede Willemstraat heeft huizen met een twee (of meer) verdiepingen.
[..]
Dit hele straatje is niet onterecht een monument. https://www.monumenten.nl/monument/484495
[..]
Oh ja joh? Heb je ook wel eens overwogen om zo'n oordeel niet te baseren op een foto :D ?
[..]
^O^

Ik fiets ook hele stukken door 'de straten van mijn jeugd'. Ik kom nu weer vaker daarlangs omdat de oude spoorwegovergang dicht is, en ik dan om moet via Herewegviaduct. En m'n orthodontist zit in de Queridolaan, vlak naast waar vroeger het noodgebouw van de brugklassen van Scholengemeenschap Zuid (later Zernike College) stond.
Jouw orthodontist zit op luttele meters van het huis waar ik het grootste deel van mijn jeugd doorbracht :D
pi_211101855
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:20 schreef Syrena het volgende:
Komende week heeft Appie er ook eentje. Grijs, iets groter, 39 ekkies. Volgens mij nu al te bestellen :7

https://woondeals.ah.nl/e(...)entum-hb180g/214979/
Voor die 50 cent is 20 cm lengte extra lengte wel een goede deal *O*
pi_211101889
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Jouw orthodontist zit op luttele meters van het huis waar ik het grootste deel van mijn jeugd doorbracht :D
Ik hing daar twee jaar rond, van '84 tot '86 zowat. Vooral op school natuurlijk, maar ook in en om de Dreize, en er woonden ook wel wat klasgenootjes daar vlakbij waarmee ik ietwat bevriend was en dus wel over de vloer kwam.
Mijn eigen huis stond (en staat) in de Oosterpoort.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:21:33 #220
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211102235
Middag :W

De toerist uitgehangen in Hoorn. Best wel grappig stadje. We waren naar het museum van de 20e eeuw. Was met oom en ma op stap. Kortom heel veel blikken op memorielaan en ´bij ons was het ook zo´ Best leuk museum :Y. Geluncht en door het oude centrum gelopen.

Bleef constant gemiezer dus toch wat eerder de trein terug gepakt.
pi_211102316
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 16:50 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik hing daar twee jaar rond, van '84 tot '86 zowat. Vooral op school natuurlijk, maar ook in en om de Dreize, en er woonden ook wel wat klasgenootjes daar vlakbij waarmee ik ietwat bevriend was en dus wel over de vloer kwam.
Mijn eigen huis stond (en staat) in de Oosterpoort.
In die periode woonde ik nog een paar straten verderop, wat dieper de wijk in. Vanaf '89 vlakbij de Dreize. Ik zat bij een zoon van Dreize in de klas.
pi_211102373
Wijn mensen.
pi_211102451
Zo'n elektrische bovendeken vanaf 4 november bij de Aldi:
https://www.aldi.nl/folders/folder-van-volgende-week.html

Creme, zwart en lichtblauw. 130*180cm.
Spoilers!
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:51:03 #224
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211102500
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 17:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

Tevens Schultenbrau 15% goedkoper _O_
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:53:44 #225
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211102533
Chillen op de Antillen... :|W

pi_211102536
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 17:51 schreef Molo het volgende:

[..]
Tevens Schultenbrau 15% goedkoper _O_
Partay _O_
Spoilers!
pi_211102550
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 17:53 schreef MadMaster het volgende:

[ afbeelding ]
zo was het hier ook de hele dag. Het groen is iets anders, maar zowel regen als groen komen overeen.
Denk wel dat jullie een iets fijnere temperatuur hebben.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 17:56:24 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211102564
quote:

[ afbeelding ]
Goed voor de plantjes? :D

Hoe lang zit je er en knapt het nog op naar verwachting?

Veel plezier, nooit geweest daar, ook geen idee wat er te doen is
pi_211102589
quote:

[ afbeelding ]
Hoe lang bleven jullie ook weer? Plu meegenomen?
pi_211102629
Jullie met je dekens }:|
Ik heb al 2 elektrische hema onderdekens en nu moet ik ook nog van deze kopen }:|

Schandelijk

Ook stom dat de Albert app ze niet heeft trouwens.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 18:06:35 #231
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211102685
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 17:56 schreef Molo het volgende:

[..]
Goed voor de plantjes? :D

Hoe lang zit je er en knapt het nog op naar verwachting?

Veel plezier, nooit geweest daar, ook geen idee wat er te doen is
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 17:59 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hoe lang bleven jullie ook weer? Plu meegenomen?
We zijn hier ongeveer 2 weken.
De vooruitzichten zijn middelmatig, bewolkt en af en toe een wolkbreuk. Wel 31 graden én een luchtvochtigheid van rond de 90%... |:(

Plu zit in de koffer(bak). :Y

Wat doen we hier zoal? Bakken en braden op het strand, duiken, snorkelen, natuurparken bezoeken, dieren spotten, vrienden ontvangen en bezoeken, verjaardag vieren, huwelijksjubileum vieren, cultuur snuiven, heerlijk lokaal eten, FOK!'en, whatever...
pi_211102790
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 17:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

_O- Mijn man: Dan zal Lidl ze de week erna ook we hebben |:)
(hebben er idd ook eentje, online)
pi_211102827
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 18:16 schreef Syrena het volgende:

[..]
_O- Mijn man: Dan zal Lidl ze de week erna ook we hebben |:)
(hebben er idd ook eentje, online)
Spoilers!
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 18:24:02 #234
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 18:43:05 #235
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211103033
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Mini Dino komt even schuilen...
[ afbeelding ]
Nice!

En goeie plannen, balen van de luchtvochtigheid idd maar de rest klinkt goed en chill!
Enjoy

Gr gr van onder een hema deken
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 19:08:35 #236
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_211103281
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:27 schreef Molo het volgende:
Flesweigeraars
Hee ho es effe :(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_211103388
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 18:43 schreef Molo het volgende:

[..]
Nice!

En goeie plannen, balen van de luchtvochtigheid idd maar de rest klinkt goed en chill!
Enjoy

Gr gr van onder een hema deken
Ja liegt de hema nou of DP :(
pi_211103447
Sowieso hema, toch?
pi_211103465
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hee ho es effe :(
Ik had er eentje :( best leuk opgedroogd verder hoor. Hij wist niet beter.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 20:23:56 #240
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211104291
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 19:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ja liegt de hema nou of DP :(
Of in het Westland liggen mensen liever in kassen te werken dan onder de dekentje? Wat zich vertaalt naar Hema aankopen aldaar? :T
pi_211104408
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Mini Dino komt even schuilen...
[ afbeelding ]
Gaaf!
Hebben jullie het leuk? Ging de reis oké?
pi_211104416
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 18:06 schreef MadMaster het volgende:

[..]
[..]
We zijn hier ongeveer 2 weken.
De vooruitzichten zijn middelmatig, bewolkt en af en toe een wolkbreuk. Wel 31 graden én een luchtvochtigheid van rond de 90%... |:(

Plu zit in de koffer(bak). :Y

Wat doen we hier zoal? Bakken en braden op het strand, duiken, snorkelen, natuurparken bezoeken, dieren spotten, vrienden ontvangen en bezoeken, verjaardag vieren, huwelijksjubileum vieren, cultuur snuiven, heerlijk lokaal eten, FOK!'en, whatever...
Oh, lees het nu pas :@ :D
pi_211104436
quote:

[ afbeelding ]
Natte moesonnnnn 8)7
pi_211105528
Meer waardering voor de elektrische deken

vrijdag 27 oktober 2023 @ 23:51:59 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_211107130
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 14:50 schreef Barreltje het volgende:
zo, ik heb mn portie glas wol ook wel gehad nu..

krijg je het ook warm van,en kriebelig :o
Wat deed je daar dan ook?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_211107136
quote:

[ afbeelding ]

Blauwe luchten in Londen O+
Ergens overdag een regenbui maar toen zaten we binnen. Cursed child is gaaf! Schitterende special effects en mooi hoe ze een aantal losse eindjes aan elkaar knopen en onuitgesproken zaken uitspreken.

Morgen The Globe, naar MacBeth.
pi_211107185
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 23:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

Blauwe luchten in Londen O+
Ergens overdag een regenbui maar toen zaten we binnen. Cursed child is gaaf! Schitterende special effects en mooi hoe ze een aantal losse eindjes aan elkaar knopen en onuitgesproken zaken uitspreken.

Morgen The Globe, naar MacBeth.
Veel plezier morgen! Ik zag MacBeth ook in The Globe. Je hebt wel een staanplaats aan het podium toch? :7
pi_211107531
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 23:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Veel plezier morgen! Ik zag MacBeth ook in The Globe. Je hebt wel een staanplaats aan het podium toch? :7
Nee :@ Reisgezelschap wilde zitplaats. Met kussen.
Zondag hadden we nog niks, dus net Frozen geboekt _O-
pi_211108559
Ik leef nog een beetje.
pi_211108594
Ik ben erg levend.
pi_211108599
Medium. Goede hoop voor de toekomst.
Spoilers!
pi_211108635
Mijn neus lekt. Mijn buik ook. Meh.
pi_211108650
Goedemorgen :O
Gisteren heerlijk uiteten geweest en zometeen weer bier bezorgen B:)B
  Moderator zaterdag 28 oktober 2023 @ 09:08:01 #254
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211108722
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 08:48 schreef Lonaa het volgende:
In welke aggregatietoestand? :+
pi_211108754
Eerst nog even slapen hoor
pi_211108802
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 08:48 schreef Lonaa het volgende:
O, nee, hopelijk weer snel over (of je wisselt net J. af?). Sterkte en beterschap!
pi_211108803
Mogge!
Ik had nog een boom bewaard:

Vandaag even stevig aan de bak; volgend weekend vertrekken we naar Spanje en volgende week werk ik nog, dus wat voorbereid moet worden moet nu. Maar eerst even koffie & katten.
pi_211108848
Heel afspraakloos weekend voor de boeg. Heerlijk O+ en ook erg aan toe.
pi_211108905
Mogge

Heb jij een theater/dinner vakantie? @cat-astrophe. Is dit de corona uitgestelde reis?

Hier best levend, hoofd in ieder geval, lijf denkt er nog over na.

Wanneer het droog blijft stap ik straks even op de fiets voor een frisse neus. Gisteren was daarvoor teveel regen
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 10:07:43 #260
35189 Troel
scherp en bot
pi_211109149
Ik leef nog prima en er lekt niets *O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 10:38:54 #261
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211109359
Mijn hersenen lekken al een paar weken. Ik vergeet van alles, doe allerlei domme en onhandig lompe dingen. Ik word helemaal gek van mezelf. }:|
pi_211109384
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 09:30 schreef Tuindier het volgende:
Heel afspraakloos weekend voor de boeg. Heerlijk O+ en ook erg aan toe.
Oh lekker zeg. Wij ook maar gelukkig al een paar weken rust in het weekend.

Wij gaan ons nieuwe compostsysteem in gebruik nemen. Dat heeft nog wel wat voeten in de aarde. We vinden het een rotklus maar kijken uit naar het resultaat.

Mocht het toch gaan regenen, kunnen we de schuur opruimen zodat de tuinmeubels naar binnen kunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 28-10-2023 10:52:04 ]
Spoilers!
pi_211109436
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 09:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge

Heb jij een theater/dinner vakantie? @:cat-astrophe. Is dit de corona uitgestelde reis?

Reis met theater en dinner minnende vrienden ja :) Vanavond drie sterren maaltje :Y)
Gezien ons programma (alle andere avonden theater) gaat het verder niet heel chique worden. Gisteren snelle maar wel lekkere hap in een food court in de buurt van het HP theater. Tussen de voorstellingen door.

En soort van uitgesteld: de voucher van 2019 is wat jaartjes later ingewisseld dan gepland.
pi_211109463
Ik moet werken, maar wel lekker deze ochtend kunnen uitslapen.

Mijn neus lekt, verder niks gelukkig :+

Gisteravond voor het eerst in een jaar of 7 (ik weet het niet eens precies meer) weer eens geschoten met een boog. Ging nog beter dan verwacht :D
pi_211109746
Wegens paywall mag ik de link niet hier plaatsen, maar wat een absurd stuk in het NRC over die vrouw die verdween in Habbo hotel en IRL.
pi_211109824
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wegens paywall mag ik de link niet hier plaatsen, maar wat een absurd stuk in het NRC over die vrouw die verdween in Habbo hotel en IRL.
😇

Een uurtje geleden is de ambu weer vertrokken zonder mij. 🍀
Dju, reed zelfs mét sirene door het dorp. Tsjek dit en dat.
Een beker bouillon en 2 pcm en weer te bedde. Maandag naar de huisarts.

Verder geen afspraken dit weekend. w/
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 oktober 2023 @ 12:02:42 #267
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_211109841
Vanmorgen weer eens de markt van Haarlem bezocht.
Kortom
- Worst in diverse smaken :9
- aardappels van de lokale boer
- Kaas (ok dat is van een kaaszaak)
- Groenten van de goeie kraam
Goedkoper is het niet. Kwaliteit is wel ^O^. Omdat ik op zaterdag meestal de hort op ben, komt het er vaak niet van. Maar er is daar altijd alle reden om veel te veel geld uit te geven
En nog wat bockbiertjes bij de slijterij :P

Badkamer is weer schoon. Straks pilates en de rest vd dag op de bank sport kijken en sushi van gisteren opeten :).

En BBB is nog altijd iets te veel verweven met ReMarkAble https://pietlekkerkerk.bl(...)-bbb-financiele.html

[ Bericht 12% gewijzigd door borisz op 28-10-2023 12:19:38 ]
pi_211109937
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:59 schreef AnneX het volgende:

[..]
😇

Woah, wat is er gebeurd :* beterschap!
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 12:24:35 #269
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_211110007
quote:

[..]
😇

O, nee, sterkte!
pi_211110008
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:24 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Huh?
Wat hij zegt
pi_211110047
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 12:02 schreef borisz het volgende:
Vanmorgen weer eens de markt van Haarlem bezocht.
Kortom
- Worst in diverse smaken :9
- aardappels van de lokale boer
- Kaas (ok dat is van een kaaszaak)
- Groenten van de goeie kraam
Goedkoper is het niet. Kwaliteit is wel ^O^. Omdat ik op zaterdag meestal de hort op ben, komt het er vaak niet van. Maar er is daar altijd alle reden om veel te veel geld uit te geven
En nog wat bockbiertjes bij de slijterij :P

Badkamer is weer schoon. Straks pilates en de rest vd dag op de bank sport kijken en sushi van gisteren opeten :).

En BBB is nog altijd iets te veel verweven met ReMarkAble https://pietlekkerkerk.bl(...)-bbb-financiele.html
Maar uiteraard is frens timmermens de zakkenvuller omdat'ie geld krijgt waar hij recht op heeft.
pi_211110084
quote:

[..]
😇

Joh watskebeurt voor de ambu erbij moest komen :o :*
pi_211110111
Email leek gehackt :o
Al een tijdje was het net of er een extra bliksemsnel verdwijnend extra schermpje meekeek. Dat gevoel kreeg ik. En van veel rare spammails van dezelfde afzender.... nu maar ww veranderd.
Maar voor je weet waar dat moet @zi.ggo :')
Alles zelf opgelost *G*

Koffie, wasjes, haarverven en mss nog een triljoen kegels de tuin uitvegen. Boom is bijna leeg :wtf:
Vanaaf nog ff bed opmaken.
pi_211110216
quote:
Wat een verhaal zeg :o
pi_211110307
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:16:46 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_211110318
quote:
Maar weat is het verschil met dit zo plaatsen? Als je gaat zoeken en je bent geen lid kun je het alsnog niet lezen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:16:59 #278
35189 Troel
scherp en bot
pi_211110321
@AnneX doe je rustig aan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211110330
Kan ook niet lezen.
Plies, c/p hier dan in spoiler :+

Opgelost O+

[ Bericht 31% gewijzigd door Blues op 28-10-2023 13:26:17 ]
pi_211110331
quote:

[..]
😇

Huh?
pi_211110346
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:01 schreef Kaatje1 het volgende:

Wat een verhaal zeg :o
Wat is de link naar dat artikel? (en mag je dat als abonnee ook delen? ik kan dat met mijn NY Times abonnement)
pi_211110350
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:16 schreef Troel het volgende:

[..]
Maar weat is het verschil met dit zo plaatsen? Als je gaat zoeken en je bent geen lid kun je het alsnog niet lezen :D
Tenzij je perongeluk naar één van die archiefsites gaat natuurlijk. Zoals de twaalfvoetsladder of archief in het Engels punt ph
pi_211110356
De ladder lijkt er uit?
pi_211110357
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
De ladder lijkt er uit?
Ja, die doet het nauwelijks nog.
pi_211110382
Het is zo jammer dat het ziekenhuiswinkeltje geen NRC meer verkoopt. Die las ik daar nog wel eens. Alleen Dagblad van het Noorden en Telegraaf nog. Dat is alles. Op de verpleegpleinen komt elke ochtend een Telegraaf te liggen. Geen DvhN 8)7
pi_211110412
Habbo Hotel, dat speelde mijn neefje toen hij klein was. Kon je via een telefoonnummer credits kopen voor spulletjes in het spel. Je moest even op 1 drukken om aan te geven dat je 18+ was of toestemming van een ouder/voogd had :') :') Ik vraag me af hoeveel mensen er door dat spel torenhoge telefoonrekeningen hebben gekregen door hun kinderen waarbij dat bedrijf doodleuk zei: ja, maar ze zeiden dat ze toestemming hadden! Dat viel vast juridisch aan te vechten, maar wie doet dat nou.
pi_211110445
Wanneer je het engelse woord voor archief neemt en daarna een punt met ph kan je het lezen
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:37:12 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211110469
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Habbo Hotel, dat speelde mijn neefje toen hij klein was. Kon je via een telefoonnummer credits kopen voor spulletjes in het spel. Je moest even op 1 drukken om aan te geven dat je 18+ was of toestemming van een ouder/voogd had :') :') Ik vraag me af hoeveel mensen er door dat spel torenhoge telefoonrekeningen hebben gekregen door hun kinderen waarbij dat bedrijf doodleuk zei: ja, maar ze zeiden dat ze toestemming hadden! Dat viel vast juridisch aan te vechten, maar wie doet dat nou.
Ik, toen het onzalige T Mobile zo'n service ineens had ingesteld terwijl ik dacht dat ik alles dicht had staan
Antwoord was overigens 'ja had je maar actief moeten checken of er nieuwe diensten waren' :')
Was gelukkig maar een tientje maar zulke zaken zouden ingeperkt moeten worden wmb. Assholes
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:37:53 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211110477
De link mag trouwens toch gewoon gepost worden van NRC artikelen?
pi_211110511
quote:
Geen Habbo volgens mij, maar broer moest 300 euro dokken nadat kind iets had aangevinkt op zijn telefoon
pi_211110524
Wat een verhaal :o :o
Ik vertrouw die Chantal niet helemaal... maar goed.. we zullen het nooit echt weten.
pi_211110550
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:44 schreef Blues het volgende:
Ik vertrouw die Chantal niet helemaal... maar goed.. we zullen het nooit echt weten.
Ook wel een beetje magere journalistiek, als ze een baantje had kon je toch ook met collega's praten? Nu hoor je alleen de 2 partijen die lijnrecht tegenover elkaar staan in dit verhaal. (O ja en 2 habbo's. Maar goed, vraag 2 fokkers naar mijn leven en je krijgt ook geen beeld.) Ze moet op z'n minst collega's hebben gehad, als ze werkte.

Ik ben overigens verbaasd dat dat allemaal zo relatief kort geleden nog actief was :o
  Moderator zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:48:43 #293
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211110561
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Het is zo jammer dat het ziekenhuiswinkeltje geen NRC meer verkoopt. Die las ik daar nog wel eens. Alleen Dagblad van het Noorden en Telegraaf nog. Dat is alles. Op de verpleegpleinen komt elke ochtend een Telegraaf te liggen. Geen DvhN 8)7
Dat is wel opmerkelijk te noemen, volgens mij wordt DvhN een stuk meer gelezen niet.

Sinds m'n ouders alleen nog op zaterdag een papieren krant hebben, lees ik de rest van de week amper een krant.
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:49:35 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211110570
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ook wel een beetje magere journalistiek, als ze een baantje had kon je toch ook met collega's praten? Nu hoor je alleen de 2 partijen die lijnrecht tegenover elkaar staan in dit verhaal. (O ja en 2 habbo's. Maar goed, vraag 2 fokkers naar mijn leven en je krijgt ook geen beeld.) Ze moet op z'n minst collega's hebben gehad, als ze werkte.

Ik ben overigens verbaasd dat dat allemaal zo relatief kort geleden nog actief was :o
Dat idd, dacht dat dat allang inactief/uitgestorven was

De Digitale Stad en zulks :D
Weet nog dat de stad Zoetermeer ( :') :') :') ) er dik in geïnvesteerd had als digitale innovatie :')
pi_211110592
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:44 schreef Blues het volgende:
Nou, dit dus. Ik denk dat Anja makkelijk te manipuleren was en Anja zou een enorme erfenis nalaten als ze zou overlijden. Ik vind het maar een verdachte situatie. Maar ja, bewijs dat maar eens.

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:48 schreef derLudolf het volgende:
Dat is wel opmerkelijk te noemen, volgens mij wordt DvhN een stuk meer gelezen niet.

Sinds m'n ouders alleen nog op zaterdag een papieren krant hebben, lees ik de rest van de week amper een krant.
Ja, natuurlijk wordt het DvhN veel meer gelezen :D De keus is dan ook idioot.
pi_211110601
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:49 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat idd, dacht dat dat allang inactief/uitgestorven was

De Digitale Stad en zulks :D
Weet nog dat de stad Zoetermeer ( :') :') :') ) er dik in geïnvesteerd had als digitale innovatie :')
Had Zoetermeer ook niet veel geld bij Icelandski? 3 seconden googlen en de bovenste 2 hits lezen geeft me alleen maar Snowworld :D
pi_211110615
Klinkt niet best @AnneX, wat was er gebeurd? Lekkere cliffhanger wel zo ;)

Ik ben vanochtend weer naar huis gereden na drie nachtjes bij ouders. Was fijn daar even te zijn voor wat echte ontspanning, want dat vind ik alleen thuis de laatste tijd toch iets lastiger.
SPOILER
Maar ook wel fijn weer thuis te zijn en met de katjes te chillen onder elektrische dekentje met schaatsen op tv O+

@Memento-Mori hoe was het gesprek met je werk gistermiddag? En logisch dat je hoofd soms in doemdenkstand schiet, het is ook gewoon spannend met huis verkopen en grote verhuizing enz!

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 28-10-2023 14:02:31 ]
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:01:02 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211110638
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Had Zoetermeer ook niet veel geld bij Icelandski? 3 seconden googlen en de bovenste 2 hits lezen geeft me alleen maar Snowworld :D
Zou goed kunnen

SnowWorld is het enige positieve aan die hele stad joh
pi_211110663
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:37 schreef Molo het volgende:
De link mag trouwens toch gewoon gepost worden van NRC artikelen?
Ik kreeg laatst @MadMaster achter mij aan toen ik een link van iets met paywall postte :)
pi_211110687
quote:
WoW is toch ook een soort Habbo :+
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:09:30 #301
35189 Troel
scherp en bot
pi_211110708
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 14:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
WoW is toch ook een soort Habbo :+
Dan speel ik een soort Habbo :P
troel (de ~ (v.), ~en)