abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211110307
La derecha oprime, la izquierda libera
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:16:46 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_211110318
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wegens paywall mag ik de link niet hier plaatsen, maar wat een absurd stuk in het NRC over die vrouw die verdween in Habbo hotel en IRL.
Maar weat is het verschil met dit zo plaatsen? Als je gaat zoeken en je bent geen lid kun je het alsnog niet lezen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:16:59 #278
35189 Troel
scherp en bot
pi_211110321
@AnneX doe je rustig aan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_211110330
Kan ook niet lezen.
Plies, c/p hier dan in spoiler :+

Opgelost O+

[ Bericht 31% gewijzigd door Blues op 28-10-2023 13:26:17 ]
pi_211110331
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 11:59 schreef AnneX het volgende:

[..]
😇

Een uurtje geleden is de ambu weer vertrokken zonder mij. 🍀
Dju, reed zelfs mét sirene door het dorp. Tsjek dit en dat.
Een beker bouillon en 2 pcm en weer te bedde. Maandag naar de huisarts.

Verder geen afspraken dit weekend. w/
Huh?
We have far more in common than that which devides us..
pi_211110346
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:01 schreef Kaatje1 het volgende:

Wat een verhaal zeg :o
Wat is de link naar dat artikel? (en mag je dat als abonnee ook delen? ik kan dat met mijn NY Times abonnement)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211110350
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:16 schreef Troel het volgende:

[..]
Maar weat is het verschil met dit zo plaatsen? Als je gaat zoeken en je bent geen lid kun je het alsnog niet lezen :D
Tenzij je perongeluk naar één van die archiefsites gaat natuurlijk. Zoals de twaalfvoetsladder of archief in het Engels punt ph
pi_211110356
De ladder lijkt er uit?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_211110357
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
De ladder lijkt er uit?
Ja, die doet het nauwelijks nog.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_211110382
Het is zo jammer dat het ziekenhuiswinkeltje geen NRC meer verkoopt. Die las ik daar nog wel eens. Alleen Dagblad van het Noorden en Telegraaf nog. Dat is alles. Op de verpleegpleinen komt elke ochtend een Telegraaf te liggen. Geen DvhN 8)7
pi_211110412
Habbo Hotel, dat speelde mijn neefje toen hij klein was. Kon je via een telefoonnummer credits kopen voor spulletjes in het spel. Je moest even op 1 drukken om aan te geven dat je 18+ was of toestemming van een ouder/voogd had :') :') Ik vraag me af hoeveel mensen er door dat spel torenhoge telefoonrekeningen hebben gekregen door hun kinderen waarbij dat bedrijf doodleuk zei: ja, maar ze zeiden dat ze toestemming hadden! Dat viel vast juridisch aan te vechten, maar wie doet dat nou.
pi_211110445
Wanneer je het engelse woord voor archief neemt en daarna een punt met ph kan je het lezen
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:37:12 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211110469
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Habbo Hotel, dat speelde mijn neefje toen hij klein was. Kon je via een telefoonnummer credits kopen voor spulletjes in het spel. Je moest even op 1 drukken om aan te geven dat je 18+ was of toestemming van een ouder/voogd had :') :') Ik vraag me af hoeveel mensen er door dat spel torenhoge telefoonrekeningen hebben gekregen door hun kinderen waarbij dat bedrijf doodleuk zei: ja, maar ze zeiden dat ze toestemming hadden! Dat viel vast juridisch aan te vechten, maar wie doet dat nou.
Ik, toen het onzalige T Mobile zo'n service ineens had ingesteld terwijl ik dacht dat ik alles dicht had staan
Antwoord was overigens 'ja had je maar actief moeten checken of er nieuwe diensten waren' :')
Was gelukkig maar een tientje maar zulke zaken zouden ingeperkt moeten worden wmb. Assholes
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:37:53 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211110477
De link mag trouwens toch gewoon gepost worden van NRC artikelen?
pi_211110511
quote:
Geen Habbo volgens mij, maar broer moest 300 euro dokken nadat kind iets had aangevinkt op zijn telefoon
pi_211110524
Wat een verhaal :o :o
Ik vertrouw die Chantal niet helemaal... maar goed.. we zullen het nooit echt weten.
pi_211110550
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:44 schreef Blues het volgende:
Ik vertrouw die Chantal niet helemaal... maar goed.. we zullen het nooit echt weten.
Ook wel een beetje magere journalistiek, als ze een baantje had kon je toch ook met collega's praten? Nu hoor je alleen de 2 partijen die lijnrecht tegenover elkaar staan in dit verhaal. (O ja en 2 habbo's. Maar goed, vraag 2 fokkers naar mijn leven en je krijgt ook geen beeld.) Ze moet op z'n minst collega's hebben gehad, als ze werkte.

Ik ben overigens verbaasd dat dat allemaal zo relatief kort geleden nog actief was :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Moderator zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:48:43 #293
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_211110561
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Het is zo jammer dat het ziekenhuiswinkeltje geen NRC meer verkoopt. Die las ik daar nog wel eens. Alleen Dagblad van het Noorden en Telegraaf nog. Dat is alles. Op de verpleegpleinen komt elke ochtend een Telegraaf te liggen. Geen DvhN 8)7
Dat is wel opmerkelijk te noemen, volgens mij wordt DvhN een stuk meer gelezen niet.

Sinds m'n ouders alleen nog op zaterdag een papieren krant hebben, lees ik de rest van de week amper een krant.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 13:49:35 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211110570
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ook wel een beetje magere journalistiek, als ze een baantje had kon je toch ook met collega's praten? Nu hoor je alleen de 2 partijen die lijnrecht tegenover elkaar staan in dit verhaal. (O ja en 2 habbo's. Maar goed, vraag 2 fokkers naar mijn leven en je krijgt ook geen beeld.) Ze moet op z'n minst collega's hebben gehad, als ze werkte.

Ik ben overigens verbaasd dat dat allemaal zo relatief kort geleden nog actief was :o
Dat idd, dacht dat dat allang inactief/uitgestorven was

De Digitale Stad en zulks :D
Weet nog dat de stad Zoetermeer ( :') :') :') ) er dik in geïnvesteerd had als digitale innovatie :')
pi_211110592
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:44 schreef Blues het volgende:
Nou, dit dus. Ik denk dat Anja makkelijk te manipuleren was en Anja zou een enorme erfenis nalaten als ze zou overlijden. Ik vind het maar een verdachte situatie. Maar ja, bewijs dat maar eens.

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:48 schreef derLudolf het volgende:
Dat is wel opmerkelijk te noemen, volgens mij wordt DvhN een stuk meer gelezen niet.

Sinds m'n ouders alleen nog op zaterdag een papieren krant hebben, lees ik de rest van de week amper een krant.
Ja, natuurlijk wordt het DvhN veel meer gelezen :D De keus is dan ook idioot.
pi_211110601
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:49 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat idd, dacht dat dat allang inactief/uitgestorven was

De Digitale Stad en zulks :D
Weet nog dat de stad Zoetermeer ( :') :') :') ) er dik in geïnvesteerd had als digitale innovatie :')
Had Zoetermeer ook niet veel geld bij Icelandski? 3 seconden googlen en de bovenste 2 hits lezen geeft me alleen maar Snowworld :D
pi_211110615
Klinkt niet best @AnneX, wat was er gebeurd? Lekkere cliffhanger wel zo ;)

Ik ben vanochtend weer naar huis gereden na drie nachtjes bij ouders. Was fijn daar even te zijn voor wat echte ontspanning, want dat vind ik alleen thuis de laatste tijd toch iets lastiger.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ook wel fijn weer thuis te zijn en met de katjes te chillen onder elektrische dekentje met schaatsen op tv O+

@Memento-Mori hoe was het gesprek met je werk gistermiddag? En logisch dat je hoofd soms in doemdenkstand schiet, het is ook gewoon spannend met huis verkopen en grote verhuizing enz!

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 28-10-2023 14:02:31 ]
  zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:01:02 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_211110638
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Had Zoetermeer ook niet veel geld bij Icelandski? 3 seconden googlen en de bovenste 2 hits lezen geeft me alleen maar Snowworld :D
Zou goed kunnen

SnowWorld is het enige positieve aan die hele stad joh
pi_211110663
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2023 13:37 schreef Molo het volgende:
De link mag trouwens toch gewoon gepost worden van NRC artikelen?
Ik kreeg laatst @MadMaster achter mij aan toen ik een link van iets met paywall postte :)
pi_211110687
quote:
WoW is toch ook een soort Habbo :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')