Oh lekker zeg. Wij ook maar gelukkig al een paar weken rust in het weekend.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:30 schreef Tuindier het volgende:
Heel afspraakloos weekend voor de boeg. Heerlijken ook erg aan toe.
Reis met theater en dinner minnende vrienden jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
Heb jij een theater/dinner vakantie? @:cat-astrophe. Is dit de corona uitgestelde reis?
😇quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wegens paywall mag ik de link niet hier plaatsen, maar wat een absurd stuk in het NRC over die vrouw die verdween in Habbo hotel en IRL.
Woah, wat is er gebeurdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
😇
Een uurtje geleden is de ambu weer vertrokken zonder mij. 🍀
Dju, reed zelfs mét sirene door het dorp. Tsjek dit en dat.
Een beker bouillon en 2 pcm en weer te bedde. Maandag naar de huisarts.
Verder geen afspraken dit weekend.
Huh?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
O, nee, sterkte!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
😇
Maar uiteraard is frens timmermens de zakkenvuller omdat'ie geld krijgt waar hij recht op heeft.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:02 schreef borisz het volgende:
Vanmorgen weer eens de markt van Haarlem bezocht.
Kortom
- Worst in diverse smaken
- aardappels van de lokale boer
- Kaas (ok dat is van een kaaszaak)
- Groenten van de goeie kraam
Goedkoper is het niet. Kwaliteit is wel. Omdat ik op zaterdag meestal de hort op ben, komt het er vaak niet van. Maar er is daar altijd alle reden om veel te veel geld uit te geven
En nog wat bockbiertjes bij de slijterij
Badkamer is weer schoon. Straks pilates en de rest vd dag op de bank sport kijken en sushi van gisteren opeten.
En BBB is nog altijd iets te veel verweven met ReMarkAble https://pietlekkerkerk.bl(...)-bbb-financiele.html
Joh watskebeurt voor de ambu erbij moest komenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
😇
Wat een verhaal zegquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wegens paywall mag ik de link niet hier plaatsen, maar wat een absurd stuk in het NRC over die vrouw die verdween in Habbo hotel en IRL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |