Maar weat is het verschil met dit zo plaatsen? Als je gaat zoeken en je bent geen lid kun je het alsnog niet lezenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wegens paywall mag ik de link niet hier plaatsen, maar wat een absurd stuk in het NRC over die vrouw die verdween in Habbo hotel en IRL.
Huh?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
😇
Een uurtje geleden is de ambu weer vertrokken zonder mij. 🍀
Dju, reed zelfs mét sirene door het dorp. Tsjek dit en dat.
Een beker bouillon en 2 pcm en weer te bedde. Maandag naar de huisarts.
Verder geen afspraken dit weekend.
Wat is de link naar dat artikel? (en mag je dat als abonnee ook delen? ik kan dat met mijn NY Times abonnement)quote:
Tenzij je perongeluk naar één van die archiefsites gaat natuurlijk. Zoals de twaalfvoetsladder of archief in het Engels punt phquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar weat is het verschil met dit zo plaatsen? Als je gaat zoeken en je bent geen lid kun je het alsnog niet lezen
Ja, die doet het nauwelijks nog.quote:
Ik, toen het onzalige T Mobile zo'n service ineens had ingesteld terwijl ik dacht dat ik alles dicht had staanquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Habbo Hotel, dat speelde mijn neefje toen hij klein was. Kon je via een telefoonnummer credits kopen voor spulletjes in het spel. Je moest even op 1 drukken om aan te geven dat je 18+ was of toestemming van een ouder/voogd had![]()
Ik vraag me af hoeveel mensen er door dat spel torenhoge telefoonrekeningen hebben gekregen door hun kinderen waarbij dat bedrijf doodleuk zei: ja, maar ze zeiden dat ze toestemming hadden! Dat viel vast juridisch aan te vechten, maar wie doet dat nou.
Geen Habbo volgens mij, maar broer moest 300 euro dokken nadat kind iets had aangevinkt op zijn telefoonquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Habbo Hotel, dat speelde mijn neefje toen hij klein was. Kon je via een telefoonnummer credits kopen voor spulletjes in het spel. Je moest even op 1 drukken om aan te geven dat je 18+ was of toestemming van een ouder/voogd had![]()
Ik vraag me af hoeveel mensen er door dat spel torenhoge telefoonrekeningen hebben gekregen door hun kinderen waarbij dat bedrijf doodleuk zei: ja, maar ze zeiden dat ze toestemming hadden! Dat viel vast juridisch aan te vechten, maar wie doet dat nou.
Ook wel een beetje magere journalistiek, als ze een baantje had kon je toch ook met collega's praten? Nu hoor je alleen de 2 partijen die lijnrecht tegenover elkaar staan in dit verhaal. (O ja en 2 habbo's. Maar goed, vraag 2 fokkers naar mijn leven en je krijgt ook geen beeld.) Ze moet op z'n minst collega's hebben gehad, als ze werkte.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:44 schreef Blues het volgende:
Wat een verhaal![]()
![]()
Ik vertrouw die Chantal niet helemaal... maar goed.. we zullen het nooit echt weten.
Dat is wel opmerkelijk te noemen, volgens mij wordt DvhN een stuk meer gelezen niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Het is zo jammer dat het ziekenhuiswinkeltje geen NRC meer verkoopt. Die las ik daar nog wel eens. Alleen Dagblad van het Noorden en Telegraaf nog. Dat is alles. Op de verpleegpleinen komt elke ochtend een Telegraaf te liggen. Geen DvhN
Dat idd, dacht dat dat allang inactief/uitgestorven wasquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ook wel een beetje magere journalistiek, als ze een baantje had kon je toch ook met collega's praten? Nu hoor je alleen de 2 partijen die lijnrecht tegenover elkaar staan in dit verhaal. (O ja en 2 habbo's. Maar goed, vraag 2 fokkers naar mijn leven en je krijgt ook geen beeld.) Ze moet op z'n minst collega's hebben gehad, als ze werkte.
Ik ben overigens verbaasd dat dat allemaal zo relatief kort geleden nog actief was
Nou, dit dus. Ik denk dat Anja makkelijk te manipuleren was en Anja zou een enorme erfenis nalaten als ze zou overlijden. Ik vind het maar een verdachte situatie. Maar ja, bewijs dat maar eens.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:44 schreef Blues het volgende:
Wat een verhaal![]()
![]()
Ik vertrouw die Chantal niet helemaal... maar goed.. we zullen het nooit echt weten.
Ja, natuurlijk wordt het DvhN veel meer gelezenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:48 schreef derLudolf het volgende:
Dat is wel opmerkelijk te noemen, volgens mij wordt DvhN een stuk meer gelezen niet.
Sinds m'n ouders alleen nog op zaterdag een papieren krant hebben, lees ik de rest van de week amper een krant.
Had Zoetermeer ook niet veel geld bij Icelandski? 3 seconden googlen en de bovenste 2 hits lezen geeft me alleen maar Snowworldquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat idd, dacht dat dat allang inactief/uitgestorven was
De Digitale Stad en zulks
Weet nog dat de stad Zoetermeer (![]()
![]()
) er dik in geïnvesteerd had als digitale innovatie
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ook wel fijn weer thuis te zijn en met de katjes te chillen onder elektrische dekentje met schaatsen op tv![]()
@Memento-Mori hoe was het gesprek met je werk gistermiddag? En logisch dat je hoofd soms in doemdenkstand schiet, het is ook gewoon spannend met huis verkopen en grote verhuizing enz!
[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 28-10-2023 14:02:31 ]
Zou goed kunnenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Had Zoetermeer ook niet veel geld bij Icelandski? 3 seconden googlen en de bovenste 2 hits lezen geeft me alleen maar Snowworld
Ik kreeg laatst @MadMaster achter mij aan toen ik een link van iets met paywall posttequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:37 schreef Molo het volgende:
De link mag trouwens toch gewoon gepost worden van NRC artikelen?
WoW is toch ook een soort Habboquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:28 schreef Isabeau het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |